The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Pokerhanden Discussie
PokerStars Game #16558301905: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25) - 2008/04/07 - 15:19:35 (ET)
Table 'Cesco III' 9-max Seat #1 is the button
Seat 1: bownarrow ($29.40 in chips)
Seat 3: jrabbit409 ($15.70 in chips)
Seat 4: yjqian23 ($5 in chips)
Seat 6: Brasil2007 ($25.40 in chips)
Seat 7: ponchonegro ($8.10 in chips)
Seat 8: pincharrata ($19.55 in chips)
Seat 9: Ekslem ($25.95 in chips)
feliciana85 will be allowed to play after the button
jrabbit409: posts small blind $0.10
yjqian23: posts big blind $0.25
sTaNlEy84: sits out
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Jh Kh]
Brasil2007: folds
ponchonegro: folds
pincharrata: folds
Ekslem: raises $0.75 to $1
bownarrow: calls $1
jrabbit409: calls $0.90
yjqian23: folds
*** FLOP *** [6h Qc Ah]
jrabbit409: checks
Ekslem: bets $2
bownarrow: folds
jrabbit409: raises $2 to $4

Is dit met een nut flush draw en een inside straight draw een call of een raise?? Zijn minraise toont imo een zwakke Ax die denkt dat ik steel (doe ik eigenlijk ook :wink: ) of juist heel veel sterkte AQ / 66. Ik dacht iig niet aan air.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
hehe ik heb er vanmiddag over geprobeerd na te denken maar ze zijn heel lastig. Hand 1 zie ik heel weinig wat je beat op een gemiste FD na. Alhoewel het een heel mooie bluffspot is voor hem denk ik niet dat je hem 1 op de 2 x wint.

Hand 2 denk ik eigenlijk aan AQ als ik zo snel kijk. Vraag me alleen wel af waarom je niet c-bet trouwens? Je bent de preflop agressor, je hit en dan c-bet je niet? Je geeft nu het hele initiatief weg in de hand en daardoor denk ik dat je jezelf in de problemen brengt.
Verder kan ie hier natuurlijk ook 99/TT/AK zo spelen. Denk dat je odds hier net aan genoeg zijn om te callen.
Reply
minraise is zo vaak sterkte hier. Helemaal een check/minraise. Ik zou dan ook callen en drawen ik verwacht niet dat je fold equity hebt hier.
Reply
Gilberto:
Hand 1: Ondanks dat dit een mooie bluffspot voor hem is denk ik toch dat dit een easy fold is. Om zulke handen te callen moet je wel history hebben met hem. Ik denk dat 77 hier goed mogelijk is bij hem, ook 97/67 etc lijken me niet heel onwaarschijnlijk hier.
edit: als ik zijn stats zie, zie ik hem hier zelfs nog wel A7ss hebben. Maar misschien is dat omdat ik everest gewend ben :wink:. Hij kan overigens wel een missed FD hebben maar denk niet dat hij die hier vaak genoeg heeft.

Hand 2: Lijkt mij ook een fold, zeker na die J op de turn. Je beat alleen nog AK in zijn range. Misschien TT, maar dat is wel de onderkant van zijn range (ervan uitgaande dat jullie nog geen dikke historie in 3bet pots hebben). Ik zou, zoals mac zegt, b/f spelen op de flop en anders c/f op de turn. Shoce turn zou heel af en toen nog wel kunnen maar denk dat je veel te weinig FE hebt om de play +EV te maken. Niemand gaat op dat board AQ/KK/AA/QQ folden. Je laat dus alleen slechtere handen folden, dan zou je dus idd 2 x kunnen checken om bluffs van JJ (flop)/TT/AK te inducen maar ik denk dat hij hier te vaak AQ/AA/QQ(/KK) heeft.
Probleem in deze hand is wel dat je door 2 x te checken, je van jezelf weet dat je vrij light 3bet én dat je 4handed zit je makkelijk in een call kan praten.

Geen 4-bet historie met hem? Persoonlijk zou ik hier bijvoorbeeld AA in zijn positie zelden 4betten maar heel vaak flatten preflop, KK zou ik al vaker 4betten en AK zou ik nog vaker 4betten.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Waarom zou ik hand 2 betten op dit droge board?
Waar haal ik value uit?

Enige reden om flop te betten is om bluffshoves uit te lokken imo...

als ik flop check haal ik meer value uit blufs en JJ/TT, als ik flop BF speel is het een pure infobet, en daarnaast gaat AQ/AA flop vaak flatten waardoor je turn zelfde spot komt terwijl je minder value uit minder haalt..

En 1 heb ik gecalled btw.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Mac Wrote:hehe ik heb er vanmiddag over geprobeerd na te denken maar ze zijn heel lastig. Hand 1 zie ik heel weinig wat je beat op een gemiste FD na. Alhoewel het een heel mooie bluffspot is voor hem denk ik niet dat je hem 1 op de 2 x wint.

Maar welke hand beat mij dan??

77 fold turn vaak, ik zie alleen [As] [7s], en misschien [7s] [8s] zo spelen, 2 pair/sets raisen ergens, net als een straight.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Als je beslist om c/c te spelen met die KQ moet je op de flop al beslissen dat je all the way gaat en niet turn herevalueren aangezien er daar zovaak 2nd barrels worden gevuurd als jij de flop checkt. Maar ondanks dat veel regulars daar zullen 2nd barrelen denk ik niet dat je in long term +EV speelt tegen zijn range daar. (nogmaals; uitgaande van unknown villain, alleen de stats dan).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Over die JJ, ik vind dat je er teveel van uitgaat dat villain een normal playing regular is. Zijn stats zijn vrij donkish te noemen en dat is ie denk ik ook. Zijn river AF van 5 zou kunnen aantonen dat ie dit vaker doet, maar veel te kleine sample om een AF te meten.

Ik denk dat je hier vaak beat zult zijn tegen zijn range, zeker omdat zulke gasten echt wel easy nog callen met 77. Tenminste dat is mijn ervaring.. zeker als jij daarvoor misschien al een beetje spewy bent geweest.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
FC Wageningen Wrote:Waarom zou ik hand 2 betten op dit droge board?
Waar haal ik value uit?

Enige reden om flop te betten is om bluffshoves uit te lokken imo...

als ik flop check haal ik meer value uit blufs en JJ/TT, als ik flop BF speel is het een pure infobet, en daarnaast gaat AQ/AA flop vaak flatten waardoor je turn zelfde spot komt terwijl je minder value uit minder haalt..

En 1 heb ik gecalled btw.

JJ/TT haal je ook value uit hoor, JQs ook eventueel mocht ie daar graag 3bets mee callen. Het belangrijkste is mi hier echter dat je totaal het initiatief uit handen geeft door hier te checken. Met een c-bet pak je hier vaak de pot op en dat lijkt me eerlijk gezegd geen slecht resultaat met deze hand. Bovendien zal ie als het een beetje een goeie speler is een hand als AQ nog wel eens wegleggen bij een 2nd barrel omdat je veel sterkte toont.

hand 1 zou je idd goed kunnen callen ja maar ik vind dat toch een beetje readafhankelijk. Zonder read denk ik dat je hier gewoon vaker dan 1 op 2x beat bent. Waarom trouwens niet zelf betten op river als je van plan bent een shove te callen? of was je zo zeker van je zaak dat je hier max value uit wilde halen?
Reply
Mac Wrote:hand 1 zou je idd goed kunnen callen ja maar ik vind dat toch een beetje readafhankelijk. Zonder read denk ik dat je hier gewoon vaker dan 1 op 2x beat bent. Waarom trouwens niet zelf betten op river als je van plan bent een shove te callen? of was je zo zeker van je zaak dat je hier max value uit wilde halen?

Omdat je dan nergens meer value van krijgt. Niks zal je meer callen en er zal alleen geshoved worden met 7. Nu krijg je nog een x aantal keer value van een bluff!

Gilberto, PB mij ff de uitkomst :Big Grin
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
maar je hebt nog wel fold equity tegen een aantal handen die je beaten misschien...lage 2 pair oid. Weet niet of dat EV+ is hier, maar ik vind check/call shove hier niet logisch als dat niet je plan is vantevoren.
Reply
Dan moet je zelf shoven denk ik... maar dan verander je je hand in een bluff en dat was niet aan de orde hier. Daarnaast zal je tegen een goede speler juist dan vaak gecallt worden aangezien hij ook wel weet jij amper een hand met een 7 kan hebben.

Ik denk dat check/call shove en c/f de enige opties zijn. Heel veel halve made hands zullen behind checken voor showdownvalue, elke 7 zal shoven maar ook een missed FD zal erg vaak shoven hier. Denk dat het qua EV niet heel ver van elkaar ligt vs een REGULAR. Ik neig nog steeds naar licht -EV.

Het zal wel een brag zijn, villain showed missed FD (AJs of A5s ofzo)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Mac Wrote:maar je hebt nog wel fold equity tegen een aantal handen die je beaten misschien...lage 2 pair oid. Weet niet of dat EV+ is hier, maar ik vind check/call shove hier niet logisch als dat niet je plan is vantevoren.
Mwaa heel weinig denk ik... ik CC om value te halen uit missed FD.

Mac Wrote:JJ/TT haal je ook value uit hoor, JQs ook eventueel mocht ie daar graag 3bets mee callen. Het belangrijkste is mi hier echter dat je totaal het initiatief uit handen geeft door hier te checken. Met een c-bet pak je hier vaak de pot op en dat lijkt me eerlijk gezegd geen slecht resultaat met deze hand. Bovendien zal ie als het een beetje een goeie speler is een hand als AQ nog wel eens wegleggen bij een 2nd barrel omdat je veel sterkte toont.

hand 1 zou je idd goed kunnen callen ja maar ik vind dat toch een beetje readafhankelijk. Zonder read denk ik dat je hier gewoon vaker dan 1 op 2x beat bent. Waarom trouwens niet zelf betten op river als je van plan bent een shove te callen? of was je zo zeker van je zaak dat je hier max value uit wilde halen?
Je hebt het steeds over initiatief? Maar waarom wil je initief? Wat wil je dat callt, wat wil je dat fold?

En zo'n speler gaat AQ niet neerleggen imo op een Qxx board, ook niet op 2nd barrel... en als dat al zo zou zijn, welke handen callen en welke gaan folden?


En Harrie je hebt PM Wink
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Harrie over die KQo heb je misschien gelijk, dat ik op fop moet beslissen of ik CC CC of anders moet ik misschien CF.

Aan andere kant, te weinig mensen 2nd barrel bluffen nog op 100NL imo... in 3bet pots dan (dus voor stacks). Dus vaak wel 1 straat maar daarna geven ze op.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:Aan andere kant, te weinig mensen 2nd barrel bluffen nog op 100NL imo... in 3bet pots dan (dus voor stacks). Dus vaak wel 1 straat maar daarna geven ze op.

Absoluut eens tegen een villain OOP echter zit villain hier IP. Daardoor er zit hier een goede kans in dat hij de turn behind checkt maar dan zul je de river naar hem toe checken en dan zal ie een nog veel grotere range shoven. Overigens is dit dan vaker (dan op de turn) een bluff maar een beetje redelijk regular kan hier ook goed de turn behind checken met QQ/AA(/JJ) omdat ie op dat moment gewoon WA/WB is. Ik vind dit een heerlijke spot om AA zo te spelen. Ik flat preflop, bet dat board gewoon door om vervolgens turn behind te checken en river te shoven, dan krijg je zo vaak calls van zulke beroerde handen.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
FC Wageningen Wrote:
Mac Wrote:maar je hebt nog wel fold equity tegen een aantal handen die je beaten misschien...lage 2 pair oid. Weet niet of dat EV+ is hier, maar ik vind check/call shove hier niet logisch als dat niet je plan is vantevoren.
Mwaa heel weinig denk ik... ik CC om value te halen uit missed FD.

Ok dat kan maar dan ga heb je idd zo'n goede read dat je de river al in gaat met het idee dat je de beste hand hebt en dat je hier nooit gaat folden, dan lijkt dat me idd wel de beste play ja.

FC Wageningen Wrote:
Mac Wrote:JJ/TT haal je ook value uit hoor, JQs ook eventueel mocht ie daar graag 3bets mee callen. Het belangrijkste is mi hier echter dat je totaal het initiatief uit handen geeft door hier te checken. Met een c-bet pak je hier vaak de pot op en dat lijkt me eerlijk gezegd geen slecht resultaat met deze hand. Bovendien zal ie als het een beetje een goeie speler is een hand als AQ nog wel eens wegleggen bij een 2nd barrel omdat je veel sterkte toont.

Je hebt het steeds over initiatief? Maar waarom wil je initief? Wat wil je dat callt, wat wil je dat fold?

En zo'n speler gaat AQ niet neerleggen imo op een Qxx board, ook niet op 2nd barrel... en als dat al zo zou zijn, welke handen callen en welke gaan folden?

Ik vind initiatief vrij belangrijk op dit soort droge boards omdat vaak degene die als eerste vuurt de pot oppikt. Zoals ik al zeg ik hoef hier niet per se een call, met een bet wil ik hier de pot oppikken. Als je checkt lok je een bet uit van die ander en wat dan? Misschien haal ik wel te weinig value uit dit soort handen maar ik vind het niet lekker om hier check/call te gaan spelen en al helemaal zonder plan vantevoren wat ik ga doen bij een 2nd barrel.
En overschat ik NL100 spelers dan zo erg? ik zou hier wel eens een AQ wegleggen hoor, maar dat ligt aan villain ik weet niet wat jouw image hier was.
Reply
Mac Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Mac Wrote:maar je hebt nog wel fold equity tegen een aantal handen die je beaten misschien...lage 2 pair oid. Weet niet of dat EV+ is hier, maar ik vind check/call shove hier niet logisch als dat niet je plan is vantevoren.
Mwaa heel weinig denk ik... ik CC om value te halen uit missed FD.

Ok dat kan maar dan ga heb je idd zo'n goede read dat je de river al in gaat met het idee dat je de beste hand hebt en dat je hier nooit gaat folden, dan lijkt dat me idd wel de beste play ja.
Nee het is CC of CF hier.... valueshoven is bullshit omdat ik door niks slechters gecalled ga worden.
CC als ik denk dat hij genoeg bluffs shovet, CF if not Wink

Mac Wrote:Ik vind initiatief vrij belangrijk op dit soort droge boards omdat vaak degene die als eerste vuurt de pot oppikt. Zoals ik al zeg ik hoef hier niet per se een call, met een bet wil ik hier de pot oppikken. Als je checkt lok je een bet uit van die ander en wat dan? Misschien haal ik wel te weinig value uit dit soort handen maar ik vind het niet lekker om hier check/call te gaan spelen en al helemaal zonder plan vantevoren wat ik ga doen bij een 2nd barrel.
En overschat ik NL100 spelers dan zo erg? ik zou hier wel eens een AQ wegleggen hoor, maar dat ligt aan villain ik weet niet wat jouw image hier was.
Daarom vraag ik waarom je initiatief wil...

want er gaat niks slechters 2 straten callen en nu haal ik meer value uit blufs.
Ik denk idd dat je hier dan te weinig value uit deze handen haalt, want jou reden om te betten is beetje om 'te kijken waar je staat'... wat geen goede reden is.

In deze 3bet pot echter, is de vraag of ik vaak genoeg de beste hand heb.
Als je flop BF is t bijna een pure infobet... speel normaal 21/18/4, weet niet precies hoe ik hier speelde.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Wat is hier juiste bedrag om te betten op de turn??? Zijn minraise/call op de flop lijkt me redelijk zwak. Had ik mss meer moeten raisen op de flop?

PokerStars Game #16580016162: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25) - 2008/04/08 - 13:38:30 (ET)
Table 'Gyas III' 9-max Seat #8 is the button
Seat 2: Virus3232 ($48.85 in chips)
Seat 3: FeltOnTable ($30.80 in chips)
Seat 4: str8loc0 ($26.35 in chips)
Seat 5: Tete2Jay ($26.15 in chips)
Seat 6: halfshadow ($23.30 in chips)
Seat 7: JasonB_tight ($25.45 in chips)
Seat 8: MAPESQ ($4.70 in chips)
Seat 9: Ekslem ($24.75 in chips)
Ekslem: posts small blind $0.10
Virus3232: posts big blind $0.25
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [7h 7s]
FeltOnTable: folds
str8loc0: folds
Tete2Jay: raises $0.75 to $1
halfshadow: folds
JasonB_tight: folds
MAPESQ: folds
Ekslem: calls $0.90
Virus3232: calls $0.75
*** FLOP *** [9s 7d 4c]
Ekslem: bets $1.50
Virus3232: raises $1.75 to $3.25
Tete2Jay: folds
Ekslem: raises $3.25 to $6.50
Virus3232: calls $3.25
*** TURN *** [9s 7d 4c] [5c]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
3bet flop normaal of flatcall....
niet zo'n lelijke min3bet

nu krijg je kutspots omdat hij hier bij hoge bets overpairs kan folden... bet $10 nu
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Gilgerto: Hier een vergelijkbare hand, leuke discussie ook daarna: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.pokerinfo.nl/Topic810047-593-5.aspx">http://www.pokerinfo.nl/Topic810047-593-5.aspx</a><!-- m -->
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Geen reads what so ever....

PokerStars Spel #16652612946: Toernooi #84348743, $12+$1 Hold'em No Limit - Level II (15/30) - 11/04/2008 - 15:06:29 (ET)
Tafel '84348743 1' 6-max Plaats #6 is de button
Plaats 1: ash2801 (1000 in chips)
Plaats 2: WifeWinsMore (1460 in chips)
Plaats 3: redpoohbear (1385 in chips)
Plaats 4: Box_SD (1815 in chips)
Plaats 5: alive2007 (2210 in chips)
Plaats 6: gdun803 (1130 in chips)
ash2801: zet small blind 15
WifeWinsMore: zet big blind 30
*** GESLOTEN KAARTEN ***
Gedeeld aan Box_SD [2d 2c]
redpoohbear: callt 30
Box_SD: callt 30
alive2007: foldt
gdun803: foldt
ash2801: callt 15
WifeWinsMore: checkt
*** FLOP *** [Jd Ah Qc]
ash2801: checkt
WifeWinsMore: checkt
redpoohbear: checkt
Box_SD: checkt
*** TURN *** [Jd Ah Qc] [2h]
ash2801: bet 60
WifeWinsMore: foldt
redpoohbear: callt 60
Box_SD: callt 60
*** RIVER *** [Jd Ah Qc 2h] [Ts]
ash2801: checkt
redpoohbear: checkt
Box_SD: ???
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
@ box.. raise turn, check river. Klein betje op river kan voor value uit 2 paar.. wel folden op shove!

Hier een hand van mij, hoeveel betten we turn en callen we een shove zo diep?
Gast was een uberdonk die alles speelde... 66/32/0.32 ofzo

Start spel 3095415443.

HarryBierdop is zitplaats 0 met $262,55.
ncjulien is zitplaats 1 met $79,75.
cirius is zitplaats 2 met $200.
SlamHarder is zitplaats 3 met $245,95.
avvcalabrese is zitplaats 4 met $287,50.
ChrisNL1 is zitplaats 5 met $198.

De dealer is zitplaats 4.

ChrisNL1 plaatst een blind van $1.
HarryBierdop plaatst een blind van $2.

(HarryBierdop krijgt Jd Js.)

Pre-flop:
ncjulien raises $2.
cirius folds.
SlamHarder folds.
avvcalabrese calls voor $4.
ChrisNL1 folds.
HarryBierdop raises $13.
ncjulien folds.
avvcalabrese calls voor $13.

De flop is
9h Jh 2d.

HarryBierdop zet $25 in.
avvcalabrese calls voor $25.

De turn is 8c.

HarryBierdop
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Dat die gigadonk achter mij een FD had wist ik meteen.. de gast die echter uitbet is een gewone regular en aangezien die gast achter me een FD heeft is de kans dat de regular die ook heeft natuurlijk aanzienlijk kleiner... turn pushen?? (extra info is dat ik wel redelijk run ATM)

Start spel 3095813452.

autoexec is zitplaats 0 met $233,90.
ematic86 is zitplaats 1 met $204,65.
HarryBierdop is zitplaats 2 met $609,95.
musinette is zitplaats 3 met $168,20.
Bellxg is zitplaats 4 met $200.
juleswern is zitplaats 5 met $149.

De dealer is zitplaats 0.

ematic86 plaatst een blind van $1.
HarryBierdop plaatst een blind van $2.
Bellxg plaatst geen blind.

(HarryBierdop krijgt Kc 10s.)

Pre-flop:
musinette calls voor $2.
juleswern folds.
autoexec folds.
ematic86 calls voor $1.
HarryBierdop checks.

De flop is
Qs Jh Kh.

ematic86 zet $6 in.
HarryBierdop raises $14.
musinette calls voor $20.
ematic86 raises $66.
HarryBierdop folds.
musinette calls voor $66.

De turn is 5s.

ematic86 gaat all-in voor $116,65.
musinette gaat all-in voor $80,20.
$36,45 is terug gegeven aan ematic86.

Onthulling:

ematic86 toont: Ah 6h
Ah Kh Qs Jh 6h
Aas hoog

musinette toont: 3h Qh
Qs Qh Kh Jh 5s
Eén paar Vrouwen

De river is 2d.

ematic86 toont: Ah 6h
Ah Kh Qs Jh 6h
Aas hoog

musinette toont: 3h Qh
Qs Qh Kh Jh 5s
Eén paar Vrouwen

musinette wint de pot van ($356,40).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
potbetje ? Ben niet zo thuis in cash-play maar zou zeggen dat je die jongen beat hebt...

was overigens bang voor de straat en heb hem uitgecheckt, three of a kind was goed genoeg... uiteindelijk 2e geworden in het toernooi van een luckbox 1e klas...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Quote:Michiel Brummelhuis flopt de nuts
Als Brummelhuis een raise callt vanaf de button met KQ flopt hij de nuts. Maar op de flop verschijnen ook twee schoppen. Vier spelers zien de flop en iedereen checkt. De river is de en er wordt weer naar Brummelhuis gecheckt, welke 1.300 bet. Een andere speler raiset naar 2.600, waarop Brummelhuis 4-bet naar 6.500. Zijn tegenstander pusht vervolgens voor 17k en Brummelhuis moet zijn hand folden.

nou heb ik totaal geen idee van de tafel natuurlijk maar is dit niet erg raar gespeeld? niet betten op de flop terwijl er 3 man nog in zit en vervolgens reraisen als de flush valt en er een minraise van de ander is?
Reply
PokerStars Game #16724943808: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25) - 2008/04/14 - 13:10:45 (ET)
Table 'Anahita II' 9-max Seat #5 is the button
Seat 1: patasss ($25 in chips)
Seat 2: Ekslem ($33.90 in chips)
Seat 3: Basadoni ($35.90 in chips)
Seat 4: HansLanz ($17.75 in chips)
Seat 5: Timonga ($25.25 in chips)
Seat 6: pinguin182 ($24.50 in chips)
Seat 7: BAArunner ($19.70 in chips)
Seat 8: GULLABULL1 ($18.95 in chips)
Seat 9: Inge Rik ($24.95 in chips)
pinguin182: posts small blind $0.10
BAArunner: posts big blind $0.25
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Jh Jc]
GULLABULL1: folds
Inge Rik: folds
patasss: folds
Ekslem: raises $0.75 to $1
Basadoni: folds
HansLanz: folds
Timonga: folds
pinguin182: folds
BAArunner: raises $3 to $4

Fold, call of raise zulke handen zonder stats / reads??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
klinkt misschien erg nitty wat ik nu ga zeggen maar ik zeg fold.

Op de 25NL is een 3-bet JJ+ of AK 95% van de tijd. Tegen AK heb je een flip en tegen de rest ben je 80/20 dog. Callen en hopen op een set kan maar daar krijg je de odds niet echt voor. je moet 3$ callen terwijl je 20 kan winnen. 1 op de 8x hit je een set dus je krijgt net niet de odds om hier te callen.

Je kan trouwens ook callen voor image hier zodat ze niet denken dat je makkelijk exploitable bent, maar weet niet of dat op de 25NL zoveel oplevert.
Reply
Dat laatste speelt geen rol op NL25 lijkt me! Ik heb de hand overigens idd gefold met dezlefde gedachten. 3bet op NL25 is zelden een bluf.

Hier trouwens nog een interessante JJ hand van net die ik gezien de PF actie erg lastig vond...

PokerStars Game #16725274507: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25) - 2008/04/14 - 13:26:13 (ET)
Table 'Mocia II' 9-max Seat #3 is the button
Seat 1: Geoff22 ($9.25 in chips)
Seat 2: Ekslem ($27.50 in chips)
Seat 3: lainkes ($9.50 in chips)
Seat 4: bobkilla ($24.40 in chips)
Seat 5: Mannaro ($39.30 in chips)
Seat 6: Basadoni ($24.15 in chips)
Seat 7: RicoJay13 ($30.20 in chips)
Seat 8: koi2212 ($28.30 in chips)
Seat 9: pokervi4 ($23.75 in chips)
bobkilla: posts small blind $0.10
Mannaro: posts big blind $0.25
Geoff22: posts small & big blinds $0.35
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Jc Js]
Basadoni: folds
RicoJay13: folds
koi2212: folds
pokervi4: folds
Geoff22: checks
Ekslem: raises $1 to $1.25
lainkes: folds
bobkilla: raises $1.75 to $3
koi2212 leaves the table
vernl joins the table at seat #8
Mannaro: folds
Geoff22: folds
Ekslem: calls $1.75
*** FLOP *** [9s 5h Td]
bobkilla: bets $4
Ekslem: calls $4
*** TURN *** [9s 5h Td] [9d]
bobkilla: bets $9

Zeg het maar?

Flopbet call ik voor potcontrol en met het idee dat hij overcards of lager PP vast niet nog een keer frontbet als ie niet hit op turn. Turn bet is echter een aanzienlijk bedrag!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Is dit het foute moment voor een value check op de turn?? Mijn 1/2 pot bet op river is bedoeld als value bet. Aap callt met KQ Undecided

PokerStars Game #16773040614: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25) - 2008/04/16 - 13:29:02 (ET)
Table 'Mercury III' 9-max Seat #8 is the button
Seat 1: Schlammosser ($14.25 in chips)
Seat 2: SickBlindPS ($4.65 in chips)
Seat 3: ShaolinSheik ($11.50 in chips)
Seat 4: art3mis666 ($24.40 in chips)
Seat 5: Mr.NT. ($22.30 in chips)
Seat 6: pilipino77 ($21.95 in chips)
Seat 7: ||KooleDC|| ($29.25 in chips)
Seat 8: k030101 ($35 in chips)
Seat 9: Ekslem ($35.55 in chips)
Ekslem: posts small blind $0.10
Schlammosser: posts big blind $0.25
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Ac Kh]
SickBlindPS: folds
ShaolinSheik: calls $0.25
art3mis666: calls $0.25
Mr.NT.: folds
pilipino77: calls $0.25
||KooleDC||: raises $1.50 to $1.75
k030101: folds
Ekslem: calls $1.65
Schlammosser: folds
ShaolinSheik: folds
art3mis666: folds
pilipino77: calls $1.50
*** FLOP *** [7c Ks 6h]
Ekslem: checks
pilipino77: bets $1
||KooleDC||: folds
Ekslem: raises $3 to $4
pilipino77: calls $3
*** TURN *** [7c Ks 6h] [9c]
Ekslem: checks
pilipino77: checks
*** RIVER *** [7c Ks 6h 9c] [As]
Ekslem: bets $7
pilipino77: calls $7
*** SHOW DOWN ***
Ekslem: shows [Ac Kh] (two pair, Aces and Kings)
pilipino77: mucks hand
Ekslem collected $26.65 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $28 | Rake $1.35
Board [7c Ks 6h 9c As]
Seat 1: Schlammosser (big blind) folded before Flop
Seat 2: SickBlindPS folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: ShaolinSheik folded before Flop
Seat 4: art3mis666 folded before Flop
Seat 5: Mr.NT. folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: pilipino77 mucked [Qc Kd]
Seat 7: ||KooleDC|| folded on the Flop
Seat 8: k030101 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: Ekslem (small blind) showed [Ac Kh] and won ($26.65) with two pair, Aces and Kings
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Is dit het foute moment voor een value check op de turn??

Ja
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: