The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV-W2
#91
Tardelli 4-0, wie heeft 'm niet :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#92
assist kromkanp, wie heeft hem niet :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#93
Ricochan Wrote:Je pik heeft niet gewerkt dus...

Ik heb hem niet ingezet.....
Wie dit leest is gek
Reply
#94
Ok vandaar dat hij niet meedeed....
Bangkok resident.
Reply
#95
Voor de 10e keer op rij de 0 gehouden, toch knap ! =D>
Bangkok resident.
Reply
#96
Kleine Jan Wrote:
Ricochan Wrote:Je pik heeft niet gewerkt dus...

Ik heb hem niet ingezet.....
Vandaar, doe dat de volgende keer wel! Icon_evil
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#97
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way,
Iedereen kan voetballen, behalve Willem II
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way,
Volgend jaar niet tegen ons, maar tegen EVV!
'play offs are for losers'
Reply
#98
franco Wrote:Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way,
Iedereen kan voetballen, behalve Willem II
Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way,
Volgend jaar niet tegen ons, maar tegen EVV!

Ik de Kuip zullen wel

Jingle bells, jingle bells,
Jingle all the way,
Iedereen kan voetballen, behalve PSV

te horen krijgen.

Dat liedje hoor je nu tegen bijna elke club. Beetje ADO-supporters na-apen, maarja hij was wel mooi. Net voor de 3-0 zong Oost het, de 3-0 werd binnengekopt en meteen het hele stadion dat lied. :lol:
Reply
#99
Zelfs bij Roda hoorde je het zondag, terwijl de enige ploeg die voetbalde Twente was en Roda zich beperkte tot het voetbal wat Andorra en Luxemburg ook spelen als ze tegen het Nederlands elftal uitkomen (ok ze scoorden wel 2x). Schrijnend.
Reply
kratovsk Wrote:Zelfs bij Roda hoorde je het zondag, terwijl de enige ploeg die voetbalde Twente was en Roda zich beperkte tot het voetbal wat Andorra en Luxemburg ook spelen als ze tegen het Nederlands elftal uitkomen (ok ze scoorden wel 2x). Schrijnend.

Weet je wat schrijnend is? Dat je daar niet van kunt winnen als ploeg in vorm, revelatie van het seizoen, blabla.. :|
Reply
Peter Wrote:
kratovsk Wrote:Zelfs bij Roda hoorde je het zondag, terwijl de enige ploeg die voetbalde Twente was en Roda zich beperkte tot het voetbal wat Andorra en Luxemburg ook spelen als ze tegen het Nederlands elftal uitkomen (ok ze scoorden wel 2x). Schrijnend.

Weet je wat schrijnend is? Dat je daar niet van kunt winnen als ploeg in vorm, revelatie van het seizoen, blabla.. :|

Helemaal niet schrijnend. Zoals ik op tv ook een speler hoorde zeggen: Met een dergelijk overwicht wint een club 9 van de 10 keer. Dit was die ene keer van niet. Overkomt elke club weleens.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Nou, dat zei bij Babos bij AZ-NEC volgens mij, bij Twente waren de kansen toch wel wat minder. En tsja, tegen zulke verdedigende tegenstanders is het gewoon lastig, als Twente zulke wedstrijden ook al makkelijk zou winnen zouden we wel kampioen worden en dat lijkt me toch enigszins onrealistisch. Maar wel fijn dat je Twente zo hoog inschat Peter, komt vast door die prachtige Twente-PSV van dit seizoen.
Reply
kratovsk Wrote:Zelfs bij Roda hoorde je het zondag, terwijl de enige ploeg die voetbalde Twente was en Roda zich beperkte tot het voetbal wat Andorra en Luxemburg ook spelen als ze tegen het Nederlands elftal uitkomen (ok ze scoorden wel 2x). Schrijnend.

Wat een slechte analyse zeg. Die vergelijking slaat helemaal nergens op. Twente is momenteel in vorm en scoort heel makkelijk. Roda is daarentegen niet goed bezig en kreeg de laatste wedstrijden veel goals tegen. Dan lijkt me het logisch dat je eerst zorgt dat het verdedigend goed in elkaar zit om zo niet in het mes te lopen. En ja, het publiek is ontevreden omdat Roda weinig presteert.

Vervolgens scoort Roda 2 x, krijgt het ook nog eens een handjevol kansen en jij durft met droge ogen de vergelijking met Andorra en Luxemburg te maken en het zelfs schrijnend te noemen. Dat getuigt van weinig kennis en inzicht en slaat als een lul op een drumstel. :|

Prima tactiek van Huub..... =D>
Reply
Ik zeg niet dat het niet logisch vind, ik had zelfs niet anders verwacht in deze wedstrijd, al helemaal als je na 1 minuut op 1-0 komt. Dat handjevol kansen heb ik niet gezien, behalve de 2-0 dan (ja en de laatste 5 minuten toen Twente het zichtbaar had opgegeven). Niks mis met de tactiek dus, was verstandig, maar de spelopvatting is toch hetzelfde idee als van Andorra, gewoon de stand vasthouden met alle mensen die je hebt, het balbezit volledig aan de tegenstander laten en proberen er met een eenzame counter uit te komen? Dat het niveau van Roda wat hoger ligt is duidelijk en dat er genoeg andere clubs uit aansprekende landen ook zo spelen ontken ik ook niet.
Het ging mij er hierom dat er Rodasupporters Twente betichtten van het niet kunnen voetballen, dat slaat de plank toch helemaal mis dit seizoen, zelfs als je deze wedstrijd zag waarin Twente inderdaad verloor. En dat vond ik schrijnend, niet de spelopvatting van Roda.
Reply
kratovsk Wrote:Ik zeg niet dat het niet logisch vind, ik had zelfs niet anders verwacht in deze wedstrijd, al helemaal als je na 1 minuut op 1-0 komt. Dat handjevol kansen heb ik niet gezien, behalve de 2-0 dan (ja en de laatste 5 minuten toen Twente het zichtbaar had opgegeven). Niks mis met de tactiek dus, was verstandig, maar de spelopvatting is toch hetzelfde idee als van Andorra, gewoon de stand vasthouden met alle mensen die je hebt, het balbezit volledig aan de tegenstander laten en proberen er met een eenzame counter uit te komen? Dat het niveau van Roda wat hoger ligt is duidelijk en dat er genoeg andere clubs uit aansprekende landen ook zo spelen ontken ik ook niet.
Het ging mij er hierom dat er Rodasupporters Twente betichtten van het niet kunnen voetballen, dat slaat de plank toch helemaal mis dit seizoen, zelfs als je deze wedstrijd zag waarin Twente inderdaad verloor. En dat vond ik schrijnend, niet de spelopvatting van Roda.

Vergelijk het dan met Italiaans voetbal, Andorra doet het omdat het niets anders kan
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd dat Roda het wel anders kan met der Huub aan het roer.
Reply
Heb anders toch wel wat behoorlijk aanvallende wedstrijden gezien (begin vh seizoen)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply


Forum Jump: