The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AZ - Excelsior
#1
Sinouh van het veld; enkelblessure. Paar weken eruit. Daar gaat mn 1e speler. En met Bulters kunnen ze de nul ook wel vergeten de komende weken. :|
Reply
#2
Dokter Peter heeft de diagnose al gesteld?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#3
Nee, iedere leek kon zien dat dat niet goed was.
Reply
#4
Ook gewoon 1-0 achter :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Wie? Excelsior?
Reply
#6
:oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Peter Wrote:Nee, iedere leek kon zien dat dat niet goed was.

Zag er niet best uit en is natuurlijk al een tijdje geblesseerd. Lijkt me niet dat Van Gaal weer risico met hem gaat nemen. Benieuwd wie er op de bank komt te zitten....
Reply
#8
Bleh, die gaat vast niet spelen dit weekend Sad
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
ik had hem ook.. dan maar hopen dat ze de 0 niet houden
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#10
Aukinho Wrote:ik had hem ook.. dan maar hopen dat ze de 0 niet houden

Ontzettende EB 'er!

:wink:
Reply
#11
Tripplexxx Wrote:
Aukinho Wrote:ik had hem ook.. dan maar hopen dat ze de 0 niet houden

Ontzettende EB 'er!

:wink:

in iedere manager zit wel een stukje EB :wink:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#12
Aukinho Wrote:ik had hem ook.. dan maar hopen dat ze de 0 niet houden
Toch ben ik het er mee eens, dan maar een EB-er.......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#13
Ik heb er na gister ook wel een hard hoofd in of Steinsson wel zal spelen. Speelde (aanvallend) vrij ongelukkig en dat kan weleens afgestrafd worden tegen Excelsior. Ik neem nl. aan dat v Gaal vol op de aanval speelt tegen die gasten uit Kralingen. Jaliens en Luirink allebei weer fit en ik denk sowieso dat Mendes in het centrum blijft staan. Doet het erg goed daar, met name het doorschuiven bij balbezit. Jaliens zal denk ik dan weer op rechtsback komen.

We zien het allemaal wel, ben al lang blijd at ik geen Sinouh heb :razz: Goedkoop is duurkoop zullen we maar zeggen! :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#14
Ekslem Wrote:ik denk sowieso dat Mendes in het centrum blijft staan. Doet het erg goed daar, met name het doorschuiven bij balbezit.

vond je? ik vond hem eigenlijk wel tegenvallen, juist omdat hij op die positie veel minder vaak kan penetreren dan als hij met de punt naar achteren speelt. met grote passen het veld oversteken is zijn kracht, maar als hij achterin speelt moet hij veel vaker blijven hangen heb ik de indruk.

wat bij ook opviel is dat zijn passes over de grond niet strak ogen maar een beetje hobbelen over het veld. ze kwamen (meestal) wel gewoon aan, maar hij heeft een andere traptechniek dan anderen geloof ik.
Reply
#15
waf Wrote:
Ekslem Wrote:ik denk sowieso dat Mendes in het centrum blijft staan. Doet het erg goed daar, met name het doorschuiven bij balbezit.

vond je? ik vond hem eigenlijk wel tegenvallen, juist omdat hij op die positie veel minder vaak kan penetreren dan als hij met de punt naar achteren speelt. met grote passen het veld oversteken is zijn kracht, maar als hij achterin speelt moet hij veel vaker blijven hangen heb ik de indruk.

wat bij ook opviel is dat zijn passes over de grond niet strak ogen maar een beetje hobbelen over het veld. ze kwamen (meestal) wel gewoon aan, maar hij heeft een andere traptechniek dan anderen geloof ik.

Speelt ie niet vanaf rechts als ie op het middenveld staat?
De vergelijking met Rijkaard van ik trouwens erg overtrokken.

Az speelt meestal met een inschuivende centrale verdediger. Afgezien van dat hij mss beter zou penetreren vanaf het middenveld vind ik dat hij als centrale verdediger meer kan brengen bij balbezit dan een andere centrale verdediger van AZ (lees Opdam en Jaliens). Luirink kan ik in deze minder beoordelen aangezien ik hem niet veel aant werk heb gezien. Op het middenveld heb je imo meedere spelers die de diepte in kunnen gaan. Schaars en de Zeeuw zijn hier ook heel goed in. Imo heeft Mendes meer waarde voor AZ als ie vanuit de verdediging speelt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#16
waf Wrote:
Ekslem Wrote:ik denk sowieso dat Mendes in het centrum blijft staan. Doet het erg goed daar, met name het doorschuiven bij balbezit.

vond je? ik vond hem eigenlijk wel tegenvallen, juist omdat hij op die positie veel minder vaak kan penetreren dan als hij met de punt naar achteren speelt. met grote passen het veld oversteken is zijn kracht, maar als hij achterin speelt moet hij veel vaker blijven hangen heb ik de indruk.

wat bij ook opviel is dat zijn passes over de grond niet strak ogen maar een beetje hobbelen over het veld. ze kwamen (meestal) wel gewoon aan, maar hij heeft een andere traptechniek dan anderen geloof ik.

Speelt ie niet vanaf rechts als ie op het middenveld staat?
De vergelijking met Rijkaard van ik trouwens erg overtrokken.

Az speelt meestal met een inschuivende centrale verdediger. Afgezien van dat hij mss beter zou penetreren vanaf het middenveld vind ik dat hij als centrale verdediger meer kan brengen bij balbezit dan een andere centrale verdediger van AZ (lees Opdam en Jaliens). Luirink kan ik in deze minder beoordelen aangezien ik hem niet veel aant werk heb gezien. Op het middenveld heb je imo meedere spelers die de diepte in kunnen gaan. Schaars en de Zeeuw zijn hier ook heel goed in. Imo heeft Mendes meer waarde voor AZ als ie vanuit de verdediging speelt.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:ik denk sowieso dat Mendes in het centrum blijft staan. Doet het erg goed daar, met name het doorschuiven bij balbezit.

vond je? ik vond hem eigenlijk wel tegenvallen, juist omdat hij op die positie veel minder vaak kan penetreren dan als hij met de punt naar achteren speelt. met grote passen het veld oversteken is zijn kracht, maar als hij achterin speelt moet hij veel vaker blijven hangen heb ik de indruk.

wat bij ook opviel is dat zijn passes over de grond niet strak ogen maar een beetje hobbelen over het veld. ze kwamen (meestal) wel gewoon aan, maar hij heeft een andere traptechniek dan anderen geloof ik.


Speelt ie niet vanaf rechts als ie op het middenveld staat?
De vergelijking met Rijkaard van ik trouwens erg overtrokken.

Az speelt meestal met een inschuivende centrale verdediger. Afgezien van dat hij mss beter zou penetreren vanaf het middenveld vind ik dat hij als centrale verdediger meer kan brengen bij balbezit dan een andere centrale verdediger van AZ (lees Opdam en Jaliens). Luirink kan ik in deze minder beoordelen aangezien ik hem niet veel aant werk heb gezien. Op het middenveld heb je imo meedere spelers die de diepte in kunnen gaan. Schaars en de Zeeuw zijn hier ook heel goed in. Imo heeft Mendes meer waarde voor AZ als ie vanuit de verdediging speelt.

ik dacht dat hij meestal met de punt naar achteren speelde, tegen fainoid iig wel en daar durft hij veel vaker diep te gaan.

maar misschien is het voor hem nog wat onwennig, de goede momenten kiezen als centrale verdediger is zo ongeveer het moelijkste wat er is. hij heeft het zeker in zich om een goeie laatse man te worden, maar ik vind dat nu zijn kwaliteiten niet helemaal gebruikt worden.
Reply
#18
Quote:Sinouh moet weer ruime week toekijken

Khalid Sinouh kan het blessureleed niet achter zich laten. In het UEFA Cup-duel met Slovan Liberec heeft de AZ-doelman een kuitblessure opgelopen.
Vlak voor rust moest Sinouh naar de kant nadat het in zijn kuit was geschoten. 'Alles zit los', vertelde de doelman na afloop op de AZ-website. De blessure betekent naar alle waarschijnlijkheid dat de keeper tien dagen is uitgeschakeld.

Sinouh, die in het Alkmaarse doel de door een hersenschudding gevelde Joey Didulica verving, heeft dit seizoen te kampen gehad met (lichte) blessures aan bovenbeen en hand. Zondag tegen Excelsior is Job Bulters opnieuw zijn vervanger.

Zeker geen Sinouh.
Excelsior zal wel de opdracht krijgen om van alle posities over de middenlijn op doel te knallen. Ik ben het eens met Waf dat die Tsjech natuurlijk niet had mogen schieten, maar Bulters betreft hier ook blaam! Stond totaal verkeerd op gesteld en viel als een zoutzak neer ipv nog een extra pasje te maken alvorens te duiken. Hij had hem moeten hebben, zo hard was ie niet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
Ekslem Wrote:
Quote:Sinouh moet weer ruime week toekijken

Khalid Sinouh kan het blessureleed niet achter zich laten. In het UEFA Cup-duel met Slovan Liberec heeft de AZ-doelman een kuitblessure opgelopen.
Vlak voor rust moest Sinouh naar de kant nadat het in zijn kuit was geschoten. 'Alles zit los', vertelde de doelman na afloop op de AZ-website. De blessure betekent naar alle waarschijnlijkheid dat de keeper tien dagen is uitgeschakeld.

Sinouh, die in het Alkmaarse doel de door een hersenschudding gevelde Joey Didulica verving, heeft dit seizoen te kampen gehad met (lichte) blessures aan bovenbeen en hand. Zondag tegen Excelsior is Job Bulters opnieuw zijn vervanger.

Zeker geen Sinouh.
Excelsior zal wel de opdracht krijgen om van alle posities over de middenlijn op doel te knallen. Ik ben het eens met Waf dat die Tsjech natuurlijk niet had mogen schieten, maar Bulters betreft hier ook blaam! Stond totaal verkeerd op gesteld en viel als een zoutzak neer ipv nog een extra pasje te maken alvorens te duiken. Hij had hem moeten hebben, zo hard was ie niet!

mwoah, als je op het verkeerde been staat en de bal bovendien achter allemaal spelers vertrekt, dan hoef het schot niet hard te zijn....

als ronaldinho hem zo had ingeschoten en/of bulters niet had 'geblunderd' tegen fainoid (weet je trouwens hoeveel -niet fatale- blunders timmer in die wedstrijd maakte?) was er geen haan geweest die er naar had gekraaid. :wink:
Reply
#20
Een schot hoeft uiteraard niet hard te zijn om doel te treffen :razz: , maar in dit geval was het wel degelijk ook een fout van Bulters. Hij werd in zijn zicht ook niet echt gehinderd volgens mij.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Ekslem Wrote:Hij werd in zijn zicht ook niet echt gehinderd volgens mij.

volgens mij wel. bovendien vond ik hem voor de rest ook wel goed keepen, hoewel hij duidelijk een beetje zenuwachtig was. het ging mij er vnl om dat die commentator hem ging zitten afbranden. zo kun je iemand kapot maken (gebeurde ook bij die rouwelaar ooit).
Reply
#22
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Hij werd in zijn zicht ook niet echt gehinderd volgens mij.

volgens mij wel. bovendien vond ik hem voor de rest ook wel goed keepen, hoewel hij duidelijk een beetje zenuwachtig was. het ging mij er vnl om dat die commentator hem ging zitten afbranden. zo kun je iemand kapot maken (gebeurde ook bij die rouwelaar ooit).

Klopt, ik vond dat hij weinig verkeerd deed. De commentator begon echter gelijk al toen Sinouh eruit ging dat AZ waarschijnlijk een nieuwe keeper gaat halen in de winter. :roll:
Dat doelpunt kon hij weinig aan doen. Verder ging het wel aardig. Geef die jongen gewoon wat vertrouwen. Didulicia en Sinouh zijn tenslotte ook niet de meest betrouwbare sluitposten.

Wat Ten Rouwelaar betreft. Die heeft toen 1 wereldwedstrijd gekeept in de CL, maar in de competitie was het steeds net niet. Hij was een groot talent maar heeft het buiten die wedstrijd om niet echt kunnen waarmaken als hij eens mocht spelen.
Reply
#23
De Cler of Steinsson reserve-goalie bij AZ
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 30 november om 16:21

Het keepersprobleem van AZ begint wel hele ernstige vormen aan te namen. Naast de blessure van eerste doelman Joey Didulica (hersenschudding) viel gister ook reserve-goalie Khalid Sinouh uit in het duel met Slovan Liberec (2-2).

Coach Louis van Gaal zal de komende weken een beroep moeten doen op de jonge en onervaren Job Bulters, die twee weken geleden tegen Feyenoord (3-2 verlies) zijn debuut maakte voor de Alkmaarders.

Het kan echter nog ernstiger. Omdat ook bij de jeugdselecties van AZ een ware blessure-epidemie huishoudt, heeft van Gaal besloten, bij een eventuele blessure van Bulters, om Tim de Cler of Gretar Steinsson onder de lat te zetten.

Deze maatregel zal nog zeker de komende twee weken geleden. Dat is namelijk de termijn waarop Sinouh terug wordt verwacht. Didulica kan waarschijnlijk pas na de winterstop zijn rentree maken in het doel.

cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#24
Ik zie Gretar dat wel doen. Zou me echt fantastisch lijken.
The great old Ludwig von...
Reply
#25
Lijkt me dus ook wel dat beiden in de basis staan komende weekenden
Make tea, not war
Reply
#26
Steinsson of de Cler als ouderwetse vliegende keep, dat kan best tegen Excelsior!
Reply
#27
Bocaloca Wrote:De Cler of Steinsson reserve-goalie bij AZ
Geschreven door Matthijs van Laar op donderdag, 30 november om 16:21

Het keepersprobleem van AZ begint wel hele ernstige vormen aan te namen. Naast de blessure van eerste doelman Joey Didulica (hersenschudding) viel gister ook reserve-goalie Khalid Sinouh uit in het duel met Slovan Liberec (2-2).

Coach Louis van Gaal zal de komende weken een beroep moeten doen op de jonge en onervaren Job Bulters, die twee weken geleden tegen Feyenoord (3-2 verlies) zijn debuut maakte voor de Alkmaarders.

Het kan echter nog ernstiger. Omdat ook bij de jeugdselecties van AZ een ware blessure-epidemie huishoudt, heeft van Gaal besloten, bij een eventuele blessure van Bulters, om Tim de Cler of Gretar Steinsson onder de lat te zetten.

Deze maatregel zal nog zeker de komende twee weken geleden. Dat is namelijk de termijn waarop Sinouh terug wordt verwacht. Didulica kan waarschijnlijk pas na de winterstop zijn rentree maken in het doel.

cry


Quote:Jeugddoelman Deckers (17) op bank bij AZ
30 november 2006

AZ kampt voor het competitieduel met Excelsior met een keepersprobleem. Joey Didulica en Khalid Sinouh zijn door blessures niet inzetbaar, waardoor Job Bulters (20) opnieuw onder de lat zal staan. Als reservedoelman maakt de pas 17-jarige A1-doelman Jordy Deckers deel uit van de selectie van trainer Louis van Gaal.

Ad powered by <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.webads.nl">http://www.webads.nl</a><!-- w -->
Bulters was twee weken geleden, in het uitduel met Feyenoord, ook al de doelman van AZ. Dat optreden werd echter geen succes. De doelman maakte een zwakke indruk en ging niet vrijuit bij alle drie de Rotterdamse doelpunten (3-2).
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#28
Riekki Wrote:Lijkt me dus ook wel dat beiden in de basis staan komende weekenden

Dat mag ik lijen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Quote:Job Bulters volgt vandaag een aanpaste training i.v.m. een lichte blessure. Er zal van alles aan gedaan worden om Job Bulters op tijd fit te krijgen, de sluitpost heeft zelf goede hoop. "Ik heb wat gelopen en ben behandeld. Ik denk zondag wel te kunnen halen. Het zal wel moeten.”

Assistent Edward Metgod probeerde met een grap de nood te relativeren. "Dat wordt dus een concurrentiestrijd tussen Jan Nederburgh (48) en mijn persoon," zei Edward Metgod (46) gevat. "Dan moet jij het doen, want jij bent het jongst”, zei de keeperstrainer tegen de assistent.

Maar op het vragenrondje in de kleedkamer zeiden de backs Tim de Cler en Gretar Steinsson de plek in het doel eventueel wel in te willen vullen

cry
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#30
Komende ronde Ajax-AZ wel een hele aantrekkelijk budgetkeeper als die Bulters toch niet fit genoeg blijkt komende week. Ajax creëert toch geen kans.
Reply


Forum Jump: