The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Danny Blind onder invloed rijdt vrouw en kind half dood.
#1
Danny Blind veroorzaakt ongeval met drank op

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nu.nl">http://www.nu.nl</a><!-- w -->

AMSTERDAM - Oud-trainer van Ajax Danny Blind heeft met drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed een auto-ongeluk veroorzaakt. Hierbij raakte een 48-jarige vrouw gewond. Dit meldt de Amsterdamse zender AT5.

Het ongeluk vond woensdagavond kort voor middernacht plaats op de Burgemeester Stramanweg. Dit is de weg die onder meer onder de Amsterdam Arena loopt. Blind zag de auto van de vrouw, die met pech aan de kant van de weg stond, te laat. Het tweejarige kind wat ook in de aangereden auto zat bleef ongedeerd. De ex-coach van de Amsterdamse club heeft inmiddels een tijdelijk rijverbod gekregen.

De vrouw raakte bij het ongeval dusdanig bekneld, dat de brandweer haar uit de auto moest bevrijden. Ze is met rugklachten naar het ziekenhuis vervoerd. Volgens het AD is het waarschijnlijk dat Blind vervolgd zal gaan worden voor zijn betrokkenheid bij het ongeluk.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#2
Ohh wat is die Danny B.... :-({|=

Nee dat is te makkelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Volgens mij probeerde-ie 50 kaartende Hagenezen te ontwijken
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#4
Hij zal wel weer de verkeerde shampoo hebben gebruikt...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#5
EJR Wrote:Volgens het AD is het waarschijnlijk dat Blind vervolgd zal gaan worden voor zijn betrokkenheid bij het ongeluk.

Pardon?! "Waarschijnlijk"? Godver, opknopen die handel! :letitallout:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#6
Vanmorgen op Radio 1: "Blind verontschuldigde en schaamde zich voor het ongeluk. Had niks met drank te maken.....hij was met zijn radio aan het klooien...."

Tuurlijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#7
Mukkus Wrote:Vanmorgen op Radio 1: "Blind verontschuldigde en schaamde zich voor het ongeluk. Had niks met drank te maken.....hij was met zijn radio aan het klooien...."

Tuurlijk.

Kijken of er nog een flesje whisky achter verstopt lag zekers...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#8
Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen!
Ken er ook een aantal die niet op een glaasje meer of minder kijken Icon_evil
Als je zo nodig moet zuipen dan regel je maar alternatief vervoer!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
Ekslem Wrote:Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen!
Ken er ook een aantal die niet op een glaasje meer of minder kijken Icon_evil
Als je zo nodig moet zuipen dan regel je maar alternatief vervoer!

Daarom ga ik altijd met de brommer naar de disco.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#10
Eentje voor het wereldje:

"Meneer Blind, u moet nog rijden, ik zou stoppen met drinken".
DB: : "Nou en? Ik rijd beter met een borrel op, ik stop niet".
"Dannie"
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#11
Ekslem Wrote:Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen!
Ken er ook een aantal die niet op een glaasje meer of minder kijken Icon_evil
Als je zo nodig moet zuipen dan regel je maar alternatief vervoer!

Dat is wel weer heel kort door de bocht Ekslem. We houden dan niet zoveel mensen over hoor. Iemand die iemand een klap voor de kop geeft ook opknopen, alle hooligans opknopen, mensen die drugs gebuiken en iets veroorzaken opknopen, een relatie verbreken en daardoor de ander in de problemen helpen opknopen, de hele regering die hordes mensen in de vernieling helpen opknopen en ga zo maar door. Dan houden we alleen Ekslems over.

Begrijp me goed dat ik dit natuurlijk niet goed keur en dat hij op een normale wijze gestraft moet worden, maar gelijk opknopen. Sad
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#12
kuiper Wrote:
Ekslem Wrote:Mensen met drank op achter het stuur moeten ze opknopen!
Ken er ook een aantal die niet op een glaasje meer of minder kijken Icon_evil
Als je zo nodig moet zuipen dan regel je maar alternatief vervoer!

Dat is wel weer heel kort door de bocht Ekslem. We houden dan niet zoveel mensen over hoor. Iemand die iemand een klap voor de kop geeft ook opknopen, alle hooligans opknopen, mensen die drugs gebuiken en iets veroorzaken opknopen, een relatie verbreken en daardoor de ander in de problemen helpen opknopen, de hele regering die hordes mensen in de vernieling helpen opknopen en ga zo maar door. Dan houden we alleen Ekslems over.

Begrijp me goed dat ik dit natuurlijk niet goed keur en dat hij op een normale wijze gestraft moet worden, maar gelijk opknopen. Sad

Komt onze moraalridder weer aan! Je piept wel anders als zo'n zatte zak Musse op zijn klep heeft. Een aantal vergelijkingen hierboven slaan echt nergens op!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .

Zo lok je ook weer reacties uit die helemaal nergens op slaan, opknopen, damn. Mensen die vinden dat je anderen dient op te knopen, die zouden zelf eventjes moeten hangen, en dan een stuk of 10 keer, net lang genoeg steeds om in leven te blijven.

:roll:

Het is dom van Danny, heel dom, maar ik gok dat half NL wel eens met een glaasje teveel op rijdt ( 2 bier is tegenwoordig al 2x de toegestane hoeveelheid, moet je nagaan !)
Reply
#14
Fabian Wrote:Het is dom van Danny, heel dom, maar ik gok dat half NL wel eens met een glaasje teveel op rijdt ( 2 bier is tegenwoordig al 2x de toegestane hoeveelheid, moet je nagaan !)

ejr overdrijft, maar jij bagatelliseert.

bovendien geloof ik niet dat half nederland wel eens met te veel op rijdt. tot slot klopt het dacht ik niet dat 2 bier teveel is. volgens mij geldt dat tot een bepaalde leeftijdsklasse.
Reply
#15
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .

Zo lok je ook weer reacties uit die helemaal nergens op slaan, opknopen, damn. Mensen die vinden dat je anderen dient op te knopen, die zouden zelf eventjes moeten hangen, en dan een stuk of 10 keer, net lang genoeg steeds om in leven te blijven.

:roll:

Het is dom van Danny, heel dom, maar ik gok dat half NL wel eens met een glaasje teveel op rijdt ( 2 bier is tegenwoordig al 2x de toegestane hoeveelheid, moet je nagaan !)

Dat bedoelde ik dus ook. En dat word ik weer een moraalridder genoemd, wat overigens genoeg is voor een rode kaart!!! :wink:
En natuurlijk Ekslem als het je eigen kinderen of familie betreft ben je ontzettend kwaad en wil je hem zelf wel vermoorden. Maar daarom komt er ook altijd een onafhankelijke rechter aan te pas in Nederland.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#16
Fabian Wrote:Het is dom van Danny, heel dom, maar ik gok dat half NL wel eens met een glaasje teveel op rijdt ( 2 bier is tegenwoordig al 2x de toegestane hoeveelheid, moet je nagaan !)

Het betreft hier Blind, maar het zal me een bal jeuken wie het is!
Ik vind het gewoon schandalig om te rijden met teveel alcohol in je mik!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
kuiper Wrote:
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .

Zo lok je ook weer reacties uit die helemaal nergens op slaan, opknopen, damn. Mensen die vinden dat je anderen dient op te knopen, die zouden zelf eventjes moeten hangen, en dan een stuk of 10 keer, net lang genoeg steeds om in leven te blijven.

:roll:

Het is dom van Danny, heel dom, maar ik gok dat half NL wel eens met een glaasje teveel op rijdt ( 2 bier is tegenwoordig al 2x de toegestane hoeveelheid, moet je nagaan !)

Dat bedoelde ik dus ook. En dat word ik weer een moraalridder genoemd, wat overigens genoeg is voor een rode kaart!!! :wink:
En natuurlijk Ekslem als het je eigen kinderen of familie betreft ben je ontzettend kwaad en wil je hem zelf wel vermoorden. Maar daarom komt er ook altijd een onafhankelijke rechter aan te pas in Nederland.

misschien moest je je ajakkesbril eens afzetten.
Reply
#18
Xtragaap4de
Wat een ubersaai onderwerp...
The great old Ludwig von...
Reply
#19
Eens wachten hoe Ada dit recht gaat brijen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
Bocaloca Wrote:Eens wachten hoe Ada dit recht gaat brijen

Haha, denk jij nou maar na over je eigen NSB-praktijken. Jij bent wel de ergste hier zeg... :eeeek: !

Dit heeft niets met Ajax of voetbal of wat dan ook te maken. Het is gewoon een ongeluk van een persoon, een BN-er.
Hij zal wel een verdiende straf krijgen, en geheel terecht.
Reply
#21
Fabian Wrote:
Bocaloca Wrote:Eens wachten hoe Ada dit recht gaat brijen

Haha, denk jij nou maar na over je eigen NSB-praktijken. Jij bent wel de ergste hier zeg... :eeeek: !

Dit heeft niets met Ajax of voetbal of wat dan ook te maken. Het is gewoon een ongeluk van een persoon, een BN-er.
Hij zal wel een verdiende straf krijgen, en geheel terecht.

Beaam, totaal niet Ajax gerelateerd dit!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#22
waf Wrote:
kuiper Wrote:
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .

Zo lok je ook weer reacties uit die helemaal nergens op slaan, opknopen, damn. Mensen die vinden dat je anderen dient op te knopen, die zouden zelf eventjes moeten hangen, en dan een stuk of 10 keer, net lang genoeg steeds om in leven te blijven.

:roll:

Het is dom van Danny, heel dom, maar ik gok dat half NL wel eens met een glaasje teveel op rijdt ( 2 bier is tegenwoordig al 2x de toegestane hoeveelheid, moet je nagaan !)

Dat bedoelde ik dus ook. En dat word ik weer een moraalridder genoemd, wat overigens genoeg is voor een rode kaart!!! :wink:
En natuurlijk Ekslem als het je eigen kinderen of familie betreft ben je ontzettend kwaad en wil je hem zelf wel vermoorden. Maar daarom komt er ook altijd een onafhankelijke rechter aan te pas in Nederland.

misschien moest je je ajakkesbril eens afzetten.

Dit slaat nergens op, dezelfde reactie van mijn kant bij Erwin Koeman niet zo lang geleden.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#23
Fabian Wrote:Dit heeft niets met Ajax of voetbal of wat dan ook te maken.

welles! het is (weer!) een ajakkessied. :razz:
Reply
#24
kuiper Wrote:
waf Wrote:
kuiper Wrote:
Fabian Wrote:Suggestief onderwerp weer.

Kind had niets, was dus ook niet half dood en vrouw is niet in levensgevaar, dus ook niet half dood .

Zo lok je ook weer reacties uit die helemaal nergens op slaan, opknopen, damn. Mensen die vinden dat je anderen dient op te knopen, die zouden zelf eventjes moeten hangen, en dan een stuk of 10 keer, net lang genoeg steeds om in leven te blijven.

:roll:

Het is dom van Danny, heel dom, maar ik gok dat half NL wel eens met een glaasje teveel op rijdt ( 2 bier is tegenwoordig al 2x de toegestane hoeveelheid, moet je nagaan !)

Dat bedoelde ik dus ook. En dat word ik weer een moraalridder genoemd, wat overigens genoeg is voor een rode kaart!!! :wink:
En natuurlijk Ekslem als het je eigen kinderen of familie betreft ben je ontzettend kwaad en wil je hem zelf wel vermoorden. Maar daarom komt er ook altijd een onafhankelijke rechter aan te pas in Nederland.

misschien moest je je ajakkesbril eens afzetten.

Dit slaat nergens op, dezelfde reactie van mijn kant bij Erwin Koeman niet zo lang geleden.

joh, je zit zelf louter te zeuren over club-gekleurde posts, terwijl je er zelf doorlopend schuldig aan maakt.
Reply
#25
Ik zit helemaal niet te zeuren man. Het maakt in dit geval toch niet uit, van welke club of wat dan ook.

Dadelijk ga je ook nog zeggen dat Marco Bakker een Ajax-supporter was toen hij dat dodelijke ongeval veroorzaakte. Het heeft er toch niks mee te maken.

Dan zul je het ook wel raar vinden dat PSV Kluivert weer in genade heeft aangenomen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#26
kuiper Wrote:Ik zit helemaal niet te zeuren man. Het maakt in dit geval toch niet uit, van welke club of wat dan ook.

Dadelijk ga je ook nog zeggen dat Marco Bakker een Ajax-supporter was toen hij dat dodelijke ongeval veroorzaakte. Het heeft er toch niks mee te maken.

Dan zul je het ook wel raar vinden dat PSV Kluivert weer in genade heeft aangenomen.

[Image: poster_marcovaillant.gif]
Reply
#27
Als het over voetbalzaken gaat ben ik inderdaad voor Ajax, maar ik kan over alles redelijk goed relativeren (oké, niet 10 minuten na een champions league uitschakeling).

Zo vind ik het ook mooi voor het nederlandse voetbal en feyenoord dat de straf zo laag is uitgevallen. Daar ben ik blij om, maar ik hoop wel dat ze die raddraaiers hard aanpakken. Ze verpesten het voor het totale voetbal.

Of ben ik nou weer een moraalridder. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#28
kuiper Wrote:Dan zul je het ook wel raar vinden dat PSV Kluivert weer in genade heeft aangenomen.

dat sowieso
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
kuiper Wrote:Zo vind ik het ook mooi voor het nederlandse voetbal en feyenoord dat de straf zo laag is uitgevallen.

wat nou laag uitgevallen? laag ten opzichte van wat?

dat je voor ajakkes bent hoef je niet uit te leggen hoor.

blind gaat trouwens diep door het stof met zijn verontschuldigingen. grote klasse.
Reply
#30
Fabian Wrote:
Bocaloca Wrote:Eens wachten hoe Ada dit recht gaat brijen

Haha, denk jij nou maar na over je eigen NSB-praktijken. Jij bent wel de ergste hier zeg... :eeeek: !

Dit heeft niets met Ajax of voetbal of wat dan ook te maken. Het is gewoon een ongeluk van een persoon, een BN-er.
Hij zal wel een verdiende straf krijgen, en geheel terecht.

NSB praktijken :roll:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: