The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Column 26-11
#1
Na gisteravond weet ik het zeker: PSV wordt dit seizoen kampioen.

Toen Ronald Koeman deze zomer werd gepresenteerd als de nieuwe coach van PSV, riep dat bij mij een aantal vragen op. Kon Koeman nu wel een contract bij een topclub uitdienen? Kon de voormalig Ajax- en Benfica-trainer overweg met alle spelers en liet hij het teambelang prevaleren boven zijn eigen relatie met een speler? Ik voorspelde dat Koeman na de winterstop het veld mocht ruimen, na een goede competitiestart.

Inmiddels moet ik schoorvoetend toegeven dat Koeman mijn ongelijk bewezen heeft. Al is het spel van PSV niet altijd even aantrekkelijk, de ploeg pakt toch alle punten die het nodig heeft. Ajax waande zich na een prima start al snel in de wolken, maar is inmiddels hardhandig op de grond gezet door het veel effectievere PSV van Koeman.

PSV verloor dit seizoen weliswaar van FC Groningen, maar een afgetekende overwinning was dat niet. In de eindfase werden de Eindhovenaren overlopen, wat uiteindelijk uitmondde in een 4-3 nederlaag. Ze hebben er echter van geleerd. Iedere linie is dubbel bezet, en niet bepaald met de minste spelers. Een topkeeper, een vrijwel foutloze verdediging (zes tegengoals, waarvan vier in Groningen) onder aanvoering van het blok Alex, een geslepen middenveld met schakels als Simons en Cocu en gestaag groeiende talenten als Afellay en Aisatti. Voorin zijn twee exotische spitsen al het gehele seizoen op schot. De discussie over Koné, die te weinig zou scoren, zou niet eens gevoerd mogen worden gezien zijn gemiddeld van 1 op 2.

Zo gemakkelijk als FC Utrecht zaterdagavond aan de kant werd gezet in Eindhoven, zo gemakkelijk heb ik nog maar één ploeg zien spelen. AZ liet geen spaan heel van NAC Breda begin dit seizoen. De ploeg van Van Gaal is echter nog niet volwassen genoeg om een vuist te maken in de topduels; zowel tegen PSV als Feyenoord leed de ploeg een nederlaag.

Het verhaal van Feyenoord is al geruime tijd bekend; de ploeg komt niet meer dan drie wedstrijden achtereen toe aan goed voetbal, kent behalve Lucius geen leiders in de ploeg en loopt almaar achter de feiten aan. Vrije dagen, trainingskampen, donderspeeches, niet lijkt de ploeg van Erwin Koeman het vuur te bezorgen. De ploeg zal dit seizoen wederom niet meestrijden om de hoofdprijzen, maar zich moeten richten op een UEFA Cup-ticket. Dat wordt echter nog lastig genoeg, in de strijd tegen AZ, FC Twente en FC Groningen. En dat doet pijn, in Rotterdam.

Ajax tenslotte leek aardig op dreef dit seizoen. Voor het eerst sinds anderhalf jaar waren de Amsterdammers weer eens koploper in de Eredivisie. Voorzichtig droomden Ten Cate en de spelers al van nieuwe glorieuze tijden. Waar de club vorig seizoen opzien baarde door via de play-offs nog tweede te worden, lijkt het erop dat de stijgende lijn dit seizoen niet doorgezet gaat worden. Met Huntelaar al weken uit vorm, beginnende ontevredenheid bij diverse spelers over speeltijd en een trainer die zijn zure gezicht al wat vaker laat zien, vrees ik het ergste voor dit seizoen: de schaal gaat weer naar Eindhoven.
Reply
#2
Je slaat (helaas) de spijker volledig op z'n kop. Mooi geschreven Bakke.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Bakke Wrote:PSV verloor dit seizoen weliswaar van FC Groningen, maar een afgetekende overwinning was dat niet. In de eindfase werden de Eindhovenaren overlopen, wat uiteindelijk uitmondde in een 4-3 nederlaag. Ze hebben er echter van geleerd. Iedere linie is dubbel bezet, en niet bepaald met de minste spelers. Een topkeeper, een vrijwel foutloze verdediging (zes tegengoals, waarvan vier in Groningen)

Ik begrijp echt werkelijk waar niet waar je de 4-3 nederlaag in Groningen vandaan haalt. :roll:
PSV verloor dit seizoen uit bij Twente met 1-0, Groningen - PSV staat 9 december op het programma..

Je trapt verder behoorlijk wat open deuren in trouwens...
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#4
Oh ja, een misrekening.
Reply
#5
Afgezien van een vergeten s-je (niets ipv niet) een prima stukkie. Echter het blijft een 'stukkie'. Te weinig column, te veel feitjes in mijn ogen...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: