The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone Ice Hockey
#31
Vandaag heb ik mijn wedstrijd tegen de inmiddels oud-nummer 5 gewonnen met 2-1 en stijg ik hiermee naar de 3e plaats. Aragorn had een walkover en stijgt dankzij mij naar de 5e plaats.
Reply
#32
Ik ben kampioen en promoveer naar div.1
Doe er nog steeds weinig aan, kijk alleen naar de training en regel mijn friendlies.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#33
Heb mijn tegenstanders bekeken en zie mij nu kansrijk voor de titel.
Reply
#34
Kijk er nog steeds nauwelijks naar om, regel soms wat friendlies als de vorm te ver zakt.
Handhaaf me nog steeds in div 2
Denk ook niet dat ik ooit echt hogerop kom daar.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#35
Vandaag mijn wedstrijd gewonnen met 1-4 van Aduard, mijn andere (oude) divisiegenoten hebben ook gewonnen. Dat bewijst dat we nieuwe tegenstanders hebben gekregen die niet zo sterk zijn. Divisie 1, here I come!
Reply
#36
Ik heb vandaag verloren met 7-0. Ook ik moest tegen Aduard Icon_question Blizzards
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#37
2-1 winst
weet niet eens meer tegen wie :lol:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#38
Weet nu eindelijk te winnen van Jet FC met 1-2 in een challenge. Had ook nog bijna gewonnen van Waikiki Shark Raiders, maar hij maakte het in de laatste minuten af van 1-2 naar 4-2. Is dit het begin van HC Blue Boys in supervorm?
Reply
#39
Ik krijg mijn spelers niet in vorm 9. Speel net als voetbal 5 friendlies met de A squad, maar de vorm varieert van 7 tot 9. Sta trouwens onderaan in div 1. Gaat Adder voor het unieke feit zorgen door met allebei z´n teams (voetbal en hockey) te degraderen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#40
EB Sports Wrote:Weet nu eindelijk te winnen van Jet FC met 1-2 in een challenge. Had ook nog bijna gewonnen van Waikiki Shark Raiders, maar hij maakte het in de laatste minuten af van 1-2 naar 4-2. Is dit het begin van HC Blue Boys in supervorm?

Ik denk dat het antwoord net zoals bij MZ-voetbal is: 'nee'
Reply
#41
Had eerder laatst verloren met 4-0 en 2-0 en nu 2 keer 2-1 gewonnen, dus moet mijn team wel ruim verbeterd zijn.
Reply
#42
Weet voor de 2e keer gelijk te spelen tegen een team in de top 100: Nieuwkerk. Het werd dit keer 3-3.
Reply
#43
Over verbetering gesproken: heb vandaag mijn doelpuntrijke wedstrijd tegen Cardinals (nummer 6) gewonnen met 11-3 waarin 11 verschillende spelers scoorden.
Reply
#44
Heb net mijn team tegen Rotterdam Power Penguins getest en was mijn team de bezoekers. Wel heeft mijn team met 2-3 gewonnen na 0-3 te hebben voor gestaan. Wat is er met de Superliga aan de hand?
Reply
#45
EB Sports Wrote:Heb net mijn team tegen Rotterdam Power Penguins getest en was mijn team de bezoekers. Wel heeft mijn team met 2-3 gewonnen na 0-3 te hebben voor gestaan. Wat is er met de Superliga aan de hand?

Er doet vrijwel niemand aan dit spel mee, dus het is gewoon mogelijk dat alle teams van elkaar winnen.
Reply
#46
Er doen wel minstens 100.000 mee, dus dat is onzin.
Reply
#47
Vandaag mijn wedstrijd tegen Alkmaartigers (nummer 2) verrassend gewonnen met 0-4, had niet verwacht dat het zo gemakkelijk ging.
Reply
#48
Aardige poule bij de divisiecup. Ben ingedeeld bij Dre en EB. Moet toch lukken dat 1 van de 3 doorgaat.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#49
Vind ik ook, alhoewel Nieuwkerk een lastige is. (Had 2 keer tegen hem gelijk gespeeld) Dan hebben we nog De Appelsappers die momenteel hoger staat dan IJHC Glad ijs (die vorig seizoen het uitstekend deed in mijn divisie) en Genius Ice T die bij MZ Soccer bekend staat als Genius TT.

Mijn voorspelling:

1. HC Blue Boys
2. De Appelsappers
3. Nieuwkerk
4. Adder Chiefs
5. Genius Ice T
6. Dredevils Shark Force
Reply
#50
Gaat toch knap lastig worden. We hebben alle drie de eerste wedstrijd verloren.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#51
Dit is de mijne, en meteen de eerste wedstrijd al de pottebak in

Jet FC
Yupski on ice
Haarlem Mosquitos
Sensation
JoVanK HC
Sub-Zero Heroes
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#52
Heb mijn fout gevonden waardoor ik mijn wedstrijden met mijn A ploeg verloor: speelde met een slechte selectie in de power play en de box play. Gelijk maar de betere spelers erin gedaan. Nu moet het wel lukken om richting onoverwinnelijkheid te gaan. Ga het gelijk testen met challenge top clubs.
Reply
#53
Heb nu verschillende taktieken uitgeprobeerd, waarbij ik de ene keer met 5-1 verloor van de Belgische "Canadian Sport Phantoms". Na nog een keer veranderen (naar waarschijnlijk de gouden taktiek) heb ik opnieuw uit tegen Canadian Sport Phantoms gespeeld en dit keer met 0-3 gewonnen. Nu maar nog eens oefenen, maar dan tegen het Nederlandse hockeyteam.
Reply
#54
EB Sports Wrote:Heb nu verschillende taktieken uitgeprobeerd, waarbij ik de ene keer met 5-1 verloor van de Belgische "Canadian Sport Phantoms". Na nog een keer veranderen (naar waarschijnlijk de gouden taktiek) heb ik opnieuw uit tegen Canadian Sport Phantoms gespeeld en dit keer met 0-3 gewonnen. Nu maar nog eens oefenen, maar dan tegen het Nederlandse hockeyteam.

De gouden tactiek, is dat die ene die je na elke wedstrijd veranderd? (Net als de opstelling trouwens..?) :wink:
Reply
#55
Vandaag heb ik gewonnen met 2-0 van Hogebrug en de nummer 1 verloren van Alkmaartigers, zodat ik (nummer 2) nog 3 punten dichterbij kom met nu nog 5 punten achterstand op de nummer 1. Volgende week moet ik tegen de nummer 1. Als ik die wedstrijd win, dan mag de nummer 1 een week later maximaal gelijk spelen om dan door mij ingehaald te worden.
Reply
#56
Na 1 seizoen in div.1 ga ik terug naar 2. Niet zo'n ramp, want ik ben toch alleen maar aanhet sparen, zodat ik over een seizoen of veel, een zooi goede spelers kan kopen. Ondertussen probeer ik natuurlijk via mijn jeugd een paar spelers op te leiden.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#57
Ik hoop dat je bij mij komt, dan kunnen we echt concurreren.
Reply
#58
3de geworden in div 2
niet slecht als je alles een beetje op zijn beloop laat :Big Grin
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#59
Vandaag de halve finale bereikt in de sm cupen door een div. 1 Duitser te verslaan die in de top 100 van de ranglijst staat.
Reply
#60
Da's ook niet zo moeilijk als er maar 150 meedoen...
Reply


Forum Jump: