The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Heracles Almelo
Frits Wrote:
Mukkus Wrote:
Frits Wrote:ze spelen beroerd slecht. (kampioen onwaardig) affluiten maar

En toch staat er om 22:00 uur iets van 6-0 op het bord.

moeten ze op gaan schieten

Opschieten? Afschieten....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat een pauperwedstrijd, heb de tv maar uitgezet.
Reply
Ben maar 'Ranking the stars' gaan kijken, heb dus de gewraakte pingel en rode kaart gemist. Dit is nog saaier dan een ADO - NEC (om maar iets te noemen).
Reply
Nu gaat t feest beginnnen....
Wie dit leest is gek
Reply
2-0 door Cocu zie ik nu op TT... was het een leuke goal? Het enige wat ik zou missen is evt. een goal van Kluivert, maar om daar nou maar de tv voor aan te laten...
Reply
tuurlijk

kluivert

kom maar KJ strooi nog maar wat zout in die wonden!

wel assistje krompkamp weer
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
en het doelpunt van Kluivert
Make tea, not war
Reply
Zucht, als je 't over de duivel hebt...
Reply
Frits Wrote:tuurlijk

kluivert

kom maar KJ strooi nog maar wat zout in die wonden!

wel assistje krompkamp weer

Kromkamp is lekker bezig ja.....
Wie dit leest is gek
Reply
Pfff, boutzooi!
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Waarom scoort die lul van een Kone niet. Icon_evil

Als Alex© dan maar de nul over de streep trekt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
vrije trap.. mooi plekje voor de tank =P~

EDIT: helaas toch geen alex...
Wie dit leest is gek
Reply
Godver.. alex eruit....
Wie dit leest is gek
Reply
wat een bagger, kromkamp heeft t vaakst van alle spelers in m'n team gestaan volgens mij en nu toch maar voor farfan gekozen. argh.
Reply
Fabian Wrote:Dit is nog saaier dan een ADO - NEC (om maar iets te noemen).

Logisch toch? Een ADO-NEC is een ploeg waren beide teams kans hebben en iets willen. Dit soort potjes waarbij de één met 10 man voor de goal gaat hangen en zelfs bij 3-0 achter nog tijd rekt en de ander rustig uittikt zijn per definitie saai. :o

Overigens was PSV vandaag ook wel gewoon echt slecht. 3/4e wedstrijd tegen 10 man en nog maar 2 goals kunnen scoren. :| Jammer dat Farfan niet speelde, maar wel goed dat ze geen risico nemen met lichte hamstringklachten. Zaterdag mag hij weer spelen en een hattrick maken. Smile
Reply
Peter, toch bedankt voor je opmerkingen over de training.. het blijft natuurlijk altijd gokken maar in dit geval was ik zonder jou berichten geheid voor Farfan gegaan...
Wie dit leest is gek
Reply
Ik heb Farfan ook woensdag gewisseld voor Kluivert en Alex captain gemaakt. Werd wel uitgelachen over mijn "betrouwbare" bronnen maar ik ben maar wat blij met ze. Toch even 20 punten uit 2 gehaald.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Ik heb Farfan ook woensdag gewisseld voor Kluivert en Alex captain gemaakt. Werd wel uitgelachen over mijn "betrouwbare" bronnen maar ik ben maar wat blij met ze. Toch even 20 punten uit 2 gehaald.

Niet jokken, kuiper... je hebt 20 uit 4 :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Idd Peter, bedankt voor de info, anders had ik zeker Farfan erin gezet.
Ik heb een droom.
Reply
Sjaak Wrote:Idd Peter en Kuiper, bedankt voor de info, anders had ik zeker Farfan erin gezet.
Reply
Met opgeheven hoofd het verlies geaccepteerd, bedankt Heracles voor de inzet. Dat de media schrijft 'PSV verslaat Heracles kinderlijk eenvoudig' laat mij koud, tot de rode kaart van Bosnar stond de verdediging goed georganiseerd en de aanval werd gezocht waar mogelijk. Meer zat er simpelweg niet in tegen een ploeg die over veel meer kwaliteit beschikt en ook nog eens in de 'winning mood' is.

Vanavond staat ADO - Willem II gepland. Als ADO wint komt de 18e plaats met stappen dichterbij en als Willem II wint kijken wij in de ogen van het degradatiespook. De komende weken zijn cruciaal. Volgende week Groningen thuis, daarna naar Utrecht en op oudjaarsdag ontvangen wij Vitesse. Ik heb me tot nu toe vrij rustig gehouden en ik heb er nog vertrouwen in maar het moet de komende weken toch echt een keer weer gebeuren. Als wij tijdens de jaarwisseling nog op 15 punten staan zitten wij serieus in diepe problemen. De tweede seizoenshelft is voor ons loodzwaar, na de 28e wedstrijd hoeven wij in ieder geval niet meer te rekenen op veel punten. Ajax, AZ, Feyenoord, fct en Roda, we krijgen ze dan allemaal nog. Enig lichtpuntje is dan Excelsior in de 33e wedstrijd, hoewel wij tegen concurrenten momenteel niks klaarspelen.
Reply
Kromkamp © Hakkuh

Eindelijk maakt hij die dubbele afzegging wegens ziekte goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Kromkamp © Hakkuh

Eindelijk maakt hij die dubbele afzegging wegens ziekte goed.

Ben je blij met het feit dat de rechtsback van PSV meer assists heeft gegeven dit seizoen dan alle vleugelspitsen van Ajax? :wink:
Reply
Die 2e assist van Kromkamp was er eigenlijk geen want de bal werd nog door een verdediger aangeraakt en zo "geremd" waarop kluivert hem inschoot.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Die 2e assist van Kromkamp was er eigenlijk geen want de bal werd nog door een verdediger aangeraakt en zo "geremd" waarop kluivert hem inschoot.

:lol:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Kut spel!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Heb ik Kone als captain. Wat heeft die man gisteravond zonder inzet gevoetbald. Het leek wel alsof hij niet wou scoren in de hoop dat ze alles op Kluivert zouden spelen.

Ik heb gelukkig Kromkamp ook nog, maar 17 punten uit twee PSV-ers is gewoon niet genoeg.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Luister maar eens naar wat kluivert zegt in het interview na de wedstrijd:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.nos.nl/nosstudiosport/artikelen/2006/12/15/15122210eredivvrijdag.html">http://www.nos.nl/nosstudiosport/artike ... ijdag.html</a><!-- m -->
Wanneer een Heraclesverdediger die bal nog aanraakte, is het dus geen assist
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ekslem Wrote:Kut spel!
](*,)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: