The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




online tourneys
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is denk ik het verschil tussen jullie ervaren spelers en mij als beginneling. Ik ben allang blij als ik op een paid position zit, jullie denken verder.

Kijk, het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat voor toernooi je speelt. (Als echt goede speler zou je dat niks uit moeten maken)
En het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe groot je stack is. Als ik de op een na grootste stack heb, ga ik dat risico toch niet nemen, aangezien ik er wel vanuit ga dat ik in de komende handen nog steeds genoeg te spelen heb en er dus ook nog van alles an gebeuren.
Ik speel in het begin van zo'n SnG toernooitje altijd vrij agressief, daarna laat ik me wat inzakken tot de paid positions over zijn en dan ga ik hyperagressief spelen. Werkt heel vaak bij die lage tafels.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
harry_bierdop Wrote:
Ad Wim Wrote:Dat is denk ik het verschil tussen jullie ervaren spelers en mij als beginneling. Ik ben allang blij als ik op een paid position zit, jullie denken verder.

Kijk, het ligt er natuurlijk wel een beetje aan wat voor toernooi je speelt. (Als echt goede speler zou je dat niks uit moeten maken)
En het ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe groot je stack is. Als ik de op een na grootste stack heb, ga ik dat risico toch niet nemen, aangezien ik er wel vanuit ga dat ik in de komende handen nog steeds genoeg te spelen heb en er dus ook nog van alles an gebeuren.
Ik speel in het begin van zo'n SnG toernooitje altijd vrij agressief, daarna laat ik me wat inzakken tot de paid positions over zijn en dan ga ik hyperagressief spelen. Werkt heel vaak bij die lage tafels.

Ik speel altijd een combinatie, agressief en passief. Als je vroeg agressief speelt win je minder (kost ook minder) later in het toernooitje kan je de met de blinds alleen al goed verdienen. Vaak ligt het bij mij aan de tafel, is de tafel tight speel ik wat agressief, en vice versa. Hyperagressief kan goed zijn maar blijf wel op normale kaarten spelen anders kost het alleen maar chips
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:en die laffe herders bij de strot pakken!

:lol:

Er zijn twee momenten waarop je absoluut de chips moet pakken... vlak voor de pay-off line en vlak voor de final table... als iedereen fold en ik zit op de button of één, twee daarvoor ram ik altijd een enorme raise ertegenaan, maakt niet uit wat ik heb... als mensen na me komen die me minstens 2x covered hebben in chips, gooi ik de standaard wat omhoog, maar vrijwel NIEMAND zet z'n toernooi op het spel als je zo dicht bij het (grote) geld bent. Heel soms loop je tegen AA of KK aan, maar zelfs gasten met QQ heb ik zien folden. En het mooie is: de meeste spelers WETEN gewoon wat je doet en dat je wrs niets hebt en ze zullen toch die AJ of KQ wegkeilen Hakkuh


Je hebt natuurlijk gelijk, maar als je bezig bent om een bankroll op te bouwen ligt het toch wat gecompliceerder. Je moest eens weten hoe vaak ik er niet uit ben gevlogen rond de bubble. En dat sucks big time als je 3 uur van je tijd er al in hebt zitten.

Volgens mij is het dus ook een natuurlijk proces dat je juist voorzichtiger wordt rond de bubble. Terwijl je inderdaad juist superagressief moet worden. Feitelijk speel je dan niet om te winnen, maar om zover mogelijk te komen.

Overigens vind ik de hoeveelheid chips ad final table ook weer niet zo belangrijk. Zolang je maar niet shortstacked bent, kan alles in één handje omdraaien. Ik zie juist vaak de bigstacks alles verklootten ad final table, omdat ze agressief spelen met handen als KJ, JQ, lage paartjes etc. Alllemaal leuk en aardig, maar das gewoon je chips inleveren wat mij betreft.
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
Ben bezig met een $3 buy in toernooitje. Begon met 127 spelers, nu nog 74 over. Gaat lekker, ik sta 18e. Tot en met plek 18 betaald en de prijzen blijven stijgen omdat het eerste uur unlimited rebuy is.

Edit: 50 spelers over, ik sta 16e. Nog even volhouden.

Edit: En dan lig je er in een keer uit :|
Ging all in met JJ, hij had AK en er viel een aas :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben net wel in de prijzen gevallen.

Bij Unibet een $2 toernooi. De eerste 2 uur wel onbeperkt re-buy. Dat is wel kloten zeg. Duurt lang. Er was iemand die ging 24x rebuy (x $2).
Het schroefde de prijzenpot wel lekker op. :lol:

Maar Kuiper haalde een mooie 4e plaats en die was goed voor $ 93,60. Niet verkeerd voor 2,5 uur pokeren.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Oke, tijd voor een online tourney van SD.
Naar aanleiding van mijn eerdere post, heb ik de volgende 2 data bepaald.
Volgende week maandag (de 19e) of volgende week vrijdag (de 23e).
Graag wil ik zsm weten of je mee kunt doen of niet. In principe kon iedereen op maandag en een enkeling niet op vrijdag.
Het wordt echt een van deze 2 data, anders gaat t er nooit van komen.
Ik ga voor een 10 dollar tourney met eenmalige rebuy en add-on bij Partpoker.
Geen concessies mbt website, anders komt t er weer nooit van. (dictator he Wink)
Tijd: 20:30.
Waarom partypoker? Omdat de meeste hier wel een account hebben en omdat je geen credit card nodig hebt om te storten, kan gewoon vanaf je bank direct naar je account.
Ik hoor graag van iedereen of ze op een bepaalde datum niet kunnen.
Hopelijk kunnen we nu eindelijk eens beginnen....
The great old Ludwig von...
Reply
I'm in! In eerste instantie op maandag...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kunnen wel op: (ov=onder voorbehoud)

treesong: maandag
gittermaster: maandag, vrijdag
EJR: maandag
Ricochan:
Harrie: maandag ov, vrijdag
Matador: maandag
Kuiper:
ADwim:
Depor:
Box: vrijdag
Kuiperinho:
deshotas: maandag en vrijdag
Tripplexxx:
Buurs: maandag, vrijdag ov
anderen:
The great old Ludwig von...
Reply
Buurs: maandag en vrijdag
(mijn deelname is nog onder voorbehoud)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
vrijdag...maandag lukt niet
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
Hmm in principe liever vrijdags! Maandags weet ik niet of ik nog aanspreekbaar ben! (Carnaval!)!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
maandags ben ik er zeker bij, vrijdags lukt niet. Overigens moet ik het op tijd weten, want moet dan op tijd geld overmaken, aangezien het niet meer kan via (Ideal) Moneybookers...
Reply
??
kan bij mij wel gewoon hoor.....
The great old Ludwig von...
Reply
Je kan via Moneybookers niet meer geld via Ideal overboeken naar pokersites. Wel via de gewone overboeking.
Reply
oke dat kan, maar als je gewoon via ideal vanaf je bank doet, staat t er 1 minuut later op.
The great old Ludwig von...
Reply
Dat kan dus niet meer, daar kreeg ik vorige week een mailtje over dat dat niet meer mocht (mooi voor in 'die nare regering':winkSmile
Reply
? Ik heb dat vorige week nog gedaan....
The great old Ludwig von...
Reply
En ook kunnen overmaken naar een pokersite? Ik heb al een tijdje (gelukkig) niks meer hoeven overmaken, dus heb het nog niet geprobeerd...
Reply
Je mag niet meer storten met Ideal/credit card naar de moneybookers als je het daarna doorstort naar een pokersite!

Je mag echter wel rechtstreeks van Ideal naar partypoker storten en het dan uit laten betalen op je moneybookers account!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Kijk, dan moet dat dus lukken. Bij andere sites waar ik speel stort ik via Moneybookers.
Reply
dus rechtstreeks van bank naar account met ideal kan wel?!
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:dus rechtstreeks van bank naar account met ideal kan wel?!

Jep idd... naar je partypoker account bedoel je he?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
ja dat bedoel ik...
The great old Ludwig von...
Reply
Moek nog even een partypoker acc aanmaken :lol:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
zo gedaan, maar je kunt beide dagen?
Geef anders ff je email in pb, dan refereer ik je, zit er voor beide een bonusje in Smile
The great old Ludwig von...
Reply
Je hebt me staan in je msn lijst. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
o ja Smile ouwe ketser Wink
The great old Ludwig von...
Reply
Als je je via pokernews aanmeldt voor partypoker krijg je zo 50$ gratis zonder dat je zelf iets hoeft te storten!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
serieus?
Kut dat ik al een account heb..
Das dus helemaal een reden om t daar te doen.
Kan iedereen lekker dat toernooitje daar spelen
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:Kunnen wel op: (ov=onder voorbehoud)

treesong: maandag
gittermaster: maandag, vrijdag
EJR: maandag
Ricochan:
Harrie: maandag ov, vrijdag
Matador: maandag
Kuiper:
ADwim:
Depor:
Box: vrijdag
Kuiperinho:
deshotas: maandag en vrijdag
Tripplexxx:
Buurs: maandag, vrijdag ov
anderen:
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: