The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NEC - Feyenoord
#1
Nou dat wordt lachen morgen.. Aarab in het centrum. Dit wordt echt prijsschieten... maar dan ook echt prijsschieten. Die Aarab is zooooooooooooooo slecht. Zet dan Davids achterin en die Fachtali ofzo voorin.. kunnen we nog voor 0-0 gaan.

Opstelling: Babos; Muslu, Aarab, Wisgerhof, El Akchaoui; Kivuvu, Vadocz, Worm, Davids; Saïdi, Lens.

Iedereen die je mist is blessé..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#2
NEC is beter
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#3
Aarab stond niet in de basis, maar speelt de 2e helft ipv Vadocz. Lee voor Wijnaldum aan de andere kant.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
En meteen 0-1 Guzman! Ik lach me dood als het een fout van Aarab is. \Big Grin/
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
0-2 Guzman

Hopen dat het 0-3 wordt heb ik mijn TT goed en 7 punkte voor Hofland Big Grin
Reply
#6
slechte wedstrijd, maar die lastige uitwedstrijden tegen de kleintjes moet je gewoon winnen in dit stadium en verder niet zeuren. 2x een alerte de guzman na fouten van nec achterin. beide supporterskampen waren zeer content met de ontwikkelingen elders in het land.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
centre court Wrote:beide supporterskampen waren zeer content met de ontwikkelingen elders in het land.
NEC zeer content als een directe concurrent wint :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
centre court Wrote:beide supporterskampen waren zeer content met de ontwikkelingen elders in het land.

haha.. die tamme tering gofferttribune ja. kk stumpers.. en maar juichen als VVV en Excelsior scoren.. stumpers snappen er allemaal niks van. staan fucking bijna laatste man gaan hun staan juichen voor VVV..

Voor de rest... met iemand als Lens erin zul je nooit winnen. Ongelooflijk wat is die gast slecht EN LUI !!!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#9
harry_bierdop Wrote:
centre court Wrote:beide supporterskampen waren zeer content met de ontwikkelingen elders in het land.

haha.. die tamme tering gofferttribune ja. kk stumpers.. en maar juichen als VVV en Excelsior scoren.. stumpers snappen er allemaal niks van. staan fucking bijna laatste man gaan hun staan juichen voor VVV..

Voor de rest... met iemand als Lens erin zul je nooit winnen. Ongelooflijk wat is die gast slecht EN LUI !!!

Hopen dat er volgende wedstrijd ook weer wat te juichen is voor VVV [-o<
Make tea, not war
Reply
#10
harry_bierdop Wrote:haha.. die tamme tering gofferttribune ja. kk stumpers.. en maar juichen als VVV en Excelsior scoren.. stumpers snappen er allemaal niks van. staan fucking bijna laatste man gaan hun staan juichen voor VVV..

Dat is overal hetzelfde....staan we bij Heerenveen thuis met 1-2 achter tegen bijvoorbeeld Sparta, wordt er gejuichd omdat Groningen op dat moment op een 1-0 achterstand komt bij Feyenoord. Doet mij echt helemaal niks, hooguit verbazing.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
Mukkus Wrote:
harry_bierdop Wrote:haha.. die tamme tering gofferttribune ja. kk stumpers.. en maar juichen als VVV en Excelsior scoren.. stumpers snappen er allemaal niks van. staan fucking bijna laatste man gaan hun staan juichen voor VVV..

Dat is overal hetzelfde....staan we bij Heerenveen thuis met 1-2 achter tegen bijvoorbeeld Sparta, wordt er gejuichd omdat Groningen op dat moment op een 1-0 achterstand komt bij Feyenoord. Doet mij echt helemaal niks, hooguit verbazing.

Ja ach.. dat is ook normaal ja. Maar niet als je 14e staat en de laatste plaats 3 punten onder je is en 2 teams die onder je staan voor. Dan vind ik het een heel ander verhaal..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#12
harry_bierdop Wrote:
centre court Wrote:beide supporterskampen waren zeer content met de ontwikkelingen elders in het land.

haha.. die tamme tering gofferttribune ja. kk stumpers.. en maar juichen als VVV en Excelsior scoren.. stumpers snappen er allemaal niks van. staan fucking bijna laatste man gaan hun staan juichen voor VVV..

Voor de rest... met iemand als Lens erin zul je nooit winnen. Ongelooflijk wat is die gast slecht EN LUI !!!

Kneuzen idd, is een groot irritatie punt bij mij. Gelukkig nog niet vaak meegemaakt, op 1 uitzondering na. Vorig jaar, ik weet niet meer welke wedstrijd maar fct kwam iig op achterstand bij andere degradatiekandidaat. Zit zo'n puberaal kutkind achter mij te juichen, hij wist niet hoe snel die zijn bek moest houden toen de rest vak hem behoorlijk geirriteerd aan keek.
Reply
#13
Die hooligans daar ook in Almelo. Gaan ze met zijn allen een kind doodkijken :-"
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#14
Legion Wrote:Die hooligans daar ook in Almelo. Gaan ze met zijn allen een kind doodkijken :-"

Misschien staat het wel op Youtube. Als daar filmpjes op staan van Pieckenhoven die op de training op de lat schiet, mag dit niet achter blijven.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: