The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




online tourneys
Legion Wrote:Ik kap nu echt met het lezen van al die onzin-potjes van je.
Je geeft er nooit enig nuttig commentaar op, dus lekker boeiend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bla bla bla... je hebt het gewoon weer verprutst met je haastige spel #-o
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Bla bla bla... je hebt het gewoon weer verprutst met je haastige spel #-o
Nou oke, misschien wel ja. Maar hij was hier degene die haastig speelde. Ik merk gewoon dat die gasten regelmatig zo spelen en je ziet aan zijn kaarten dat dat ook zo is. Zelfde als met die vorige hand HU die ik plaatste. Weliswaar verlies ik ze en maak ik misschien domme keuzes, maar je ziet dat die gasten zo lomp spelen HU en dan lijken me die keuzes wel gelegitimeerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Bla bla bla... je hebt het gewoon weer verprutst met je haastige spel #-o
Nou oke, misschien wel ja. Maar hij was hier degene die haastig speelde. Ik merk gewoon dat die gasten regelmatig zo spelen en je ziet aan zijn kaarten dat dat ook zo is. Zelfde als met die vorige hand HU die ik plaatste. Weliswaar verlies ik ze en maak ik misschien domme keuzes, maar je ziet dat die gasten zo lomp spelen HU en dan lijken me die keuzes wel gelegitimeerd.

Een reraise met 98o callen is nooit slim, HU ook niet.....en je speelt op Everest dus je weet dat de helft van de idioten met alles called, waarom doe jij hetzelfde dan? Juist thight spelen als die apen met alles gaan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dat is ook wel zo, en zo speel ik ook vrijwel altijd, maar HU vind ik een ander verhaal. Daar wil ik graag initiatief houden omdat ik mezelf nog niet goed genoeg vind om het initiatief over te nemen als de kaarten niet krijg. Dus dan speel ik vrij loose, misschien niet slim, maar ik ben nog aan het leren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Legion Wrote:Ik kap nu echt met het lezen van al die onzin-potjes van je.
Je geeft er nooit enig nuttig commentaar op, dus lekker boeiend.

Misschien moet je gewoon weer even terug naar de play-money tafel dan. Als jij gewoon rustig je laatste potjes nakijkt weet je zelf ook wel wat je fout doet. 8 9 os na een reraise callen HU
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:je laatste potjes

[Image: gay.gif]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:Dat is ook wel zo, en zo speel ik ook vrijwel altijd, maar HU vind ik een ander verhaal. Daar wil ik graag initiatief houden omdat ik mezelf nog niet goed genoeg vind om het initiatief over te nemen als de kaarten niet krijg. Dus dan speel ik vrij loose, misschien niet slim, maar ik ben nog aan het leren.

Loose is niet erg HU, maar als jij een raise zet met 98o (goede zet, mocht ie bagger hebben) en iemand reraised je met 3x je inzet, dan kan het nog zo een mongool zijn maar dan kan je er van uit gaan dat ie wat heeft. Als je ruk kaarten hebt HU gewoon wegmikken en wachten op wat goeds. Komt dat goeds niet, dan preflop all in gaan maar niet halfbakken achter hem aanlopen in de hoop dat je wat hit. Dat gaat een paar keer goed maar op de lange termijn kan je dit soort handen blijven posten.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Nou, ik heb het op advies van jullie maar wat rustiger aangedaan HU en meteen gewonnen! Mijn dank is groot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zal je zo m'n rekeningnummer sturen :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ach, ik won maar $25, daar worden jullie niet warm of koud van :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Misschien nu eens wat meer TOURNEYS spelen ipv tig SNG per dag ?!
Bangkok resident.
Reply
Dat doe ik ook wel eens, eentje per week of zo. Het kost zo verdomde veel tijd, zo'n toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ricochan Wrote:Misschien nu eens wat meer TOURNEYS spelen ipv tig SNG per dag ?!

Welke tournooien binnen pokerstars raad je aan?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Ricochan Wrote:Misschien nu eens wat meer TOURNEYS spelen ipv tig SNG per dag ?!

Welke tournooien binnen pokerstars raad je aan?

Ricochan speelt alleen maar freerolls :negerwaf:

Pokerstars heeft veel 180 man SNG's... best leuk en duurt geen uren.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Legion Wrote:
Ricochan Wrote:Misschien nu eens wat meer TOURNEYS spelen ipv tig SNG per dag ?!

Welke tournooien binnen pokerstars raad je aan?

Ricochan speelt alleen maar freerolls :negerwaf:

Pokerstars heeft veel 180 man SNG's... best leuk en duurt geen uren.

Ok thanks. Ga ik vanavond eens eentje spelen dan. 180 man betekent redelijk agressief spelen om aan het einde een kans te maken neem ik aan?
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Mwoah... 3 en 6$ zijn voornamelijk apen die op elke draw all-in gaan, want tis immers maar een paar dollar. Daar is het af en toe callen met je trips en hopen dat het goed afloopt. Gewoon solide spelen, dan kom je een heel end.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Legion Wrote:
Ricochan Wrote:Misschien nu eens wat meer TOURNEYS spelen ipv tig SNG per dag ?!

Welke tournooien binnen pokerstars raad je aan?

Ricochan speelt alleen maar freerolls :negerwaf:

Pokerstars heeft veel 180 man SNG's... best leuk en duurt geen uren.

Die freerolls pak ik af en toe mee omdat ik daarbij bijna altijd in het geld ben en regelmatig een final table haal.
Ik speel de meeste toernooien op pokerstars en kom daar bij ongeveer 1op 3 in het geld omdat ze zoveel prijzen hebben, en dat zijn toernooien zoals de 3$ rebuy en meestal 5 en 10$ toernooien, afgelopen weekend werd ik 5e bij 1 van deze.
Bangkok resident.
Reply
Hoe heet je bij Pokerstars?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik speel tot nu toe eigenlijk alleen maar $3.50 of $16 single table. Begin het saai te vinden dus ik ga maar eens multi-table spelen (naam Mast0d0n)
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:Ik speel tot nu toe eigenlijk alleen maar $3.50 of $16 single table. Begin het saai te vinden dus ik ga maar eens multi-table spelen (naam Mast0d0n)

[Image: gay.gif]
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Zat net bij B_Luske aan tafel. Hij zei dat hij zijn geld verdiende met poker en dat hij dit toernooi speelde in afwachting van een $100,000 toernooi. Ik geloofde hem niet, voornamelijk omdat ik hoger dan hij eindigde Wink

Kent iemand hem?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Was zijn naam niet B_Lufke?
Reply
Hij zei dat ik maar moest kijken op een of andere ranglijst, maar daar had ik natuurlijk geen zin in. Als het zo is, dan was hij wel echt slecht of had er weinig zin in, want hij maakte hele rare beslissingen aan tafel en ik had hem als donk aangetekend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Matador! Wrote:Was zijn naam niet B_Lufke?
:lol: :lol:

En die Luske gast is geen prof oid...
Marcel Luske speelt praktisch niet online...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:
Matador! Wrote:Was zijn naam niet B_Lufke?
:lol: :lol:

En die Luske gast is geen prof oid...
Marcel Luske speelt praktisch niet online...


Die is het idd zeker niet, en ik zie zo vaak van die gasten die lopen te pochen over het feit dat ze heel hoog op een ranglijst staan maar ondertussen zie ik die gasten nooit ver komen, en echte goede spelers die gaan daar helemaal niet over zitten te ouwehoeren in de chatbox.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Depor Wrote:
Matador! Wrote:Was zijn naam niet B_Lufke?
:lol: :lol:

En die Luske gast is geen prof oid...
Marcel Luske speelt praktisch niet online...


Die is het idd zeker niet, en ik zie zo vaak van die gasten die lopen te pochen over het feit dat ze heel hoog op een ranglijst staan maar ondertussen zie ik die gasten nooit ver komen, en echte goede spelers die gaan daar helemaal niet over zitten te ouwehoeren in de chatbox.

En als ze prof zijn wat doen ze dan op zo een toernooitje? Grinden doe je aan een cashtable en als je pro bent speel je om wat groter geld.
Beetje stoer doen op internet dat je een prof bent...geloof er geen zak van.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Precies mijn gedachte, en dat heb ik hem ook netjes medegedeeld :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik had iets gezegd in de zin van: Bewijs het dan maar met die asociaal grote bek van je...

En dan laat ik me hier op het forum nog even netjes uit :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Tijdje geleden 15 dollar gewonnen bij pokerroom in een freeroll. Alles helaas verspeeld in die turbo MTT's (stom ook om die te spelen, maar alla).

Kwam ik er gister achter dat ik daarmee 15 punten ofzo had verdiend en dat ik voor 10 punten een ticket kon krijgen voor een "green nog wat" toernooi. Werd ik 3e, kreeg ik 30 dollar voor. gelijk maar eens een 5 dollar freezeout mee gaan spelen.

Deden 550 man aan mee. Echt supertight gespeeld. Denk dat ik pas in het 3e uur voor het eerst een showdown verloor en een zelf geraisede pot moest afleggen. Na 4,5 uur zijn er nog 13 man over. sta 8e. Verlies daarna een klassieke SB vs BB pot, doordat de rukker AQ flatcalled op SB en mij laat raisen met K10. Viel niks op de flop maar ik voelde nattigheid.

Vervolgens met nog 11 man over en redelijk shortstacked push ik mijn laatste chippies met JJ. Wordt gecallt door de BB met A9 suited. Helaas een runner runner flush. 28 fucking magere dollartjes voor een 11e plek, bij een prijzenpot van 2700 dollar. Beetje vreemde pay-out structure lijkt me??? Zo dicht bij de grotere bedragen, maar helaas.

Ik kon echter bij pokerroom nergens de precieze pay-outs vinden. Weet iemand waar je dat kunt zien?
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply


Forum Jump: