The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone Ice Hockey
#91
Zo'n antwoordt verwacht ik altijd van jou, maar hij scoorde er maar 4 en ik 1(!).
Reply
#92
In mijn 2e westrijd tegen hem werd het maar 2-1 voor Grubbe Stars, valt tegen voor de 8e plaats van de wereld. Smile
Reply
#93
In het kader van "gloryhunten":
Ik zit bij de laatste 8 van de Nederlands/ Belgische beker (officiële cup).
Speel thuis tegen een Belg in de eredivisie. Tjing, Tjing, kassa!

Oh ja, laatst wel een speler gekocht en een stuk of 4 verkocht. Voor de rest, gaan we weer sparen (een seizoen lang) om daarna misschien weer een speler te kopen. En uiteraard friendlies en trainen, trainen,trainen......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#94
EB Sports Wrote:Zo'n antwoordt verwacht ik altijd van jou, maar hij scoorde er maar 4 en ik 1(!).

ANTWOORDT? MET DT????? :lol: :lol: :lol: :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#95
Volgens mij hebben jullie de t bij antwoord neergezet om mij te pesten.
Reply
#96
Vergeet niet dat Matador de admin is.
Reply
#97
EB Sports Wrote:Volgens mij hebben jullie de t bij antwoord neergezet om mij te pesten.

:lol: :lol: :lol:

Je denkt echt serieus dat wij de moeite nemen om een taalfout in jouw bericht te zetten? Alsof iemand ook maar energie zou willen verspillen om dat te doen. Ken je het spreekwoord 'Water naar de zee dragen'?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#98
matador admin? whahaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahaaha
Reply
#99
EB Sports Wrote:Vergeet niet dat Matador de admin is.

Tja, ik weet dat Mac dat heel graag wil, maar ik heb vriendelijk bedankt :wink:
Reply
Kansloos verloren tegen Flemish nogwat. Maar wel 8500 toeschouwers. Kassa!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vandaag in mijn uitwedstrijd met 1-3 gewonnen van HS VICTORIIA. Het leuke ervan is dan mijn eerste tegentreffer en ook eerste doelpunt voor HS VICTORIIA op naam staat van mijn ex-jeugdspeler Ted Pruischer. De nummer 1, FF Pinguin, heeft vandaag ook gewonnen en blijft nummer 1. Volgende week moet ik thuis tegen FF Pinguin en is dat dus de promotiewedstrijd.
Reply
Waarom is dat de promotiewedstrijd?
Het seizoen is pas 3 wedstrijden oud en er komen er dus nog 11.........
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
FF Pinguin staat net als mij op 9 punten en de nummer 3 (HS VICTORIIA) op 4 punten, dat moet dus haast wel duidelijk zijn vind ik.
Reply
Als het de laatste wedstrijd van het seizoen zou zijn was ik het met je eens.
Maar na 3 wedstrijden kun je nog niet van promotie of degradatiewedstrijden spreken.

Maar dat is mijn bescheiden mening.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Hier wordt zo'n beetje wel duidelijk wie het meeste kans maakt op promotie.
Reply
Ik ben inmiddels wat serieuzer met hockey, ik heb nl. 2 goede spelers aan getrokken de laatste weken. Ik ben er nl. achter dat ik met dit hockeyteam hoge ogen gooi in de (nationale) bekers, zodat ik in de toekomst MZ bucks ga winnen die ik dan ook met voetbal kan gebruiken.
De 1e 3 rondes had ik "makkies"in de competitie, waarschijnlijk dat het echte werk nu begint, zo niet, dan ga ik met gemak weer terug naar div.1
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Ik ben er nl. achter dat ik met dit hockeyteam hoge ogen gooi in de (nationale) bekers, zodat ik in de toekomst MZ bucks ga winnen die ik dan ook met voetbal kan gebruiken.

Wegens omstandigheden ff wat minder serieus op MZ, maar wat is dat met die MZ bucks? :eeeek:
Bedoel je geld op je MZ account?
Reply
ja, dat bedoel ik. Want het is met al die spelletjes 5 euro hier, 10 euro daar. Dus is het voor mij ook een sport om zo min mogelijk geld uit te geven. En als ik dat op deze manier kan doen, waarom niet.
Ik zou dat ook overwegen, als ik jou was Doorzon, als je je team nog hebt, want je zal een mega puist aan geld hebben bij hockey.
Daar kan je een heel aardig team voor terug kopen.
Hoe je de poppetjes neerzet kan je misschien aan EB vragen, want die oefent veel tegen de toppers. Ikzelf zet alles in het midden van een vak.
Bij gewone lijnen speel ik normal, powerplay speel ik aanvallend, pen.kill speel ik defensief. In alle lijnen speel ik aggressief. Tot nu toe gaat mij dit aardig af.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vandaag heeft mijn team iets verrassends gedaan: De nummer 11 van de wereld (Faverby IC) in een uitwedstrijd met 2-3 verslagen in een bekertoernooi.
Reply
Adder Wrote:ja, dat bedoel ik. Want het is met al die spelletjes 5 euro hier, 10 euro daar. Dus is het voor mij ook een sport om zo min mogelijk geld uit te geven. En als ik dat op deze manier kan doen, waarom niet.
Ik zou dat ook overwegen, als ik jou was Doorzon, als je je team nog hebt, want je zal een mega puist aan geld hebben bij hockey.
Daar kan je een heel aardig team voor terug kopen.
Hoe je de poppetjes neerzet kan je misschien aan EB vragen, want die oefent veel tegen de toppers. Ikzelf zet alles in het midden van een vak.
Bij gewone lijnen speel ik normal, powerplay speel ik aanvallend, pen.kill speel ik defensief. In alle lijnen speel ik aggressief. Tot nu toe gaat mij dit aardig af.

Heb inderdaad mijn team nog.
Paar onbenullen die niet verkocht werden en 16 jeugdspelers.
Maar die zijn bij lange na niet goed genoeg om een wedstrijd te winnen.

Cash wat ik te besteden heb na verkoop van de toppers is ongeveer 7,5 milj. euro
Reply
Mijn wedstrijd van vandaag verloren en kan ik dit seizoen wel vergeten, of ik moet het geluk krijgen dat FF Pinguin nog verliest van anderen en ik niet.
Reply
Adder Wrote:De 1e 3 rondes had ik "makkies"in de competitie, waarschijnlijk dat het echte werk nu begint, zo niet, dan ga ik met gemak weer terug naar div.1

Het echte werk gaat beginnen. Ik heb zojuist verloren met 3-1.

Het was weer een topweekend bij MZ. :letitallout: Icon_evil :letitallout: Icon_evil
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Na een dipje te hebben geleden in de competitie heb ik mijn draai weer teruggevonden door een betere taktiek te gebruiken. Hier komt nog bij dat vandaag mijn keeper gestegen is naar 8 pucks in keepen.
Reply
EB Sports Wrote:Na een dipje te hebben geleden in de competitie heb ik mijn draai weer teruggevonden door een betere taktiek te gebruiken. Hier komt nog bij dat vandaag mijn keeper gestegen is naar 8 pucks in keepen.

En 6:03 is het moment om dat bekend te maken? :roll:
Reply
Ik was vroeg opgestaan.
Reply
EB Sports Wrote:Ik was vroeg opgestaan.


Moest je werken?
Reply
Ja.
Reply
Vandaag een walkover tegen Alkmaartigers en kom ik dichter bij de nummer 1. Het mindere nieuws is dat de nummers 2 en 3 beide hebben gewonnen. Als het volgende week weer niet zo goed gaat met de nummers 5-7, dan zal ik alles zelf moeten opknappen. Maar dat zal wel moeten lukken met mijn betere taktiek. Bovendien is mijn verschil met de nummers 1-3 op dit moment maar 1 punt.
Reply
Div.1 is weer in zicht, sta nl. 4 of 5 punten los (moet nog ff goed kijken)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vandaag weer een walkover voor mijn team. Mede dankzij 2 gelijkspellen in mijn divisie stijgt mijn team van de 4e naar de 2e plaats met 1 punt achter HS VICTORIIA, waarvan ik eerder met 1-3 uit gewonnen heb. Mag nu geen wedstrijden meer verliezen.
Reply


Forum Jump: