The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




EXC-AJX
#1
Misschien toch nog?


Ernst blessure Sneijder nog niet duidelijk
Donderdag 14 december, door JK, Amsterdam, 17.49u GMT+01.00, RTV NH

Het is twijfelachtig of Wesley Sneijder zondag van de partij zal zijn in de wedstrijd tegen Excelsior.

De Ajacied raakte woensdag aan zijn heup geblesseerd, tijdens de UEFA cupstrijd tegen Zulte Waregem. Sneijder trainde donderdag niet. Net als zijn medespelers had hij een dag vrij.

Trainer Henk ten Cate meldde dat Sneijders presentie zondag twijfelachtig is. "Hij heeft veel pijn, maar het is ook weer niet ernstig. "
Ik heb een droom.
Reply
#2
Tuurlijk niet...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#3
Sjaak Wrote:Sneijder trainde donderdag niet.
:eeeek:

Sjaak Wrote:Net als zijn medespelers had hij een dag vrij.

ow.... :roll:
Wie dit leest is gek
Reply
#4
Gewoon sparen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Opstellen die sleutelhanger!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#6
Komen er nog Rotterdammers langs op Woudestein ?
Zag dat de kaartverkoop ook mogelijk was met een Feyenoord CC.... #-o
Reply
#7
Vandaar waarschijnlijk ook om 1230 uur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Fabian Wrote:Komen er nog Rotterdammers langs op Woudestein ?
Zag dat de kaartverkoop ook mogelijk was met een Feyenoord CC.... #-o

normaal kan ik daar met mijn fainoid scc kaartjes kopen idd. maar ik ga niet naar die trieste harries uit amsterdom kijken, het is al erg genoeg dat ze zich binnen een straal van 3 km van mijn huis bevinden....

ik probeer wel via een scc-er excelsior kaarten voor ex-fey te regelen voor 29 dec.

en ik kon ook naar utrecht-fey, maar om nou direct na arsenal naar de galgewaard af te reizen leek me niet toelaatbaar voor het thuisfront....
Reply
#9
Fabian Wrote:Komen er nog Rotterdammers langs op Woudestein ?
Zag dat de kaartverkoop ook mogelijk was met een Feyenoord CC.... #-o

Feyenoord speelt in Utrecht, aangezien daar maar een mannetje of 1000 naar toe kan, zullen er wel wat op Woudestein komen kijken.

Lijkt me overigens niet logisch dat je ook met een Feyenoord clubkaart kaarten kan halen. Is vragen om problemen natuurlijk. Dan zitten er zo een paar honderd gasten in 't stadion waarvan je ze er liever niet hebt zitten. En op Woudestein ben je natuurlijk zo bij 't uitvak. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
waf Wrote:ik probeer wel via een scc-er excelsior kaarten voor ex-fey te regelen voor 29 dec.
Vreemde zin. Kun je dan geen kaarten halen met je Feyenoord-scc?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:ik probeer wel via een scc-er excelsior kaarten voor ex-fey te regelen voor 29 dec.
Vreemde zin. Kun je dan geen kaarten halen met je Feyenoord-scc?

je bent zelf vreemd.

excelsior speelt in rotterdam moet je weten. in dat stadion kunnen 3000 man. het is niet kwestie van er even naar toe lopen en een kaartje halen. en normaal gesproken verkopen ze voor e gewone vakken liever kaarten aan excelsiorsers. dus dan werkt een scc feyenoord juist tegn je... gelukkig ken ik dus een excelsiorer (hoewel dat gewoon een vuile neus is)....

(djeez, ik moet jou altijd zoveel uitleggen, en ik weet niet eens waarom ik het doe :roll: )
Reply
#12
waf Wrote:(djeez, ik moet jou altijd zoveel uitleggen, en ik weet niet eens waarom ik het doe :roll: )

Omdat het bijna kerst is natuurlijk! OSmile
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#13
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:ik probeer wel via een scc-er excelsior kaarten voor ex-fey te regelen voor 29 dec.
Vreemde zin. Kun je dan geen kaarten halen met je Feyenoord-scc?

je bent zelf vreemd.

excelsior speelt in rotterdam moet je weten. in dat stadion kunnen 3000 man. het is niet kwestie van er even naar toe lopen en een kaartje halen. en normaal gesproken verkopen ze voor e gewone vakken liever kaarten aan excelsiorsers. dus dan werkt een scc feyenoord juist tegn je... gelukkig ken ik dus een excelsiorer (hoewel dat gewoon een vuile neus is)....

(djeez, ik moet jou altijd zoveel uitleggen, en ik weet niet eens waarom ik het doe :roll: )
Misschien proberen het in een keer goed te doen.

Maar dank voor je uitleg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
waf Wrote:normaal kan ik daar met mijn fainoid scc kaartjes kopen idd.

waf Wrote:en normaal gesproken verkopen ze voor e gewone vakken liever kaarten aan excelsiorsers. dus dan werkt een scc feyenoord juist tegn je...

Dit is trouwens wel een flinke contradictie. Maar daar zal je wel weer een uitleg voor hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Het is inderdaad vrij vreemd CC, tegen Sparta gaat het elk jaar ook al 'fout' (toch altijd weer 10/15 gasten die naast het uitvak weten te komen...) en nu je dus als Feyenoorder gewoon kaarten kan halen, vrees ik het ergste.

Ik heb vrij veel 'geluk', maar 400 plekkies in dat uitvak en met 378 voorrangsuitkaarthouders was ik dus mooi op tijd om 2 van de 22 kaarten te kopen. Gozer 1 min na mij was te laat.
Hierna nog fietstas uit en dan is het mooi geweest, NEC valt wederom klote dit jaar en bezoek ik dus wederom niet. Kan jij niet even fixen dat het volgend seizoen een beetje 'goed valt' harry :wink:

Ad, ook kan waf met zijn feyenoordkaart (gok ik) niet zomaar aan uitkaarten komen, aangezien je daar gold, silver en bronze hebt etc etc.
Reply
#16
Fabian Wrote:Ad, ook kan waf met zijn feyenoordkaart (gok ik) niet zomaar aan uitkaarten komen, aangezien je daar gold, silver en bronze hebt etc etc.

ik heb een silvercard. :razz: (maar in zo'n uitvakje heb je daar weinig aan aangezien de goldcards voorgaan).

leg jij ad anders ff uit dat juist bij een wedstrijd tegen feyenoord ze niet zo happig zijn om voor de normale vakken kaarten aan feyenoorders te verkopen, maar dat ze dan de weinige kaarten liever beschikbaar houden voor scc- ers van excelsior?
Reply
#17
In de uitwedstrijd tegen Excelsior speelt Wesley Sneijder zondag zeker niet. Dat liet Ajax-trainer Henk ten Cate vrijdag weten op een persconferentie. Over de aard van de blessure van de middenvelder bestaat nog steeds veel onduidelijkheid.

Sneijder heeft vermoedelijk zijn bekken gekneusd. De Ajacied viel woensdag tijdens de UEFA-cup wedstrijd tegen Zulte-Waregem uit na een ongelukkige beweging. De Amsterdammers wonnen de wedstrijd met 0-3.
Ik heb een droom.
Reply
#18
Sneijder mist duel met Excelsior

15 december 2006, 18:30 uur
Wesley Sneijder komt zondag niet in actie voor Ajax in de Eredivisiewedstrijd tegen Excelsior. Hij liep woensdag in het UEFA Cup-duel met Zulte Waregem een bekkenblessure op. De blessure lijkt volgens de medische staf van Ajax niet ernstig, maar de zwelling zit op een pijnlijke plek. Het is nog onduidelijk hoe lang de middenvelder uitgeschakeld is.

Sneijder moest tegen Waregem op slag van rust met een brancard van het veld, nadat hij door een tegenstander met de knie was geraakt. Hij had de schorsing naar aanleiding van zijn rode kaart tegen Sparta er juist opzitten.
Reply
#19
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:ik probeer wel via een scc-er excelsior kaarten voor ex-fey te regelen voor 29 dec.
Vreemde zin. Kun je dan geen kaarten halen met je Feyenoord-scc?

je bent zelf vreemd.

excelsior speelt in rotterdam moet je weten. in dat stadion kunnen 3000 man. het is niet kwestie van er even naar toe lopen en een kaartje halen. en normaal gesproken verkopen ze voor e gewone vakken liever kaarten aan excelsiorsers. dus dan werkt een scc feyenoord juist tegn je... gelukkig ken ik dus een excelsiorer (hoewel dat gewoon een vuile neus is)....

(djeez, ik moet jou altijd zoveel uitleggen, en ik weet niet eens waarom ik het doe :roll: )

Rare jongens, die Rotterdammers.
Reply
#20
F*ck die 12:30 wedstrijden trouwens, moet ik godvergeten al om 9 uur weg morgen (en volgende week ook)

:letitallout:
Reply
#21
Fabian Wrote:F*ck die 12:30 wedstrijden trouwens, moet ik godvergeten al om 9 uur weg morgen (en volgende week ook)

:letitallout:
Denk je dat je de enige bent ofzo :wink:
Reply
#22
Gok het niet nee, maar bij Ajax is het wel elke week, en bij de andere clubs (op Feyenoord na) een heel stuk minder.
Reply
#23
Kennedy bedoelt dat hij ook uitwedstrijden bezoekt......
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#24
Fabian Wrote:Gok het niet nee, maar bij Ajax is het wel elke week, en bij de andere clubs (op Feyenoord na) een heel stuk minder.

Je bent dan wel mooi op tijd thuis voor het eten en voetbal op tv kijken :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#25
Fabian Wrote:Hierna nog fietstas uit en dan is het mooi geweest, NEC valt wederom klote dit jaar en bezoek ik dus wederom niet. Kan jij niet even fixen dat het volgend seizoen een beetje 'goed valt' harry :wink:

Hoezo weer? Vorig jaar was het toch ergens in november meen ik? Jullie hadden iig midweek nog gespeeld voor de CL!

Maar geef maar een voorkeursdatum, ik moest Looyen toch nog ff bellen :wink: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#26
Heerlijk katertje.... :razz:
Reply
#27
Fabian Wrote:Heerlijk katertje.... :razz:

Hopelijk geldt dit ook voor de Ajax spelers nu er voor mij geen eer valt te behalen deze wedstrijd!
Hup Bruins, slory en consorten!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#28
K - Theo Zwarthoed
V - Sigourney Bandjar
V - Jos van Nieuwstadt
V - Christian Gyan
V - Sieme Zijm
M - Luigi Bruins
M - Henrico Drost
M - Jarda Simr
M - Daniel Guijo-Velasco
A - Guillano Grot
A - Sebastiaan Steur
K - Maarten Stekelenburg
V - George Ogararu
V - Jaap Stam
V - Zdenek Grygera
V - Thomas Vermaelen
M - Gabri
M - Johnny Heitinga
M - Urby Emanuelson
A - Tom de Mul
A - Klaas-Jan Huntelaar
A - Ryan Babel
-
Henk speelt uit 4-3-3; dat mag in de krant. :p Wel 2 verdedigers op het middenveld. Wink

ps. wat is er met Slory? Zo krijgt Ajax geen problemen. Sad
Reply
#29
0-3 dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Hunter 0-1.
Reply


Forum Jump: