The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volgende week (dubbele ronde)
#1
Misschien wat vroeg, maar het is gewoon een ongelofelijke k-ronde. Maar dat is dan weer juist leuk. Big Grin 2x PSV ligt misschien voor de hand, maarja we hebben een deel van de Feyenoordsupporters in Nancy leren kennen dus Feyenoord-PSV wordt waarschijnlijk toch gestaakt wegens spreekkoren richting Kluivert. :|
Verder wordt het natuurlijk een drama met blessures, schorsingen, mensen die op scherp staan enzo aangezien we woensdag iets moeten opstellen en daar dan 8 dagen niks aan kunnen wijzigen.

Heracles FC Groningen
Feyenoord Sparta
SC Heerenveen Excelsior
NAC Breda ADO Den Haag
PSV Willem II
AZ NEC
RKC FC Utrecht
Roda JC FC Twente
Vitesse Ajax

Feyenoord PSV
FC Groningen Sparta
Willem II Excelsior
ADO Den Haag RKC
Ajax Roda JC
NAC Breda Vitesse
NEC SC Heerenveen
FC Twente AZ
FC Utrecht Heracles

Hakkuh
Reply
#2
2x psv, 2x groningen, 2x utrecht, 2x ajax, 2x nac en 1x heerenveen
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#3
2 keer utrecht achterin lijkt me voor iedereen duidelijk
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#4
goa Wrote:2x psv, 2x groningen, 2x utrecht, 2x ajax, 2x nac en 1x heerenveen

eerder 2 keer heerenveen en 1 keer groningen. denk dat de rest wel aardig klopt ja.
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#5
[-( Ajax krijgt in het Gelredome klop.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#6
FC Petr Wrote:[-( Ajax krijgt in het Gelredome klop.
met hoeveel??
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#7
Frits Wrote:
FC Petr Wrote:[-( Ajax krijgt in het Gelredome klop.
met hoeveel??

Maakt dat wat uit? :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#8
zo makkelijk krijgt ajax het inderdaad niet, denk dat ik ajax dan ook maar links laat liggen en de duurdere spelers van psv, groningen, heerenveen, utrecht en nac de mat opstuur, aangevuld met een pannenkoek
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#9
De eerste ronde na de winterstop telt maar 1 wedstrijd: Willem 2- NAC


Game-info SD:
Quote:Op woensdag 3 januari om 12.00 uur gaat de database dan weer open en zal open blijven tot woensdag 10 januari 2007 19.00 uur om je team voor de wedstrijd op 14 januari te maken. Vanaf dat moment gelden weer de normale tijden en rondes.

Dat wordt wat! Dan mogen we wss 11 spelers van 1 club opstellen.
11 van Willem 2?
11 van NAC ?
Of 'safe' 50/50 spelen?

8-[
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#10
volgens mij mag je dan alsnog maar 2 spelers per club opstellen. dat worden dus 3 aanvallers en een middenvelder
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#11
Peter Wrote:2x PSV ligt misschien voor de hand, maarja we hebben een deel van de Feyenoordsupporters in Nancy leren kennen dus Feyenoord-PSV wordt waarschijnlijk toch gestaakt wegens spreekkoren richting Kluivert. :|

Snuivert kan natuurlijk ook gewoon lekker thuis blijven. Al heb ik liever wel dat ie komt. Icon_twisted
En dan te bedenken dat Edje Davids ook nog in februari naar de Kuip komt. Na Seedorf en de Boertjes, dan nu dus nog 2 ''vrienden'' van 10 jaar geleden terug in de Kuip met hun nieuwe team. Altijd leuke sfeer dan. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#12
of die gasten het zich ook maar 1 seconde aan zullen trekken. Ze hebben schijt aan dat feyenoord publiek
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#13
FC Petr Wrote:
Frits Wrote:
FC Petr Wrote:[-( Ajax krijgt in het Gelredome klop.
met hoeveel??

Maakt dat wat uit? :|

ja, als ze met 4-3 klop krijgen neem ik alsnog the hunter Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#14
Frits Wrote:of die gasten het zich ook maar 1 seconde aan zullen trekken. Ze hebben schijt aan dat feyenoord publiek

ik zeg toch ook nergens dat ze zich er iets van aan moeten trekken. dat is de insteek niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
centre court Wrote:
Frits Wrote:of die gasten het zich ook maar 1 seconde aan zullen trekken. Ze hebben schijt aan dat feyenoord publiek

ik zeg toch ook nergens dat ze zich er iets van aan moeten trekken. dat is de insteek niet.

ik had je ook niet gequote Wink
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#16
centre court Wrote:
Peter Wrote:2x PSV ligt misschien voor de hand, maarja we hebben een deel van de Feyenoordsupporters in Nancy leren kennen dus Feyenoord-PSV wordt waarschijnlijk toch gestaakt wegens spreekkoren richting Kluivert. :|

Snuivert kan natuurlijk ook gewoon lekker thuis blijven. Al heb ik liever wel dat ie komt. Icon_twisted
En dan te bedenken dat Edje Davids ook nog in februari naar de Kuip komt. Na Seedorf en de Boertjes, dan nu dus nog 2 ''vrienden'' van 10 jaar geleden terug in de Kuip met hun nieuwe team. Altijd leuke sfeer dan. :8:

Van 10 jaar geleden, toen er, net als in het heden scores van 0-5 en 0-4 genoteerd konden worden?
Reply
#17
In die tijd was Ajax oppermachtig... de laatste jaren is ajax niet veel beter dan Feyenoord en zeker minder als psv. komt nog eens bij dat ze in europa echt al heel lang niks meer presteren. Dat is het verschil in beleving met 10 jaar geleden. Dit ajax met haar ideale schoonzonen is moeilijker te ''haten'' als in de tijd. Daarom leuk dat die ''gehate'' ajacieden zo eens in de zoveel tijd weer eens langskomen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
centre court Wrote:
Peter Wrote:2x PSV ligt misschien voor de hand, maarja we hebben een deel van de Feyenoordsupporters in Nancy leren kennen dus Feyenoord-PSV wordt waarschijnlijk toch gestaakt wegens spreekkoren richting Kluivert. :|

Snuivert kan natuurlijk ook gewoon lekker thuis blijven. Al heb ik liever wel dat ie komt. Icon_twisted
En dan te bedenken dat Edje Davids ook nog in februari naar de Kuip komt. Na Seedorf en de Boertjes, dan nu dus nog 2 ''vrienden'' van 10 jaar geleden terug in de Kuip met hun nieuwe team. Altijd leuke sfeer dan. :8:

centre court Wrote:In die tijd was Ajax oppermachtig... de laatste jaren is ajax niet veel beter dan Feyenoord en zeker minder als psv. komt nog eens bij dat ze in europa echt al heel lang niks meer presteren. Dat is het verschil in beleving met 10 jaar geleden. Dit ajax met haar ideale schoonzonen is moeilijker te ''haten'' als in de tijd. Daarom leuk dat die ''gehate'' ajacieden zo eens in de zoveel tijd weer eens langskomen.

Calimero

Ik hoop voor de club en het hele Nederlandse voetbal dat de spreekkoren niet door de UEFA meegenomen worden in de afhandeling van dat hoger beroep (of is dat al voor volgende week?), maar aan de andere kant zou het prachtig zijn als supporters als jij eens van een koude kermis thuiskomen. Puke
Reply
#19
Omdat Kluivert nu bij jullie speelt en binnen een paar dagen in de armen werd gesloten terwijl hij daarvoor nog werd uitgekotst? eindhoven de gekste. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
hoho niet generaliseren he. tolereren is nog geen accepteren en ver weg van "in de armen sluiten". [-X
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#21
centre court Wrote:Omdat Kluivert nu bij jullie speelt en binnen een paar dagen in de armen werd gesloten terwijl hij daarvoor nog werd uitgekotst? eindhoven de gekste. :roll:

Wat je zegt Bredanaar. Er zijn vast psv-supporters die Kluivert in de armen hebben gesloten, maar ik ken er geen. Je moet gewoon ten alle tijden je club steunen, met alles wat daarbij hoort. In de armen sluiten is absoluut geen sprake van, maar als je Kluivert niet het gevoel geeft welkom te zijn bakt hij er zeker niks van, wat dan weer nadelig is voor PSV. Eigen spelers uitfluiten doen ze maar lekker in de randstad. Kluivert moet zorgen dat hij nu maanden fit blijft en belangrijke goals gaat maken anders is het gewoon een grote miskoop en moet hij aan het einde van het seizoen snel wegwezen.
Reply
#22
In principe is de situatie rondom charrie bij ons hetzelfde als wat jullie met kluivert hebben. Alleen komt kluivert uit dat ontzettend arrogante elftal dat 10 jaar geleden zo goed was. Had nooit verwacht dat hij zo snel geaccepteerd zou worden. De situatie met charrie is in zoverre gelijk hieraan dat je een dubbel gevoel hebt dat jij ook al schetst. Blijven uitfluiten en tegenwerken of toch maar steunen omdat dat beter is voor 't elftal en de club? vooralsnog wordt charrie door de fanatiekelingen nog niet gesteund.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
centre court Wrote:In principe is de situatie rondom charrie bij ons hetzelfde als wat jullie met kluivert hebben. Alleen komt kluivert uit dat ontzettend arrogante elftal dat 10 jaar geleden zo goed was. Had nooit verwacht dat hij zo snel geaccepteerd zou worden. De situatie met charrie is in zoverre gelijk hieraan dat je een dubbel gevoel hebt dat jij ook al schetst. Blijven uitfluiten en tegenwerken of toch maar steunen omdat dat beter is voor 't elftal en de club? vooralsnog wordt charrie door de fanatiekelingen nog niet gesteund.

Dezelfde fanatiekelingen die Nancy hebben gesloopt?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#24
Heracles FC Groningen
FC Groningen Sparta
Feyenoord Sparta
Feyenoord PSV
PSV Willem II
Willem II Excelsior
SC Heerenveen Excelsior
NEC SC Heerenveen
AZ NEC
FC Twente AZ
Roda JC FC Twente
Ajax Roda JC
Vitesse Ajax
NAC Breda Vitesse
NAC Breda ADO Den Haag
ADO Den Haag RKC
RKC FC Utrecht
FC Utrecht Heracles

iets makkelijker met maken van je team zo
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#25
Ik vind het nog steeds moeilijk, Fritsie!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
Ekslem Wrote:Ik vind het nog steeds moeilijk, Fritsie!

2 psv en utrecht, alves... maar de rest....

groningen 6 van de laatste 7 verloren, die gaan dus weer eens vlammen
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#27
Ik ben benieuwd hoe het met de verdediging van AZ gaat nu Luirink weer terug is.
(Of speelde hij alleen maar omdat het tegen Groningen was en/of omdat Steinsson geblesseerd was?)

In het begin van het seizoen was het altijd De Cler, Opdam, Luirink en Jaliens. Maar de laatste weken is het consequent De Cler, Opdam, Jaliens/Mendes, Steinsson.

Ben benieuwd of Luirink vanaf nu weer basisplaats krijgt ten koste van Steinsson. Wat denken jullie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Ik denk dat van Gaal niet te voorspellen is. De enige die er nu vast in staat is Waterreus. Verder spelen Koevermans en Shota (maar of dat 90 minuten is is ook onzeker) In de verdediging lijken mij Opdam en normaliter de Cler vaste waarden. Mendes speelt ook altijd wel (middenveld of achterin).
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#29
Luirink is een leuke budgetspeler! Waarom werd het Leed dit weekend gewisseld? Blessure of zomaar? :o
Reply
#30
Gezien Twente - AZ op het programma staat vind ikzelf geen enkele AZ-verdediger interessant deze ronde.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: