The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




online tourneys
Vanavond de kwalificatie voor een of ander landentoernooi op Unibet. Buy in $1, ik ben erbij :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik doe ook mee! Darkhorse16 is m'n nickname daar, wat is de jouwe Ad? Misschien komen we nog wel bij elkaar aan de tafel, want er doen er niet zoveel mee.
Reply
Ik ben het vergeten #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik was er snel uit had een 10. Vielen 2 tienen op de flop. Dus all in gegaan. Tegenstander had 99. Viel er een 9 op de river :letitallout: en weg was ik
Insane life.
Reply
Ik heb de eerste break ook niet gehaald...Zat niet echt mee met de kaarten en toen ik eindelijk twee plaatjes kreeg, AQ, liep ik tegen AK aan dus was het exit!
Reply
Dre Wrote:Ik was er snel uit had een 10. Vielen 2 tienen op de flop. Dus all in gegaan. Tegenstander had 99. Viel er een 9 op de river :letitallout: en weg was ik

Dan heb jij toch 3 of a kind van 10 en hij van 9? Of was die 4e 9 ook al gevallen?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Full house 999TT tegen trips TTTxx
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
tegenstander had full housen Jansoe Smile
The great old Ludwig von...
Reply
:oops: Laat ik het er maar op houden dat ik net wakker was :roll:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote::oops: Laat ik het er maar op houden dat ik net wakker was :roll:

En jij werd 3e gister.... waar is dat toernooi :razz: ? :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Jij ook net wakker of zo? :lol:

Jansoe Wrote:Gisteren even in Harderwijk een toernooitje gespeeld. 1e ronde had ik meteen mijn stack verdubbeld. Had op de BB meteen KK. SB was de enige die callde en op de flop viel een K, een 8 en een 4. Ik check, hij checkt ook. Op de Turn valt een 10 waarna hij een vette raise deed. Ik ga all in en hij callt. Heeft hij 10 10 in zijn handen :lol:

Uiteindelijk 3e geworden. 20 euri inleg en met 100 euri ging ik weer naar huis. :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Het was meer sarcastisch bedoeld... vandaar ook de :wink: erachter!

Ik ging er trouwens vanuit dat het dat toernooi was in Emmen maar daar gingen Kuiper en Buurs aan meedoen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Gaat het nou goed met die $50 dollar bonus als je via pokernews.nl je aanmeldt bij PartyPoker?
Ik wil het eigenlijk gaan doen, maar ik zag vorige week ergens dat het niet goed ging.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij mij ging het prima! Ze hebben niet eens gebeld, zoals staat aangegeven. Na 4/5 dagen kreeg ik het gestort vanaf iemands account.
Reply
Ik moet helaas werken vandaag en morgen voetballen, maar het is op zich wel interessant:

Quote:Poker marathon bij Unibet!
22 februari 2007

Zorg dat je lekker zit en dat de koffie klaar staat – dit weekend is het tijd voor de Unibet Poker Marathon, met een prijzenpot van $12.000 voor het rapen.

Je hebt 24 uur om zoveel mogelijk raked hands te spelen, op vrijdag 23 februari (00.00 - 23.59 uur) of op zaterdag 24 februari (00.00 - 23.59 uur). Degene die de meeste raked hands op één van deze twee dagen gespeeld heeft, wint de hoofdprijs van $3.000,-. De nummer 2 neemt $2.000,- mee naar huis en de nummer 3 wint $1.000,-.

Ook al denk je niet de beste te kunnen zijn, toch is het ‘t waard mee te doen! Hoe meer je speelt, des te meer je kunt verdienen, onafhankelijk van hoe je ervoor staat in de marathon.
Bij 500 raked hands, storten we je een bonus van $25 op je rekening.
Bij 1000 raked hands, dan geven we je nog eens $50.
Bij 2000 raked hands, dan storten we $125 op je rekening.

Dat betekent dat je door 2000 raked hands te spelen $200 kunt verdienen. En beide dagen gelden - je bonussen worden berekend op basis van je spel op zowel vrijdag als zaterdag. Iedere bonus die je verdient, zal op dinsdag 27 februari op je rekening gestort worden.

Het beste van alles is dat je automatisch meedoet aan de marathon zodra je op één van deze twee dagen een raked hand gespeeld hebt. Dus geen entrees, geen formulieren, geen gedoe.
Back
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maakt het dan nog uit welke limiet je speelt? Anders ga je in de 5 cent room zitten en alle handen callen :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Dat lijkt inderdaad wel zo, dit is het enige wat ik erover lees op de website nl.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Whahahaha, ik geef net mijn bankroll een gratis duw omhoog door 8 heads ups te winnen van dezelfde gast!!

Die gast zei meteen voor het begin: "All in every hand, good luck"!

En dat deed ie ook.. ff paar handjes wachtten en dan toeslaan! Mooiste is nog dat ie geen 1 keer een suck out maakte! 1e potje duurde het nog best lang maar 2e, 3e en 4e potje maar 1 hand! ATs, KQs en KQos!! en meeste nog flink gedomineerd ook!

Daarna was ik hem ff kwijt op de $10 heads ups maar ik had hem al snel weer gevonden bij de $20 heads ups =D> ! Dat vond ie maar 2 potjes leuk en toen weer terug naar $10! Hahahahaa

Wat een idioot! AKAPOKERMAN op Stars!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Whahahaha, ik geef net mijn bankroll een gratis duw omhoog door 8 heads ups te winnen van dezelfde gast!!

Die gast zei meteen voor het begin: "All in every hand, good luck"!

En dat deed ie ook.. ff paar handjes wachtten en dan toeslaan! Mooiste is nog dat ie geen 1 keer een suck out maakte! 1e potje duurde het nog best lang maar 2e, 3e en 4e potje maar 1 hand! ATs, KQs en KQos!! en meeste nog flink gedomineerd ook!

Daarna was ik hem ff kwijt op de $10 heads ups maar ik had hem al snel weer gevonden bij de $20 heads ups =D> ! Dat vond ie maar 2 potjes leuk en toen weer terug naar $10! Hahahahaa

Wat een idioot! AKAPOKERMAN op Stars!

:lol: :lol:

Heerlijk vissen zo toch. Zo'n gast draait volledig op tilt en dat is lekker spelen....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Volgens mij was ie niet op tilt maar was dat gewoon zijn HU speelstijl :| :lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Volgens mij was ie niet op tilt maar was dat gewoon zijn HU speelstijl :| :lol:

Klinkt iig wel als tilt, maar het is hoe dan ook maf.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
echt meest bizarre freeroll ooit meegemaakt net. 1e hand hit ik flush...niet zoveel winst. 2e hand gaan 2 man all-in na de flop. Ik zit op flush draw en denk ach wat kan t me schelen en ga mee. Hit m op de turn en heb dus aardige stack.
Vanaf dat moment behoorlijk agressief gespeeld en ik hitte ook echt alles. 3 straten 4x trips echt niet normaal meer. Aardige stack opgebouwd dus totdat er een mindere periode kwam. Verloor wat kleine potjes en op een gegeven moment zat ik nog maar 1000 boven de average.
Toen kreeg ik QQ op de sb en op de flop viel niks. Dus ik bet maken en gast gaat all-in. Lang nadenken en hij kon op zn hoogst met veel geluk een 2 pair hebben maar zelfs dat leek me vrijwel onmogelijk dus ik call. Hij laat AJ zien en hit de A op de turn. Potje erna ik krijg 10 10...heb nog 1200 over en besluit dus all-in te gaan. Gast called met A7 en weer hit ie de A op de turn.
Einde toernooi dus...wel gelachen maar ook weer een bewijs hoe snel het over kan zijn zo'n toernooi.
Reply
toernooitje gespeeld op partypoker met 20 man (inleg 6 dollar)

uiteindelijk 2de geworden, finale tegen andere NL'er

ik zat met 26k, hij met 14k...2 all-ins voor de flop helaas verloren:
AQ vs K8 en de laatste hand QJs vs 56 (hij hitte een 5 en een 6 op de flop)

toch wel tevreden met $30 en plek 2...was alweer tijdje geleden dat m'n balance een stijging liet zien :wink:
Reply
Harrie op de pokernewssite? Wel een mazzelhand hoor........
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
kuiperinho Wrote:Harrie op de pokernewssite? Wel een mazzelhand hoor........

Haha hij was enigzins mazzel ja maar dan moet ie maar niet limpen met KK :waf: ! Ik zet hem nooit op KK, dus ik reken 2 overcards en de straatkans als outs!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
gisteren weer dom vlak voor payout structure eruit gevlogen.
Stack was iets boven average werd tight gespeeld, maar alleen de chipleader was agressief. Kreeg 4 4 en wilde toch nog ff wat stack bij verdienen.
Hij raisde weer 3 x blind ik rerais en hij callt.
Valt A, 2, 3.
Hij check ik doe een pot bet en hij callt.
Valt een 7.
Ik all in, hij callt op A 9.
Helaas.
498 man, 10 dollar en als 73e eruit. Onnodig... top 70 betaald. Echter pas vanaf plek 10 interessante prijzen
The great old Ludwig von...
Reply
1e hand $20 SNG :lol: !

Everest Poker — Ronde details
Hand ID: 1182051634
Tafel ID: -51744312
Spelgebruik: Echt Geld
Toernooitafel: Etna-0
Speltype: Hold'em
Blinds: 5/10
Stakes: 10/10
Valuta: USD
Begindatum: 2007-02-28 GMT
Begintijd: 11:05:21 GMT



Zitplaats arrangement:

thernstrom is op zitplaats 1 met 1000.
Esmerald@ is op zitplaats 2 met 1000.
streamline is op zitplaats 3 met 1000.
krocus is op zitplaats 4 met 1000.
HarryBierdop is op zitplaats 5 met 1000.
kentimo is op zitplaats 6 met 1000.

Kaart met hoogste waarde voor de knop:

thernstrom ontvangt Qc.
Esmerald@ ontvangt 7c.
streamline ontvangt 2c.
krocus ontvangt Kc.
HarryBierdop ontvangt 6c.
kentimo ontvangt 4c.
Kaart met de hoogste waarde is Kc. krocus is aan de knop.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 4.
HarryBierdop plaatst de small blind van 5.
kentimo plaatst de big blind van 10.

Deel de pocketkaarten uit:

thernstrom: -- --
Esmerald@: -- --
streamline: -- --
krocus: -- --
HarryBierdop: 6d 6s
kentimo: -- --

Pre-flop:
thernstrom verhoogt 35.
Esmerald@ folds.
streamline folds.
krocus folds.
HarryBierdop calls 30.
kentimo calls 25.


Flop (5c 6c 8h):
HarryBierdop checks.
kentimo checks.
thernstrom verhoogt 105.
HarryBierdop verhoogt 420.
kentimo folds.
thernstrom verhoogt 860.
HarryBierdop calls 545.


Turn (5c 6c 8h 7h 2h):

Onthulling:
thernstrom vertoont Ac 4c.
thernstrom heeft 4c 5c 6c 7h 8h: Straight
HarryBierdop vertoont 6d 6s.
HarryBierdop heeft 6d 6s 6c 7h 8h: Three of a Kind
HarryBierdop is ter zijde gesteld.


Pot Samenvatting:
Totale pot: 2035
thernstrom wint 2035.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
=D> Netjes Harrie :razz: Icon_twisted
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Vandaag bij Everest aangemeld, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Wat een gare site is dat!
Blinds gaan alleen maar per 10 min, dus het gaat onwijs sloom. Zat net heads up met een knakker en hij speelde niets dus ik ben gewoon een half uur bezig geweest om hem weg te spelen, omdat de blinds maar niet omhoog gingen. Ze zaten uiteindelijk pas op 50/100 en hij gooide alles weg op een raise van mij. Zo irritant! Ik had er echt geen zin meer in, maar gelukkig toch nog gewonnen.

Ik ben getrapt in de bonus van $100 maar die kun je alleen maar met Summit Points verzilveren en die krijg je weer nauwelijks voor toernooitjes. Wat een ellende! GElukkig gaat het bij Unibet nog steeds prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Vandaag bij Everest aangemeld, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Wat een gare site is dat!
Blinds gaan alleen maar per 10 min, dus het gaat onwijs sloom. Zat net heads up met een knakker en hij speelde niets dus ik ben gewoon een half uur bezig geweest om hem weg te spelen, omdat de blinds maar niet omhoog gingen. Ze zaten uiteindelijk pas op 50/100 en hij gooide alles weg op een raise van mij. Zo irritant! Ik had er echt geen zin meer in, maar gelukkig toch nog gewonnen.

Ik ben getrapt in de bonus van $100 maar die kun je alleen maar met Summit Points verzilveren en die krijg je weer nauwelijks voor toernooitjes. Wat een ellende! GElukkig gaat het bij Unibet nog steeds prima.

Party Poker ftw Smile
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: