The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




online tourneys
#91
oke... Nog meer?
Zou mooi zijn, als we een multitabletourney kunnen doen...
depor? Matador? harry? anderen addicts?
The great old Ludwig von...
Reply
#92
woensdag kan ik standaard niet... verder is in principe elke dag oke!

Dinsdags pas vanaf 8 uur!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#93
Ik kan dinsdags/vrijdags standaard niet en alleen volgende week op woensdag niet. Overige dagen moet in principe kunnen.
Reply
#94
Box Brother Wrote:woensdags kan ik nooit

Train samen met Boxie...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#95
oke, nu krijgen we een aardig lijstje... Maar volgens mij zijn er nog meer pokeraars....
The great old Ludwig von...
Reply
#96
Mac heeft de vorige keer ook meegedaan maar die is nu op vakantie....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#97
Als ik weer eens in NL ben zal ik eens komen rammen Hakkuh
Reply
#98
gezellig...

ik doe mee..
Ajax had vanmiddag geen speler die Van Basten evenaarde, maar Shota kwam met vier goals aardig in de buurt.
Reply
#99
geen enkele dag dat je normaal niet kan?
The great old Ludwig von...
Reply
op party val ik af, ze gaan weer moeilijk doen dat ik weer alles moet gaan faxen en bellen en daar heb ik geen trek in.
Bangkok resident.
Reply
Ik zoek nog steeds naar de eerste echte goede pay-out. Op één of andere manier haal ik wel vaak de pay-outs, maar net niet de leuke pay-outs.

Gisteren vlieg ik er weer 3 keer uit vlak voor de final table.

1 keer met QQ, door een A op de turn
1 keer met JJ, wederom door een A op de turn.
1 keer met AA, doordat er 3 boeren vallen (all in voor de flop tegen KJ)

Volgens mij doe ik niks verkeerd, weet dat bij de eerste 2 situaties de ander een A heeft, en toch callen ze mijn all-in na de flop. Terwijl ze zelf alleen A hoog hebben. Win ik ze gewoon dan wordt ik beide keren chipleader met de final table in zicht.

Frustrerend
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
Tja, ik had het gister ook 3x achter elkaar... ben maar naar bed gegaan toen ik met 5 man over de chipleader raisde met TT en een flop kreeg van 792 ragged. All-in gegaan, want die gast callde alles met alles. Laat-ie A5 os zien... en een 3 + 4 op turn en river natuurlijk #-o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Nou ik weet niet wat het is deze week maar ik voel me net een jojo!

Vorige week zaterdag verlies ik all in na all in die ik als favo in ga! Zondag speel ik heerlijk en wordt 2e in een livetoernooi, maandag win ik ALLES en maak me eerste Royal, woensdag wordt ik ge-1-outerd en daarna in de sng's nog 2 x ge 2-outerd! En nu wordt ik weer 7e in een toernooi op everest en laat ruim 400 man achter me!

Baal wel overigens. Met 43k aan de finaletafel gaan zitten maar die blinds waren zo hoog dak na 1,5 rondje nog maar 25k had! Dan probeer ik ook een keer te stelen (J4s, ijzersterke hand :x ) en wordt ik gecalled door de SB met A9! Op dat moment heb ik nog 1500 chips met blinds van 2500/5000 en ante's van 800 geloof ik... eerst krijg ik 35os, die fold ik nog (ik had uiteindelijk een straat gemaakt) en daarna gaat alles erin met A8 en die win ik! Meteen daarna dubbel ik nog een keer met AKs en daarna nog een keer met A9os! Redelijk terug weer en in de tussentijd vlogen er wel 3 man uit... toen kwam de blinds weer langs en was het snel afgelopen! A4s all in op de button... bb called met 95os en een 9 op de flop is het einde!

Hier zie je dus maar weer hoe belangrijk geduld is... als ik 2 handen had gewacht met stelen had ik een mega pot opgepakt met met AKs (er was namelijk een flinke raise in front van AQs)!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Daar ik te laat was voor het live toernooi met Treesong, speelde ik gisterenavond bij partypoker sinds lange tijd weer eens een freeroll.
9138 man!!! Had niet echt gekeken naar de uitbetalingen, maar had wel gezien top 1000 paid!
Ik werd 16e, dacht aan 50 euro ofzo.
Wel 1,12 euro... Jippie! Nu weet ik weer waarom ik die freerolls bij partypoker nooit meer speelde. Leuk man, ben ik daarvoor tot 01:00 wakker gebleven
Totale prizepool was maar 250 euro! Dat is bij partypoker toch wel beter geregeld. Zelfde prizepool, maar dan maar 200 deelnemers ofzo...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Daar ik te laat was voor het live toernooi met Treesong, speelde ik gisterenavond bij partypoker sinds lange tijd weer eens een freeroll.
9138 man!!! Had niet echt gekeken naar de uitbetalingen, maar had wel gezien top 1000 paid!
Ik werd 16e, dacht aan 50 euro ofzo.
Wel 1,12 euro... Jippie! Nu weet ik weer waarom ik die freerolls bij partypoker nooit meer speelde. Leuk man, ben ik daarvoor tot 01:00 wakker gebleven
Totale prizepool was maar 250 euro! Dat is bij partypoker toch wel beter geregeld. Zelfde prizepool, maar dan maar 200 deelnemers ofzo...

#-o

En de uitbetaling zie je toch aan het begin van de tour of niet?
Reply
Hij bedoelt pokerstars denk ik?
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
nee bedoel partpoker en ja de uitbetaling kun je bekijken, maar ik had dit niet gedaan, omdat ik 26 dingen tegelijk op de pc deed en toen ik inlogde zag dat het toernooi in 3 minuten ging beginnen...
The great old Ludwig von...
Reply
Gisteren bij de $10000 guaranteed van Titan die ik ruim een maand geleden won, wederom de finaletafel gehaald. Waar het de vorige keer erg lang duurde, ging het nu redelijk snel. Ik kwam als 9e aan de finaletafel, maar wist toch nog 3e te worden. Toch weer goed voor ruim $1100. Buy-in $10, heb geen rebuys of add-on gedaan. Was dus weer een leuke investering! Hakkuh
Reply
:eeeek:

we hebben een pro hier...
Reply
Detecteddestiny Wrote::eeeek:

we hebben een pro hier...

Of het nivo bij Titan is gewoon berelaag :wink:

Iig gefeliciteerd Matador! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Detecteddestiny Wrote::eeeek:

we hebben een pro hier...

Of het nivo bij Titan is gewoon berelaag :wink:

Iig gefeliciteerd Matador! =D>

Ik zou zeggen, probeer het uit... Jij speelt op andere sites, dus je kan het mooi vergelijken!

Dank je Tree!

En pro... voorlopig nog niet... Werk gewoon nog 40 uur in de week, maar zodra het allemaal structureel wordt dan zal ik het niet nalaten.
Reply
Dat je nog werkt......

ongelofelijk :crazy:
Reply
Detecteddestiny Wrote:Dat je nog werkt......

ongelofelijk :crazy:

Eehm is dit een serieuze opmerking? :wink:
Reply
Deze week gaat het lekker bij Unibet. Bedragen als die van Matador mag ik nog van dromen maar toch:

Gister 2e in de 1 dollar pot limit, goed voor 80 dollar
vh weekend 2e in de 3,30 rebuy, goed voor 80 dollar
2e in de dash voor cash (1 dollar rebuy), goed voor 70 dollar

Inmiddels bankroll opgebouwd van 0 naar 450 dollar bij Unibet. Kunt wel merken dat het een goksite is, zo wordt er door een deel ook gepokerd in ieder geval.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
Wat speel je dan precies Kuiperinho? Waar kun je dat vinden? Ik speel namelijk ook bij Unibet en tot nu toe alleen maar single table SnG-toernooitjes. Maar ik wil wel eens wat anders proberen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
He dat is leuk jongens.

Ik speel elke avond via Unibet. Toernooitjes en cash games. Dus ik zie jullie graag een keer als tegenstander!! :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Ad Wim Wrote:Wat speel je dan precies Kuiperinho? Waar kun je dat vinden? Ik speel namelijk ook bij Unibet en tot nu toe alleen maar single table SnG-toernooitjes. Maar ik wil wel eens wat anders proberen.

zit bijna helemaal onderaan. De tournaments multi table
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
Wat zijn jullie nicknamen, Kuiperinho en Ad Wim??

Die van mij is: Kuiper111

Vanavond is er een freeroll toernooi speciaal voor nederlanders. Het wachtwoord hiervoor is pannenkoek.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Wat zijn jullie nicknamen, Kuiperinho en Ad Wim??

Die van mij is: Kuiper111

Vanavond is er een freeroll toernooi speciaal voor nederlanders. Het wachtwoord hiervoor is pannenkoek.
Dat zag ik ja, kan helaas niet. Ik heb het ook niet zo op freerollen (zie verhaaltje van Gitter).

Mijn nick is Tjolkie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kuiper Wrote:Wat zijn jullie nicknamen, Kuiperinho en Ad Wim??

Die van mij is: Kuiper111

Vanavond is er een freeroll toernooi speciaal voor nederlanders. Het wachtwoord hiervoor is pannenkoek.

Hoe laat kun je je daarvoor inschrijven?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: