The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams 29-11 t/m 03-12
#61
Heracles achterin zonder twee geschorsten. Wie zal Boakye vervangen als rechtsback? Is het logisch om ervan uit te gaan dat dit Daelemans is?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#62
Ekslem Wrote:Heracles achterin zonder twee geschorsten. Wie zal Boakye vervangen als rechtsback? Is het logisch om ervan uit te gaan dat dit Daelemans is?

Daelemans is blesse. Die Eddy Bosnar speelde de laatste 2 wedstrijden niet omdat het type spits (snel en bewegelijk; Leonardo en Slory) hem niet ligt. Het is dus logisch dat hij terugkeert. Verder zijn Looms en Klavan zekerheidjes volgens mij. 4e plek zal Smit worden, of Maas of De Vries zakt een linie terug. Denk ik dan he.
Reply
#63
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Heracles achterin zonder twee geschorsten. Wie zal Boakye vervangen als rechtsback? Is het logisch om ervan uit te gaan dat dit Daelemans is?

Daelemans is blesse. Die Eddy Bosnar speelde de laatste 2 wedstrijden niet omdat het type spits (snel en bewegelijk; Leonardo en Slory) hem niet ligt.

dan zal hij tegen cisse de pannen van het dak spelen. :razz:
Reply
#64
waf Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:Heracles achterin zonder twee geschorsten. Wie zal Boakye vervangen als rechtsback? Is het logisch om ervan uit te gaan dat dit Daelemans is?

Daelemans is blesse. Die Eddy Bosnar speelde de laatste 2 wedstrijden niet omdat het type spits (snel en bewegelijk; Leonardo en Slory) hem niet ligt.

dan zal hij tegen cisse de pannen van het dak spelen. :razz:

Je moet wat als je 2 spelers mist
Reply
#65
Ik ga wel voor Klavan en dan Steinsson ipv Mendes da Silva... Die Steinsson wil ook weleens gevaarlijk zijn bij een hoekschoppie...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#66
Ekslem Wrote:Ik ga wel voor Klavan en dan Steinsson ipv Mendes da Silva... Die Steinsson wil ook weleens gevaarlijk zijn bij een hoekschoppie...

Als hij speelt, Jaliens is er ook weer bij. :wink:
Reply
#67
Sinouh is een stuk goedkoper :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#68
Jaliens kan ook prima in het centrum en daar staat ie de laatste tijd. Mendes zal dan weer doorschuiven naar het middenveld. Steinsson lijkt me wel zeker van zijn plek.

@de nieuwe: Sinouh vind ik een gok. Niet omdat ie niet zou spelen, maar verwacht nogal wat doelpunten en assists tegen Excl. Met een verdediger heb je meer kans om iets extra's mee te pikken. Kans blijft natuurlijk dat je de verkeerde V opstelt....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#69
Ekslem Wrote:Jaliens kan ook prima in het centrum en daar staat ie de laatste tijd. Mendes zal dan weer doorschuiven naar het middenveld. Steinsson lijkt me wel zeker van zijn plek.

@de nieuwe: Sinouh vind ik een gok. Niet omdat ie niet zou spelen, maar verwacht nogal wat doelpunten en assists tegen Excl. Met een verdediger heb je meer kans om iets extra's mee te pikken. Kans blijft natuurlijk dat je de verkeerde V opstelt....
Dan kun je het best Mendes nemen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#70
Ach met van Gaal weet je het nooit. Steinsson speelt de laatste tijd (en scoort gemiddeld 1x in 6 wedstrijden in zn carriere!), maar Jaliens-Opdam-Mendes-De Cler kan ook zomaar uit de hoge hoed komen. Of Opdam krijgt rust (zn leeftijd) of Mendes (zelfde reden bv als nu Donk) of de Cler loopt vanavond een pijntje op of Jaliens krijgt een terugslag en en is er zondag nog niet bij of ze spelen allemaal met Mendes op het middenveld. En voor de aanval geldt hetzelfde. Ideale pot om het de Koef eens met Dembele te laten proberen en de oude Shota rust te gunnen, of hij speelt met alle 3 of gewoon Koef en Shota of Demele en Shota.... Xtragaap4de Der valt gewoon geen jota van te zeggen bij die Alkmaarders. Ik neem Sinouh en Mendes en hoop er het beste van.
Reply
#71
Sinouh - Emanuelson - Schwiebbe - Koné

of

Zwinkels - Mendes - Lindenberg - Farfán

:|
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#72
Ekslem Wrote:Jaliens kan ook prima in het centrum en daar staat ie de laatste tijd. Mendes zal dan weer doorschuiven naar het middenveld. Steinsson lijkt me wel zeker van zijn plek.

@de nieuwe: Sinouh vind ik een gok. Niet omdat ie niet zou spelen, maar verwacht nogal wat doelpunten en assists tegen Excl. Met een verdediger heb je meer kans om iets extra's mee te pikken. Kans blijft natuurlijk dat je de verkeerde V opstelt....

Ach, AZ heeft zoals het hoort bij een topclub alleen maar verdedigers die wel eens scoren, dus kans dat je de goede hebt is sowieso klein. Steinsson scoort gem. per wedstrijd in zn carriere het meest, Mendes speelt mss op het middenveld en De Cler wil dat thuis tegen de kleintjes ook nog wel eens doen. En Barry en Jaliens zijn ook nooit te beroerd bij corners mee op te komen.
Reply
#73
Ik houd het op die Ijslander, geen budget voor Mendes... Verder nog tips?

Budget: 0.65M Zwinkels, Robert (3.75M)

Steinsson, Gretar (15.20M)
Klavan, Ragnar (5.50M)
Grygera, Zdenek (15.30M)
Emanuelson, Urby © (16.70M)

Quansah, Kwame (6.35M)
Bouaouzan, Rachid (6.75M)
Pranjic, Danijel (13.20M)

Koné, Arouna (18.45M)
Koevermans, Danny (16.00M)
Alves, Afonso (12.80M)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#74
FC Wageningen Wrote:Sinouh - Emanuelson - Schwiebbe - Koné

of

Zwinkels - Mendes - Lindenberg - Farfán

:|

Beide niet. Schwiebbe is een pannekoek en Farfan twijfelachtig. Eerst maar een zien of hij vrijdag fit is teruggekeerd uit Peru na die schop van Dickoh. Vervang Farfan voor Cocu (secret weppen deze ronde!). Zwinkels,Opdam,Cocu,Huntelaar kun je mss wel betalen. Of anders Afellay of Mendez ipv Cocu. Of Kluivert; als Farfan niet speelt staat hij erin! :8:
Reply
#75
Ekslem Wrote:Ik houd het op die Ijslander, geen budget voor Mendes... Verder nog tips?

Budget: 0.65M Zwinkels, Robert (3.75M)

Steinsson, Gretar (15.20M)
Klavan, Ragnar (5.50M)
Grygera, Zdenek (15.30M)
Emanuelson, Urby © (16.70M)

Quansah, Kwame (6.35M)
Bouaouzan, Rachid (6.75M)
Pranjic, Danijel (13.20M)

Koné, Arouna (18.45M)
Koevermans, Danny (16.00M)
Alves, Afonso (12.80M)

Pranjic EN Alves en geen Vitesse.. zit ik ook aan te denken. Maar nu jij het hebt zal het wel niks worden dus toch maar Tokkie Theo en Alves voor mij. :wink: En als je dan toch een tip wil.. neem Knopper ipv Bouaouzan. :8:


Ik ga op safe spelen; van veel teams 1tje.


Budget: 0.00M Sinouh, Khalid (12.35M)

Mendes da Silva, David © (16.20M)
Emanuelson, Urby (16.70M)
Grygera, Zdenek (15.30M)
Klavan, Ragnar (5.50M)

Knopper, Richard (7.25M)
Janssen, Theo (13.00M)
Quansah, Kwame (6.35M)

Ikedia, Pius (7.30M)
Alves, Afonso (12.80M)
Koné, Arouna (18.45M)
Reply
#76
zucht....

Nu dan maar de allerlaatste...

Budget: 0.50M
Sinouh, Khalid (12.35M)

Zuiverloon, Gianni (11.65M)
Grygera, Zdenek (15.30M)
Emanuelson, Urby (16.70M)
Da Costa, Manuel (15.65M)

Van Dijk, Gregoor (10.80M)
Quansah, Kwame (6.35M)
Bouaouzan, Rachid (6.75M)

Alves, Afonso © (12.80M)
Koevermans, Danny (16.00M)
Kolk, Santi (6.00M)
The great old Ludwig von...
Reply
#77
Ik gok een beetje....
Knopper vs. Bousauaoauaoauzon is ook een gokje en ik zie Sparta wel winnen van RKC
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#78
Stam ontbreekt tegen Espanyol

Ajax kan donderdag geen beroep doen op verdediger en aanvoerder Jaap Stam voor het duel in de UEFA-Cup tegen Espanyol.Stam heeft nog te veel last van een kneuzing in zijn bovenbeen.

Trainer Ten Cate kan in de wedstrijd ook geen beroep doen op middenvelder Urby Emanuelson.De international is geschorst wegens de rode kaart die hij vorige week kreeg tegen Sparta Praag.
Bij een zege plaatst Ajax zich voor de derde ronde van het Europese bekertoernooi.
--
Die kunnen we dus definitief afschrijven voor zondag.. zal wel wat extra rust krijgen.
Reply
#79
Peter Wrote:Stam ontbreekt tegen Espanyol

Ajax kan donderdag geen beroep doen op verdediger en aanvoerder Jaap Stam voor het duel in de UEFA-Cup tegen Espanyol.Stam heeft nog te veel last van een kneuzing in zijn bovenbeen.

Trainer Ten Cate kan in de wedstrijd ook geen beroep doen op middenvelder Urby Emanuelson.De international is geschorst wegens de rode kaart die hij vorige week kreeg tegen Sparta Praag.
Bij een zege plaatst Ajax zich voor de derde ronde van het Europese bekertoernooi.
--
Die kunnen we dus definitief afschrijven voor zondag.. zal wel wat extra rust krijgen.
:roll:
Hij krijgt nu toch juist rust?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Stam ontbreekt tegen Espanyol

Ajax kan donderdag geen beroep doen op verdediger en aanvoerder Jaap Stam voor het duel in de UEFA-Cup tegen Espanyol.Stam heeft nog te veel last van een kneuzing in zijn bovenbeen.

Trainer Ten Cate kan in de wedstrijd ook geen beroep doen op middenvelder Urby Emanuelson.De international is geschorst wegens de rode kaart die hij vorige week kreeg tegen Sparta Praag.
Bij een zege plaatst Ajax zich voor de derde ronde van het Europese bekertoernooi.
--
Die kunnen we dus definitief afschrijven voor zondag.. zal wel wat extra rust krijgen.
:roll:
Hij krijgt nu toch juist rust?

:roll: Nee nu is hij geblesseerd.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#81
Beiden dus. Maar het lijkt me niet heel logisch om hem nu al af te schrijven voor zondag. Maar de kans is natuurlijk wel aanwezig, dat als hij nog licht geblesseerd is, er geen risico met hem genomen zal worden tegen WIllem II.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ik vind het een lastig weekje. Enerzijds door de Uefa-Cup, anderzijds door meerdere wedstrijden die alle kanten op kunnen en geen team dat zeker de 0 houdt....toch maar risicospreiding :-k
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#83
Ik zie eigenlijk alleen AZ vrij zeker de nul houden en aangezien je bij hen niet goed kunt voorspellen wie er scoort, heb ik maar twee AZ-verdedigers genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Tripplexxx Wrote:Ik vind het een lastig weekje. Enerzijds door de Uefa-Cup, anderzijds door meerdere wedstrijden die alle kanten op kunnen en geen team dat zeker de 0 houdt....toch maar risicospreiding :-k

Van de 18 eredivisieteams kom je alleen Excelsior en Willem II niet tegen. Groningen en NAC nauwelijks, alle andere teams zijn regelmatig gekozen. :8:
Reply
#85
Ad Wim Wrote:Ik zie eigenlijk alleen AZ vrij zeker de nul houden en aangezien je bij hen niet goed kunt voorspellen wie er scoort, heb ik maar twee AZ-verdedigers genomen.

Ik zie Excelsior wel scoren in Alkmaar. Escelsior heeft een hele leuke jonge en fitte ploeg en AZ heeft weinig rust....
Reply
#86
Ad Wim Wrote:Ik zie eigenlijk alleen AZ vrij zeker de nul houden en aangezien je bij hen niet goed kunt voorspellen wie er scoort, heb ik maar twee AZ-verdedigers genomen.

Tsja.. als het 7-1 wordt hebben alle spitsen hun goaltje(s) wel gemaakt en hebben de verdedigers slechts 3 puntjes als ze geen gele kaart hebben moeten pakken tegen Slory en Bruins. Tis gewoon gokkerdepok deze ronde, de scores aan het einde van het weekend zullen erg wisselend zijn. Echt zo'n ronde die een verschil kan maken. Maar iedereen die fout gokt deze week krijgt volgende week een herkansing, dan krijgen we nog zo'n tyfushonde-ronde.
Reply
#87
Ad Wim Wrote:Ik zie eigenlijk alleen AZ vrij zeker de nul houden en aangezien je bij hen niet goed kunt voorspellen wie er scoort, heb ik maar twee AZ-verdedigers genomen.
Koevermans!!!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#88
Budget: 0.55M
Sinouh, Khalid (12.35M)


Grygera, Zdenek (15.30M)

Bunjevcevic, Goran (5.00M)

Da Costa, Manuel (15.65M)

Koenders, Milano (6.95M)


Quansah, Kwame (6.35M)

Martens, Maarten (15.50M)

Afellay, Ibrahim (14.95M)

Pranjic, Danijel © (13.20M)


De Mul, Tom (12.50M)

Alves, Afonso (12.80M
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
#89
Ik kan maar niet tevreden geraken over m'n team, heb nu dit staan:

Vorm

Mendes da Silva
Grygera
Emanuelson
Klavan

Mendez
Delorge
Quansah

Alves
Fortune
Koevermans
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#90
Code:
Sinouh

Heitinga - Grygera - Opdam - Da Costa

      Mendez - Maas - Bouaouzan

       Kolk - Lazovic - Alves

Een solide 4 mans verdediging. Maas gaat met de punt naar achteren op het middenveld spelen en Alves heeft voorin een vrije rol vanaf links.
Reply


Forum Jump: