The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - FC Utrecht
#61
de nieuwe Wrote:
de nieuwe Wrote:
Tripplexxx Wrote:Vijfde voor PSV door Farfan, assist van Kluivert...
assist Kluivert :razz:
Hey, je had je post snel veranderd.............

:8:
Reply
#62
Managers met Farfan als captain zijn spekkoper deze ronde.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#63
Heb hem helaas niet als koffieman :cry:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#64
Ekslem Wrote:Heb hem helaas niet als koffieman :cry:
Hier ook zo Sad
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#65
Galavoorstelling gezien. Notworthy Notworthy

Jan Kromkamp wordt eindelijk liefkozend Jantje onder de supporters.. geweldig gespeeld! Is die 1-0 trouwens wel aangeraakt en dus een e.d., volgens mij corner Farfan die niet werd aangeraakt. :o Utrecht-publiek alleen gehoord toen Kluivert inviel, maar met een schitterende assist had hij ze snel de mond gesnoerd. =D>
Ik roep iedereen op vanavond Talpa te kijken en mij daarna nog eens uit te leggen wat zo verdedigend en saai is aan het spel van PSV. :razz:
Reply
#66
Ik kijk geen Talpa
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#67
Treesong Wrote:Ik kijk geen Talpa

Zu :razz: u je eens moeten doen dan had je geweten dat Braber het hele seizoen nog geen pepernoot geraakt heeft :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#68
Tripplexxx Wrote:Managers met Farfan als captain zijn spekkoper deze ronde.....

:Big Grin
Wie dit leest is gek
Reply
#69
@Rico --> Koné is op de helft.

En met dit spel van een ploeg eindelijk eens zonder zwakke schakel, 10 goals in de laatste 11 duels en dit programma is hij voor de winterstop al bijna klaar. =D>
vr 15/12 PSV Heracles Almelo Eredivisie vb
za 23/12 PSV Willem II Eredivisie vb
za 30/12 PSV ADO Den Haag Eredivisie vb
Reply
#70
En wat voor een assist van Kluivert =D>

Uberhaupt allemaal erg mooie goals van de lampies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Koeman: alle mondjes gesnoerd

Ronald Koeman liet op de persconferentie weten dat de selectie van PSV met het spel tegen FC Utrecht alle mondjes over de manier van voetballen gesnoerd heeft. 'De kritiek is in de selectie geen item, maar het stoort wel eens. Iedereen en elke trainer wil fantastisch aanvallend voetbal spelen. Maar dat ligt ook aan de spelers en hoe je de organisatie neerzet. De organisatie bij PSV is nu beter dan bij welke andere club dan ook in Nederland. We willen uiteraard vaker dit soort wedstrijden spelen dan we de afgelopen weken hebben gezien.'
-
En zo is het. 77% balbezit. Notworthy
Reply
#72
Lekker makkelijk om dat te zeggen na zo'n wedstrijd :roll:
Ik heb Koeman ook nog nooit met zo'n big smile gezien na een wedstrijd, dat zegt genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Ad Wim Wrote:Lekker makkelijk om dat te zeggen na zo'n wedstrijd :roll:
Ik heb Koeman ook nog nooit met zo'n big smile gezien na een wedstrijd, dat zegt genoeg.
Xtragaap4de
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#74
26/11/2006 - Politie arresteert gooier van vuurwerkbom

De politie heeft laten weten zaterdagavond rond 21.15 uur in het Philips Stadion aan de Mathildelaan een man van 26 jaar uit Best aangehouden. Hij zou tijdens de wedstrijd PSV-FC Utrecht in het stadion een vuurwerkbom tot ontploffing hebben gebracht. Een aantal politiemensen en supporters, die in de buurt van de ontploffing stonden, hebben daardoor gehoorschade opgelopen. Ook raakte een supporter lichtgewond aan een been. De verdachte is door andere supporters overgedragen aan de politie. Na verhoor is hij met een proces-verbaal heengezonden.

=D> Die gast werd meteen de tribune afgeslagen door de mensen om hem heen; en terecht. Wat een gek, maar wel een dorpsgenoot. :p
Overigens was gisteren op Talpa niks te zien van de trap tegen Cocu zonder bal in de buurt. Hij lag op eens op de grond in het doelgebied van Utrecht grijpend naar zn dijbeen. Volgens mij kreeg hij toch echt een knietje van een verdediger. :o
Reply
#75
dacht dat jij de dorpsgek was, peter?? :wink:
'play offs are for losers'
Reply
#76
franco Wrote:dacht dat jij de dorpsgek was, peter?? :wink:

Ach ja, blijkbaar niet. Gelukkig bestaat voetbalhumor nog. Na dat bommetje zong iedereen massaal "Theo, Theo" naar die plek wijzend. :lol:
Reply
#77
Peter Wrote:
franco Wrote:dacht dat jij de dorpsgek was, peter?? :wink:

Ach ja, blijkbaar niet. Gelukkig bestaat voetbalhumor nog. Na dat bommetje zong iedereen massaal "Theo, Theo" naar die plek wijzend. :lol:

een vuurwerkbom gooien is voetbalhumor? Jij bent niet goed wijs..
Reply
#78
Quatro Wrote:
Peter Wrote:
franco Wrote:dacht dat jij de dorpsgek was, peter?? :wink:

Ach ja, blijkbaar niet. Gelukkig bestaat voetbalhumor nog. Na dat bommetje zong iedereen massaal "Theo, Theo" naar die plek wijzend. :lol:

een vuurwerkbom gooien is voetbalhumor? Jij bent niet goed wijs..

Nee dat juist niet, de reaktie van het publiek wel. Dat bedoelde ik. Scanderen "Theo, Theo" en de dader meteen het vak uitschoppen richting de politie. =D>
Reply
#79
quatro, peter bedoeld het = theo, theo gezang=

die bom op zich zal peter niet als voetbalhumor zien..anders moeten ze hem echt af gaan voeren.....

was een enorme knal gister trouwens! ik zat er schuin boven........
'play offs are for losers'
Reply
#80
franco Wrote:was een enorme knal gister trouwens! ik zat er schuin boven........

als ze bij psvee een speld laten vallen schrikt iedereen zich al dood. :razz:
Reply
#81
waf Wrote:
franco Wrote:was een enorme knal gister trouwens! ik zat er schuin boven........

als ze bij psvee een speld laten vallen schrikt iedereen zich al dood. :razz:

De sfeer is de laatste weken opperbest hoor, zowel op als langs het veld. Calimero Wink
Reply
#82
Van de week waren ze bijna de hele wedstrijd te horen op Anfield Road.

=D> :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#83
Persconferentie was ook weer heerlijk. Koeman is de laatste tijd op dreef.
<!-- m --><a class="postlink" href="http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/psv-utr.html">http://goalzzz.50webs.com/2006-2007/psv-utr.html</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: