The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV-W2
#31
Hahahaha!!!Hakkuh

<!-- m --><a class="postlink" href="http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=186#e14420">http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijde ... 186#e14420</a><!-- m -->

Hup Alex ©, Hup Kromme Jan!!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#32
Frits Wrote:HOE TERECHT!!!!!

ik vorige week

nu jullie!!!!!!!!!!!!!!
FARFAN HELD!! hij doet niet aan competitiemanagervervalsing Wink

Ik ook vorige week (en al 2 keer Kutkramp), hoezo vervalsing? Icon_evil
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
EJR Wrote:Hahahaha!!!Hakkuh

<!-- m --><a class="postlink" href="http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijden/news.php?b=186#e14420">http://psv.netwerk.to/nieuws/wedstrijde ... 186#e14420</a><!-- m -->

Hup Alex ©, Hup Kromme Jan!!

En Fokker is failliet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#34
Quote:Farfan weer bij de selectie

Farfan sluit zich weer aan bij de selectie. De aanvaller moest de wedstrijd tegen Heracles aan zich voorbij laten gaan door een blessure aan de onderkant van zijn voet.

Ondanks dat Farfan medisch weer fit is verklaard is het niet zeker dat hij morgen ook zal spelen. Farfan zelf heeft wat twijfels of het wel verstandig om weer mee te doen. Met het oog op de wedstrijd tegen Feyenoord in De Kuip kan het zijn dat Farfan een wedstrijd extra zal missen.

Indien Farfan morgen niet zal spelen, zal dat betekenen dat Kluivert in de basis zal beginnen.

Koeman hoopt met een steeds fittere Kluivert en de terugkeer van Farfan snel 4-3-3 te gaan spelen. Vooral in thuiswedstrijden wil de trainer graag aanvallend wat extra's brengen. Het is natuurlijk niet zo dat Koeman kosten wat kost 4-3-3 gaat spelen, als de spelers de vorm niet hebben of de tegenstander het goed aanpakt, is 4-4-2 zoals de laatste weken nog altijd een optie.

Quote:Een vrijwel complete selectie trainde vandaag in aanloop naar de competitiewedstrijd tegen Willem II. Ook stagespeler Franklin Salas, de international uit Ecuador, was vrijdagochtend van de partij. Een verslag vanaf De Herdgang.

Nog drie duels tot de winterstop
Voor de winterstop begint moet PSV ook nog aan de bak tegen Feyenoord (Tweede kerstdag in Rotterdam) en ADO Den Haag (30 december in Eindhoven). Jefferson Farfán, vorige wedstrijd nog afwezig met een lichte hamstringblessure, trainde weer voluit mee. Ook Jan Kromkamp, donderdag nog ziek, was weer van de partij. De wedstrijd zaterdagavond is zo goed als uitverkocht en begint om 19.30 uur. Voor de liefhebbers wordt het duel tegen betaling ook live uitgezonden op internet, via Planet Voetbal

Lijkt geen vuiltje aan de lucht als je hem zo ziet...

[Image: 117419_296_1166784186349-Training221206-3758.jpg]
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#35
Zieke jan en farfan doen gewoon nie mee =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
Doet ie kontslet van een Farfan nu wel mee?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Morgen: Farfan misschien, Da Costa niet



Wedstrijd : PSV - Willem II
Datum : 23 - 12 - 2006
Tijd : 19.30
Stadion : Philips Stadion
Locatie : Eindhoven

Jefferson Farfán is nog een vraagtekentje voor de competitiewedstrijd tegen Willem II, Manuel da Costa zal er sowieso niet bij zijn. Dat zei hoofdcoach Ronald Koeman vrijdag in zijn wekelijkse gesprek met de pers.



© PSV Media - Koeman tijdens het wekelijks persgesprek.

Kluivert mogelijk in de basis
Farfán zit wel bij de groep van achttien, maar morgen pas neemt Koeman een beslissing of hij wel of niet start. "Hij heeft zelf nog lichte twijfel. Schieten en afwerken ging goed, alleen heeft hij natuurlijk weinig getraind. Als Farfán niet start, dan start Kluivert in de basis. Gezien de wedstrijd hebben we behoefte aan een echte spits. Zeker in thuiswedstrijden geef ik de voorkeur aan drie spitsen, maar als de spelers die daarvoor in aanmerking komen niet in vorm of fit zijn, wijk je daar wel eens van af."

Feyenoord-uit
"Kluivert is weer wat verder, hij heeft meer ritme en dan gaat dat automatisch vooruit. We willen uiteraard naar een situatie dat hij altijd kan starten. Ik heb nog steeds het idee dat hij naar honderd procent kan gaan." Koeman gedachten zijn nog niet bij de wedstrijd met Feyenoord, maar toch werd dat duel (tegen zijn broer Erwin) even aangestipt. "We zijn nog niet te veel met Feyenoord bezig, maar uiteraard is het wel leuk dat de broederstrijd weer losbarst. Een moeilijke uitwedstrijd, je weet niet wat je kunt verwachten. Hun elftal wisselt goede momenten af met zwakke prestaties. Qua resultaat en punten staan ze redelijk, maar Feyenoord heeft wel een heel onrustig half jaar gehad."
Wie dit leest is gek
Reply
#38
Die speelt dus gewoon, stelletje jankerds :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#39
Ik denk dat ze Farfan sparen, voor de wedstrijd tegen Feyenoord. Kom op, Willem II, dan hebben ze hem toch niet nodig? Dat ziet Ronald Koeman ook.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#40
Ben bang dat Farfan dus niet gaat spelen. Gewoon rust geven voor tegen Feyenoord! Ik hoorde van iemand die maandag op training was dat hij al gewoon meetrainde. Blijkbaar dus hele week wel getraind, maar toch niet fit. :| Volgende keer ga ik toch maar weer zelf kijken. :p
Reply
#41
Peter Wrote:Ben bang dat Farfan dus niet gaat spelen. Gewoon rust geven voor tegen Feyenoord! Ik hoorde van iemand die maandag op training was dat hij al gewoon meetrainde. Blijkbaar dus hele week wel getraind, maar toch niet fit. :| Volgende keer ga ik toch maar weer zelf kijken. :p

Ik geloof niet dat je het helemaal begrijpt, Peter...... Farfan MOET spelen morgen..... het MOET!!!!! Icon_evil Icon_evil
Wie dit leest is gek
Reply
#42
Jammer van de investering, ik dacht dat die zuid-amerikanen grotere bikkels waren :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#43
Treesong Wrote:Jammer van de investering, ik dacht dat die zuid-amerikanen grotere bikkels waren :cry:

Helemaal niet jammer, PSV wint morgen maar met 1-0 en ik de Kuip jast ie er 3 in tegen die vermoeide Rotterdamse verdedigers.
Reply
#44
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Jammer van de investering, ik dacht dat die zuid-amerikanen grotere bikkels waren :cry:

Helemaal niet jammer, PSV wint morgen maar met 1-0 en ik de Kuip jast ie er 3 in tegen die vermoeide Rotterdamse verdedigers.

Daar kan ik mee leven :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#45
Peter Wrote:
Treesong Wrote:Jammer van de investering, ik dacht dat die zuid-amerikanen grotere bikkels waren :cry:

Helemaal niet jammer, PSV wint morgen maar met 1-0 en ik de Kuip jast ie er 3 in tegen die vermoeide Rotterdamse verdedigers.
\Big Grin/
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#46
Ekslem Wrote:Mark my words, Farfan speelt!

tegen feyenoord ja. waar ze met 0-1 winnen door kone of mendez. De 2 spelers die zo'n beetje voor alle uitdoelpunten zorgen.


Farfan dit seizoen
09/09/2006 Willem II PSV 1-3 1
17/09/2006 PSV Feyenoord 2-1 1
15/10/2006 PSV Roda JC 4-1 1
25/10/2006 PSV Sparta Rotterdam 7-0 3
04/11/2006 PSV NAC Breda 3-0 2
18/11/2006 PSV Excelsior 4-0 1
25/11/2006 PSV FC Utrecht 5-0 2

en geen bikkel zijn en alleen maar kunnen scoren met publiek achter zich...

neem dan mendez:

09/09/2006 Willem II PSV 1-3 2
23/09/2006 ADO Den Haag PSV 0-2 1
22/10/2006 AZ PSV 1-3 1
02/12/2006 Vitesse PSV 0-1 1

Big Grin
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#47
Quote:Patrick Kluivert krijgt een basisplaats bij PSV
door Frans van den Nieuwenhof

Zaterdag 23 december 2006 - Patrick Kluivert staat vanavond voor het eerst in de basis bij PSV. Trainer Ronald Koeman wil de spits tegen Willem II graag een hele wedstrijd aan het werk zien. Kluivert krijgt de kans, omdat Farfán wegens een hamstringblessure uit voorzorg aan de kant blijft. PSV is intussen druk bezig met versterkingen.

Eindhoven

Formeel neemt Koeman pas vanochtend een beslissing over de inzetbaarheid van Farfán, maar gisteren bleek zijn terughoudendheid. „Jefferson heeft weinig getraind de laatste week. Het is niet verstandig om nu risico’s te nemen. Ik wil ook graag zien hoever Patrick is. Hij heeft spelritme nodig. Tegen Willem II hebben we bovendien behoefte aan een echte, diepe spits.“
Omdat Kluivert niet honderd procent belast kan worden en Farfán een paar dagen extra training goed kan gebruiken, valt Koeman tegen Feyenoord waarschijnlijk terug op de vaste speelwijze.

:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#48
:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Wie dit leest is gek
Reply
#49
Ik vorige week, jullie deze week :cheers:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#50
Is het niet te vroeg voor een biertje?
Wie dit leest is gek
Reply
#51
Het is nooit te vroeg voor een biertje, Kleine Jan
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#52
Een zogenaamd herstelbiertje kan geen kwaad op dit tijdstip
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#53
goa Wrote:Een zogenaamd herstelbiertje kan geen kwaad op dit tijdstip

Ik moet toch nog langs de ABC , dus d'r zit nu vast wel een dude bij Sportdreams die voor dat herstelbiertje even Konee in m'n team sloebert :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#54
Meneertje Frans van den Nieuwenhof trekt gewoon wat voorbarige conclusies met de hoop een leuk primeurtje te hebben....

Laten we hopen dat hij na vanavond uitgelachen wordt door heel de redactie....
Wie dit leest is gek
Reply
#55
Al zeg je het 100x... hij speelt echt niet :cry:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#56
Willem II zonder Valencia naar PSV
Uitgegeven op vrijdag 22 december 2006 om 20:52:31
print in printvriendelijk formaat email dit bericht aan een vriend

(Novum) - Willem II moet het de laatste twee duels van het jaar doen zonder José Valencia. De verdediger blesseerde zich vrijdagochtend aan zijn knie. De Tilburgers spelen zaterdag uit tegen koploper PSV. Op tweede kerstdag is Excelsior de tegenstander.

Valencia maakt iedere week deel uit van het basiselftal van trainer Dennis van Wijk. De 24-jarige Ecuadoriaan miste één competitieduel vanwege een schorsing.

Willem II staat na zeventien wedstrijden op de zestiende plaats van de ranglijst van de Eredivisie. De achterstand op PSV bedraagt 33 punten.

dat dat even duidelijk is
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#57
Da Costa ontbreekt, Farfán vraagteken

23 december 2006, 12:28 uur
Manuel da Costa haalde vorige week opgelucht adem omdat zijn enkelblessure niet ernstig was, maar de verdediger van PSV is nog steeds niet wedstrijdfit. In de thuiswedstrijd tegen Willem II van zaterdag blijft Da Costa wederom aan de kant, zo meldde coach Ronald Koeman vrijdag. Jefferson Farfán is een vraagteken.

Da Costa ontbreekt, Farfán vraagteken
De aanvaller heeft nog maar weinig last van zijn hamstringkwetsuur, maar of hij fit genoeg is om te spelen, wordt pas in de loop van zaterdag beslist. "Hij heeft zelf nog lichte twijfel. Schieten en afwerken ging goed, alleen heeft hij natuurlijk weinig getraind", lichtte Koeman toe. De trainer hoefde niet lang na te denken over een oplossing als Frafán niet kan spelen: "Als Farfán niet start, dan start Patrick Kluivert in de basis. Kluivert is weer wat verder, hij heeft meer ritme en dan gaat dat automatisch vooruit. We willen uiteraard naar een situatie dat hij altijd kan starten. Ik heb nog steeds het idee dat hij naar honderd procent kan gaan."


invalbeurtje wellicht omdat kluivert toch nog geen 90 minuten aan kan. jij hebt wel die mazzel Kleine Jan
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#58
Idd Kleine Jan heeft een gouwe pik mwat dat betreft. Hij zal dus wel 10 min. voor tijd invallen de 3 en 4-0 maken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#59
Farfan zou vanavond waarschijnlijk kunnen spelen tegen Willem II. Het ligt echter meer voor de hand dat de hamstring van de Peruviaan rust krijgt met het oog op de wedstrijden tegen Feyenoord en ADO, die ook nog volgen deze week. Patrick Kluivert is dan zijn logische vervanger.

Meer problemen heeft Koeman waarschijnlijk niet op te lossen voor vanavond. Een rentree van Da Costa zit er niet in, maar dat werd ook al niet meer verwacht. De vermoedelijke opstelling van PSV:

Gomes; Reiziger, Alex, Salcido, Kromkamp; Mendez, Afellay, Simons, Cocu; Koné, Kluivert.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#60
Ekslem Wrote:Mark my words, Farfan speelt!

Patrick Kluivert krijgt een basisplaats bij PSV
door Frans van den Nieuwenhof

Zaterdag 23 december 2006 - Patrick Kluivert staat vanavond voor het eerst in de basis bij PSV. Trainer Ronald Koeman wil de spits tegen Willem II graag een hele wedstrijd aan het werk zien. Kluivert krijgt de kans, omdat Farfán wegens een hamstringblessure uit voorzorg aan de kant blijft. PSV is intussen druk bezig met versterkingen.


ben heel benieuwd
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: