The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Straf Fainoid bekend, maar helaas hoger beroep!
#31
laat die Kale Gek maar dokken, die heeft toch centen zat!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
#32
Had op intenationaal al gereageerd. Hier maar ff copy/paste...

Voor het NL voetbal is dit natuurlijk een "geweldige straf"
Voor de relschoppers lijkt het me eerder een vrijbrief!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
waf Wrote:-dus eerst zitten de media elkaar allemaal na te praten en deze luchtfietserij leidt ertoe dat iedereen verwacht dat er niet 1 maar 2 (jaja, sommigen zeggen zelfs 3!) jaar uitsluiting volg. ik ga dit bijna nog geloven, bij gebrek aan wetenschap.

-niemand kent andere clubs (behalve ajakkes in 86 of zo?) die deze straf hebben gekregen, laat staan wat er moet gebeuren om 1 of 2 of 3 jaar uitsluiting te krijgen.

-dan concludeert iedereen door een vergelijking te maken met de eigen verzinsels en napraterij dat het een milde straf is en dat feyenoord gelukkig moet zijn? :roll:

ik snap dit soort redeneringen echt niet. :|

AS Roma? Na het munt incident bij Frisk?
Doe nu maar niet zo Calimero F'noord is niet de enigste club die gestraft is naar aanleiding van een incident...
Reply
#34
Depor Wrote:
waf Wrote:-dus eerst zitten de media elkaar allemaal na te praten en deze luchtfietserij leidt ertoe dat iedereen verwacht dat er niet 1 maar 2 (jaja, sommigen zeggen zelfs 3!) jaar uitsluiting volg. ik ga dit bijna nog geloven, bij gebrek aan wetenschap.

-niemand kent andere clubs (behalve ajakkes in 86 of zo?) die deze straf hebben gekregen, laat staan wat er moet gebeuren om 1 of 2 of 3 jaar uitsluiting te krijgen.

-dan concludeert iedereen door een vergelijking te maken met de eigen verzinsels en napraterij dat het een milde straf is en dat feyenoord gelukkig moet zijn? :roll:

ik snap dit soort redeneringen echt niet. :|

AS Roma? Na het munt incident bij Frisk?
Doe nu maar niet zo Calimero F'noord is niet de enigste club die gestraft is naar aanleiding van een incident...

als je zo dom blijft reageren ga ik je echt negeren in het vervolg. ik zeg toch niet dat feyenoord geen straf verdient? lees nou eens en kijk nou wat ik bedoel. de media had het de hele tijd over uitsluiting en nu blijkt dat het dat niet wordt (en zij gewoon fout zaten) geven ze hun inschattingsfout niet toe, nee ze het over en milde straf. deze straf is echter normaal.

is as roma uitgesloten van deelname? nee. betrof het uitpubliek? nee. kun je het uberhaupt vergelijken? nee.
Reply
#35
waf Wrote:ik betaal wel de snelheidsovertredingen van mijn vrouw.

Ezel.
Reply
#36
waf Wrote:
Depor Wrote:
waf Wrote:-dus eerst zitten de media elkaar allemaal na te praten en deze luchtfietserij leidt ertoe dat iedereen verwacht dat er niet 1 maar 2 (jaja, sommigen zeggen zelfs 3!) jaar uitsluiting volg. ik ga dit bijna nog geloven, bij gebrek aan wetenschap.

-niemand kent andere clubs (behalve ajakkes in 86 of zo?) die deze straf hebben gekregen, laat staan wat er moet gebeuren om 1 of 2 of 3 jaar uitsluiting te krijgen.

-dan concludeert iedereen door een vergelijking te maken met de eigen verzinsels en napraterij dat het een milde straf is en dat feyenoord gelukkig moet zijn? :roll:

ik snap dit soort redeneringen echt niet. :|

AS Roma? Na het munt incident bij Frisk?
Doe nu maar niet zo Calimero F'noord is niet de enigste club die gestraft is naar aanleiding van een incident...

als je zo dom blijft reageren ga ik je echt negeren in het vervolg. ik zeg toch niet dat feyenoord geen straf verdient? lees nou eens en kijk nou wat ik bedoel. de media had het de hele tijd over uitsluiting en nu blijkt dat het dat niet wordt (en zij gewoon fout zaten) geven ze hun inschattingsfout niet toe, nee ze het over en milde straf. deze straf is echter normaal.

is as roma uitgesloten van deelname? nee. betrof het uitpubliek? nee. kun je het uberhaupt vergelijken? nee.

Vorige post ging ik er vanuit dat beide incidenten(KNVB stond het zelfs op de site) in deze straf zaten....
Puur voor het Nancy incident, vind ik de straf wel redelijk, ondanks dat iedereen iedereen had gewaarschuwd en ze in Frankrijk achterlijk zijn waren het niet alleen non card houders die aan het rellen waren (buiten en in het stadion)

En alsof dit de eerste keer is ofzo...

Edit::
De media heeft over 2 incidenten totaal + het verleden van F'noord...en de media alleen is het niet wafje lees eens goed wat jullie eigen financieel directeur erover zegt, (en aan tafel bij Pauw en Witteman en RTL Sport Interview direct na de wedstrijd) praat hij alleen de media na of hebben jullie een directeur die wel in staat is om zelf dingen te verzinnen.
Uitsluiting is geen raar gevolg van de afgelopen incidenten dit seizoen en je hebt ook wel ergens gelijk de media blazen alles op, maar ja dat is normaal in Nederland, en als die financieel directeur gewoon had gezegd ik verwacht 2 wedstrijden voorwaardelijk en een kleine geldboete dan had de media waarschijnlijk ook anders gereageerd.
Reply
#37
Geen woorden maar duiten, Wafmans, heb je al gestort?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Quote:Opnieuw onzekere periode voor Feyenoord
Door Wilber Hack


Dinsdag 12 december 2006 - DEN BOSCH – Met het in beroep gaan door de aanklager van de Europese voetbalbond (UEFA) tegen de straf, die Feyenoord is opgelegd naar aanleiding van de ongeregeldheden op 30 november in Nancy, breekt voor de Rotterdamse club opnieuw een onzekere periode aan.
De tuchtcommissie van de UEFA legde Feyenoord een straf van twee wedstrijden voorwaardelijk zonder publiek en een boete van 125.000 euro op. De aanklager had een straf van twee jaar uitsluiting van Europees voetbal voorgesteld.

In Nancy richtten supporters van Feyenoord in de binnenstad tal van vernielingen aan. Zij misdroegen zich later ook in het stadion. De Franse politie moest traangas gebruiken om de gemoederen tot bedaren te brengen. De wedstrijd tussen AS Nancy en Feyenoord (3-0) werd tijdelijk onderbroken.

Een dezer dagen treedt de tuchtcommissie van de UEFA met een motivatie van het uitgesproken vonnis naar buiten. Vanaf dat moment hebben beide partijen drie dagen de tijd om in beroep te gaan. Vervolgens is er nog een termijn van zes dagen om de gronden voor het bezwaar verder aan te vullen. Feyenoord liet vorige week meteen na het vernemen van het door de Rotterdamse club als ‘licht’ ervaren vonnis weten van de beroepsmogelijkheid af te zien. Maar de aanklager van de UEFA gaat zeker in appel, zo liet een bron binnen de Europese voetbalbond weten.

De ‘Board of Appeal', het beroepsorgaan van de UEFA, zal de strafzaak in zijn volle omvang in Genève of Nyon opnieuw behandelen. Dat gebeurt waarschijnlijk ergens in januari. Er wordt royaal de tijd voor uitgetrokken. De partij die het beroep instelt - in dit geval de aanklager van de UEFA - mag getuigen laten horen en gebruik maken van tv-beelden.

De ‘Board of Appeal’ komt na de zitting met een nieuwe uitspraak. Die kan bestaan uit het handhaven van de huidige straf, het verhogen van de voorwaardelijke straf of het verhogen van de opgelegde boete. Maar de ‘Board of Appeal’ kan ook besluiten de door de aanklager voorgestelde strafmaat te honoreren. In dat geval zou Feyenoord alsnog twee jaar uitgesloten worden van deelname aan Europees voetbal.

De uitspraak van de ‘Board of Appeal’ van de UEFA is bindend en gaat onmiddellijk in.

Partijen kunnen zich nog wel tot de Court of Arbitration for Sport (CAS) richten. Die heeft de neiging een beroep opnieuw in zijn volle omvang te toetsen. Maar meestal duurt het enkele maanden voor de CAS zich over een kwestie buigt.

De aanklager van de UEFA heeft overigens niet alleen bezwaren tegen de hoogte van de straf die is opgelegd. De tuchtcommissie van de UEFA kwam ook tot de uitspraak dat Feyenoord op moet draaien voor de door de fans aangerichte schade in Nancy. Volgens de aanklager kan dat juridisch niet. De tuchtcommissie mag alleen in de reglementen omschreven straffen opleggen. De verplichting tot het vergoeden van aangerichte schade staat daar niet bij en mag dus niet gebruikt worden als tuchtrechtelijke straf.

Feyenoord doet er deze week alles aan om het thuisduel met Wisla Krakow morgen zonder incidenten te laten verlopen. Het veiligheidsprotocol is ongeveer even scherp als bij een thuiswedstrijd tegen aartsvijand ****. Ook de Rotterdamse politie is woensdag in een fors verhoogde staat van paraatheid. „We zullen er bovenop zitten“, liet een woordvoerder gisteren weten.

Het draaiboek van Feyenoord en de gemeente Rotterdam ziet er doordacht en professioneel uit. Ongeveer 2500 Poolse fans hebben bij officiële verkooppunten een voucher bemachtigd. Daarmee kunnen ze morgen in Sportpaleis Ahoy’ een toegangsbewijs aanschaffen.

In het Rotterdamse complex wordt een soort fandorp ingericht waar de Poolse fans zich kunnen verpozen tot in de vroege avond. De supporters van Wisla worden dan centraal per bus naar De Kuip gebracht.

feyenoord is helemaal niet verplicht om de schade in nancy te vergoeden. dat was volgens mij een aanbeveling. en toch gaat die lul (mede) om die reden in beroep. Icon_evil nou ja, we zien het wel weer.
Reply
#39
Morgenavond gaat het dubbel fout. In België en in Rotterdam.... :!:
Reply
#40
Fabian Wrote:Morgenavond gaat het dubbel fout. In België en in Rotterdam.... :!:

hoezo?
Reply
#41
2500 gekke polen die ze vast gaan zetten in ahoy ? Lukt ze nooit met die gekken...

En, net als bij Nancy, gaan er aardig wat Ajacieden 'los' naar Gent..
Reply
#42
Dit gaat dus niks uithalen?
Zouden ze er al zijn?

Quote:Ajax waarschuwt meereizende supporters

Ajax heeft haar supporters opgeroepen zich netjes te gedragen in België, waar de Amsterdamse ploeg morgen in het kader van de UEFA Cup speelt tegen Zulte Waregem. De veiligheidsmaatregelen rondom het treffen zijn erg streng, meldt De Telegraaf.
Elke Ajax-fan zonder een door Ajax verstrekte combikaart, wordt door de Belgische politie aangehouden. De Amsterdamse club heeft georganiseerd busvervoer geregeld voor het uitduel en raadt supporters af zelf naar Gent af te reizen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
Fabian Wrote:2500 gekke polen die ze vast gaan zetten in ahoy ?

Waarom niet? Concerten van Frans Bauer gaan niet door......ruimte zat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#44
Vorige keer kwamen ze met hakbijlen, zwaarden en kapmessen in NL aan.... :eeeek: !!

Elke ajaxsupporter die vanavond de training in Gent bezoekt wordt opgepakt en tot na de wedstrijd vastgehouden. Nazi-regime ! :eeeek:
Reply
#45
Fabian Wrote:Vorige keer kwamen ze met hakbijlen, zwaarden en kapmessen in NL aan.... :eeeek: !!

Elke ajaxsupporter die vanavond de training in Gent bezoekt wordt opgepakt en tot na de wedstrijd vastgehouden. Nazi-regime ! :eeeek:

NEC- Wisla Krakow was idd geen pretje!!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nec-nijmegen.nl">http://www.nec-nijmegen.nl</a><!-- w -->

"Daar aan de boorden van de Waal, ligt de oude Keizerstad"

Viva Barreto!Edje, alvast bedankt!
Reply
#46
Blij dat ik recentelijk nog in Gent geweest ben, heb ik in ieder geval het oude stadscentrum nog in goede staat kunnen aanschouwen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#47
Het schijnt dat de Brugge supporters (met ASO uiteraard) nog iets 'recht' willen zetten ivm de CL vorige keer #-o

Iedereen met rood/wit (buiten de combi) wordt zonder pardon opgepakt en uit Gent gezet, of zelfs vastgezet.
Reply
#48
Fabian Wrote:Het schijnt dat de Brugge supporters (met ASO uiteraard) nog iets 'recht' willen zetten ivm de CL vorige keer #-o

Iedereen met rood/wit (buiten de combi) wordt zonder pardon opgepakt en uit Gent gezet, of zelfs vastgezet.

En dat duurt laaaaaaaang! We moesten enkel een getakelde auto ophalen en waren daar al een complete namiddag en avond zoet me.... :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#49
Met bier drinken zeker.... :wink:
Reply
#50
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Ik zou als goedwillende supporter ook niet betalen aan die boete veroorzaakt door een aantal potentiele TBS'ers. Sodemieter op, dat verhalen ze maar op die lui die gearresteerd zijn en/of degenen die ze nog kunnen traceren.

Betaal je ook mee aan de snelheidsovertredingen voor je buurman, waf?

als iedereen meebetaalt heb ik er geen problemen mee. als de supporters niks doen komt het er op neer dat feyenoord moet betalen. dat zij moeten opdraaien voor tbs- ers is net zo onrechtvaardig. dit bedrag verhalen op die malloten is een utopie. als je al weet wie het zijn, kun je maandelijks 2 knopen en een kauwgombal op hun salaris inhouden. dat kost meer dan het oplevert.

mijn buurman is aardig, maar ik betaal zijn boetes niet. heerenveen vind ik een leuk clubje en ik zou ook niet meebetalen aan door hun supporters toegebrachte schade. ik betaal wel de snelheidsovertredingen van mijn vrouw. ik denk ook dat dat een betere vergelijking is.

Laat jij je vrouw auto rijden? Onverantwoord!
Reply
#51
recreantb Wrote:
Fabian Wrote:Vorige keer kwamen ze met hakbijlen, zwaarden en kapmessen in NL aan.... :eeeek: !!

Elke ajaxsupporter die vanavond de training in Gent bezoekt wordt opgepakt en tot na de wedstrijd vastgehouden. Nazi-regime ! :eeeek:

NEC- Wisla Krakow was idd geen pretje!!

Dan ben je nog niet in Krakow geweest :razz: ...

Daar was het het wel gezellig, alleen het welkomscomité was wat minder haha! Vooral als ze 2 (ook nog eens net de verkeerde, die van harry dus) van de bussen de verkeerde kant op sturen en recht voor het stadion bij het honk van de wisla supporters tot stilstand komen :Big Grin !

Er werd direct de aanval ingezet door een groepje van 20 polen, die het, in eerste instantie, natuurlijk af moesten leggen tegen een volle dubbeldekker van ons! Haha... totdat er ineens een man of 80 uit het honk kwamen rennen met bijlen en zwaarden en weet ik wat meer! Ik denk dat een dubbeldekker nog nooit zo snel vol zat :8:

Verder was wel gezellig hoor toen! Hele mooie stad en zeer goedkoop bier (en broodjes Poolse Doner)!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#52
harry_bierdop Wrote:totdat er ineens een man of 80 uit het honk kwamen rennen met bijlen en zwaarden

:eeeek:

[Image: 200404291505_orcsvandezon2.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#53
Ni!
Reply
#54
Quote:13-12-2006 FEYENOORD GEEFT BIERGOOIER LAATSTE KANS ZICH TE MELDEN
Feyenoord beschikt over beelden van de man die tijdens de wedstrijd Feyenoord-Blackburn Rovers vanaf Vak Z4 bier gooide naar een speler van de Engelse ploeg en geeft hem nogmaals de kans zich vrijwillig bij de club te melden. Doet hij dat niet, dan zal Feyenoord op korte termijn het gezicht van de man onthullen op de officiële clubsite. Ook zal de club de kosten die nodig zijn om tot zijn aanhouding te komen, op de man verhalen.
Directeur Onno Jacobs, bij de Rotterdamse club verantwoordelijk voor de veiligheid,
gaf al eerder aan dat de financiële schade die de club door dergelijke misdragingen lijdt, op de dader zal worden verhaald. ‘We hebben gelukkig al gezien dat er veel supporters zijn die in dit soort gevallen op een goede manier corrigerend optreden. Daar zijn we hartstikke blij mee’, aldus Jacobs, ‘we gaan er daarom vanuit dat ook de biergooier op zijn gedrag wordt aangesproken en zichzelf bij Feyenoord meldt.’
[Image: 20061212biergooier_vk_scaled_7.jpg]
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail...biergooier
Reply
#55
Dat plasticglas was toen al half vol!! Wat zeurt die Pedersen toch. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Eindelijk, net zo als in Engeland hele stadion vol met camera's loop je te kloten aan de schandpaal die handel
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#57
zoudie in beroep gaan of niet? vandaag laatste dag.

voor de wachters een mooi plaatje van de nieuwe kuip. :razz:

[Image: 4g9guag.jpg]
Reply
#58
Met cabrio dak!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
Trouw legioen hè, belangrijke wedstrijd in de uefa cup en hij zit net aan halfvol, hoe zou dat eruit zien in het nieuwe stadion ? 2 lege ringen ? :wink:
Reply
#60
Deze foto is van 5 uur voor de wedstrijd, Fabian!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: