The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




(OT) Speciaal voor Davydoff
#31
We hebben niet eens een kantine... Alleen een keukentje en die gebruik ik louter om af en toe een saffie te roken...
Reply
#32
Mukkus Wrote:
Davydoff Wrote:
Treesong Wrote:Ik meende toch echt dat ze laatst een debiteurenbeheerder zochten bij Metro :roll:

dat heb ik ook eens gelezen, maar ik denk niet dat ze mij kunnen betalen.

1 pallet pindasaus per week is inderdaad teveel gevraagd!

Heeey ik heb mijn eis verlaagd naar 1 pallet per maand, maar dat was blijkbaar nog te veel. Icon_evil

Metro SUCKS
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#33
vind het eignelijk best een botte actie van ze, tegen allemaal vrijwilligers (neem ik aan?) zeggen dat ze niet leuk/mooi/jong genoeg zijn en worden vervangen door scholiertjes voor een klein stukje tekst waardoor die krant écht niet meer gelezen gaat worden :|

maar eens een brief insturen dat ik dave van aken terug wil :letitallout:
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#34
Ik doe mee, want nu zit ie weer de gehele dag op het forum, dan liever in de Metro, die lees ik toch niet.
Reply
#35
Dugarry Wrote:Ik doe mee, want nu zit ie weer de gehele dag op het forum, dan liever in de Metro, die lees ik toch niet.

want dat deed ik gelukkig nooit..... 3000 posts maar.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#36
Aukinho Wrote:vind het eignelijk best een botte actie van ze, tegen allemaal vrijwilligers (neem ik aan?) zeggen dat ze niet leuk/mooi/jong genoeg zijn en worden vervangen door scholiertjes voor een klein stukje tekst waardoor die krant écht niet meer gelezen gaat worden :|

maar eens een brief insturen dat ik dave van aken terug wil :letitallout:

Dave van Aken terug!!!!!

ze zijn trouwens zelf allemaal oerlelijk daar bij de Metro :wink: Ik pas er dus goed tussen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#37
Keyzer bedankt. =D> Jouw idee Icon_question

Wat kan ik verwachten Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#38
Wat is dat toch voor een slap gelul in de ruimte man!! Of vertel het hele verhaal of houd je muil !!

sjonge sjonge
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#39
Saartje Wrote:Wat is dat toch voor een slap gelul in de ruimte man!! Of vertel het hele verhaal of houd je muil !!

sjonge sjonge

zo stoer doe je niet tegen Keyzer.

Vechten Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#40
I agree with saartje! kom op met het verhaal!
Reply
#41
Ik heb keijzer nog niet kunnen betrappen op vol-sla-gen nutteloos gelul in de ruimte cq. een opmerking met geen enkele aanknopingspunt naar welk onderwerp/gebeurtenis dan ook.


En vechten ? kom maar met een datum en tijd, zal ik kijken of ik een gaatje voor je kan prikken, prutser...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#42
Je hebt het zeker gewoon verneukt. Vanavond zie ik je vast wel zitten....

Heb ik iig een leuke avond, 90 minuten lang lachen!
Reply
#43
Davydoff Wrote:
Saartje Wrote:Wat is dat toch voor een slap gelul in de ruimte man!! Of vertel het hele verhaal of houd je muil !!

sjonge sjonge

zo stoer doe je niet tegen Keyzer.

Vechten Icon_question

KOM MAAR!!!!!!!!!!!!! Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#44
Saartje Wrote:Ik heb keijzer nog niet kunnen betrappen op vol-sla-gen nutteloos gelul in de ruimte cq. een opmerking met geen enkele aanknopingspunt naar welk onderwerp/gebeurtenis dan ook.


En vechten ? kom maar met een datum en tijd, zal ik kijken of ik een gaatje voor je kan prikken, prutser...

dus jij wist waar het over ging toen hij deze topic opende..... nu even stil zijn aub. ssst uuuhh stil!

prutser, je zal je moeder bedoelen :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#45
Bocaloca Wrote:
Davydoff Wrote:
Saartje Wrote:Wat is dat toch voor een slap gelul in de ruimte man!! Of vertel het hele verhaal of houd je muil !!

sjonge sjonge

zo stoer doe je niet tegen Keyzer.

Vechten Icon_question

KOM MAAR!!!!!!!!!!!!! Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil

hahaha :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#46
Dugarry Wrote:Je hebt het zeker gewoon verneukt. Vanavond zie ik je vast wel zitten....

Heb ik iig een leuke avond, 90 minuten lang lachen!

geen liefdes smsjes sturen he :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#47
Davydoff Wrote:
Bocaloca Wrote:
Davydoff Wrote:
Saartje Wrote:Wat is dat toch voor een slap gelul in de ruimte man!! Of vertel het hele verhaal of houd je muil !!

sjonge sjonge

zo stoer doe je niet tegen Keyzer.

Vechten Icon_question

KOM MAAR!!!!!!!!!!!!! Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil

hahaha :wink:

Dat zeg je nu :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
Bocaloca Wrote:
Davydoff Wrote:
Bocaloca Wrote:
Davydoff Wrote:
Saartje Wrote:Wat is dat toch voor een slap gelul in de ruimte man!! Of vertel het hele verhaal of houd je muil !!

sjonge sjonge

zo stoer doe je niet tegen Keyzer.

Vechten Icon_question

KOM MAAR!!!!!!!!!!!!! Icon_evil Icon_evil Icon_evil Icon_evil

hahaha :wink:

Dat zeg je nu :wink:

oke oke, maar eerst Saartje! Ik moet me wel een beetje opwarmen namelijk :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#49
Davydoff Wrote:
Saartje Wrote:Ik heb keijzer nog niet kunnen betrappen op vol-sla-gen nutteloos gelul in de ruimte cq. een opmerking met geen enkele aanknopingspunt naar welk onderwerp/gebeurtenis dan ook.


En vechten ? kom maar met een datum en tijd, zal ik kijken of ik een gaatje voor je kan prikken, prutser...

dus jij wist waar het over ging toen hij deze topic opende..... nu even stil zijn aub. ssst uuuhh stil!

prutser, je zal je moeder bedoelen :!:

true, daar heb je gelijk in..... Maar hij bracht het op een andere manier die toch beter te pruimen is dan jij doet.... Wellicht is dat de reden dat je ex-Metro bent?

En laten we de familie erbuiten houden.... Stel nou eens dat ik geen moeder meer heb?

en dus?........ ik zie nog geen uitnodiging...
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#50
Kap eens effe...stelletje Mokers! Wink
Economists do it with models...
Reply
#51
Saartje Wrote:
Davydoff Wrote:
Saartje Wrote:Ik heb keijzer nog niet kunnen betrappen op vol-sla-gen nutteloos gelul in de ruimte cq. een opmerking met geen enkele aanknopingspunt naar welk onderwerp/gebeurtenis dan ook.


En vechten ? kom maar met een datum en tijd, zal ik kijken of ik een gaatje voor je kan prikken, prutser...

dus jij wist waar het over ging toen hij deze topic opende..... nu even stil zijn aub. ssst uuuhh stil!

prutser, je zal je moeder bedoelen :!:

true, daar heb je gelijk in..... Maar hij bracht het op een andere manier die toch beter te pruimen is dan jij doet.... Wellicht is dat de reden dat je ex-Metro bent?

En laten we de familie erbuiten houden.... Stel nou eens dat ik geen moeder meer heb?

oh, ik vond dat over je moeder wel een beetje baldadig en gezien jouw overdreven reactie dacht ik dat je dat ook was. Ik wist niet dat je serieus was..... Wat doet het er eigenlijk toe als je geen moeder meer hebt Icon_question
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#52
Staat een beetje lullig als je een opmerking maakt over iemands moeder, en dan bljikt deze geen moeder meer te hebben. Dit kan best gevoelig liggen

Dus heertjes geen gezeur meer over familieleden en vaag baldadig gedrag Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#53
Bocaloca Wrote:Staat een beetje lullig als je een opmerking maakt over iemands moeder, en dan bljikt deze geen moeder meer te hebben. Dit kan best gevoelig liggen

tja en das de bedoeling van beledigen. Mijn gewicht ligt ook gevoelig, maar dat stopt niemand hier. Als iemand de bal kaatst...... :wink:

Voor alle duidelijkheid ik heb natuurlijk een vrijbriefje om dit soort dingen te zeggen. Een beetje zoals Marokkanen alleen grappen mogen maken over Marokkanen. :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#54
Nou ben ik gelukkig niet zo gevoelig, en leeft mijn moeder nog... maar dat terzijde... :wink:

Ik begin mij alleen te ergeren aan bepaalde posts/personen.... moet dat eigenlijk niet doen en dit al helemaal niet ventileren via dit forum....
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#55
Davydoff Wrote:
Bocaloca Wrote:Staat een beetje lullig als je een opmerking maakt over iemands moeder, en dan bljikt deze geen moeder meer te hebben. Dit kan best gevoelig liggen

tja en das de bedoeling van beledigen. Mijn gewicht ligt ook gevoelig, maar dat stopt niemand hier. Als iemand de bal kaatst...... :wink:

Voor alle duidelijkheid ik heb natuurlijk een vrijbriefje om dit soort dingen te zeggen. Een beetje zoals Marokkanen alleen grappen mogen maken over Marokkanen. :wink:

pak dan iemand met zichzelf terug, en niet met een familielid Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#56
Davydoff Wrote:
Bocaloca Wrote:Staat een beetje lullig als je een opmerking maakt over iemands moeder, en dan bljikt deze geen moeder meer te hebben. Dit kan best gevoelig liggen

tja en das de bedoeling van beledigen. Mijn gewicht ligt ook gevoelig, maar dat stopt niemand hier. Als iemand de bal kaatst...... :wink:

Aan je gewicht kan je wat doen...zie Keyzer...aan het overlijden van iemands moeder niet ....dus dat is onzin wat je nu zegt...dikke Wink
Economists do it with models...
Reply
#57
Saartje Wrote:Ik begin mij alleen te ergeren aan bepaalde posts/personen

Of vertel het hele verhaal of houd je muil !!
:razz:

(jaja, dat je mij bedoelde weet ik, maar ik kon het niet helpen dat om 22.00 uur de laatste bus ging)
Reply
#58
HT-Moker Wrote:
Davydoff Wrote:
Bocaloca Wrote:Staat een beetje lullig als je een opmerking maakt over iemands moeder, en dan bljikt deze geen moeder meer te hebben. Dit kan best gevoelig liggen

tja en das de bedoeling van beledigen. Mijn gewicht ligt ook gevoelig, maar dat stopt niemand hier. Als iemand de bal kaatst...... :wink:

Aan je gewicht kan je wat doen...zie Keyzer...aan het overlijden van iemands moeder niet ....dus dat is onzin wat je nu zegt...dikke Wink

dat is het punt niet..... geitenneuker :wink: Het blijft gevoelig.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#59
Die fucking trein ging om 23:45 [en die miste ik ook nog, maar dat terzijde...kutdorp]!!! Dat jij om 22:00 uur geen enkele notie van tijd meer had is mij bekend !

Wink
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#60
Davydoff Wrote:dat is het punt niet..... geitenneuker :wink: Het blijft gevoelig.

Doe er wat aan! :!:
Economists do it with models...
Reply


Forum Jump: