The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Winnaarszone
buurs Wrote:wel heel angstig gespeeld zeg


na zijn bet van 3, zou ik re-raisen om te weten waar je staat.
ik vind dit slecht gespeeld.

Mwah.... straightflush zal gewoon callen denk ik. Een push zou de sterkte van zijn hand al kunnen verraden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
buurs Wrote:wel heel angstig gespeeld zeg


na zijn bet van 3, zou ik re-raisen om te weten waar je staat.
ik vind dit slecht gespeeld.

Haha.. wat bereik je met een raise dan? Hoe weet je waar je staat?

Wat is zijn range hier?
Zijn range is hier vrij groot:
Made hands: 34 en 89, 56/57/67, 66/77/88 (misschien nog 99+)
Combo's: 45/58/68/78 (misschien een 46 erbij)
Draws: Any hand met een 8.. A8/K8/T8.

Wat bereik ik met een raise?

Met een raise zal ik de rest van de hand geen enkele actie meer krijgen van mindere handen (ze zullen niet meer betten/bluffen aangezien ik het initiatief overneem). De draw handen zullen wrs meteen folden, evenals de combo handen aan de onderkant. Handen aan de bovenkant zoals 68/78 zullen de turn check-call gaan spelen en de river waarschijnlijk check-fold als ze niet verbeteren.

Van de waarschijnlijke made hands win ik alleen van 2 pair. Dat aantal combinaties is nog niet eens zo groot aangezien er al 3 vijfen in het spel zijn.

Naast dit alles weet ik nog steeds niks als ie mijn raise callt op de flop. Hij kan een combo hebben maar 89 zou ik hier op de flop in zijn positie nooit 4-betten als ik hem 3-bet aangezien je gewoon de nuts hebt en er geen FD ligt. Gevolg is dus dat je bet op de turn veel hoger (ongeveer $20) is waarna hij je waarschijnlijk all in check-raist en je nog niet eens een river te zien krijgt. Nu weet ik op de turn al dat ie 89 heeft (die 4 die op de river valt was in feite een blank voor mij aangezien ik 95% zeker wist dat ie 89 had, zijn bet bevestigde dat alleen maar).

Nu kan ik nog goedkoop drawen naar een FH en zit in positie dus ook als het board paired zit er een hele grote kans in dat ik alles erin krijg op de river als ik me FH hit.

Verder is er nog een hele kleine kans dat de speler achter me ons re-raist en die gast voor me re-re-raist is het een simpele turbomuck..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
buurs Wrote:wel heel angstig gespeeld zeg


na zijn bet van 3, zou ik re-raisen om te weten waar je staat.
ik vind dit slecht gespeeld.

wat weet je in godsnaam als hij je raise called? (het is trouwens een raise en geen re-raise dan als ik mag mierenneuken Wink)

Hij kan dan hebben:
- een open ended straightdraw (eventueel nog toppair + gutshot bij een loose player)
- een overpair
- een made straight
- een over set

oftewel het enige wat je daar voor extra info krijgt is dat degene niet aan t bluffen is en die jaag je dan nog eens weg ook. Bovendien geef je m ook nog eens de kans om te pushen en zelfs dat kan ie doen met elk van bovenstaande handen. Vervolgens nog eens het feit dat je de pot vreselijk groot maakt door te raisen en je er dus bijna niet van weg kan komen.

edit: moet ook geen mail schrijven tussen mn post door...harry beat me to it
edit2: ik was de 2 pair vergeten maar die kan ook nog in bovenstaand rijtje idd
Reply
buurs Wrote:wel heel angstig gespeeld zeg


na zijn bet van 3, zou ik re-raisen om te weten waar je staat.
ik vind dit slecht gespeeld.
Je wil hier gaan inforaisen? :cry:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Start spel 2502419548.

MALDIVAS is zitplaats 0 met $263,25.
HarryBierdop is zitplaats 1 met $155,55.
Seville82 is zitplaats 2 met $43,30.
remmert1 is zitplaats 3 met $99,50.
Moevius is zitplaats 4 met $112,25.
Luukie21 is zitplaats 5 met $188,60.

De dealer is zitplaats 0.

HarryBierdop plaatst een blind van $,50.
Seville82 plaatst een blind van $1.

(HarryBierdop krijgt Qh Qs.)

Pre-flop:
remmert1 folds.
Moevius folds.
Luukie21 raises $2,50.
MALDIVAS calls voor $3,50.
HarryBierdop raises $11,50.
Seville82 folds.
Luukie21 raises $28,50.
MALDIVAS folds.
HarryBierdop kiest fold, toont Qh Qs.
$28,50 is terug gegeven aan Luukie21.

Onthulling:

Luukie21 toont: Ah Ad

Luukie21 wint de pot van ($34,50).
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Nette fold, Harry =D>
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
En dit plaats je in de Winnaarszone, wil je daar iets mee zeggen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En dit plaats je in de Winnaarszone, wil je daar iets mee zeggen Wink

Over het algemeen als je in winnerzone bent dan maak je zulke folds op het goede moment. In zo'n heerlijke rush zit ik de laatste week.. dat je gewoon zoveel handen weet van tegenstanders.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Heerlijke hand.. zal hem er onder even uitleggen:

Zitplaats arrangement:

Med.Stud is op zitplaats 1 met $203.00.
HarryBierdop is op zitplaats 2 met $246.75.
groengras is op zitplaats 3 met $200.00.
andreas1969 is op zitplaats 4 met $79.00.
MasterFlo is op zitplaats 5 met $54.15.
Ad_Winnaar is op zitplaats 6 met $489.75.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 6.
Med.Stud plaatst de small blind van $1.00.
HarryBierdop plaatst de big blind van $2.00.
andreas1969 plaatst de early blind van $3.00.

Deel de pocketkaarten uit:

Med.Stud: -- --
HarryBierdop: Qd Ah
groengras: -- --
andreas1969: -- --
MasterFlo: -- --
Ad_Winnaar: -- --

Pre-flop:
groengras folds.
andreas1969 checks.
MasterFlo folds.
Ad_Winnaar verhoogt $10.00.
Med.Stud folds.
HarryBierdop verhoogt $30.00.
andreas1969 folds.
Ad_Winnaar verhoogt $77.00.
HarryBierdop verhoogt $214.75.
Ad_Winnaar folds.


Onthulling:
HarryBierdop mucks .


Pot Samenvatting:
$159.75 is terug gegeven aan HarryBierdop (uncalled).
Totale pot: $178.00
HarryBierdop wint $178.00.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.
---------------------------------

Preflop gebeurd hier het belangrijkste in de hand. Die Andreas is zo stom (Ik heb het Buurs ook al vaak zien doen toen ik bij hem aan tafel zat) om niet te wachtten op de big blind. Dit is uiteraard --------EV. Daarnaast moet hij ook nog eens een dead small blind plaatsen wat er dus voor zorgt dat er preflop dubbele blinds in de pot zitten en je tegen 2 random kaarten speelt.

Als iemand nieuw aan tafel komt of terug is en zo'n dooie blind plaatst is dat voor regulars vrijwel altijd een reden om bijna any 2 cards te raisen als je in een mooie positie zit. Dat doet Ad_Winnaar (mooie naam Undecided ) hier dus ook.. ik 3-bet hem dus om gewoon de pot op te pakken met de beste hand. Hij weet echter (ook al eerder op NL100 tegen gespeeld) dat ik ook vaak zulke plays maak met een dead blind in de pot dus hij denk dat ik nu een play maak en denk er met een lichte 4-bet wel mee weg te komen.. mooi niet dus. Zijn fout die ie maakt is dat hij mijn raise maar heel lafjes (2,5 x) raist... dit doet ie uiteraard om goedkoop de pot op te pakken EN om zichzelf niet commited te maken. Als hij er hier gewoon $100 ofzo van maakt wordt het een heel stuk moeilijker om hier te shoven...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Heerlijke hand.. zal hem er onder even uitleggen:

Zitplaats arrangement:

Med.Stud is op zitplaats 1 met $203.00.
HarryBierdop is op zitplaats 2 met $246.75.
groengras is op zitplaats 3 met $200.00.
andreas1969 is op zitplaats 4 met $79.00.
MasterFlo is op zitplaats 5 met $54.15.
Ad_Winnaar is op zitplaats 6 met $489.75.

Blinds plaatsen:

De knop is bij zitplaats 6.
Med.Stud plaatst de small blind van $1.00.
HarryBierdop plaatst de big blind van $2.00.
andreas1969 plaatst de early blind van $3.00.

Deel de pocketkaarten uit:

Med.Stud: -- --
HarryBierdop: Qd Ah
groengras: -- --
andreas1969: -- --
MasterFlo: -- --
Ad_Winnaar: -- --

Pre-flop:
groengras folds.
andreas1969 checks.
MasterFlo folds.
Ad_Winnaar verhoogt $10.00.
Med.Stud folds.
HarryBierdop verhoogt $30.00.
andreas1969 folds.
Ad_Winnaar verhoogt $77.00.
HarryBierdop verhoogt $214.75.
Ad_Winnaar folds.


Onthulling:
HarryBierdop mucks .


Pot Samenvatting:
$159.75 is terug gegeven aan HarryBierdop (uncalled).
Totale pot: $178.00
HarryBierdop wint $178.00.
Er is geen huisaandeel voor deze ronde.
---------------------------------

Preflop gebeurd hier het belangrijkste in de hand. Die Andreas is zo stom (Ik heb het Buurs ook al vaak zien doen toen ik bij hem aan tafel zat) om niet te wachtten op de big blind. Dit is uiteraard --------EV. Daarnaast moet hij ook nog eens een dead small blind plaatsen wat er dus voor zorgt dat er preflop dubbele blinds in de pot zitten en je tegen 2 random kaarten speelt.

Als iemand nieuw aan tafel komt of terug is en zo'n dooie blind plaatst is dat voor regulars vrijwel altijd een reden om bijna any 2 cards te raisen als je in een mooie positie zit. Dat doet Ad_Winnaar (mooie naam Undecided ) hier dus ook.. ik 3-bet hem dus om gewoon de pot op te pakken met de beste hand. Hij weet echter (ook al eerder op NL100 tegen gespeeld) dat ik ook vaak zulke plays maak met een dead blind in de pot dus hij denk dat ik nu een play maak en denk er met een lichte 4-bet wel mee weg te komen.. mooi niet dus. Zijn fout die ie maakt is dat hij mijn raise maar heel lafjes (2,5 x) raist... dit doet ie uiteraard om goedkoop de pot op te pakken EN om zichzelf niet commited te maken. Als hij er hier gewoon $100 ofzo van maakt wordt het een heel stuk moeilijker om hier te shoven...

Ik plaats nooit een dubbele blind, dan wacht ik wel.

Ik plaats wel een enkele blind als ik aan tafel kom en ik nog 2 handjes moet wachten.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:Ik plaats wel een enkele blind als ik aan tafel kom en ik nog 2 handjes moet wachten.

Ja dat bedoel ik ook... nooit doen.. is echt zwaar -EV. dead blind helemaal natuurlijk want dan betaal je gewoon 1,5 blind voor niks..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
als ik 1 hand moet wachten, dan wacht ik ook, maar langer dan plaats ik idd een blind.
Ik laat me echter voor die dollar niet opjagen die hand te spelen, als het niks is.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:als ik 1 hand moet wachten, dan wacht ik ook, maar langer dan plaats ik idd een blind.
Ik laat me echter voor die dollar niet opjagen die hand te spelen, als het niks is.

Zo verschrikkelijk slecht en -EV. Je betaalt, in jouw geval ook nog eens 1/30 van je stack, om 2 randomkaarten te ontvangen en dan ook nog eens in één van de meest slechte posities van de tafel te spelen. Ik durf te wedden dat je, in al die tijd dat je NL100 speelt, al minimaal $100 hebt weggegooid daarmee.

Van de 10 keer dat je een tafel opent gooi je 8 x $1 weg (2 x krijg je een enigzins redelijke hand, nog ruim genomen!). Per sessie open jij misschien wel 3 of 4 x ( en ik wel 8 of 9 x ) een nieuwe tafel. Reken maar eens uit wat je weggooit. Zeker als je ook nog eens vaak een sessie speelt, dan gaat eten en daarna weer gaat spelen ofzo. Kom je al snel op $10 per dag (en ik makkelijk op $20 per dag) dat je weggooit aan randomkaarten (in een kut positie).

Maar goed, de range handen die jij speelt is natuurlijk ook wel een stuk groter dus verlies je op de lange termijn maar 40% van je dead blinds Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Jij doet of het bij mij zo vaak voorkomt.
Hoe vaak gebeurt het niet dat ik op de BB of eentje ervoor terecht kom.

Het zal denk ik eerder een keer 10 dollar per week zijn dat ik "weggooi," maar daarvoor kan ik wel minimaal 2 handen per keer voor spelen.

En krijg ik 2 op de 10x een leuke hand en ik win bij wijze deze 2 handen met een minimaal per pot van 5 dollar, wat erg laag is, dan draai ik al quitte.
Het zal ongetwijfeld -EV zijn, maar niet zoveel als jij suggereert.

Wat ik wel altijd doe, is dat ik pas van tafel ga als ik een BB moet zetten.
Dat is natuurlijk weer ontzettend, super weergaloos +EV Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs mij maakt het niet uit. Ik zeg dat je vaker dan 10 x per week een dooie blind plaatst. in een normale week waar je misschien een uur of 12 (??) speelt zeker. Maar goed.. ik geef het alleen aan. Het is gewoon wiskundig aangetoond dat het, op lange termijn, gewoon echt verliesgevend is. De SB en BB zijn niet voor niks de meest verliesgevende posities aan tafel.

Dat je dan af en toe een hand wint maakt natuurlijk helemaal niks uit. Je zal zelfs meer verliezen aangezien je net zo goed, zoals zo vaak ook in een SB/BB, een half handje hit of een draw en je vaak ook nog de flop moet betalen. Dat heft mekaar minimaal op... nogmaals het is geen aanval, alleen een tip.. (ik weet dat je het moeilijk vind om iets van anderen aan te nemen).
---------------

Om maar weer ff ontopic te komen. Kom net uit het holland casiono en het was zo ziek.. zoooo ongelooflijk ziek. Ik hitte echt als een tierelier.

die 2/2 no limit was al lang en breed vol dus ging ik maar aan de 2/4 No limit zitten met €600,- (mag met 1k gaan zitten). Zijn toch echt wel lompe bedragen.. zeker als je online 0.5/1 of 1/2 speelt. Daar kwam bij dat er toch ook van de 10 man 4 regs en dan joep en ik zaten. Eigenlijk maar 3 donks en een halve donk Smile haha. Aangezien €600 euro voor mij nog steeds vrij veel geld is om in 1 hand te verliezen was ik natuurlijk van plan flink te gaan nitten en lekker te wachtten op m'n handjes. Zeker nadat ik zag dat de standaard preflop raise tussen de €26 en €36 lag haha. Maar als snel kreeg ik AA op de big.. 1 gast raist utg naar 26, 2 callers... ik maak er 120 van en iedereen fold.

Even later weer TT, limp ik gewoon mee voor €4 voor potcontroll (sick). flop T97 met 2 ruiten en 5 man in de hand. Ik bet uiteraard vrij hard.. turn komt er een A. En er zat 1 van de donks in de hand die alles chasede.. echt elke draw. Dus ik bet nog eens vrij hard 90 ofzo omdat ik wist dat ie aan het drawen was. River is [Ad]. FH dus voor mij, hopen dat hij de flush heeft gemaakt. Hij checkt echter naar me toe en toen wist ik zeker dat ie een 8 had en dus gemist had. Ik valuebet 130 in de hoop dat ie T8 ofzo had en nog callt met 2nd pair en hij callt ook.. met A8. Zo ziek... als ik 270 bet op de river ofzo callt ie ook.

Daarna nog een keer JJ en valuebet de river perfect op een QTx x x board waardoor ie me callt met AT. Weer pot van 250 ofzo. Daarna nog een keer een dikke (flush) bluf in een €300 pot (ik speelde toch nitty en had alleen monsters laten zien).

Toen kwam voor mij een van de dikste handen ooit live in HC. Vlak na die bluf van mij raist die gek nog eens naar 30 preflop en ik call in de SB met 55 en BB callt ook. flop [5h] [8h] [7d], so sick... wéér een set. Ik check, BB ook, gast bet 72 euro en toen wist ik niet of ik moest callen of raisen. BB had zeker niks want die hield z'n kaarten al klaar om weg te gooien en ik had [Ks] gezien bij hem. Maar ik had echt het gevoel dat die idioot een goeie hand had deze keer. Misschien overpair.. miss Ax harten. En ik zat met meer als 1.5k aan tafel en hij ook met iets van 1.4k. Van buiten was ik echt uberkalm maar van binnen... wat een spanning wat een adrenaline. Zag mezelf al 1.4k verliezen (of winnen) tegen [Ah][Kh] of een andere zieke beat (A6 ofzo). Ik wou hem echt dus geen kaart geven voor 72 euro en raise naar 200.. hij turbo mucked echter dus wrs had ie iets van AT ofzo zonder harten. Zo'n hand is echt fantastisch (vind ik). In zo'n hand denk ik zoveel dingen tegelijk en ben ik zo gefocust. Na zo'n hand snap ik niet dat ik zoveel situaties/mogelijkheden/moves tegelijk kan denken...

Daarna niet echt veel meer gespeeld.. nog een keer €72 euro ingeleverd bij iemand die of de nuts of niks had (deze keer dus de nuts) en nog wat kleine potjes gewonnen. Ondanks dat het lekker ging toch na 3 uur gestopt.. had me handjes wel gehad voor me gevoel en €1340 euro winst in 3 uur zal ik, voorlopig, niet meer meemaken.

Denk dat mijn hele maand wel in dit topic kan zeg... wat ziek, wat ziek.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Buurs mij maakt het niet uit. Ik zeg dat je vaker dan 10 x per week een dooie blind plaatst. in een normale week waar je misschien een uur of 12 (??) speelt zeker. Maar goed.. ik geef het alleen aan. Het is gewoon wiskundig aangetoond dat het, op lange termijn, gewoon echt verliesgevend is. De SB en BB zijn niet voor niks de meest verliesgevende posities aan tafel.

Dat je dan af en toe een hand wint maakt natuurlijk helemaal niks uit. Je zal zelfs meer verliezen aangezien je net zo goed, zoals zo vaak ook in een SB/BB, een half handje hit of een draw en je vaak ook nog de flop moet betalen. Dat heft mekaar minimaal op... nogmaals het is geen aanval, alleen een tip.. (ik weet dat je het moeilijk vind om iets van anderen aan te nemen).
---------------

Om maar weer ff ontopic te komen. Kom net uit het holland casiono en het was zo ziek.. zoooo ongelooflijk ziek. Ik hitte echt als een tierelier.

die 2/2 no limit was al lang en breed vol dus ging ik maar aan de 2/4 No limit zitten met €600,- (mag met 1k gaan zitten). Zijn toch echt wel lompe bedragen.. zeker als je online 0.5/1 of 1/2 speelt. Daar kwam bij dat er toch ook van de 10 man 4 regs en dan joep en ik zaten. Eigenlijk maar 3 donks en een halve donk Smile haha. Aangezien €600 euro voor mij nog steeds vrij veel geld is om in 1 hand te verliezen was ik natuurlijk van plan flink te gaan nitten en lekker te wachtten op m'n handjes. Zeker nadat ik zag dat de standaard preflop raise tussen de €26 en €36 lag haha. Maar als snel kreeg ik AA op de big.. 1 gast raist utg naar 26, 2 callers... ik maak er 120 van en iedereen fold.

Even later weer TT, limp ik gewoon mee voor €4 voor potcontroll (sick). flop T97 met 2 ruiten en 5 man in de hand. Ik bet uiteraard vrij hard.. turn komt er een A. En er zat 1 van de donks in de hand die alles chasede.. echt elke draw. Dus ik bet nog eens vrij hard 90 ofzo omdat ik wist dat ie aan het drawen was. River is [Ad]. FH dus voor mij, hopen dat hij de flush heeft gemaakt. Hij checkt echter naar me toe en toen wist ik zeker dat ie een 8 had en dus gemist had. Ik valuebet 130 in de hoop dat ie T8 ofzo had en nog callt met 2nd pair en hij callt ook.. met A8. Zo ziek... als ik 270 bet op de river ofzo callt ie ook.

Daarna nog een keer JJ en valuebet de river perfect op een QTx x x board waardoor ie me callt met AT. Weer pot van 250 ofzo. Daarna nog een keer een dikke (flush) bluf in een €300 pot (ik speelde toch nitty en had alleen monsters laten zien).

Toen kwam voor mij een van de dikste handen ooit live in HC. Vlak na die bluf van mij raist die gek nog eens naar 30 preflop en ik call in de SB met 55 en BB callt ook. flop [5h] [8h] [7d], so sick... wéér een set. Ik check, BB ook, gast bet 72 euro en toen wist ik niet of ik moest callen of raisen. BB had zeker niks want die hield z'n kaarten al klaar om weg te gooien en ik had [Ks] gezien bij hem. Maar ik had echt het gevoel dat die idioot een goeie hand had deze keer. Misschien overpair.. miss Ax harten. En ik zat met meer als 1.5k aan tafel en hij ook met iets van 1.4k. Van buiten was ik echt uberkalm maar van binnen... wat een spanning wat een adrenaline. Zag mezelf al 1.4k verliezen (of winnen) tegen [Ah][Kh] of een andere zieke beat (A6 ofzo). Ik wou hem echt dus geen kaart geven voor 72 euro en raise naar 200.. hij turbo mucked echter dus wrs had ie iets van AT ofzo zonder harten. Zo'n hand is echt fantastisch (vind ik). In zo'n hand denk ik zoveel dingen tegelijk en ben ik zo gefocust. Na zo'n hand snap ik niet dat ik zoveel situaties/mogelijkheden/moves tegelijk kan denken...

Daarna niet echt veel meer gespeeld.. nog een keer €72 euro ingeleverd bij iemand die of de nuts of niks had (deze keer dus de nuts) en nog wat kleine potjes gewonnen. Ondanks dat het lekker ging toch na 3 uur gestopt.. had me handjes wel gehad voor me gevoel en €1340 euro winst in 3 uur zal ik, voorlopig, niet meer meemaken.

Denk dat mijn hele maand wel in dit topic kan zeg... wat ziek, wat ziek.


Vet stuk tekst Harry!!
=D>
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
pfff en dan loopt ie vandeweek nog te zeiken dat ie geen setjes hit Wink gg harry heerlijk zulke avonden!
Reply
Mac Wrote:pfff en dan loopt ie vandeweek nog te zeiken dat ie geen setjes hit Wink gg harry heerlijk zulke avonden!

Ja idd.. haha. Zat gister nog aan tafel te denken dat ik dat van de week tegen je zei. Maar kreeg gister ook wel sick veel pairs.. denk in totaal wel stuk of 15 gehad in 2,5 uur ofzo. Ik had nog een keer, staat er niet eens in, een set T op een knal droge flop. T52 rainbow.. gast voor me had al preflop 26 gemaakt en 3 man callde dus zat alweer 110 in de pot. Flop chect iedereen... turn is een 4 (2e klaveren) en ik bet 100 euro, 1 caller. River bet ik 208 en fold ie..

heb aan pairs gehad:
AA
JJ
TT (3x)
99 (2x)
88 (3x, 1 x gefold UTG)
77
66
55
33 (gefold preflop)
22 (gefold preflop Big Grin)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Netjes hoor Harrie en natuurlijk goed gespeeld, maar wt een handen kreeg je ook zeg!
The great old Ludwig von...
Reply
400$ in 2 uurtjes gepakt, en toen vond Nuon het nodig om in Lelystad even de stroom er af te halen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Depor Wrote:400$ in 2 uurtjes gepakt, en toen vond Nuon het nodig om in Lelystad even de stroom er af te halen

haha sick.. maar ja die winst heb je dan toch mooi, kan je die niet meer verspelen. (heb ik zelf vaak... na 2 uur sta ik op 5 BI+ ofzo en dan daarna zak ik weer een stuk terug)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Depor Wrote:400$ in 2 uurtjes gepakt, en toen vond Nuon het nodig om in Lelystad even de stroom er af te halen

haha sick.. maar ja die winst heb je dan toch mooi, kan je die niet meer verspelen. (heb ik zelf vaak... na 2 uur sta ik op 5 BI+ ofzo en dan daarna zak ik weer een stuk terug)


Zat echt in de "zone" hitte alles, KK - AA flop ik KKA etc etc

edit:: we staan weer 200 plus

redit:: Shortstacks die allin gaan zijn irritant verneuken me agressieve spel
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
1340 euri in drie uur.

Niet meer klagen dit jaar, Harry. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:1340 euri in drie uur.

Niet meer klagen dit jaar, Harry. :wink:

Oke.. vooruit.. dit jaar niet meer :8: !

Nou ik baal er trouwens nog wel een beetje van dat ik nog wat value heb laten liggen met die FH tegen A8 :razz: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik hit op dit moment ook echt alles.

al 400 dollar winst in dik 2 uur

Ik kap er zo mee denk ik
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En het gaat maar door.

Zojuist weer 400 dollar gewonnen in ongeveer 1,5 uur Smile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
PokerStars Game #14354954781: Hold'em No Limit ($5/$10) - 2008/01/05 - 23:05:11 (ET)
Table 'Siwa III' 6-max Seat #4 is the button
Seat 1: FoofChunk ($1319 in chips)
Seat 3: Blonkie ($955 in chips)
Seat 4: sandongcpa ($230.50 in chips)
Seat 5: dcmattress ($404.75 in chips)
Seat 6: ipokeder ($1845.15 in chips)
dcmattress: posts small blind $5
ipokeder: posts big blind $10
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Blonkie [Kh 9s]
FoofChunk: folds
Blonkie: calls $10
sandongcpa: folds
Leatherass9 joins the table at seat #2
dcmattress: raises $50 to $60
ipokeder: calls $50
Blonkie: calls $50
*** FLOP *** [2s 9h 5h]
dcmattress: bets $344.75 and is all-in
ipokeder: folds
Blonkie: calls $344.75
*** TURN *** [2s 9h 5h] [6h]
*** RIVER *** [2s 9h 5h 6h] [Th]
*** SHOW DOWN ***
dcmattress: shows [3c As] (high card Ace)
Blonkie: shows [Kh 9s] (a flush, King high)
Blonkie collected $867.50 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot $869.50 | Rake $2
Board [2s 9h 5h 6h Th]
Seat 1: FoofChunk folded before Flop (didn't bet)
Seat 3: Blonkie showed [Kh 9s] and won ($867.50) with a flush, King high
Seat 4: sandongcpa (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: dcmattress (small blind) showed [3c As] and lost with high card Ace
Seat 6: ipokeder (big blind) folded on the Flop
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
In 2 weken van 100$ tot 4800$ gekomen, uitlaten betalen en nu weer met 100 om weer opnieuw op te klimmen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Je kunt ook gewoon gaan rouletten in het casino Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Netjes depor, maar wat Ad zegt.... die hand die je hier post slaat echt nergens op! Hier is een ander topic voor :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: