The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




fitness
#1
Het valt mij op dat bij een paar spelers de fitness gewoonweg kut is.
Ik vind dat de spelers minimaal 80% fit moeten zijn eer ze aan een wedstrijd beginnen. Zo niet , staan ze er naast ook al zijn ze aan de beurt.

Dat vind ik althans. Ik lees wel of mensen het met mij oneens zijn.
Wil er wel nog bij zeggen dat we vorige week net aan van een bot wonnen en ik vermoed door de slechte fitness van ons.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#2
Ben ik het mee eens. Fitness is belangrijk tijdens de wedstrijd. Ben je niet fit genoeg, dan speel je niet. Ik zou zelfs gaan voor minstens 90%.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Adder Wrote:Het valt mij op dat bij een paar spelers de fitness gewoonweg kut is.
Ik vind dat de spelers minimaal 80% fit moeten zijn eer ze aan een wedstrijd beginnen. Zo niet , staan ze er naast ook al zijn ze aan de beurt.

Dat vind ik althans. Ik lees wel of mensen het met mij oneens zijn.
Wil er wel nog bij zeggen dat we vorige week net aan van een bot wonnen en ik vermoed door de slechte fitness van ons.

Dat komt nu nog doordat veel spelers nog bezig zijn met de skills naar 1 op te trainen en dan boeit de fitness niet.
En je weet wanneer je moet spelen. Dus een aantal spelers mogen hun fitness nu erg laag hebben. Want ze zitten toch op de tribune.
Reply
#4
komen nu nog twee conditietrainingen aan, morgen ook en dan doordeweeks ook nog 1
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Ik ben het zeker met Adder eens.
Daarom ben ik vandaag ook fullpull bezig de conditie van Cas aan het bijschaven. Die staat momenteel op 87%, in de namiddag waarschijnlijk al op 100%.
Reply
#6
Voor de wedstrijd staat mijn conditie te allen tijde >90%. Vind het prima er een ondergrens voor in te stellen maar zolang we de invloed niet weten kan het ook een overhaaste conclusie zijn...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
Prima, ik zal wat meer op fitness trainen. ik zat net nog maar op de 73%
*Hoeveel geheime diensten bestaan er op deze wereld?*

[b]Giel van de Poel[/b]
Reply
#8
Na een wedstrijd alsnog op 100%! Big Grin #-o
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#9
Mee eens zolang de opstelling dan maar vlak voor de wedstrijd wordt gemaakt. Nu ben ik gepasseerd terwijl ik op het moment van de wedstrijd wel weer boven de 90% zat
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#10
Legion Wrote:Nu ben ik gepasseerd

[Image: schater.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Legion Wrote:Mee eens zolang de opstelling dan maar vlak voor de wedstrijd wordt gemaakt. Nu ben ik gepasseerd terwijl ik op het moment van de wedstrijd wel weer boven de 90% zat

je bent gewoon gepasseerd omdat je niet aan de beurt was :p
iedereen die aan de beurt is staat gewoon in de basis. degenen met de laagste conditie (in principe de avond voor de wedstrijd), worden in de rust gewisseld voor verse krachten.

Ik zit er overigens aan te denken om dit wat aan te passen, wat in zou houden dat iedereen die op de avond voor de wedstrijd onder de 70% fitness zit, op de bank zit en iedereen die op dat moment op 85% of hoger zit, gegarandeerd niet gewisseld wordt...
Reply
#12
T00L Wrote:
Legion Wrote:Mee eens zolang de opstelling dan maar vlak voor de wedstrijd wordt gemaakt. Nu ben ik gepasseerd terwijl ik op het moment van de wedstrijd wel weer boven de 90% zat

je bent gewoon gepasseerd omdat je niet aan de beurt was :p
iedereen die aan de beurt is staat gewoon in de basis. degenen met de laagste conditie (in principe de avond voor de wedstrijd), worden in de rust gewisseld voor verse krachten.

Ik zit er overigens aan te denken om dit wat aan te passen, wat in zou houden dat iedereen die op de avond voor de wedstrijd onder de 70% fitness zit, op de bank zit en iedereen die op dat moment op 85% of hoger zit, gegarandeerd niet gewisseld wordt...

Ik train 2x fitness voor de wedstrijd t00L en 1x having fun. hiermee kom ik na de wedstrijd uit op een fitness van 97%. Lijkt mij dat levi ook zo een soort trainingsschema heeft.... veldspelers zullen een keertje extra fitness moeten trainen daar zij vaker profijt hebben van de teamtraining.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#13
Wat ik me afvraag is hoe het kan dat er mensen na een wedstrijd nog steeds op 100% fitness staan? Ik heb er vandaag de hele dag op getraind en kom net op de 72% Smile
Doe ik iets verkeerd?
The great old Ludwig von...
Reply
#14
Je loopt veel Smile
De hoeveelheid fitness die er af gaat is afhankelijk van je strength.. en of je al dan niet 'avoid getting tired' hebt opgezet..
Reply
#15
T00L Wrote:
Legion Wrote:Mee eens zolang de opstelling dan maar vlak voor de wedstrijd wordt gemaakt. Nu ben ik gepasseerd terwijl ik op het moment van de wedstrijd wel weer boven de 90% zat

je bent gewoon gepasseerd omdat je niet aan de beurt was :p
iedereen die aan de beurt is staat gewoon in de basis. degenen met de laagste conditie (in principe de avond voor de wedstrijd), worden in de rust gewisseld voor verse krachten.

Ik zit er overigens aan te denken om dit wat aan te passen, wat in zou houden dat iedereen die op de avond voor de wedstrijd onder de 70% fitness zit, op de bank zit en iedereen die op dat moment op 85% of hoger zit, gegarandeerd niet gewisseld wordt...

haha, ik zie dit nu pas. Mis ik iets of zullen we dit niet eerst eens in de groep gooien?
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#16
Vietjes Wrote:
T00L Wrote:
Legion Wrote:Mee eens zolang de opstelling dan maar vlak voor de wedstrijd wordt gemaakt. Nu ben ik gepasseerd terwijl ik op het moment van de wedstrijd wel weer boven de 90% zat

je bent gewoon gepasseerd omdat je niet aan de beurt was :p
iedereen die aan de beurt is staat gewoon in de basis. degenen met de laagste conditie (in principe de avond voor de wedstrijd), worden in de rust gewisseld voor verse krachten.

Ik zit er overigens aan te denken om dit wat aan te passen, wat in zou houden dat iedereen die op de avond voor de wedstrijd onder de 70% fitness zit, op de bank zit en iedereen die op dat moment op 85% of hoger zit, gegarandeerd niet gewisseld wordt...


haha, ik zie dit nu pas. Mis ik iets of zullen we dit niet eerst eens in de groep gooien?

Wat wil je in de groep gooien?
In het begin hebben we net aan van een BOT gewonnen, omdat de fitness kut was.
het is een kleine moeite om je speler vlak voor de wedstrijd naar pakweg 85% te brengen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#17
Vietjes Wrote:
T00L Wrote:
Legion Wrote:Mee eens zolang de opstelling dan maar vlak voor de wedstrijd wordt gemaakt. Nu ben ik gepasseerd terwijl ik op het moment van de wedstrijd wel weer boven de 90% zat

je bent gewoon gepasseerd omdat je niet aan de beurt was :p
iedereen die aan de beurt is staat gewoon in de basis. degenen met de laagste conditie (in principe de avond voor de wedstrijd), worden in de rust gewisseld voor verse krachten.

Ik zit er overigens aan te denken om dit wat aan te passen, wat in zou houden dat iedereen die op de avond voor de wedstrijd onder de 70% fitness zit, op de bank zit en iedereen die op dat moment op 85% of hoger zit, gegarandeerd niet gewisseld wordt...

haha, ik zie dit nu pas. Mis ik iets of zullen we dit niet eerst eens in de groep gooien?

ehm, wat deed ik in het bericht wat jij nu quote? Wink
Reply
#18
T00L Wrote:
Vietjes Wrote:
T00L Wrote:
Legion Wrote:Mee eens zolang de opstelling dan maar vlak voor de wedstrijd wordt gemaakt. Nu ben ik gepasseerd terwijl ik op het moment van de wedstrijd wel weer boven de 90% zat

je bent gewoon gepasseerd omdat je niet aan de beurt was :p
iedereen die aan de beurt is staat gewoon in de basis. degenen met de laagste conditie (in principe de avond voor de wedstrijd), worden in de rust gewisseld voor verse krachten.

Ik zit er overigens aan te denken om dit wat aan te passen, wat in zou houden dat iedereen die op de avond voor de wedstrijd onder de 70% fitness zit, op de bank zit en iedereen die op dat moment op 85% of hoger zit, gegarandeerd niet gewisseld wordt...

haha, ik zie dit nu pas. Mis ik iets of zullen we dit niet eerst eens in de groep gooien?

ehm, wat deed ik in het bericht wat jij nu quote? Wink

en kick Wink
Reply
#19
Ik neem aan dat dit alleen in competitiewedstrijden (en later ook bekerwedstrijden) geldt?

Toch is de opzet zoals je die nu voor ogen hebt vrij lastig, aangezien je zegt dat iedereen die aan de beurt is en boven de 85% zit, gegarandeerd niet wordt gewisseld. Maar wat als er meer dan 11 (10 als je de keeper niet meetelt) boven de 85% zitten?

En stel dat iemand die aan de beurt was om te spelen op 60% staat en iemand die eigenlijk niet aan de beurt was op 90%. Speelt dan toch degene met 60% een halve wedstrijd?

Het wordt hoog tijd voor CTII, waardoor er veel minder gewisseld hoeft te worden :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
Even iets anders over fitness: Kreeg een HT-mail van een collega van me (we werken bij een groot bedrijf en hij werkt in een ander gebouw, vandaar via HT.....): "hoe krijg je je fitness weer omhoog, staat bij mij nog maar op 1%....."

Topper.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#21
Lamme Lennie Wrote:Ik neem aan dat dit alleen in competitiewedstrijden (en later ook bekerwedstrijden) geldt?

Toch is dit de opzet zoals je die nu voor ogen hebt vrij lastig, aangezien je zegt dat iedereen die aan de beurt is en boven de 85% zit, gegarandeerd niet wordt gewisseld. Maar wat als er meer dan 11 (10 als je de keeper niet meetelt) boven de 85% zitten?

En stel dat iemand die aan de beurt was om te spelen op 60% staat en iemand die eigenlijk niet aan de beurt was op 90%. Speelt dan toch degene met 60% een halve wedstrijd?

Volgens mij zijn er altijd maar 11 spelers aan de beurt. Dus het probleem van meer dan 11 zie ik niet.
Reply
#22
Dit is een voorstel hè?
Alleen niemand geeft een reactie er op of het hoger of lager moet.

.Mijn reactie dan maar. op zich vind ik het een goed plan, maar ik weet niet hoe de ervaring aan tikt. Vandaar uit bekeken is het misschien wel slim om 3 x te wisselen.
Maar, er moet wel een regel komen mbt fitness, want Lips had 48 % en nog evt 2 trainingen om bij te trekken en dat kan gewoon niet. En de trainer zelf zat ook niet erg hoog....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#23
Forever Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Ik neem aan dat dit alleen in competitiewedstrijden (en later ook bekerwedstrijden) geldt?

Toch is dit de opzet zoals je die nu voor ogen hebt vrij lastig, aangezien je zegt dat iedereen die aan de beurt is en boven de 85% zit, gegarandeerd niet wordt gewisseld. Maar wat als er meer dan 11 (10 als je de keeper niet meetelt) boven de 85% zitten?

En stel dat iemand die aan de beurt was om te spelen op 60% staat en iemand die eigenlijk niet aan de beurt was op 90%. Speelt dan toch degene met 60% een halve wedstrijd?

Volgens mij zijn er altijd maar 11 spelers aan de beurt. Dus het probleem van meer dan 11 zie ik niet.

Ah, daar zit wat in :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#24
het lijkt mij in ieder geval goed dat men de competitiewedstrijd met een zo hoog mogelijke conditie begint (minimaal 95%, dus 80% op vrijdagavond mag als T00L ervan overtuigd is dat de betreffende speler altijd 2 keer fitness op zaterdag traint). Want zo sla je twee vliegen in een klap. Want we hebben een fit team in het veld en daarnaast zit men boven de 90% en kan men zo trainen zonder de fitnesspenalty.
En als de mogelijke wissel hier ook niet aan voldoet dan moet T00L maar een ander systeem gaan spelen om zo duidelijk te maken wat de gevolgen van deze nalatigheid zijn.
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#25
Adder Wrote:Dit is een voorstel hè?
Alleen niemand geeft een reactie er op of het hoger of lager moet.

.Mijn reactie dan maar. op zich vind ik het een goed plan, maar ik weet niet hoe de ervaring aan tikt. Vandaar uit bekeken is het misschien wel slim om 3 x te wisselen.
Maar, er moet wel een regel komen mbt fitness, want Lips had 48 % en nog evt 2 trainingen om bij te trekken en dat kan gewoon niet. En de trainer zelf zat ook niet erg hoog....

wat betreft ervaring ben ik ook wel benieuwd. Heeft iemand daar al iets over gelezen op bijvoorbeeld het global forum. Want als het niet afhankelijk is van hoelang je speelt maar of je speelt dan zou ik altijd 3 wissels willen hebben. We zouden wanneer iedereen aan de fitness-eis voldoet altijd nog 3 wissels naar 85 minuten kunnen doen. Om zo toch met een mogelijke ervaringsbonus voor alleen het spelen rekening te houden.
Reply
#26
Forever Wrote:Want zo sla je twee vliegen in een klap. Want we hebben een fit team in het veld en daarnaast zit men boven de 90% en kan men zo trainen zonder de fitnesspenalty.

Je kan ook op bv. maandag onder de 90% zitten, dus die 2 vliegen zie ik niet zo. Het gaat er eigenlijk om om elke dag boven de 90% te zitten, alleen dan krijg je geen penalty (iets wat mij iets te ver gaat)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#27
Lamme Lennie Wrote:
Forever Wrote:Want zo sla je twee vliegen in een klap. Want we hebben een fit team in het veld en daarnaast zit men boven de 90% en kan men zo trainen zonder de fitnesspenalty.

Je kan ook op bv. maandag onder de 90% zitten, dus die 2 vliegen zie ik niet zo. Het gaat er eigenlijk om om elke dag boven de 90% te zitten, alleen dan krijg je geen penalty (iets wat mij iets te ver gaat)

maar dan heb je zondag toch zonder penalty getraind. Wink Het ging mij erom dat je zo actief stimuleert dat iedereen zijn conditie hoog houdt.
Reply
#28
Lamme Lennie Wrote:Ik neem aan dat dit alleen in competitiewedstrijden (en later ook bekerwedstrijden) geldt?

Toch is de opzet zoals je die nu voor ogen hebt vrij lastig, aangezien je zegt dat iedereen die aan de beurt is en boven de 85% zit, gegarandeerd niet wordt gewisseld. Maar wat als er meer dan 11 (10 als je de keeper niet meetelt) boven de 85% zitten?

En stel dat iemand die aan de beurt was om te spelen op 60% staat en iemand die eigenlijk niet aan de beurt was op 90%. Speelt dan toch degene met 60% een halve wedstrijd?

Het wordt hoog tijd voor CTII, waardoor er veel minder gewisseld hoeft te worden :razz:

De 70% regel heb ik tot op heden nog niet gehanteerd, maar zou inhouden dat iemand met 70% of lager gewoon helemaal niet speelt (of net welk ander percentage we vast zouden stellen). In het huidige systeem zijn alleen de 11 basisspelers 'heilig', als je invalt heb je gewoon geluk dat je concurrent z'n conditie niet goed genoeg bijhield en dus een extra wedstrijdje.
Reply
#29
Dan wordt het tijd om dat te hanteren denk ik. Je mag er gewoon niet van uit gaan dat je sowieso wel speelt omdat je aan de beurt bent. Je fitness moet iig op orde zijn.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#30
Voorlopig spelen we tegen louter BOT-teams en zullen we die potten toch wel winnen. Die neurotische discussie over de fitness gaat er bij dus niet zo goed in. Wat mij betreft kan er voorlopig dus gewoon gerouleerd worden en kan iedere speler nog kiezen of hij voor de teambonus gaat ja of nee want dat is de keuze die m.i. gemaakt moet worden.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply


Forum Jump: