The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




online tourneys
#31
Is dat bedrag dan op jaarbasis Tree ofzo?
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#32
Ik was abuis: boven de 454 euro moet je al dokken :oops:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#33
Detecteddestiny Wrote:Speel net samen met mac op stars de 5 dollar turbo tour. Na 2 handen ligt hij er uit #-o

na vandaag weet ik t zeker...DD brengt gewoon zwaar bad luck
Reply
#34
of jij, normaal win ik altijd (hehe)
Reply
#35
gisteren 7e in een freeroll...
echt irri. Bijna 4 uur spelen, 12 euro winnen, daarna een sit and go van 10 euro en 4 minuten later ben je er doorheen Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#36
gittermaster Wrote:gisteren 7e in een freeroll...
echt irri. Bijna 4 uur spelen, 12 euro winnen, daarna een sit and go van 10 euro en 4 minuten later ben je er doorheen Smile

Speelde gister weer een $3 rebuy voor het volgende $100.000 toernooi (27 jan) op everest!

Heel lelijk, werd na 3,5 uur spelen 8e! Eerste 7 kregen een ticket! Ik had meer chips als degene die het minste had, hij had alleen positie op mij waardoor hij all in was op de BB en ik op de SB! Ik had dus minder chips omdat ik de ronde ervoor al de BB had gehad en werd dus achtste! Wat ook erg lelijk was: Als ik zelf 2 x meer gerebuyed had, was de 8e plaats ook een ticket geweest! voor elke 33 rebuy's en add ons was er een ticket, er waren er dus 2 te weinig voor een 8e ticket! Hierdoor kreeg'k nog wel $35 maar baalde toch flink! Gelukkig zelf maar alleen buy in gedaan en the add on!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#37
harry_bierdop Wrote:Ik had meer chips als degene die het minste had

Lijkt me logies, Harrie :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#38
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:Ik had meer chips als degene die het minste had

Lijkt me logies, Harrie :wink:

haha, ja maar dan toch eerder doodbloeien is dan zo oneerlijk :wink: :razz:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#39
Nog mensen die zondag meedoen bij 12K freeroll van partypoker ism pokernews?

Win your way to the aussi millions!
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#40
hmm, wellicht...
The great old Ludwig von...
Reply
#41
Zit, na 4 uur spelen bij de laatste 12 van een $10000 Guaranteed toernooi. Hoofdprijs $3500,00. Sta nu 5e... 12e plek nog altijd goed voor $140!

Moet alleen morgen wel werken.. #-o
Reply
#42
Gast , goed bezig !!!!!!!!

Laat ons weten hoe het afloopt!!

Waar speel je nu, en je nickname??
Reply
#43
Titan Poker, matador23..

Nog 6 over en nummer 2 nu...
Reply
#44
5 over, in ieder geval 621 dollartjes Hakkuh
Reply
#45
Ben nu dik chipleader en nog 4 over! =D>
Reply
#46
GEWONNEN!!!!! Morgenavond zal ik een uitgebreid verslag neerzetten, ongeveer 2600 euro, fantastisch! =D> =D> =D>
Reply
#47
Matador! Wrote:GEWONNEN!!!!! Morgenavond zal ik een uitgebreid verslag neerzetten, ongeveer 2600 euro, fantastisch! =D> =D> =D>

Dat zijn de betere toernooioverwinningen...netjes!
Reply
#48
Hakkuh Hakkuh Hakkuh
Reply
#49
Matador! Wrote:GEWONNEN!!!!! Morgenavond zal ik een uitgebreid verslag neerzetten, ongeveer 2600 euro, fantastisch! =D> =D> =D>

Helemaal top!!!
Ben heel benieuwd naar je verslag. en ook of je deze dag een beetje doorkomt als je weinig gepit hebt..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#50
feli Matador! Netjes
The great old Ludwig von...
Reply
#51
=D>
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#52
Matador! Wrote:GEWONNEN!!!!! Morgenavond zal ik een uitgebreid verslag neerzetten, ongeveer 2600 euro, fantastisch! =D> =D> =D>

:waf: :cheers: \Big Grin/ =D> =D> =D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#53
Matador! Wrote:GEWONNEN!!!!! Morgenavond zal ik een uitgebreid verslag neerzetten, ongeveer 2600 euro, fantastisch! =D> =D> =D>

Grote Klasse!!

Het is mijn droom.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#54
feli matador!! mooie overwinning =D>
Reply
#55
bravo!

maat van mij speelt ook die tournooien bij Titan. 3 finale tables in a row, en je mag meedoen ad 1 million sit & go. Dus nog 2 matador, go for it!
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#56
Matador! Wrote:GEWONNEN!!!!! Morgenavond zal ik een uitgebreid verslag neerzetten, ongeveer 2600 euro, fantastisch! =D> =D> =D>

=D> =D> =D>

Van Harte, benieuwd naar je samenvatting.
Geen kinderachtige prijs!
Reply
#57
Zo, mocht van de baas wat eerder naar huis, omdat het de laatste dag van het jaar was. :Big Grin (Dag kan niet op!)

Half 10 gisteravond begonnen, $10 buy-in, $10000 guaranteed toernooi met rebuys en add-on. Zat aan een vrij rustige tafel, er zat niet iemand bij die door constant all-in te gaan, een grote stack wou verzamelen. In het begin kreeg ik vrij weinig, verloor wat en won wat en stond na een half uur op 2000 (begonnen met 1500). Ik kreeg QQ, flop was 8 9 Q en er ging na de flop iemand all-in. Ik callde natuurlijk en hij liet AA zien. Gelukkig viel er niks meer, zodat er ongeveer 2000 punten bijkwamen.

Die gast rebuyde en de hand erna ging hij gelijk all-in. Ik kreeg KQ. Degene na hem callde meteen. Ik was aan de beurt en dacht dat hij tilt was, bovendien moest ik iets doen om een redelijke stack te krijgen, er was immers nog steeds mogelijkheid tot rebuy, dus ging ook all-in (verhoogde dus). Dit was de enige keer in het spel dat ik echt gegokt heb. Er callde nog iemand en die gast die als eerst callde callde nu weer. 4 man dus en open kaarten.

Player 1 (tilt zo dacht ik): KK
Player 2: AA
player 3: 99
player 4 (ik): KQ offsuit

flop: 2 5 6 rainbow
turn: Q
river: Q

Hakkuh

Dit was echt de grootste mazzel die ik ooit met poker heb gehad en ik denk dat ik dit ook nooit meer zal meemaken (al hoop ik daar natuurlijk wel op..). Volgens mij had ik nog minder dan 1% kans na de flop... Zo sloot ik het eerste uur af met ongeveer 12000 chips en een plek in de top-10.

Het 2e uur ging minder, ik kreeg geen goede kaarten en folde bijna constant. Ik stond rond de 80e plek met nog steeds ongeveer 12000. Er waren nog ongeveer 160 mensen in het spel. 3e uur ging steeds beter, met een paar keer goed bluffen en redelijke kaarten steeg ik flink door. Op een gegeven moment was het half 2 en kreeg ik A9, gast ging all-in en ik callde. Hij had A10. Dit was een stevige domper en zo stond ik 18e van de 20. De hand erna kreeg ik AA en ging gelijk all-in. Ik hoopte dat ze zouden denken dat ik tilt was en dat dacht ook het grootste gedeelte want van de 10 aan tafel gingen er 4 mee. Ik won die hand uiteindelijk en stond in 1 klap weer in de top-10. De finaletafel ging ik na een aantal goed gespeelde handen uiteindelijk in als 4e. De chipleader op dat moment had 825000 ofzo, terwijl de nummer 2 rond de 200000 stond. Werd dus een lastig verhaal, ware het niet dat hij zowat met elke hand ging spelen. De spelers vielen 1 voor 1 af en ik kreeg door dat veel spelers meer voor de rangschikking gingen spelen, oftewel ze waren bang om te verliezen. Bijvoorbeeld een speler met 150000 ging eerst wachten tot degene met 30000 eruit vloog doordat hij de blinds niet meer kon betalen en automatisch all-in ging. Finaletafel duurde wel lang, dik een uur. Kreeg vaak wel redelijke kaarten en speelde het voor mn gevoel ook erg goed, nam elke keer de juiste beslissing (zo bleek later). Kreeg een keer 10-10 en callde een flinke raise. Er vielen lage kaarten en hij maakte weer een grote bet. Ik voelde dat hij aan het bluffen was en verhoogde. Hij dacht lang na en folde uiteindelijk. Dit was de belangrijkste hand, want na deze hand was ik chipleader en dat buitte ik uit door flink te raisen, omdat ik wist dat iedereen zo berekenend speelde. Natuurlijk loop je dan wel eens tegen een deukje op, maar bij de laatste 3 was de stand:

Matador!: ± 1.500.000
player 2: ± 300.000
player 3: ± 200.000

Player 2 schakelde player 3 uit bij een all-in en stond dus op ong. 500000. Na een paar keer over en weer raisen en all-in (waarbij de ander folde), kreeg ik KJ suited. Player 2 dacht lang na, want hij had de small blind. Hij raisde en toen ik reraisde ging hij na lang denken all-in. Wat laat hij zien? K10!!! Er viel niks op de flop en om 5 voor 3 was het feest... \Big Grin/

Nou ik denk dat een heleboel pokeraars nu zullen denken: "Wat een ongelooflijke mazzel heeft-ie gehad zeg". Maar ik denk dat je om bij een toernooi ver te komen, altijd 1 of 2 keer geluk moet hebben. Nou ja, iedereen zal z'n mening hier wel over hebben, maar dit is hoe ik het gespeeld heb en het heeft me toch mooi bijna $3500 opgeleverd Hakkuh . Daar ga ik er vanavond 1 (of meerdere) op drinken...

Enne kuiperinho, je zal dat toernooi maar halen.... (nog 2!):wink:
Reply
#58
=D> =D> Notworthy Notworthy
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#59
=D> =D> =D> =D> =D> =D>

proost!
en op je wenkbrauwen naar huis vanavond..... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#60
Bedankt voor het verslag. Of je goed gespeeld hebt kan je aan de hand hiervan niet helemaal beoordelen uiteraard. Ik neem aan dat je uitstekend gespeeld hebt anders komt je niet van 12000 naar de finale tafel.

Je hebt in 2 handen van 2000 naar 12000 verhoogd met QQ tegen AA en met KQ tegen AA en KK. Die eerste hand is het moment van all in gaan jouw trips al bekend, dus van mazzel geen sprake. De hand erna heb je geluk maar dat geef je zelf toe.

De laatste pot blijkbaar uitstekend gelezen. Je zal een 10 vangen op de river, je hart zal wel in je keel gezeten hebben. Maar dan: winst!

Moeilijk gevoel zeker, als je dat alleen moet vieren? Ik neem aan dat je niet om 3 uur 's nachts je vrienden gaat bellen. Even de caps lock aan en op het forum vertellen dat je gewonnen hebt is niet genoeg lijkt me.
Reply


Forum Jump: