The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
#31
Goed bezig jongens!

Het ging mij eigenlijk om het te verdedigen budget, maar ik ga er maar gewoon vanuit dat de toernooien overeenkomen met vorig jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Maar hoe maak je nu je team dan? Krijg wel gewoon de lotingen waar je je spelers kan aanklikken, maar hoe krijgt Eli ze dan bijv.?

vond tot nu toe 't excellschema wel makkelijker. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
afgelopen uren was er dus iets mis bij het maken van je team. Inmiddels is het weer opgelost maar check aub nog even je team als je er al 1 gemaakt had
Reply
#34
Ik was vandaag met een mailtje bezig om alles uit te leggen.

Toen moest ik opeens weg, en toen ik terug kwam was windows gereboot. ..

Deadline is Dinsdag 23.00.
Reply
#35
Kan iemand duidelijkheid geven omtrent het budgetrisico deze week?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Mac Wrote:bedoeling is idd morgenavond (exacte tijd zul je even op reactie michiel moeten wachten) sluiten.

Ook spelen we idd met budget...voor deze week heb je 11000 te besteden (staat bovenaan de teammaak pagina)

Bij mij staat 0! Maar dat zal wel niet kloppen. Ik ga voor 11000 inslaan dus en hoop dat het lukt...
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#37
Ik geloof dat alle mensen die zie zich laat hebben aangemeld een budget van 0 hebben. Kun jij daar nog ff naar kijken Martijn?

Ff snel gekeken, heb entries van 37 mensen geloof k:
Aap
Ad Wim
andre
BasVroegop
Björki
centre court
CooCooCachoo
cornholio
denaon
Dodge
Dr. Pils
Elikian
Fran87
frees
Gabbele
greatkingrat
Haggie
himalaya
jayjay
jazar
kylep23
luisrha
mac
Mitch
Nostra
Overdune
Paap
Peta Pan
rajknier
Ron
scoobs
sophie
timmertje
TJUUN-WONG
tottor
Vos
woerdie

7 uur voor de deadline.
Reply
#38
Ik heb me ook ingeschreven :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#39
Dodge Wrote:
Mac Wrote:bedoeling is idd morgenavond (exacte tijd zul je even op reactie michiel moeten wachten) sluiten.

Ook spelen we idd met budget...voor deze week heb je 11000 te besteden (staat bovenaan de teammaak pagina)

Bij mij staat 0! Maar dat zal wel niet kloppen. Ik ga voor 11000 inslaan dus en hoop dat het lukt...

als je een keer op submit drukt krijg je 11000 als het goed is dan.
Reply
#40
Het ziet er redelijk uit allemaal en het werkt uitstekend. Overzichtelijk en prettig werkbaar.

Ik hoop wel dat je vanavond nog een keer de uitslagen verwerkt?
Reply
#41
buurs Wrote:Ik heb me ook ingeschreven :roll:

Gaat denk ik om mensen die al spelers in hun team hebben staan.
Reply
#42
Ad Wim Wrote:Kan iemand duidelijkheid geven omtrent het budgetrisico deze week?

Volgensmij vervallen er geen punten deze week?
Vraag me niet waarom :roll:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#43
Op zich wel belangrijk, want ik wil toch graag Serra nemen. Maar als hij 175 te verdedigen heeft...
Op deze site: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.tennisfacts.com/summary.htm">http://www.tennisfacts.com/summary.htm</a><!-- m --> staat niets. Maar of dat nou wil zeggen of ze inderdaad niets te verdedigen hebben of dat ze het niet bijgewerkt hebben...
Vorig jaar begonnen ze ook gewoon in de eerste week van januari.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.psmyth.demon.co.uk/ranking.txt">http://www.psmyth.demon.co.uk/ranking.txt</a><!-- m -->
Reply
#45
Aha bedankt!

Maar bij die andere site stonden er altijd alleen maar het 18e en 19e resultaat, hier ook het 20e. Is dat relevant dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Thanx! Was idd niet geupdate dus!
Blijft die optie op de oude mv-game site gewoon bestaan? Wel handig.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#47
Als je op de nieuwe link je team maakt en op submit drukt dan slaat ie dat team dus op. Het laatst opgeslagen team voor de deadline is je team voor deze week dus? Verder hoef je niets te doen of te mailen? Ideaal! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Wel vervelend is dat er geen minnetje voor je budget komt te staan als je er overheen bent. Zo moet je dus alles na gaan rekenen om te kijken of je wel echt onder de 11000 blijft.
Misschien een punt voor de toekomst?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Klopt CC

En Wim, hij update je 'resterende budget' nu ook pas nadat je een keer op submit hebt gedrukt. Zoals ik al in het mailtje schreef wat ik iedereen heb gestuurd is dat allemaal nog voor verbetering vatbaar, maar het werkt iig functioneel nu. En dat in een paar dagen vind ik al heel wat.

Dat verbetert allemaal nog wel binnen een paar weken, no worries.
Reply
#50
Het was ook totaal geen kritiek, Eli. Maar het was nogal verwarrend. Ik zie dat jullie het nu veranderd hebben. Als je over je budget gaat, wordt je duurste speler erui geknikkerd. Zo ga je er dus nooit overheen, slim.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Volgens mij niet de duurste, maar de laatste Smile
Reply
#52
MV ziet er goed uit en het werkt gemakkelijk, heerlijk om weer met een team aan de slag te gaan :8:
Reply
#53
Zo, ik probeer het ook weer eens en wat een prachtteam staat er nu al!
Reply
#54
Elikian Wrote:http://www.psmyth.demon.co.uk/ranking.txt

Benneteau staat daar op 877 en ook op de site van de ATP staat ie daarop, maar bij MV op 897. Waar heb je die 897 vandaan?
Reply
#55
paar puntjes: idd als je later geregistreerd bent lijkt je de 1e x 0 budget te hebben. Je kan echter gewoon je team maken tot 11 000 euro. Is een weergavefoutje maar heeft verder geen invloed.

Als je over je budget gaat laat ie idd de laatste eruit die over je budget heen gaat. Wel kan het zijn dat er nog 1 bijkomt die er wel inpast.

vb:
9000 gebruikt en dan wil hij nog proberen federer, djokovic en nadal toe te voegen. Federer zal hij eruit laten, djokovic erin zetten en nadal eruit laten.
Reply
#56
Hoe kan ik snel zien hoe de puntenverdeling van ieder toernooi is?
Reply
#57
Mijn teampje staat ook. Heb alleen nog een keuze, maar volgens mij heb ik die wel goed gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Mijn team ook klaar.

Kun je de pagina nu via het kruisje wegklikken??? :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Als je op Submit hebt gedrukt wel, neem ik aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
ok
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: