The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GRO-ADO
#31
:cry:

Het Schoenmakereffect.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#32
Je zal een verdediger van Groningen als captain hebben.... :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#33
Tripplexxx Wrote:Je zal een verdediger van Groningen als captain hebben.... :|
Undecided
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#34
:waf:

Moeten die goksjinezen zich ook al met de eredivisie bemoeien? :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#35
Treesong Wrote::waf:

Moeten die goksjinezen zich ook al met de eredivisie bemoeien? :Big Grin

Vanavond toch maar ff Talpa kijken?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#36
Ik heb een lekker flesje wijn opengetrokken en geniet van een warme baquette met een heerlijk kaasplankje. Hakkuh

Wat een mooie Wedstrijden zullen dat zijn vanavond op Talpa.

Een hoop doelpunten, Sneijder ROOD, en eindelijk winst voor ADO! :cry:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#37
Ik kijk geen Talpa
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
:cry: EJR, van harte! En Kuiper, je bent een eikel! :wink:
Reply
#39
Wahahahaha eerst 7-1 van ons verliezen en dan thuis van WillemII winnen en nu 2-5 aan de kloten van een Ado wat nu chaos is. Groningen groningen groningen toch, dit kan niet goed gaan met ze. Die mooie thuisoverwinningen worden beeindigd met een 2-5 verlies. Groningen haalt de play-offs niet eens.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#40
Vret Mien Gras Wrote:Wahahahaha eerst 7-1 van ons verliezen en dan thuis van WillemII winnen en nu 2-5 aan de kloten van een Ado wat nu chaos is. Groningen groningen groningen toch, dit kan niet goed gaan met ze. Die mooie thuisoverwinningen worden beeindigd met een 2-5 verlies. Groningen haalt de play-offs niet eens.

Undecided Twente heeft voor het eerst sinds 10 jaar weer eens een oplevinkje en dan wordt er meteen weer op melkbussen getrommeld en op mesthopen gedanst. De competitie duurt nog heel lang en aan het eind staat Twente weer 10e of 12e en mogen ze tegen Utrecht, RKC of Roda spelen om een Interteuteu-plaats.
Reply
#41
Gerben Zonderland Wrote:De competitie duurt nog heel lang en aan het eind staat Twente weer 10e of 12e en mogen ze tegen Utrecht, RKC of Roda spelen om een Interteuteu-plaats.

Overdrijven is ook een vak Gerben. Twente doet dit jaar mee om de plekken 3 tot en met 6...
Reply
#42
Gerben Zonderland Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Wahahahaha eerst 7-1 van ons verliezen en dan thuis van WillemII winnen en nu 2-5 aan de kloten van een Ado wat nu chaos is. Groningen groningen groningen toch, dit kan niet goed gaan met ze. Die mooie thuisoverwinningen worden beeindigd met een 2-5 verlies. Groningen haalt de play-offs niet eens.

Undecided Twente heeft voor het eerst sinds 10 jaar weer eens een oplevinkje en dan wordt er meteen weer op melkbussen getrommeld en op mesthopen gedanst. De competitie duurt nog heel lang en aan het eind staat Twente weer 10e of 12e en mogen ze tegen Utrecht, RKC of Roda spelen om een Interteuteu-plaats.

Als jij dit een "oplevinkje" noemt dan is wat Groningen vorig jaar liet zien ook niets meer dan dat. Wat heeft Groningen voor die tijd gepresteerd? Oja promovatie vanuit de eerste divisie in 1999 als ik me niet vergis :roll:
Reply
#43
En ADO maakt het klote weekend compleet. Het had zo mooi kunnen zijn, winst bij Excelsior en de concurrentie zien verliezen. Dit is een mentale dreun die nog wel even door zal dreunen.
Reply
#44
Tukker_Rulez Wrote:Als jij dit een "oplevinkje" noemt dan is wat Groningen vorig jaar liet zien ook niets meer dan dat. Wat heeft Groningen voor die tijd gepresteerd? Oja promovatie vanuit de eerste divisie in 1999 als ik me niet vergis :roll:

Ik neem aan dat dit in je enthousiasme/felheid gebeurd is, maar weer even on-topic: ik denk dat Groningen op termijn een stabiele subtopper kan worden, zoals Heerenveen dat ook is. Maar op dit moment gaat het ietsjes minder, ook al staan ze slechts 4 punten achter op Twente (en nog steeds 6e).

Het triomfantelijke gelach van VMG lijkt me wat voorbarig na 14 van de 34 wedstrijden en vorig jaar heb je mij ook niet horen zeggen dat Groningen de komende tien jaar met de play-offs meedoet. Ik durf echter best te voorspellen dat Twente ze dit jaar NIET haalt. :wink: Feyenoord, Heerenveen en Roda gaan sowieso nog boven Twente eindigen en misschien Groningen ook wel.
Reply
#45
Willen jullie Gerben niet quoten, b.v.d. VMG.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#46
Feli EJR !
Reply
#47
Fabian Wrote:Feli EJR !

Helemaal vergeten, EJR mooie overwinning en terecht!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#48
Gerben Zonderland Wrote:Ik neem aan dat dit in je enthousiasme/felheid gebeurd is, maar weer even on-topic: ik denk dat Groningen op termijn een stabiele subtopper kan worden, zoals Heerenveen dat ook is. Maar op dit moment gaat het ietsjes minder, ook al staan ze slechts 4 punten achter op Twente (en nog steeds 6e).

Het triomfantelijke gelach van VMG lijkt me wat voorbarig na 14 van de 34 wedstrijden en vorig jaar heb je mij ook niet horen zeggen dat Groningen de komende tien jaar met de play-offs meedoet. Ik durf echter best te voorspellen dat Twente ze dit jaar NIET haalt. :wink: Feyenoord, Heerenveen en Roda gaan sowieso nog boven Twente eindigen en misschien Groningen ook wel.

Kom op man, wees reeel! Groningen had vorig jaar een uitstekend siezoen. Mede door het nieuwe stadion uiteraard. (waar ze op termijn de slag met de stabiele subtop gaan missen, want met 20.000 plaatsen kom je er niet). Dat heeft Heerenveen (en Twente in de toekomst) wel goed voor elkaar. Verder zal FC Groningen dit seizoen vast wel weer bij de eerste negen eindigen, maar daarna is het voorbij. Groningen zal dan weer telkens zo tussen de 10e en de 14e plek gaan eindigen. Waar ze thuis horen (dat hebben ze in het verleden bewezen).
Reply
#49
Ach ja, praatjes hebben we hier allemaal wel. Niemand kan in de toekomst kijken aangezien Nostradamus niet meer leeft.
Groningen kan zeker wel een stabiele subtopper worden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#50
Tukker_Rulez Wrote:Kom op man, wees reeel! Groningen had vorig jaar een uitstekend siezoen. Mede door het nieuwe stadion uiteraard. (waar ze op termijn de slag met de stabiele subtop gaan missen, want met 20.000 plaatsen kom je er niet). Dat heeft Heerenveen (en Twente in de toekomst) wel goed voor elkaar. Verder zal FC Groningen dit seizoen vast wel weer bij de eerste negen eindigen, maar daarna is het voorbij. Groningen zal dan weer telkens zo tussen de 10e en de 14e plek gaan eindigen. Waar ze thuis horen (dat hebben ze in het verleden bewezen).

Wat snap je niet aan het woordje 'kan' en waar ben ik niet reeël? Ik zeg juist expliciet dat ik nergens heb beweerd dat Groningen de komende 10 jaar de play-offs zal halen en ik denk ook dat ze die af en toe zullen missen, maar met de nivellering van het voetbal in Nederland zijn er elk jaar zeker 6 of 7 clubs die naast de top-4 de play-offs kunnen halen.

En op basis waarvan weet jij zeker dat Twente het in de toekomst beter voor elkaar heeft dan FC Twente? In het EpileerDrost-stadion kunnen maar 13.500 'mensen', dus op basis van jouw argumentatie zou Twente elk jaar onder Groningen moeten eindigen, totdat ze meer dan 20.000 toeschouwers kunnen herbergen (wat natuurlijk een kul-argument is).
Reply
#51
Quote:En op basis waarvan weet jij zeker dat Twente het in de toekomst beter voor elkaar heeft dan FC Twente?
#-o
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#52
Gerben Zonderland Wrote:Wat snap je niet aan het woordje 'kan' en waar ben ik niet reeël? Ik zeg juist expliciet dat ik nergens heb beweerd dat Groningen de komende 10 jaar de play-offs zal halen en ik denk ook dat ze die af en toe zullen missen, maar met de nivellering van het voetbal in Nederland zijn er elk jaar zeker 6 of 7 clubs die naast de top-4 de play-offs kunnen halen.

En op basis waarvan weet jij zeker dat Twente het in de toekomst beter voor elkaar heeft dan FC Twente? In het EpileerDrost-stadion kunnen maar 13.500 'mensen', dus op basis van jouw argumentatie zou Twente elk jaar onder Groningen moeten eindigen, totdat ze meer dan 20.000 toeschouwers kunnen herbergen (wat natuurlijk een kul-argument is).

"Ik neem aan dat dit in je enthousiasme/felheid gebeurd is, maar weer even on-topic:" Ik heb het alleen maar over de toekomstige capaciteit van het stadion. Als je je als club namelijk echt vast in die subtop wilt nestelen dan zal er meer moeten gebeuren dan alleen een paar wedstrijdjes goed voetballen. Maar dat is mijn bescheiden mening Wink
Reply
#53
Maar welke toekomstige capaciteit van het stadion dan? Is Twente al bezig met extra plaatsen dan? En een groter stadion is slechts 1 van de voorwaarden voor de status van subtopper (zie Vitesse!). Heerenveen heeft het een hele tijd zonder groter stadion gedaan en heeft in stapjes de uitbreiding gerealiseerd en ook alleen NADAT het succes aanbleef en er een wachtlijst voor de seizoenkaarten was.
De Euroborg heeft nu 20.000 plaatsen, die zijn regelmatig allemaal bezet, maar voor zover ik weet zijn er voorlopig geen uitbreidingsplannen omdat ze eerst willen zien of FC Groningen het succes van vorig seizoen door kan zetten/vol kan houden. Dat lijkt me een verstandige beslissing. Op basis van welke resultaten uit het recente verleden heeft Twente besloten om het stadion uit te breiden? Zijn alle seizoenkaarten uitverkocht en hoe lang is de wachtlijst?

edit: ik zie dat er op de site staat dat de seizoenkaarten elk seizoen nagenoeg uitverkocht zijn, maar blijkbaar heeft ze dat in de afgelopen jaren niet gebracht tot uitbreiding van het stadion. Waarom nu ineens wel?
Reply
#54
Het enige wat ik van twente weet, is dat ze een hele lange wachtlijst hebben mbt seizoenkaarten :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#55
Alle seizoenskaarten zijn al uitverkocht sinds de intrek in het Arke Stadion. De wachtlijst is lang. Munsterman wil op termijn uitbreiden naar 36.000 plaatsen. Dat gebeurt net als in Heerenveen in stappen. Volgend jaar beginnen ze met bouwen tegenover de hoofdtribune en daar gaat het om 5500 plekken. Er is ontzettend veel belangstelling voor FC Twente in de regio. Kijk alleen al naar de 32.000 tukkers die in 2001 naar Rotterdam afreisden.

EDIT De uitbreiding staat al heel lang op het programma, maar i.v.m. de infrastructuur is de gemeente niet zo happig op het geven van vergunningen.
Reply
#56
Ekslem Wrote:Het enige wat ik van twente weet, is dat ze een hele lange wachtlijst hebben mbt seizoenkaarten :lol:

Blijkbaar, maar dat heeft het bestuur dus blijkbaar niet bewogen om dan maar het stadion (meteen) uit te gaan breiden. Dus dat alleen kan niet de sleutel tot succes zijn. De voorzichtigheid van Groningen een Heerenveen (en blijkbaar ook Twente) vind ik begrijpelijk. Je kunt beter wat schaarste hebben en geleidelijk uitbreiden dan dat je met een half leeg stadion zit.

Quote:Kijk alleen al naar de 32.000 tukkers die in 2001 naar Rotterdam afreisden.

Bekerfinales trekken altijd veel toeschouwers uit de provincie. Ik ben bij beide bekerfinales van Heerenveen geweest en beide keren waren er honderden bussen mee en de tweede keer vanuit Kerkrade ook (bijna) zoveel. 1 zo'n wedstrijd is geen reden om je eigen stadion dan maar met 10.000 plaatsen uit te breiden.
Reply
#57
Had ook te maken met de gemeente (en dan vooral de ontsluiting van het stadion) volgens mij
Reply
#58
En daarom breidt Twente het stadion in stappen uit Wink
Reply
#59
Tukker_Rulez Wrote:En daarom breidt Twente het stadion in stappen uit Wink

Skitterend! Slim! Echo! Maar nog steeds kan niemand mij vertellen waarom dat de (enige) sleutel tot succes (lees: deelname aan play-offs) is, of waarom een kleiner stadion dat succes niet kan bewerkstelligen. En dat werd wel beweerd. Ik vind dat namelijk onzin. Ander factoren van belang zijn een goede scouting, een stabiele organisatie, vertrouwen in een potentieel goede trainer, een volwaardige selectie en (zo nu en dan) flink wat geld binnen hengelen door de verkoop van goede spelers (en deze uiteraard weer vervangen door spelers met evenveel potentie). Niet voor niets kijken alle wannabe-subtoppers naar Heerenveen als de manier 'hoe het wel moet' en daar was de uitbreiding van het station een gevolg van het succes i.p.v. andersom.
Reply
#60
Gerben Zonderland Wrote::cry: EJR, van harte! En Kuiper, je bent een eikel! :wink:

"Gerben Zonderland schreef:
kuiper schreef:
FC Groningen - ADO Den Haag 1-2

Ga jij eens even heel snel wat beter knutselen aan je CvhJ-team, prutser!

Hoezo. Ik had deze week een redelijke score hoor.

En ik verkondig al weken dat Groningen de ongeslagen status in de Euroborg binnenkort een keer gaat verliezen. Dus week in week uit maar voorspellen dat dit een keer gaat gebeuren."

En nou ben ik weer een eikel. Gerben toch. [-( [-(
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: