The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Spa - Ajax
#1
Perez speelt niet, omdat hij de grens tijdens Ajax - Twente voor kankerneger heeft uitgemaakt.

Zie column Hugo Borst ad.nl
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
:eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Vaag verhaal inderdaad!
Als het waar is mag ie, wat mij betreft, oprotten bij Ajax.

Morgen weer vroeg op voor Sparta, de club van Rotterdam. :wink:
Reply
#4
Quote:'Ik vind dat een Ajacied altijd sportief moet zijn. Met respect voor de tegenstander. Maar ze moeten niet denken dat ze hier drie punten kunnen weghalen. Die blijven mooi in de ArenA.

Ik speel rood, ik speel wit, ik ben Wesley Sneijder, ik ben Ajacied'

cry
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#5
De grootste hooligan van vorig weekend stond trouwens op het veld van de Arena. Kenneth Perez wond zich in de 43ste minuut van Ajax-FC Twente op over een bal die al dan niet uit was. Tegen assistent-scheidsrechter Nicky Siebert riep de Deen: 'Hé man, idioot. Hé kankerneger hé!' De registratie is onverbiddelijk. Ik vind Perez een heerlijke voetballer, een leuke gozer ook, maar dit had ik van een sportpresentator in spe niet verwacht. Durft hij dat ook tegen Ten Cate te roepen?

Als ik Kenneth Perez was dan zou ik alsnog mijn excuses maken aan Nicky Siebert, die, toen ik hem gisteren belde, eerst toestemming van scheidsrechtersbaas Uilenberg had en toen stellig zei dat hij niets had gehoord.

Niks gehoord? Vergis ik me of regeert de angst? Een rode kaart is meteen een rode kaart hè. En dan de publiciteit. En de nasleep. Voetballer van Ajax in staat van beschuldiging stellen, tuchtcommissie, schorsing. Zegt Siebert: 'Als ik het had gehoord dan had hij rood gekregen van Blom. Als hij dat echt heeft geroepen dan wordt er alsnog rapport opgemaakt.' Frank Huizinga van de KNVB bevestigt dat. 'We zullen de band maandag afspelen. Als hij dat écht heeft gezegd dan kan de aanklager hem in staat van beschuldiging stellen.'



Gisteravond om kwart voor negen heb ik Perez aan de telefoon.



'Heb ik dat gezegd?'

Ja.

'Weet je het zeker?'

Ja.

'Hoor je me of is het liplezen?'

Je hoort het en het is niks voor jou Kenneth.

'Nee. Ik zit niet bij de KKK.'

Weet ik. Wat bezielde je? Waarom overkomt je dit? Gefrustreerd bij Ajax?

'Dat zou een zwak excuus zijn. Als het echt zo is, emotie toch denk ik.'

En nu?

'Ik speel niet meer. Dit neemt Ten Cate me kwalijk. En terecht. Dit is niet netjes. Dit is erg. Ik heb hier spijt van. Heb jij het nummer van die grens…'



En zo kom ik weer bij Hans van Mierlo uit, die ervoor pleit om de wilden aan te geven, maar als de wildeman tot inkeer komt, zijn excuses maakt, oprecht, nou dan kunnen we wat mij betreft de mantel der liefde uit de mottenballen halen.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#6
Als dit echt zo is, moet hij natuurlijk geschorst worden. Al kan ik me voorstellen dat er wel meer geroepen wordt in het veld, waar ook niet tegen opgetreden wordt.

Als ik zo kinderachtig zou zijn als Waf, zou ik het een complot noemen van Hugo Borst en de KNVB tegen Kenneth Perez en dus Ajax.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ad Wim Wrote:Als dit echt zo is, moet hij natuurlijk geschorst worden. Al kan ik me voorstellen dat er wel meer geroepen wordt in het veld, waar ook niet tegen opgetreden wordt.

Als ik zo kinderachtig zou zijn als Waf, zou ik het een complot noemen van Hugo Borst en de KNVB tegen Kenneth Perez en dus Ajax.

:eeeek: Sad wat ben jij triest zeg. Ik begrijp degenen die jou onder 'ignore' hebben staan steeds meer. Dead
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#8
Bredanaar Wrote:
Ad Wim Wrote:Als dit echt zo is, moet hij natuurlijk geschorst worden. Al kan ik me voorstellen dat er wel meer geroepen wordt in het veld, waar ook niet tegen opgetreden wordt.

Als ik zo kinderachtig zou zijn als Waf, zou ik het een complot noemen van Hugo Borst en de KNVB tegen Kenneth Perez en dus Ajax.

:eeeek: Sad wat ben jij triest zeg. Ik begrijp degenen die jou onder 'ignore' hebben staan steeds meer. Dead
Origineel zeg... Puke

En waarom vindt iedereen het prima als Waf loopt te zeiken over Talpa die de overtreding van Buijs een aantal keer laat zien, maar als de vergelijking hiermee wordt gemaakt is het niet oke?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ja, waarom eigenlijk? Icon_evil

Ad Wim heeft gewoon gelijk :!:
Reply
#10
voor jezelf een account aangemaakt ter ondersteuning?
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#11
Tijdens de wedstrijd Ajax – FC Twente van zondag 19 november heb ik mij in het vuur van het spel ernstig misdragen door een discriminerende opmerking te maken naar grensrechter Siebert.

Ik schaam mij diep voor de kwetsende uitlatingen en biedt, naast de heer Siebert, eenieder daarvoor mijn oprechte excuses aan.

De stommiteit van mijn opmerking staat in schril contrast met hoe ik werkelijk in het leven sta en met de normen en waarden waarmee ik mijn eigen kinderen opvoed.

Met schaamte,

Kenneth Perez



iedereen is wel eens rascistisch, bedoeld of onbedoeld, lijkt mij. Jammer voor Kenneth dat dat grens zwart was... als hij blank was geweest was het gewoon kankerleijer geworden en had je er nks meer over gehoord.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#12
Frits Wrote:iedereen is wel eens rascistisch (sic), bedoeld of onbedoeld, lijkt mij. Jammer voor Kenneth dat dat grens zwart was...

Is die dat bedoeld of onbedoeld? :lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
Frits Wrote:voor jezelf een account aangemaakt ter ondersteuning?
Wat denk je zelf?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Tsja, niet chique, maar zal wel zijn gezegd in het heetst vd strijd en mss gevoed door zijn frustratie bij ajax. Dan kan ik er in komen dat je zoiets er uitflapt. Niet goed te praten, maar ik geloof wel dat ie het niet racistisch heeft bedoeld. Ik heb zeg ook weleens heel generaliserend, kut zwarte of iets dergelijks.

Ben benieuwd of de KNVB nog een daad stelt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
Ekslem Wrote:Ik heb zeg ook weleens heel generaliserend, kut zwarte of iets dergelijks.

En dan hard wegrennen!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#16
Ekslem Wrote:Ik heb zeg ook weleens heel generaliserend, kut zwarte of iets dergelijks.
Maar ze zijn toch ook allemaal hetzelfde?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Ad Wim Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb zeg ook weleens heel generaliserend, kut zwarte of iets dergelijks.
Maar ze zijn toch ook allemaal hetzelfde?

Ik denk dat dit te subtiel voor ekslem is, ad...
Reply
#18
Ekslem Wrote:Tsja, niet chique, maar zal wel zijn gezegd in het heetst vd strijd en mss gevoed door zijn frustratie bij ajax. Dan kan ik er in komen dat je zoiets er uitflapt. Niet goed te praten, maar ik geloof wel dat ie het niet racistisch heeft bedoeld. Ik heb zeg ook weleens heel generaliserend, kut zwarte of iets dergelijks.

Ben benieuwd of de KNVB nog een daad stelt.

Gewoon een wedstrijdje schorsen (anders mag iedereen dit blijven doen) en door de goede reactie van Perez is zijn naam wel weer gezuiverd en zijn we het snel vergeten.
Reply
#19
Treesong Wrote:
Ekslem Wrote:Ik heb zeg ook weleens heel generaliserend, kut zwarte of iets dergelijks.

En dan hard wegrennen!

Als ik het al zeg dan horen ze het natuurlijk niet :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
Ad Wim Wrote:
Frits Wrote:voor jezelf een account aangemaakt ter ondersteuning?
Wat denk je zelf?

ik weet niet, mac zal het wel weten denk ik Smile
Reply
#21
Als trotse neger weet ik dat voor Perez geldt, wat ook voor vele forummers geldt: "Ik denk zwart, ik denk wit, want ik heb een heel klein lid."
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#22
Ad Wim Wrote:Als ik zo kinderachtig zou zijn als Waf, zou ik het een complot noemen van Hugo Borst en de KNVB tegen Kenneth Perez en dus Ajax.

tuurlijk. er is 1 journalist niet pro ajakkes, nou dan kun je echtniet over een complot spreken. :roll: het is natuurlijk anders, hugo borst heeft ervoor gezorgd dat het complot wordt blootgelegd. :razz:

hugo borst schrijft er een colum over en:

pas dan vist de knjb het weer uit de doofpot.
pas dan heeft kennerd opeens spijt (terwijl hij telefonisch hugo zou hebben laten weten dat hij het zich niet kon herinneren)
pas dan zou ajakkes opeens intern straffen

de knjb heeft laten weten op teletekst dat indien het te horen is op de video de aanklager wat kan doen. deze dwaas heeft bekend, en we gaan even de video bestuderen?

als deze gast minder dan 5 wedstrijden krijgt snap ik er echt geen klote meer van...
Reply
#23
waf Wrote:tuurlijk. er is 1 journalist niet pro ajakkes, nou dan kun je echtniet over een complot spreken. :roll: het is natuurlijk anders, hugo borst heeft ervoor gezorgd dat het complot wordt blootgelegd. :razz:

hugo borst schrijft er een colum over en:

pas dan vist de knjb het weer uit de doofpot.
pas dan heeft kennerd opeens spijt (terwijl hij telefonisch hugo zou hebben laten weten dat hij het zich niet kon herinneren)
pas dan zou ajakkes opeens intern straffen

de knjb heeft laten weten op teletekst dat indien het te horen is op de video de aanklager wat kan doen. deze dwaas heeft bekend, en we gaan even de video bestuderen?

als deze gast minder dan 5 wedstrijden krijgt snap ik er echt geen klote meer van...
(hehe)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#24
Vijf wedstrijden?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Waf, je bent echt 6 jaar. :roll: :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#26
6 jaar of niet. Hij heeft wel gelijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Maar als het om Danny Buijs gaat, vindt meneer Waf het belachelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Hoe vaak is dit voorval met Perez uitgezonden, Ad Wim?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#29
Mukkus Wrote:Hoe vaak is dit voorval met Perez uitgezonden, Ad Wim?
Ik zag het sowieso net een keer op Talpa, maar dat doet er niet toe.
Het gaat om de invloed van de media bij een dergelijk voorval. Of het nu Talpa of Hugo Borst is, die een moment eruit licht, dat maakt niet uit. Ze krijgen iets gezien wat op het eerste oog niet gezien is door de arbiters dan wel de camera's. Dat kun je goed vinden of niet, maar je kunt er toch niet een dergelijk onderscheid in maken, zoals Waf doet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Maar als het om Danny Buijs gaat, vindt meneer Waf het belachelijk.

Ja maar dat doen kinderen van 6 jaar. Ik herken dat wel bij mijn kinderen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: