The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




gloryhunt topic
:eeeek:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Setje tegen IR in betten. I like that play :razz:

PokerStars Game #17913029679: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50) - 2008/06/04 - 15:08:43 (ET)
Table 'Schilowa II' 9-max Seat #3 is the button
Seat 1: SneppeLan ($50.70 in chips)
Seat 2: 1goodbeat ($71.40 in chips)
Seat 3: helios25 ($66.10 in chips)
Seat 4: Ekslem ($58.10 in chips)
Seat 5: Lilian07 ($25 in chips)
Seat 6: justDgmt ($64.80 in chips)
Seat 7: TaiShan07 ($35.90 in chips)
Seat 8: atac03 ($49.50 in chips)
Seat 9: grusswillis ($46.25 in chips)
Ekslem: posts small blind $0.25
Lilian07: posts big blind $0.50
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Ekslem [Ts Th]
justDgmt: folds
TaiShan07: folds
atac03: folds
grusswillis: raises $0.75 to $1.25
SneppeLan: folds
1goodbeat: calls $1.25
helios25: folds
Ekslem: calls $1
Lilian07: folds
*** FLOP *** [Ah Td 9d]
Ekslem: bets $2.75
grusswillis: calls $2.75
1goodbeat: raises $12.25 to $15
Ekslem: raises $41.85 to $56.85 and is all-in
grusswillis said, "hope you guys are not bluffing"
grusswillis: folds
1goodbeat: calls $41.85
*** TURN *** [Ah Td 9d] [7d]
*** RIVER *** [Ah Td 9d 7d] [Kc]
*** SHOW DOWN ***
Ekslem: shows [Ts Th] (three of a kind, Tens)
1goodbeat: mucks hand
Ekslem collected $117.70 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $120.70 | Rake $3
Board [Ah Td 9d 7d Kc]
Seat 1: SneppeLan folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: 1goodbeat mucked [9c Tc]
Seat 3: helios25 (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 4: Ekslem (small blind) showed [Ts Th] and won ($117.70) with three of a kind, Tens
Seat 5: Lilian07 (big blind) folded before Flop
Seat 6: justDgmt folded before Flop (didn't bet)
Seat 7: TaiShan07 folded before Flop (didn't bet)
Seat 8: atac03 folded before Flop (didn't bet)
Seat 9: grusswillis folded on the Flop
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
grusswillis said, "hope you guys are not bluffing"

Undecided
Reply
laatste tijd zoek ik alles wat en los en vast zit, BR management boeit me niet veel als ik echte gigadonks zie zitten aan andere tafels! Zeker nu ik aan het afstuderen ben speel ik gewoon waar ik zin in heb en waar dikke actie is... net als onderstaande hand! Ik zit hier aan tafel voor oulage, morpheo en Aymeric! Anders zou ik nooit deze limiet spelen! 2e orbit, in 1e orbit 2 x geraised en gefold op 3bet en 1 x gefold op flop! Nu deze hand.. absoluut geen brag, want na een 4 uur durende sessie van NL200 t/m NL800 een totale winst van $362 (niet veel dus voor deze limieten), maar wel vet! Hart in me keel bij deze hand.. uiteraard. Gewoon vet om te flippen voor 2k!


Zitplaats arrangement:

HarryBierdop is op zitplaats 1 met $800.00.
cerilloin is op zitplaats 2 met $872.40.
kceler is op zitplaats 3 met $1579.00.
Aymeric01 is op zitplaats 4 met $498.00.
oulage is op zitplaats 5 met $257.26.
morpheo is op zitplaats 6 met $938.00.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 5.
morpheo plaatst de small blind van $4.00.
HarryBierdop plaatst de big blind van $8.00.

Deel de pocketkaarten uit:

HarryBierdop: Ac Ks
cerilloin: -- --
kceler: -- --
Aymeric01: -- --
oulage: -- --
morpheo: -- --

Pre-flop:
cerilloin folds.
kceler folds.
Aymeric01 folds.
oulage verhoogt $257.26.
morpheo calls $253.26.
HarryBierdop verhoogt $792.00.
morpheo calls $542.74.


Flop (3h 7s 8c Ad Ah):
oulage zegt "LOL"


Onthulling:
HarryBierdop vertoont Ac Ks.
HarryBierdop heeft 8c Ks Ac Ad Ah: Three of a Kind
oulage vertoont Jd Qc.
oulage heeft 8c Jd Qc Ad Ah: Paar
morpheo vertoont 9h 9s.
morpheo heeft 8c 9h 9s Ad Ah: Twee Paar


Pot Samenvatting:
Totale pot: $1857.26
HarryBierdop wint $771.78.
HarryBierdop wint $1082.48.
Huisaandeel: $3.00
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
nice :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
dat zijn de lekkere potjes. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
2 dezelfde handen achter elkaar tegen dezelde speler :8:

Start spel 3336791148.

_Frank is zitplaats 0 met $659,25.
D83 is zitplaats 1 met $265,20.
hanibusss is zitplaats 2 met $435,60.
Buurs is zitplaats 3 met $84,90.
firstmaster is zitplaats 4 met $255,15.
Caramel10 is zitplaats 5 met $692,70.

De dealer is zitplaats 2.

Buurs plaatst een blind van $2.
firstmaster plaatst een blind van $4.

(Buurs krijgt Ac Kh.)

Pre-flop:
Caramel10 folds.
_Frank folds.
D83 folds.
hanibusss folds.
Buurs raises $8.
firstmaster calls voor $8.

De flop is
Kd 3c 6d.

Buurs checks.
firstmaster zet $24 in.
Buurs raises $24.
firstmaster raises $120.
Buurs gaat all-in voor $24,90.
$95,10 is terug gegeven aan firstmaster.

Onthulling:

Buurs toont: Ac Kh
Kd Kh Ac 6d 3c
Eén paar Heren

firstmaster toont: 5c Ks
Kd Ks 6d 5c 3c
Eén paar Heren

De turn is 9h.
De river is 6s.

firstmaster toont: 5c Ks
Kd Ks 6d 6s 9h
Twee Paar, Heren en Zessen

Buurs toont: Ac Kh
Kd Kh 6d 6s Ac
Twee Paar, Heren en Zessen

Buurs wint de pot van ($166,80).



--------------------------------------------------

Start spel 3336793771.

_Frank is zitplaats 0 met $659,25.
D83 is zitplaats 1 met $265,20.
hanibusss is zitplaats 2 met $435,60.
Buurs is zitplaats 3 met $166,80.
firstmaster is zitplaats 4 met $170,25.
Caramel10 is zitplaats 5 met $692,70.

De dealer is zitplaats 3.

firstmaster plaatst een blind van $2.
Caramel10 plaatst een blind van $4.

(Buurs krijgt Ac Kh.)

Pre-flop:
_Frank folds.
D83 folds.
hanibusss folds.
Buurs raises $10.
firstmaster calls voor $12.
Caramel10 folds.

De flop is
9s Ks 4s.

firstmaster checks.
Buurs zet $22 in.
firstmaster gaat all-in voor $156,25.
Buurs gaat all-in voor $130,80.
$3,45 is terug gegeven aan firstmaster.

Onthulling:

firstmaster toont: 3d Kd
Ks Kd 9s 4s 3d
Eén paar Heren

Buurs toont: Ac Kh
Ks Kh Ac 9s 4s
Eén paar Heren

De turn is 6c.
De river is 10s.

firstmaster toont: 3d Kd
Ks Kd 10s 9s 6c
Eén paar Heren

Buurs toont: Ac Kh
Ks Kh Ac 10s 9s
Eén paar Heren

Buurs wint de pot van ($334,60).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
NL400 Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik moest even wat summit points hebben voor de bonus en ik kan je zeggen dat het hard gaat. :8:

6000 summit points in 1,5 week en een kleine winst van 300 dollar :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En ook hier weer zo short gaan zitten, je zult het ook nooit leren ](*,)
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:6000 summit points in 1,5 week en een kleine winst van 300 dollar :-"

Undecided :-" :-" :-" :-" :-" :-"

6000 summit points = dik 3000 handen op NL400!!!!
3000 handen op everest is hoelang spelen op 2 tafels (of 4?)..denk toch sneluur of 12 spelen (op 4 tafels, 24 uur als je 2-tafelt dus)
$300 winst (minder als 1 buy in Undecided )

Nou reken maar uit...

En dan hebben we het nog niet over ptbb per 100 handen. Weet niet precies hoe dat berekend wordt maar dat weet Mac vast wel. Blinds $4, 3k handen en $300 winst? Mac, do the math!

0.025????
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
hehe 300/4=75 oftewel hij wint 75 big blinds over 3000 handen
75/30 = 2.5 dus 2.5 big blind per 100 handen
1.25ptbb per 100 handen dus.

dus het is niet zo dramatisch harry Wink maar goed erg goed runnen is het ook niet.
Reply
Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb natuurlijk super tight gespeeld op voornamelijk de full ring.
en soms zitten er potten bij van tussen de 600 en 1000 dollar.
dat tikt lekker aan.
ik wou eens een keer voor de bonus gaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Undecided

Waarom lach je Buurs uit?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Omdat het lachwekkend is dat hij NL400 speelt en dan ook nog zo'n verklaring geven over die summit points :lol:

En ik ben trouwens niet de enige die lacht...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
het maakt mij niet uit Ad.

ik heb nu binnen een half uur 500 dollar verdient op de NL400

dus ik doe vast wel iets goed.
en de bonus van 275 dollar is ook binnen.

dus wat gister nog 300 was, is nu inmiddels over de 1000 winst :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Omdat het lachwekkend is dat hij NL400 speelt en dan ook nog zo'n verklaring geven over die summit points :lol:

En ik ben trouwens niet de enige die lacht...

En? Doe jij het beter? Of weet je het gewoon altijd beter?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Ad Wim Wrote:Omdat het lachwekkend is dat hij NL400 speelt en dan ook nog zo'n verklaring geven over die summit points :lol:

En ik ben trouwens niet de enige die lacht...

En? Doe jij het beter? Of weet je het gewoon altijd beter?
Waar heb je het over? Ik vind het gewoon lachwekkend dat hij met zijn niveau NL400 speelt en ondanks herhaaldelijk afraden ook nog steeds dat shortstack-spel blijft volhouden. Hij heeft dus totaal geen intentie om beter te worden en zijn bijdrage hier aan dit forum is ook niet meer dan gloryhunten in dit topic...
En dan komt ie als reden voor de NL400 met dat onzinverhaal over die summit points, dat was helemaal grappig.
Heeft dus compleet niks met beter weten en kunnen te maken...

En nogmaals, ik ben niet de enige die lacht, maar je spreekt alleen Ad erop aan, moedig zeg =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb trouwens geen problemen met shortstack spel...ik heb problemen met de manier waarop hij shortstack speelt! T6s limpen in de sb is gewoon geen move die je doet als je shortstack speelt, ook al zijn er 3 limpers voor je. Ik denk dat hij zoveel meer kan winnen als hij zich een beetje inleest op hoe shortstack beter gespeeld kan worden maar dat weigert ie gewoon. Moet ie zelf weten maar hij kan gewoon zeker 4x zoveel verdienen en dan komt t idd wat lachwekkend over als hij 'stoer' komt doen met zn 1,25ptbb terwijl bijna iedere serieuzere speler hier minstens 4 en vaak zelfs 5-8 haalt.

Maar goed wie ben ik...hij verdient wel even mijn complete bankroll in anderhalve week
Reply
T6s speel ik normaal nooit natuurlijk, maar als ik 2 dollar bij moet leggen voor een totale pot van 20 dollar dan wil ik wel een flop zien.

ik ga dan natuurlijk voor flush en straat kansen, maar een full house was ik ook tevreden mee :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ieder speelt poker op zijn eigen manier.
ik ga deze zomer zeker een pokerboek lezen en wie weet ga ik mijn spel aanpassen.

maar nogmaals, ik speel het nu anderhalf jaar en heb al meer dan 3000 dollar aan winst.
het kan natuurlijk veel winstgevender gespeeld worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Ad Wim Wrote:Omdat het lachwekkend is dat hij NL400 speelt en dan ook nog zo'n verklaring geven over die summit points :lol:

En ik ben trouwens niet de enige die lacht...

En? Doe jij het beter? Of weet je het gewoon altijd beter?
Waar heb je het over? Ik vind het gewoon lachwekkend dat hij met zijn niveau NL400 speelt en ondanks herhaaldelijk afraden ook nog steeds dat shortstack-spel blijft volhouden. Hij heeft dus totaal geen intentie om beter te worden en zijn bijdrage hier aan dit forum is ook niet meer dan gloryhunten in dit topic...
En dan komt ie als reden voor de NL400 met dat onzinverhaal over die summit points, dat was helemaal grappig.
Heeft dus compleet niks met beter weten en kunnen te maken...

En nogmaals, ik ben niet de enige die lacht, maar je spreekt alleen Ad erop aan, moedig zeg =D>

Ik vind het nog lachwekkender dat jij zijn niveau af kan leiden uit zijn forumposts, of heb je vaker tegen hem gespeeld? Ik vind het ook lachwekkend dat jij concludeert dat hij niet de intentie heeft om beter te worden, puur omdat hij niet naar jou (en misschien anderen) luistert over het shortstacked spelen.

En het was puur toeval dat ik op jou reageerde, en niet op een ander (al weet ik dat ik van in ieder geval snel een leuke reactie krijg :razz: )
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Ad Wim Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Ad Wim Wrote:Omdat het lachwekkend is dat hij NL400 speelt en dan ook nog zo'n verklaring geven over die summit points :lol:

En ik ben trouwens niet de enige die lacht...

En? Doe jij het beter? Of weet je het gewoon altijd beter?
Waar heb je het over? Ik vind het gewoon lachwekkend dat hij met zijn niveau NL400 speelt en ondanks herhaaldelijk afraden ook nog steeds dat shortstack-spel blijft volhouden. Hij heeft dus totaal geen intentie om beter te worden en zijn bijdrage hier aan dit forum is ook niet meer dan gloryhunten in dit topic...
En dan komt ie als reden voor de NL400 met dat onzinverhaal over die summit points, dat was helemaal grappig.
Heeft dus compleet niks met beter weten en kunnen te maken...

En nogmaals, ik ben niet de enige die lacht, maar je spreekt alleen Ad erop aan, moedig zeg =D>

Ik vind het nog lachwekkender dat jij zijn niveau af kan leiden uit zijn forumposts, of heb je vaker tegen hem gespeeld? Ik vind het ook lachwekkend dat jij concludeert dat hij niet de intentie heeft om beter te worden, puur omdat hij niet naar jou (en misschien anderen) luistert over het shortstacked spelen.

En het was puur toeval dat ik op jou reageerde, en niet op een ander (al weet ik dat ik van in ieder geval snel een leuke reactie krijg :razz: )
Hoezo zou ik zijn niveau niet af kunnen leiden uit zijn forumposts?
En ik heb inderdaad meerdere keren tegen hem gespeeld...

En ik concludeer ook dat hij niet de intentie heeft om beter te worden, mede uit zijn posts. Maar dat heeft ie zelf nota bene ook al meerdere keren toegegeven.

Dus lachwekkend joh!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Iedere speler wil toch altijd beter worden, droplul!!!
houd toch eens op met dat beter weten.

zorg nou zelf maar eens dat je een fatsoenlijk niveau haalt, voordat je over anderen begint te zeiken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ach, heb je een keer een medestander gevonden? Undecided

En nogmaals, winnend spelen betekent niet automatisch dat je goed/beter pokert...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ach, heb je een keer een medestander gevonden? Undecided

Hij heeft geen medestander, LL is gewoon tegen jou.. das iets anders ! Snap ook niet dat je hapt, zelfs jij post in een week tijd meer zinnige dingen op het pokerforum dan LL in een heel jaar.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
tja, ad post in een week net zoveel als LL in zijn hele leven, dus die laatste opmerking lijkt me logisch.

ik kan me van ad alleen maar bad beats herinneren en "wat is dit zuur zeg"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:tja, ad post in een week net zoveel als LL in zijn hele leven

Confused

:-$ Word je niet echt geloofwaardiger van.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
buurs Wrote:tja, ad post in een week net zoveel als LL in zijn hele leven, dus die laatste opmerking lijkt me logisch.

ik kan me van ad alleen maar bad beats herinneren en "wat is dit zuur zeg"

en toch is ad wim een veeeeeel betere pokeraar dan jij, dus ik zou m'n mond maar houden :-$
Reply


Forum Jump: