The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tsjechie - Nederland
Ricochan Wrote:En we kunnen hopelijk kaartjes winnen via da CT

Belofte maakt schuld toch :Big Grin
Reply
Door de overwinning van NL zaterdag zijn de engelsen geplaatst Icon_evil . Wel jammer anders had engeland - polen nog leuk kunnen worden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ricochan Wrote:
FC Wageningen Wrote:
goa Wrote:+ Lampard
+(Ashley) Cole. Eén van de beste linksbacks van Europa (wereld?).

Engeland heeft wel goede spelers, maar als team maken ze weinig klaar, ik heb ze bijna elke keer zien spelen en er zaten heel weinig goede wedstrijden bij...
Mee eens, maar daar gaat het niet om. Dit is een reactie op Michelos, die beweerde dat Engeland geen grote namen had.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:En we kunnen hopelijk kaartjes winnen via da CT

Belofte maakt schuld toch :Big Grin


Mac maakte ergens de opmerking dat hij hoopte dat ze nog aan die kaartjes konden komen....dus daar hopen we idd dan maar op..
Bangkok resident.
Reply
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:En we kunnen hopelijk kaartjes winnen via da CT

Belofte maakt schuld toch :Big Grin

Als het niet haalbaar is zal er iets anders verzonnen worden. We hopen uiteraard nog steeds dat het haalbaar is!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik denk trouwens dat Arjen Robben de beste speler van het toernooi gaat worden in Duitsland (als hij heel blijft).
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:En we kunnen hopelijk kaartjes winnen via da CT

Belofte maakt schuld toch :Big Grin


Mac maakte ergens de opmerking dat hij hoopte dat ze nog aan die kaartjes konden komen....dus daar hopen we idd dan maar op..

nee hoor ik maakte de opmerking dat we hopelijk nog aan die kaartjes kunnen komen...voor ons zal t net zo moeilijk worden als voor ieder ander waarschijnlijk. Mocht t niet lukken zal uiteraard voor een passende vervanging gezocht worden
Reply
Ricochan Wrote:Ik denk trouwens dat Arjen Robben de beste speler van het toernooi gaat worden in Duitsland (als hij heel blijft).

Op basis waarvan denk je dat? Dat kan, zoals je zelf al aangeeft, nog heel vaak fout gaan, want hij is nogal blessuregevoelig.

Als je het op basis van voetbalkwaliteiten bekijkt, kan het best, maar Ronaldinho, Kaka, Adriano, Lampard, Henry, Sjefke, Toni, Prso, Simao Sabrosa, Raul of Sla-dan kunnen het ook zomaar worden, om maar es een paar spelers te noemen. :wink: (er vanuit gaande dat de landen waar deze spelers voor spelen zich plaatsen).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mac Wrote:
Ricochan Wrote:
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:En we kunnen hopelijk kaartjes winnen via da CT

Belofte maakt schuld toch :Big Grin


Mac maakte ergens de opmerking dat hij hoopte dat ze nog aan die kaartjes konden komen....dus daar hopen we idd dan maar op..

nee hoor ik maakte de opmerking dat we hopelijk nog aan die kaartjes kunnen komen...voor ons zal t net zo moeilijk worden als voor ieder ander waarschijnlijk. Mocht t niet lukken zal uiteraard voor een passende vervanging gezocht worden

Die passende vervanging valt dan in de categorie Real Madrid - Barcelona ongeveer?
Reply
Bocaloca Wrote:
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:En we kunnen hopelijk kaartjes winnen via da CT

Belofte maakt schuld toch :Big Grin

Als het niet haalbaar is zal er iets anders verzonnen worden. We hopen uiteraard nog steeds dat het haalbaar is!

Natuurlijk is dat haalbaar. Over een paar maanden staan ze gewoon te koop op marktplaats hoor. De kans zit er wel in dat je dan wat extra opdrachtjes aan moet nemen Wink
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Ik denk trouwens dat Arjen Robben de beste speler van het toernooi gaat worden in Duitsland (als hij heel blijft).

Op basis waarvan denk je dat? Dat kan, zoals je zelf al aangeeft, nog heel vaak fout gaan, want hij is nogal blessuregevoelig.

Als je het op basis van voetbalkwaliteiten bekijkt, kan het best, maar Ronaldinho, Kaka, Adriano, Lampard, Henry, Sjefke, Toni, Prso, Simao Sabrosa, Raul of Sla-dan kunnen het ook zomaar worden, om maar es een paar spelers te noemen. :wink: (er vanuit gaande dat de landen waar deze spelers voor spelen zich plaatsen).


Natuurlijk bedoel ik het op basis van zijn voetbalkwaliteiten, ik vind namelijk dat hij nog steeds aan het groeien is, dus volgend jaar zou hij misschien wel op zijn top kunnen zitten, juist op het goede moment...
De meeste uit jouw lijstje zouden het ook kunnen worden, maar ik heb het gevoel dat het Robben wordt...Raul heeft trouwens zijn beste tijd wel gehad, dus die zie ik het niet meer worden.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Ik denk trouwens dat Arjen Robben de beste speler van het toernooi gaat worden in Duitsland (als hij heel blijft).

Op basis waarvan denk je dat? Dat kan, zoals je zelf al aangeeft, nog heel vaak fout gaan, want hij is nogal blessuregevoelig.

Als je het op basis van voetbalkwaliteiten bekijkt, kan het best, maar Ronaldinho, Kaka, Adriano, Lampard, Henry, Sjefke, Toni, Prso, Simao Sabrosa, Raul of Sla-dan kunnen het ook zomaar worden, om maar es een paar spelers te noemen. :wink: (er vanuit gaande dat de landen waar deze spelers voor spelen zich plaatsen).


Natuurlijk bedoel ik het op basis van zijn voetbalkwaliteiten, ik vind namelijk dat hij nog steeds aan het groeien is, dus volgend jaar zou hij misschien wel op zijn top kunnen zitten, juist op het goede moment...
De meeste uit jouw lijstje zouden het ook kunnen worden, maar ik heb het gevoel dat het Robben wordt...Raul heeft trouwens zijn beste tijd wel gehad, dus die zie ik het niet meer worden.

Ligt er maar net aan hoe ver oranje komt. Dus dat zal in eerste plaats ook aan de loting liggen. Als je in het toernooi kan groeien als team dan kun je eind komen. Maar moet je bijvoorbeeld beginnen tegen Argentinie dan kun je het wel eens heel zwaar gaan krijgen.

Kijk maar naar het afgelopen EK, beginnen tegen Duitsland en vervolgens mag je tegen Tsjechie, en daar sta je dan 1 punt uit 2 wedstrijden.
Reply
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Ik denk trouwens dat Arjen Robben de beste speler van het toernooi gaat worden in Duitsland (als hij heel blijft).

Op basis waarvan denk je dat? Dat kan, zoals je zelf al aangeeft, nog heel vaak fout gaan, want hij is nogal blessuregevoelig.

Als je het op basis van voetbalkwaliteiten bekijkt, kan het best, maar Ronaldinho, Kaka, Adriano, Lampard, Henry, Sjefke, Toni, Prso, Simao Sabrosa, Raul of Sla-dan kunnen het ook zomaar worden, om maar es een paar spelers te noemen. :wink: (er vanuit gaande dat de landen waar deze spelers voor spelen zich plaatsen).


Natuurlijk bedoel ik het op basis van zijn voetbalkwaliteiten, ik vind namelijk dat hij nog steeds aan het groeien is, dus volgend jaar zou hij misschien wel op zijn top kunnen zitten, juist op het goede moment...
De meeste uit jouw lijstje zouden het ook kunnen worden, maar ik heb het gevoel dat het Robben wordt...Raul heeft trouwens zijn beste tijd wel gehad, dus die zie ik het niet meer worden.

Ligt er maar net aan hoe ver oranje komt. Dus dat zal in eerste plaats ook aan de loting liggen. Als je in het toernooi kan groeien als team dan kun je eind komen. Maar moet je bijvoorbeeld beginnen tegen Argentinie dan kun je het wel eens heel zwaar gaan krijgen.

Kijk maar naar het afgelopen EK, beginnen tegen Duitsland en vervolgens mag je tegen Tsjechie, en daar sta je dan 1 punt uit 2 wedstrijden.

Maar we zijn nu groepshoofd, dus dan ontloop je Argentinie en Duitsland al, aangezien die ook wel groepshoofd zullen worden. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Matador! Wrote:
Mac Wrote:
Ricochan Wrote:
Kezmania Wrote:
Ricochan Wrote:En we kunnen hopelijk kaartjes winnen via da CT

Belofte maakt schuld toch :Big Grin


Mac maakte ergens de opmerking dat hij hoopte dat ze nog aan die kaartjes konden komen....dus daar hopen we idd dan maar op..

nee hoor ik maakte de opmerking dat we hopelijk nog aan die kaartjes kunnen komen...voor ons zal t net zo moeilijk worden als voor ieder ander waarschijnlijk. Mocht t niet lukken zal uiteraard voor een passende vervanging gezocht worden

Die passende vervanging valt dan in de categorie Real Madrid - Barcelona ongeveer?

dat zullen we dan ter zijner tijd wel met de winnaar bespreken.
Reply
Met zo'n WK (en EK) moet je ook gewoon een beetje mazzel hebben, en op het juiste moment je beste wedstrijden spelen, om te roepen dat Nederland of wie dan ook wel even kampioen gaat worden zou dus ook nergens op slaan, je kan er ook gewoon al snel uitliggen. Maar met v. basten aan het roer lijken we iig verzekerd van een portie geluk :wink:
Bangkok resident.
Reply
Daum: 'Oranje onmisbare factor op een WK'
R. Deelstra | 10-10-2005 16:09:46

In Duitsland is het nieuws dat Nederland komende zomer weer aan het wereldkampioenschap met vreugde ontvangen. Christoph Daum, de succesvolle trainer van Fenerbahçe, blies op de Duitse televisie de loftrompet over Oranje en haar soort voetbal. "Nederland hoort op een WK."

"We moeten blij zijn dat Nederland komende zomer naar Duitsland komt", zei Daum, in Duitsland nog altijd heel populair, over de aartsrivaal. "Nederland heeft al jarenlang geweldige ploegen en ze staan garant voor mooi voetbal. Ik verheug me er op om ze komende zomer in Duitsland aan het werk te zien. Nederland mag niet ontbreken op een WK, ze horen er gewoon bij."

"In het verleden heeft Nederland vaak ontzettend veel pech gehad. Ik kan me de wedstrijd tegen Brazilië op het WK van 1998 nog goed herinneren. Dat was één van de beste wedstrijden die ik ooit op een WK gezien heb. Nederland verloor uiteindelijk na strafschoppen. Dat was pure pech", ging Daum verder.

"Ik geloof niet in de verhalen dat Nederland geen winnaarsmentaliteit zou hebben. Ze hebben simpelweg nooit het geluk aan hun zijde gehad." Oranje bereikte in het verleden twee keer de WK-finale en een keer de halve finale. Duitsland daarentegen werd drie keer wereldkampioen, in 1954, 1974 en 1990.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
FC Wageningen Wrote:Daum: 'Oranje onmisbare factor op een WK'
R. Deelstra | 10-10-2005 16:09:46

In Duitsland is het nieuws dat Nederland komende zomer weer aan het wereldkampioenschap met vreugde ontvangen. Christoph Daum, de succesvolle trainer van Fenerbahçe, blies op de Duitse televisie de loftrompet over Oranje en haar soort voetbal. "Nederland hoort op een WK."

"We moeten blij zijn dat Nederland komende zomer naar Duitsland komt", zei Daum, in Duitsland nog altijd heel populair, over de aartsrivaal. "Nederland heeft al jarenlang geweldige ploegen en ze staan garant voor mooi voetbal. Ik verheug me er op om ze komende zomer in Duitsland aan het werk te zien. Nederland mag niet ontbreken op een WK, ze horen er gewoon bij."

"In het verleden heeft Nederland vaak ontzettend veel pech gehad. Ik kan me de wedstrijd tegen Brazilië op het WK van 1998 nog goed herinneren. Dat was één van de beste wedstrijden die ik ooit op een WK gezien heb. Nederland verloor uiteindelijk na strafschoppen. Dat was pure pech", ging Daum verder.

"Ik geloof niet in de verhalen dat Nederland geen winnaarsmentaliteit zou hebben. Ze hebben simpelweg nooit het geluk aan hun zijde gehad." Oranje bereikte in het verleden twee keer de WK-finale en een keer de halve finale. Duitsland daarentegen werd drie keer wereldkampioen, in 1954, 1974 en 1990.


Wrijf het er nog maar een keertje in, zul je zien dat die mazzelaars het weer ver gaan schoppen :letitallout:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
WIJ WORDEN GEWOON WERELDKAMPIOEN!!!

Heb nog nooit gezegd, voorspelt of gepouled dat NL uberhaubt de finale van een eindronde zou halen maar volgend jaar gaat het gebeuren!!!

Weltmeister in Duitsland en de cirkel is rond! 2 Grootste successen ooit bij de grootste vijand, voorbestemd!

NL zal voortaan vragen Duitsland elke 2 jaar kandidaat te stellen voor de eindrondes =D>

Onder leiding van Marco (neus), raffie (ex-neus), Denny L (ex-neus) en Flappie worden wij kampioen! =D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Flappie is geen ex-ajacied?
Reply
Zolang dat gezeur over die vuile vieze stinkhoer van een Bommel maar over is nu
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Van Bommel scoort de winnende goal in de finale tegen Duitsland, 4 minuten in blessuretijd. 1-0.

Dan is de cirkel helemaal rond, een duitser die de duitsers op hun eigen manier terugpakt!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Van Bommel scoort de winnende goal in de finale tegen Duitsland, 4 minuten in blessuretijd. 1-0.

Dan is de cirkel helemaal rond, een duitser die de duitsers op hun eigen manier terugpakt!

Vanaf zn bank thuis??
Wat je allemaal niet kan doen met een Playstation
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treesong Wrote:Zolang dat gezeur over die vuile vieze stinkhoer van een Bommel maar over is nu

Dat komt bij elke wedstrijd weer terug, en terecht natuurlijk :8:
Reply
Treesong Wrote:Zolang dat gezeur over die vuile vieze stinkhoer van een Bommel maar over is nu


Beetje respect voor hem zou wel op zijn plaats zijn.
Bangkok resident.
Reply
Treesong Wrote:Zolang dat gezeur over die vuile vieze stinkhoer van een Bommel maar over is nu

:eeeek: :roll: :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Treesong

=D> =D> =D>
Reply
ik voel een hap aankomen
Reply
Ricochan Wrote:
Treesong Wrote:Zolang dat gezeur over die vuile vieze stinkhoer van een Bommel maar over is nu


Beetje respect voor hem zou wel op zijn plaats zijn.

Waarom dat in vredesnaam? Respect moet je verdienen en dat is onmogelijk als je geen enkele bijdrage levert aan de schitterende resultaten van Oranje...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Zolang dat gezeur over die vuile vieze stinkhoer van een Bommel maar over is nu

Dat komt bij elke wedstrijd weer terug, en terecht natuurlijk :8:

Neuh... denk het niet... als we eenmaal lekker aan het ballen zijn in Duitsland heeft niemand het meer over die potsierlijke bankzitter...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Kezmania Wrote:
Treesong Wrote:Zolang dat gezeur over die vuile vieze stinkhoer van een Bommel maar over is nu

Dat komt bij elke wedstrijd weer terug, en terecht natuurlijk :8:

Neuh... denk het niet... als we eenmaal lekker aan het ballen zijn in Duitsland heeft niemand het meer over die potsierlijke bankzitter...

Waar wedden we om :wink:
Reply


Forum Jump: