The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
#61
De database is nu gesloten, teams kunnen niet meer worden aangepast Smile
Reply
#62
Hehe nice . Had je de steekpenningen al gehad Wink
Reply
#63
Ik had al zo'n vermoeden dat de deadline vanaf nu hard zou zijn. Gelukkig had ik mijn team op tijd klaar.
Reply
#64
Dit is hem voor mij:

Adelaide:

Djoko
Spadea
Gasquet


Chennai:

Mahut
Malisse
Srichaphan
Moya
Karlovic


Doha:

Mirnyi
Soderling
Ljubicic


Adelaide en Chennai leek me duidelijk, Doha was lastig. Wilde eigenlijk Davy, maar die was wel erg duur. En ik denk eigenlijk dat Ivan het toernooi wint. Heb het geprobeerd met een aantal kleintjes, maar behalve Pless en C. Rochus zag ik geen echte opties. Daarom maar voor de dure Ljubicic gegaan.

Enige keuze was nog Hewitt of Moya en Mahut. Heb voor het laatste gekozen. Iets meer budgetrisico, maar denk wel meer punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ljubicic, Moya én Malisse? Toe maar...
Reply
#66
Budget kan toch niet negatief worden.

Het is half 6, maar de teams staan er nu iig op, kunnen jullie in ieder geval jullie teams checken.
Nog geen scores enzo, dat doe ik morgen als ik weer thuis ben. Ik moet nu echt gaan slapen.

Gekozen spelers deze week:

58 Djokovic
51 Soderling
46 Andreev
45 Mirnyi
43 Gasquet
42 Malisse
41 Karlovic
41 Spadea
38 Rochus O.
35 Hewitt
33 Murray
31 Srichaphan
30 Santoro
25 Goldstein
23 Del Potro
23 Mahut
22 Moya
21 Mathieu
17 Benneteau
17 Ljubicic
17 Pless
15 Youzhny
14 Monfils
12 Davydenko
11 Clement
11 Koubek
11 Rochus C.
9 Baghdatis
9 Ramirez Hidalgo
8 Phau
8 Serra
7 Bjorkman
7 Kunitsyn
7 Nadal
7 Nalbandian
6 Garcia-Lopez
4 Simon
3 Becker
3 Hrbaty
3 Wawrinka
2 Bracciali
2 Grosjean
2 Johansson
2 Patience
2 Stepanek
1 Dancevic
1 Greul
1 Hajek
1 Hernych
1 Melzer
1 Schuettler
1 Tipsarevic
1 Vassallo Arguello
Reply
#67
Genomico Wrote:Ljubicic, Moya én Malisse? Toe maar...
Ik verwacht drie finales.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
En wat betreft de statisitieken:

Andreev, Olivier, Hewitt en Murray moeten er zsm uit.
Ljubicic, Moya en Mahut zijn mijn troeven.

Wel balen dat Goldstein wint en door is, want die is redelijk vaak gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
eerste keer al te laat, lekker ook...op dinsdagochtend de waarschuwing, dagje overwerken en je bent de lul
Reply
#70
Del Potro wordt de stijger van het jaar!!!!
Ik verwacht hem eind 2007 in de top 30 :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#71
Dat lijkt mij ook wel. Maar dit toernooi gaat ie de poule niet doorkomen Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Ad Wim Wrote:Dat lijkt mij ook wel. Maar dit toernooi gaat ie de poule niet doorkomen Icon_twisted

Dream on :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
buurs Wrote:Del Potro wordt de stijger van het jaar!!!!
Ik verwacht hem eind 2007 in de top 30 :wink:
dat zie je snel op 3 januari
Reply
#74
kooltje Wrote:eerste keer al te laat, lekker ook...op dinsdagochtend de waarschuwing, dagje overwerken en je bent de lul
Niet zeuren. Op maandag kon je al een team maken en als je had opgelet, had je geweten dat de deadline op maandag of dinsdag lag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Gaan we trouwens weer geld inleggen?? Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#76
buurs Wrote:Gaan we trouwens weer geld inleggen?? Icon_twisted
Laten we eerste even deze week afwachten :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Gaan we trouwens weer geld inleggen?? Icon_twisted
Laten we eerste even deze week afwachten :wink:

Ad, jij gaat dit jaar oogsten :wink:
Dat kan niet missen :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#78
Ad gaat dit jaar inderdaad voor het eerst in de top 10 eindigen bij zowel MV als TM.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#79
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:eerste keer al te laat, lekker ook...op dinsdagochtend de waarschuwing, dagje overwerken en je bent de lul
Niet zeuren. Op maandag kon je al een team maken en als je had opgelet, had je geweten dat de deadline op maandag of dinsdag lag.
nou zeker ad, echt top om dit spel zo ineens te beginnen met niks zeggende toernooien. geweldig zelfs
Reply
#80
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Gaan we trouwens weer geld inleggen?? Icon_twisted
Laten we eerste even deze week afwachten :wink:

Ad, jij gaat dit jaar oogsten :wink:
Dat kan niet missen :8:
Ik mag nog niet klagen inderdaad. Karlo zorgt er ook voor dat mijn keuze om ze niet beiden te nemen ook goed is :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
kooltje Wrote:nou zeker ad, echt top om dit spel zo ineens te beginnen met niks zeggende toernooien. geweldig zelfs
Begint gewoon tegelijk met de start van de ATP tour, zo gaat het altijd al...
Reply
#82
Heb met enige haast een team gemaakt, maar heb geen idee eigenlijk meer wie erin zitten! Kan ik dat nog ergens terug vinden??
Dan weet ik voor wie ik moet juichen en boehen. :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#83
Team stond als het goed is al lang op de site Wink

De standen nu ook, de budgetten zal ik zo doen.

Ik hoop dat jullie trouwens uit de loting komen daar bij Adelaide. Ik heb dit niet verzonnen Wink
Reply
#84
Ah! Ik zie het!
Ik dacht dat de hele site ook nieuw zou worden en niet klaar was enz.

Nou het gaat weer K overigens! :x
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#85
58 Djokovic
51 Soderling
45 Mirnyi
43 Gasquet
42 Malisse
41 Karlovic
41 Spadea
38 Rochus O.
33 Murray
30 Santoro
25 Goldstein
23 Del Potro
22 Moya
17 Benneteau
17 Ljubicic
12 Davydenko
11 Koubek
7 Kunitsyn
7 Nadal
2 Johansson

Deze spelers zitten er nog in. Mirnyi, Spadea, Ollie, Santoro, Moya en Goldstein moeten er zsm uit. Zie eigenlijk alleen Santoro en Moya hun volgende wedstrijd wel winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Mist gaat dit jaar winnen.
Reply
#87
Nounou en waarom denk je dat?
Reply
#88
even aan de ervaren spelers van mv game....als je een week mist ben je kansloos voor de rest van het jaar? dan kan ik me energie ergens anders in steken jammer genoeg.
Reply
#89
Moeilijk om te zeggen. Zoals je in de stand ziet, krijg je altijd 90% van de laagste score en de budgetachterstand valt op dit moment ook nog wel mee.
Nu wil het geval dat het belangrijkste toernooi van het jaar er al bijna zit aan te komen, dus je zou volgende week en met de AO een team kunnen maken en daarna bekijken hoe het ervoor staat...
Reply
#90
Het is 80% en dat is wel vrij kut in een week met drie toernooien, inclusief een 4tje. Maar inderdaad, wacht tot de AO, daar worden toch meer de verschillen gemaakt. Je zult het budgettair waarschijnlijk wel met een spelertje minder moeten doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: