The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Winnaarszone
#61
Toen die 4e ruiten op de river viel wachtte ik natuurlijk ff met checken in de hoop dat hij zou denken dat het een scarecard voor mij was of dat hij de [Kd] wou presenteren. Dat ie vervolgens mijn raise callt is natuurlijk niet bijster slim hehe
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#62
De check-raise op de turn had hij hem natuurlijk al moeten wegleggen. Wat hoopt hij nog te trekken? Een J? Een vierde ruiten? Wat verwacht hij dat jij de checkraise mee doet?
Reply
#63
_Tampie Wrote:De check-raise op de turn had hij hem natuurlijk al moeten wegleggen. Wat hoopt hij nog te trekken? Een J? Een vierde ruiten? Wat verwacht hij dat jij de checkraise mee doet?

Niet een royal flush iig :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#64
Tsja hij beat vrij weinig idd... miss mee te maken dat ik daarvoor best aggressief was. Het was trouwens ook een donk hoor.

Pakte later nog een hele buy in van hem nadat ie zijn J7 niet weg kon leggen op een 22J 2 board... ik had overduidelijk een overpair maar misschien dat ie ook daar weer dacht ik overagressief was.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#65
Misschien dat hij bij die checkraise aan een straat of trips van Harry dacht... Kan verder ook niet in zijn gedachten kijken, maja...

Voor de bijdehandjes: Een Royal Flush is natuurlijk ook een straat, maar dat bedoelde ik niet natuurlijk Icon_twisted
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#66
Ach ja.. ik flop liever een setje dan een quads of een royal hoor. Qauds, SFen en royals zijn gewoon 20 x moeilijker om grote potten mee te pakken. Als er 955 ligt en je hebt 55 is de kans erg groot dat je tegenstander vermoedt dat je iig één 5 hebt... net als met een Royal. Ook al heeft hij hier de [9d] dan zijn er altijd nog 2 kaarten hoger dus de kans dat ik zijn hele buy in pak is gewoon heel klein...

Daartegenover staat natuurlijk wel dat de kans dat je met een Quads,SF of RF een pot verlies bijzonder klein tot nihil is terwijl je met een setje nogal eens een running flush om je oren krijgt ofzo.. :lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#67
Met een flop van 955 en 55 in je handen is het gewoon heel hard bidden op een pocketpairtje 9 tegen of zo :razz:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#68
Ja haha.... kans van 1 op 50.000 minimaal denk ik haha

Je moet gewoon hopen dat er een flushdraw ligt ofzo of dat er een preflop raiser was die je callde en die een overpair heeft..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#69
Heel vervelend dit!

PokerStars Game #11551014669: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2007/08/18 - 06:49:07 (ET)
Table 'Agena' 6-max Seat #1 is the button
Seat 1: Blonkie ($42.30 in chips)
Seat 2: evgenius1 ($29.70 in chips)
Seat 4: Luciferian ($571.15 in chips)
Seat 5: Hammurabbi ($31.30 in chips)
Seat 6: broonster ($78.95 in chips)
evgenius1: posts small blind $0.50
Luciferian: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Blonkie [Ac] [Ah]
Hammurabbi: calls $1
broonster: folds
Blonkie: raises $2 to $3
evgenius1: raises $26.70 to $29.70 and is all-in
Luciferian: folds
Hammurabbi: folds
Blonkie said, "got AA"
Blonkie: calls $26.70
*** FLOP *** [2s] [8s] [Ks]
*** TURN *** [2s] [8s] [Ks] [Ts]
*** RIVER *** [2s] [8s] [Ks] [Ts] [2h]
*** SHOW DOWN ***
evgenius1: shows [Ks] [Kh] (two pair, Kings and Deuces)
Blonkie: shows [Ac] [Ah] (two pair, Aces and Deuces)
Blonkie collected $59.40 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $61.40 | Rake $2
Board [2s] [8s] [Ks] [Ts] [2h]
Seat 1: Blonkie (button) showed [Ac] [Ah] and won ($59.40) with two pair, Aces and Deuces
Seat 2: evgenius1 (small blind) showed [Jh] [Kh] and lost with two pair, Kings and Deuces
Seat 4: Luciferian (big blind) folded before Flop
Seat 5: Hammurabbi folded before Flop
Seat 6: broonster folded before Flop (didn't bet)



PokerStars Game #11551052341: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2007/08/18 - 06:54:30 (ET)
Table 'Agena' 6-max Seat #5 is the button
Seat 1: Blonkie ($82.25 in chips)
Seat 5: Hammurabbi ($32.15 in chips)
Seat 6: broonster ($77.65 in chips)
broonster: posts small blind $0.50
Blonkie: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Blonkie [7d] [Jd]
Hammurabbi: raises $1 to $2
broonster: folds
Blonkie: calls $1
*** FLOP *** [Kd] [Ah] [4d]
Blonkie: checks
Hammurabbi: bets $3
Blonkie: calls $3
*** TURN *** [Kd] [Ah] [4d] [Qd]
Blonkie: checks
Hammurabbi: bets $1
Blonkie: raises $6 to $7
Hammurabbi: calls $6
*** RIVER *** [Kd] [Ah] [4d] [Qd] [Ks]
Blonkie: checks
Hammurabbi: checks
*** SHOW DOWN ***
Blonkie: shows [7d] [Jd] (a flush, King high)
Hammurabbi: mucks hand
Blonkie collected $23.50 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $24.50 | Rake $1
Board [Kd] [Ah] [4d] [Qd] [Ks]
Seat 1: Blonkie (big blind) showed 7d Jd and won ($23.50) with a flush, King high
Seat 5: Hammurabbi (button) mucked [5s] [Js]
Seat 6: broonster (small blind) folded before Flop
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#70
Die tweede is wel een fish-hand zeg :|

En wordt dit nu ook al in de winnaarszone geplaatst?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Wou alleen die 1e plaatsen maar toen kwam die 2e Smile
En een Fishhand? Die Hammurabbi had in 3 handen meer dan 100$ op poep verloren dat hij denkt dat ie zijn straat kan hitten is zijn probleem Smile

Wel waus, zoveel overcards en hij callend 7$ Big Grin
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#72
Depor Wrote:Heel vervelend dit!

PokerStars Game #11551014669: Hold'em No Limit ($0.50/$1.00) - 2007/08/18 - 06:49:07 (ET)
Table 'Agena' 6-max Seat #1 is the button
Seat 1: Blonkie ($42.30 in chips)
Seat 2: evgenius1 ($29.70 in chips)
Seat 4: Luciferian ($571.15 in chips)
Seat 5: Hammurabbi ($31.30 in chips)
Seat 6: broonster ($78.95 in chips)
evgenius1: posts small blind $0.50
Luciferian: posts big blind $1
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Blonkie [Ac] [Ah]
Hammurabbi: calls $1
broonster: folds
Blonkie: raises $2 to $3
evgenius1: raises $26.70 to $29.70 and is all-in
Luciferian: folds
Hammurabbi: folds
Blonkie said, "got AA"
Blonkie: calls $26.70
*** FLOP *** [2s] [8s] [Ks]
*** TURN *** [2s] [8s] [Ks] [Ts]
*** RIVER *** [2s] [8s] [Ks] [Ts] [2h]
*** SHOW DOWN ***
evgenius1: shows [Ks] [Kh] (two pair, Kings and Deuces)
Blonkie: shows [Ac] [Ah] (two pair, Aces and Deuces)
Blonkie collected $59.40 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $61.40 | Rake $2
Board [2s] [8s] [Ks] [Ts] [2h]
Seat 1: Blonkie (button) showed [Ac] [Ah] and won ($59.40) with two pair, Aces and Deuces
Seat 2: evgenius1 (small blind) showed [Jh] [Kh] and lost with two pair, Kings and Deuces
Seat 4: Luciferian (big blind) folded before Flop
Seat 5: Hammurabbi folded before Flop
Seat 6: broonster folded before Flop (didn't bet)

rigged!!! twee schoppen koningen
Reply
#73
Zie er echt maar 1 hoor Mac...minder drinken jongen!
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#74
Ik zie toch ook 2 schoppen koningen hoor :roll:

Depor Wrote:*** FLOP *** [2s] [8s] [Ks]
*** TURN *** [2s] [8s] [Ks] [Ts]
*** RIVER *** [2s] [8s] [Ks] [Ts] [2h]
*** SHOW DOWN ***
evgenius1: shows [Ks] [Kh] (two pair, Kings and Deuces)
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#75
Jansoe Wrote:Ik zie toch ook 2 schoppen koningen hoor :roll:

Depor Wrote:*** FLOP *** [2s] [8s] [Ks]
*** TURN *** [2s] [8s] [Ks] [Ts]
*** RIVER *** [2s] [8s] [Ks] [Ts] [2h]
*** SHOW DOWN ***
evgenius1: shows [Ks] [Kh] (two pair, Kings and Deuces)

Zie er wel 4
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#76
toch zit 1 ervan in de hand van evgenius1 en een andere kwam tevoorschijn op de flop. Best knap.
Reply
#77
Gister na een zwaar lowlands weekend nog even de 5 dollar rebuy bij Tony gewonnen, goed voor 1400 dollar. Zijn de kosten er weer uit :Big Grin
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#78
I'm on fire geloof ik, win net weer een 5 dollar rebuy bij Tony, goed voor 400 dollar en een 5 dollar freezeout bij pokerroom goed voor 420 dollar. Ik heb nog een week vakantie, dus denk dat ik met RSI terug ga komen :Big Grin
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Reply
#79
Ben al een tijdje bezig om me meer toe te gaan leggen op cashgames aangezien ik denk dat daar makkelijker geld te verdienen is zeker op de lagere limieten. Hele tijd de 10NL geprobeerd op pokerstars, daar maakte ik 6 handed wel winst maar het ging erg lastig en je moest de centen echt bij elkaar schrapen. Vorige week daarom maar besloten om eens 50 dollar te storten bij everestpoker om te kijken of het niveau echt een stuk lager is.

Echt niet te geloven! 1 sessie heb ik slechts verliezen afgesloten (27 cent maar liefst) doordat ik met een nare bad beat een buyin verloor maar die had ik later dus weer zo goed als terugverdiend. Inmiddels heb ik mn bankroll dus gewoon verdubbeld! 100,59 staat er inmiddels op mn everestpoker account om precies te zijn. Hoeveel heb je dan wel niet gespeeld vraag je je af. Maar liefst 450 handjes! oftewel 3,5 uur in mijn geval (ik doe slechts 2 tafels tegelijk op t moment).

kijken hoe lang t duurt voor mn volgende dubbelup Wink
Reply
#80
Nice Mac! ABC-poker is gewoon hetzelfde als pinnen op everest :wink: !

Zelf gister live gespeeld in HC en een enorme pot gepakt. Begin van de avond flopte ik top 2 pair in de small blind op een 854 board. Ik zat echter tegen iemand met 67... ik had al zo´n vermoeden en kon het verlies beperken tot 130 euro in die hand. IK had die riverbet van hem misschien ook wel kunnen folden....

Daarna vrij kaartdood rest van de avond. Keertje AKs UTG naar 12 geraised... kreeg ik 6 callers (!!!!) dus toen ik de flop mistte maar de hand opgegeven. 1 x setje vrouwen gehad maar was maar een 100 euro pot. Toen nog wat eurotjes bij elkaar gebluft en ik stond alweer bijna op hoeveel ik begonnen was.

Toen kwam DE hand van de avond :razz: . Ik krijg [As] [Kd] in MP en raise naar 14 euro. Gast na mij (Vrij solid speler die weinig moves maakt maar vaak handen overplayed) callt, de button (redelijke fish, niet bang het erin te gooien) minraised naar 28, de small blind (Uberfish van de tafel, callde alles) callt, ik call ook die 14 extra en die gast na mij ook. Zo.. boem al 120 euro in de pot preflop. De flop [Ah] [6d] [8d] , Ik was erg op mijn hoede om de pot niet te laten exploderen voordat ik wist wat er gaande was in de hand. Die SB kan bijvoorbeeld zomaar 28 callen met A6 ofzo.

De small blind checkt, ik check ook, de gast meteen naast mij bet 80 (en heeft nog 160 erachter staan). De minraiser op de button is meteen heel erg enthousiast en wil reraisen maar gaat dan ineens toch nadenken en flatcallt alleen. Ik was uiteraard bang voor 66/88 in deze hand, ik wist echter ook zeker dat de man op de button dat niet had. Banger was ik dat heel misschien de man naast mij dat had, hij had echter met zijn bet erbij maar 240 staan en de pot was al 270 ofzo. Tegen hem wilde ik wel spelen dus... ik heb nog 400 ofzo staan en ga all in. De gast naast mij fold echter en de man op de button, van wie ik wist dat ie makkelijk met AQ of AJ deze hand zou durven callen, maakt een bijna instantcall voor 400 euro. Ik denk of die heeft 66/88/AA of ook AK. Als de kaarten open gaan zie ik echter dat die [Ad] [Td] heeft. Poehhhhhhhhh dat wordt nog zweten... ik weet dak voor sta maar meer als 58/42 zal het niet zijn. Turn en river zijn echter blanks en ik win een 1k euro pot :Big Grin .

Ik stond echt ff te trillen op de benen :razz: . Vorige week ook 2x een 1k+ pot gespeeld maar toen had ik beide keren vrijwel de nuts in handen en ging het geld er ook meer geleidelijk aan in. Deze keer dus niet...pff. Vrij snel daarna ook gestopt omdat ik merkte dat mijn focus helemaaaal compleet verdwenen was.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#81
Mac Wrote:Ben al een tijdje bezig om me meer toe te gaan leggen op cashgames aangezien ik denk dat daar makkelijker geld te verdienen is zeker op de lagere limieten. Hele tijd de 10NL geprobeerd op pokerstars, daar maakte ik 6 handed wel winst maar het ging erg lastig en je moest de centen echt bij elkaar schrapen. Vorige week daarom maar besloten om eens 50 dollar te storten bij everestpoker om te kijken of het niveau echt een stuk lager is.

Echt niet te geloven! 1 sessie heb ik slechts verliezen afgesloten (27 cent maar liefst) doordat ik met een nare bad beat een buyin verloor maar die had ik later dus weer zo goed als terugverdiend. Inmiddels heb ik mn bankroll dus gewoon verdubbeld! 100,59 staat er inmiddels op mn everestpoker account om precies te zijn. Hoeveel heb je dan wel niet gespeeld vraag je je af. Maar liefst 450 handjes! oftewel 3,5 uur in mijn geval (ik doe slechts 2 tafels tegelijk op t moment).

kijken hoe lang t duurt voor mn volgende dubbelup Wink

misschien komen we elkaar nog tegen.
welke tafels speel je?

Ik speel meestal Muscat (25-15 cent)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
Mac Wrote:Ben al een tijdje bezig om me meer toe te gaan leggen op cashgames aangezien ik denk dat daar makkelijker geld te verdienen is zeker op de lagere limieten. Hele tijd de 10NL geprobeerd op pokerstars, daar maakte ik 6 handed wel winst maar het ging erg lastig en je moest de centen echt bij elkaar schrapen. Vorige week daarom maar besloten om eens 50 dollar te storten bij everestpoker om te kijken of het niveau echt een stuk lager is.

Echt niet te geloven! 1 sessie heb ik slechts verliezen afgesloten (27 cent maar liefst) doordat ik met een nare bad beat een buyin verloor maar die had ik later dus weer zo goed als terugverdiend. Inmiddels heb ik mn bankroll dus gewoon verdubbeld! 100,59 staat er inmiddels op mn everestpoker account om precies te zijn. Hoeveel heb je dan wel niet gespeeld vraag je je af. Maar liefst 450 handjes! oftewel 3,5 uur in mijn geval (ik doe slechts 2 tafels tegelijk op t moment).

kijken hoe lang t duurt voor mn volgende dubbelup Wink

Ik zou trouwens niet te hard juichen, want doordat er zoveel gasten meegaan, is de kans op een bad beat ook veel groter.
Als het straks even tegenzit, kan het ook hard gaan.

Bij mij is vanmorgen 3x AA gekraakt, waaronder 1x met 8/6 :| :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
ik speel op dit moment nog roseau 0.10/0.10 6 max. Binnenkort komen we elkaar misschien nog wel tegen dan maar probeer wel enigszins een bankrollmanagement aan te houden.

Yeps heb ook redelijk goeie run gehad afgelopen week met maar 1 echte bad beat, maar die gasten spelen over het algemeen zo voorspelbaar dat er bijna niet verliezend te spelen is.
Reply
#84
Hoe krijg je in godsnaam geld bij Everst? Heb geen CC, en moneybookers loopt te kutten
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#85
dacht dat je online gestopt was? Wink

maar ik heb het gewoon via CC gedaan...
Reply
#86
Mac Wrote:dacht dat je online gestopt was? Wink

maar ik heb het gewoon via CC gedaan...

Ja met serieus spelen Wink

Had ff zin in een potje
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#87
Wat een mazzel gehad gisteren. IK speelde cash-game en had $50 bij me en de SB had +/- $40. Hij ging pre-flop all-in en ik moest met mijn KK kiezen. Het risico van een AA lopen of snel verdubbelen.

Ik call en zie tot mijn opluchting dat hij QQ heeft. De flop valt en laat 3 schoppens zien (geen Q of K). Wij hadden allebei rode kaarten, dus geen flush-gevaar. De turn wordt omgedraaid en ja hoor een schoppen Q!!

Ik zat al weer behoorlijk te schelden achter mijn laptop, maar tot mijn verbazing valt op de river ook nog de schoppen A en hebben we een split pot.

Toen was het de beurt aan hem om te schelden. Erg lucky.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#88
Lucky? Doodzieke bad beat :wink: ! Lucky dat je pot mag splitten met KK vs QQ :|
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#89
hehe ja maar na die Q op de turn voelt t wel lucky natuurlijk, maar goed feit blijft dat je gewoon ff buyin had kunnen pakken van die gast.
Reply
#90
kuiper Wrote:had $50 bij me en de SB had +/- $40. Hij ging pre-flop all-in en ik moest met mijn KK kiezen. Het risico van een AA lopen of snel verdubbelen.

Kiezen? Twijfelen? Sorry hoor, maar in deze bezig ik de filosofie van Sammy Farha: "I never fold Kings" :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: