The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Twente vs Heerenveen
#61
Tukker_Rulez Wrote:"Twente in topvorm verpulvert Heerenveen

17/12/2006 16:41

FC Twente is halverwege het seizoen hard op weg een plek in de play-offs te veroveren. De Tukkers leefden zich in Enschede uit, maakten gehakt van SC Heerenveen (5-1) én klommen over Feyenoord heen naar de derde plaats."

Aldus vi.nl :roll:

ach PSV tellen ze al niet meer mee; is uit het zicht verdwenen :8: :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#62
Geweldige pot,kan wel huuln van blijdschap =D>
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
#63
Tripple, goed live verslag :wink:

Wat een kut scheids.
Ik zei al van tevoren dat Prager de slechtste van Heerenveen is en dat bewees hij.
De vlagger was net zo drama als bij PSV.
Boschker lacht Heubach uit nadat er werd omgeroepen dat de "hooligan" MoM was.
Met Zijler erin als invaller zou het 7-1 worden.
Otman Bakkal, wat een schot op de kruising. De bal kwam recht op mij af als een streep, kippevelmoment!!!!!!

En wat een sfeer weer, MEDETUKKERS BEDANKT!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#64
Bredanaar Wrote:Nilsson had met zijn handen de bal voor de voeten van Alves neergelegd zo hoorde ik op de radio.
Telt dat dan wel als assist? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Vret Mien Gras Wrote:Tripple, goed live verslag :wink:

Wat een kut scheids.
Ik zei al van tevoren dat Prager de slechtste van Heerenveen is en dat bewees hij.
De vlagger was net zo drama als bij PSV.
Boschker lacht Heubach uit nadat er werd omgeroepen dat de "hooligan" MoM was.
Met Zijler erin als invaller zou het 7-1 worden.
Otman Bakkal, wat een schot op de kruising. De bal kwam recht op mij af als een streep, kippevelmoment!!!!!!

En wat een sfeer weer, MEDETUKKERS BEDANKT!

Hij maakte vandaag een domme tweede overtreding na zijn eerste gele kaart, maar is normaal zo'n beetje de controleur op het middenveld bij H'veen. Erg belangrijk is hij voor Heerenveen. Of niet Mukkus?
Reply
#66
Vret Mien Gras Wrote:Wat een kut scheids.

Niks nieuws onder de zon dus.

Fct'ers hier, gefeliciteerd jongens. Jullie staan momenteel wel erg goed te spelen :eeeek:
Reply
#67
Tukker_Rulez Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Tripple, goed live verslag :wink:

Wat een kut scheids.
Ik zei al van tevoren dat Prager de slechtste van Heerenveen is en dat bewees hij.
De vlagger was net zo drama als bij PSV.
Boschker lacht Heubach uit nadat er werd omgeroepen dat de "hooligan" MoM was.
Met Zijler erin als invaller zou het 7-1 worden.
Otman Bakkal, wat een schot op de kruising. De bal kwam recht op mij af als een streep, kippevelmoment!!!!!!

En wat een sfeer weer, MEDETUKKERS BEDANKT!

Hij maakte vandaag een domme tweede overtreding na zijn eerste gele kaart, maar is normaal zo'n beetje de controleur op het middenveld bij H'veen. Erg belangrijk is hij voor Heerenveen. Of niet Mukkus?

Tegen Lens was hij zeer slecht en vandaag ook. Ik kan me niet voorstellen dat hij normaliter wel goed is. Hij werd volledig te kijk gezet door El Ahmadi. Hij werd zo gefrustreerd dankzij onze technische baldribbelaar dat hij er met rood af moest, en terecht.
El Ahmadi heeft een topwedstrijd gespeeld, maar het wordt tijd dat hij een keer scoort, dat zou goed zijn voor zijn zelfvertrouwen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#68
El Ahmadi kan alleen niet schieten, dus dat wordt wel lastig. Laat hem maar spelen zoals vandaag, dat is prima.
Reply
#69
El Ahmadi is een beetje de Affelay van Twente. Maar inderdaad Affelay knalt er nog wel eens een in.
Reply
#70
Mukkus vraagje, zijn supporters tevreden over de keeper? ik vind het dus een hele slechte keeper met een uitstraling van 0,0. is de tweede keeper nog slechter dat je het hier mee moet doen? en wintjens opstellen lijkt mij ook niet echt een optie :lol:
Reply
#71
Tukker_Rulez Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Tripple, goed live verslag :wink:

Wat een kut scheids.
Ik zei al van tevoren dat Prager de slechtste van Heerenveen is en dat bewees hij.
De vlagger was net zo drama als bij PSV.
Boschker lacht Heubach uit nadat er werd omgeroepen dat de "hooligan" MoM was.
Met Zijler erin als invaller zou het 7-1 worden.
Otman Bakkal, wat een schot op de kruising. De bal kwam recht op mij af als een streep, kippevelmoment!!!!!!

En wat een sfeer weer, MEDETUKKERS BEDANKT!

Hij maakte vandaag een domme tweede overtreding na zijn eerste gele kaart, maar is normaal zo'n beetje de controleur op het middenveld bij H'veen. Erg belangrijk is hij voor Heerenveen. Of niet Mukkus?

Hij is idd erg belangrijk voor Heerenveen. De verdedigende stofzuiger op het middenveld...ik denk dat door het feit dat de 3-1 en zijn vertrek bijna tegelijk vielen er bij Heerenveen iets knapte. Heerenveen was ook net aanvallender gaan spelen (volgens de radio) en als hij dan wegvalt, is het over.

Niettemin: Gefeliciteerd. Twente speelt niet alleen goed, maar ook mooi voetbal. En daar is het toch allemaal om bedoeld. Als je dan ook nog resultaten boekt, is het helemaal mooi. Komt grotendeels door de komst van Engelaar, waardoor o.a. spelers als Bakircioglu en N'Kufo kunnen excelleren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#72
Ik denk dat Rutten en Eikelkamp hier ook een heel groot aandeel in hebben! Doen het uitstekend daar =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: