The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




aangezien jullie de foto's van britney toch al hebben
#1
zal ik ze maar niet uploaden. :lol:
Reply
#2
Ja Waf, tuurlijk ken ik de complete serie al. Op bepaalde foto´s zie je het litteken van de keizersnede.
Britney is een koebeest, zoals onze vriendelijke zuiderburen haar liefkozen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#3
Vret Mien Gras Wrote:Ja Waf, tuurlijk ken ik de complete serie al. Op bepaalde foto´s zie je het litteken van de keizersnede.
Britney is een koebeest, zoals onze vriendelijke zuiderburen haar liefkozen.

en heb jij dat voor ons verborgen gehouden? Icon_evil
Reply
#4
waf Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Ja Waf, tuurlijk ken ik de complete serie al. Op bepaalde foto´s zie je het litteken van de keizersnede.
Britney is een koebeest, zoals onze vriendelijke zuiderburen haar liefkozen.

en heb jij dat voor ons verborgen gehouden? Icon_evil

Ja.
Koebeest heeft 7 nachten lopen feesten in LA met Paris en Lohan en is die zevende nacht ineen gestort. Uiteraard als je met die twee op stap gaat mag je geen slipje aantrekken.
Hier heb je de bewegende beelden van hun uitstapje en wanneer die foto´s zijn genomen:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.weakgame.com/media_14465_girls_night_out.html">http://www.weakgame.com/media_14465_gir ... t_out.html</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
Die foto's zijn er al een tijdje waf...en GETVERDEMME wat een gore flamoes
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#6
Waf! Het schijnt dat Feyenoord Charisteas heeft gekocht als opvolger voor Kuyt! :Big Grin
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Mukkus Wrote:Waf! Het schijnt dat Feyenoord Charisteas heeft gekocht als opvolger voor Kuyt! :Big Grin

Huh? Ik hoorde juist net dat Charisteas de overstap van Werder naar Ajax gaat maken in de winterstop!
Reply
#8
Kut.
May The Schwartz Be With You
Reply
#9
Mukkus Wrote:Waf! Het schijnt dat Feyenoord Charisteas heeft gekocht als opvolger voor Kuyt! :Big Grin

oh ja, nu hebben ze allemaal die foto's al gezien. dat denk ik ook ja.
Reply
#10
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Waf! Het schijnt dat Feyenoord Charisteas heeft gekocht als opvolger voor Kuyt! :Big Grin

oh ja, nu hebben ze allemaal die foto's al gezien. dat denk ik ook ja.

En wat voor link heb je volgende week voor ons? Een geheime sextape van Pamela Anderson?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Waf, ik zou ze heel graag willen zien, maar je link werkt niet.
May The Schwartz Be With You
Reply
#12
Berend Botje Wrote:Waf, ik zou ze heel graag willen zien, maar je link werkt niet.

idd!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
speciaal voor jullie aangepast en gelijk maar de goeie foto...
Reply
#14
Wij kunnen geen attachements uit jou webmail bekijken waf.
Reply
#15
Peter Wrote:Wij kunnen geen attachements uit jou webmail bekijken waf.

oh ja nu zie ik het ook. nou, jammer dan. :lol:
Reply
#16
geef anders ff je mailadres en wachtwoord. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Wie wil er nu uit vrije wil kijken naar de drie smerigste wijven uit de Amerikaanse sjobis Dead
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#18
Treesong Wrote:Wie wil er nu uit vrije wil kijken naar de drie smerigste wijven uit de Amerikaanse sjobis Dead

waf.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Wie wil er nu uit vrije wil kijken naar de drie smerigste wijven uit de Amerikaanse sjobis Dead

waf.

moi :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
paupers
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#21
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Wie wil er nu uit vrije wil kijken naar de drie smerigste wijven uit de Amerikaanse sjobis Dead

waf.

moi :8:

Je bent zeker ook zo 1 die in de boekhandel even de playboy gaat doorbladeren om te zien welke interviews erin staan.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Wie wil er nu uit vrije wil kijken naar de drie smerigste wijven uit de Amerikaanse sjobis Dead

waf.

moi :8:

Je bent zeker ook zo 1 die in de boekhandel even de playboy gaat doorbladeren om te zien welke interviews erin staan.....

Dan ben je pas écht een sloeber!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#23
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Wie wil er nu uit vrije wil kijken naar de drie smerigste wijven uit de Amerikaanse sjobis Dead

waf.

moi :8:

Je bent zeker ook zo 1 die in de boekhandel even de playboy gaat doorbladeren om te zien welke interviews erin staan.....

Dat dan weer niet!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
Treesong Wrote:
Mukkus Wrote:
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Treesong Wrote:Wie wil er nu uit vrije wil kijken naar de drie smerigste wijven uit de Amerikaanse sjobis Dead

waf.

moi :8:

Je bent zeker ook zo 1 die in de boekhandel even de playboy gaat doorbladeren om te zien welke interviews erin staan.....

Dan ben je pas écht een sloeber!

Vooral degenen die een beetje scheef staan te lezen en die die centerfold voor driekwart hebben uitgeklapt. Moet je dan vragen: "Goed interview?"
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
A New York City plastic surgeon is offering a free tummy tuck to Britney Spears. Doctor Brad Jacobs says all the recent photos of the pop star out on the town showed that her 25-year-old body was showing signs of having two children and not working out.

Doctor Jacobs says in one photo of Spears getting out of a car with no underwear "everyone was looking somewhere else but I saw the scar from her C-section."

Jacobs says he's a big fan of Spears and remembers when she was famous for her "six-pack abs." He says childbirth by a cesarean section weakens the stomach muscles because they get cut.

He says he offered her a holiday present of cosmetic surgery "to restore your midriff to its previous muscle tone and firmness."
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#26
Nu we het toch over celebs hebben, kennen jullie Screech nog uit "Saved by the Bell"?

Screech rules!
<!-- m --><a class="postlink" href="http://gallerygalore.zattevrienden.be/flash.php?file=Screeched">http://gallerygalore.zattevrienden.be/f ... =Screeched</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#27
Quote:Britney verdedigt feestgedrag

Uitgegeven: 7 december 2006 15:39
Laatst gewijzigd: 7 december 2006 15:43

AMSTERDAM - Britney Spears heeft voor het eerst gereageerd op alle kritiek rondom haar feestgedrag van de afgelopen weken. "Ik was al lang niet meer uitgeweest met vrienden. Ik moet gewoon wat verloren tijd inhalen", aldus de zangeres op haar website.

De 25-jarige popdiva is de laatste weken onophoudelijk in het nieuws geweest. Sinds Spears aankondigde te gaan scheiden van haar man Kevin Federline, is de zangeres meerdere malen gespot met haar nieuwe stapmaatje Paris Hilton. Daarbij legden paparazzi haar meerdere malen sliploos vast toen ze uit de auto stapte.

"De media heeft mijn avonturen breder uitgemeten dan ik had verwacht. Misschien ben ik de afgelopen tijd wel iets te ver gegaan bij het zoeken van mijn vrijheid", aldus Spears op haar site.

"In iedergeval, ik dank God voor de nieuwe ondergoedlijn van Victoria Secrets'. Ik kijk uit naar een nieuw jaar, nieuwe muziek en een nieuwe ik."

:lol:
Reply


Forum Jump: