The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
#91
Genomico Wrote:Ljubicic, Moya én Malisse? Toe maar...
Inderdaad toe maar: 100 punten Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Klopt 't dat MV als sinds midden deze week niet is bijgewerkt? Best jammer...zeker nu ik een goeie week heb. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Je had natuurlijk ook gewoon de tekst kunnen lezen:

Update mededeling: Greatkingrat wees me erop dat met ingang van dit jaar de verliezers in de eerste ronde van een niet-TMS/GS geen punt meer krijgen, dus dat is nu aangepast. Bedankt daarvoor. Bovendien is het dit jaar weer net zoals ieder jaar dat ik het eerste weekend van januari weg ben, dus de eerstvolgende update zal pas zondagavond zijn. (opnieuw) excuses hiervoor.
Reply
#94
Geen probleem Eli. Maar je snapt ook wel dat als ik eens een goeie week heb, dat ik dat ook graag in de stand terug wil zien. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
2e in de eerste week!!! :lol:

Tottor is 1e, nieuwe deelnemer? =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#96
Uiteraard staat Mist 1e in het budget na de 1e week! =D>

Gelukkig blijf ik Ad ook hier voor nadat ie me eerder deze week nog commentaar gaf op m'n keuze voor Serra. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
centre court Wrote:2e in de eerste week!!! :lol:

Tottor is 1e, nieuwe deelnemer? =D>
Tottor speelde vorig jaar als Totor. Geen idee welke van de 2 de typefout was Wink Dat is een Argentijn trouwens, die vorig haar halverwege het seizoen begon en in zijn 1e of 2e week toen al een titel pakte Smile
Reply
#98
centre court Wrote:Uiteraard staat Mist 1e in het budget na de 1e week! =D>

Gelukkig blijf ik Ad ook hier voor nadat ie me eerder deze week nog commentaar gaf op m'n keuze voor Serra. :8:
Kijk dat is meteen een mooie voortzetting van 2006.
Reply
#99
Elikian Wrote:
centre court Wrote:2e in de eerste week!!! :lol:

Tottor is 1e, nieuwe deelnemer? =D>
Tottor speelde vorig jaar als Totor. Geen idee welke van de 2 de typefout was Wink Dat is een Argentijn trouwens, die vorig haar halverwege het seizoen begon en in zijn 1e of 2e week toen al een titel pakte Smile


't word tijd voor dopingcontroles.
Reply
Niet gek, 8e, maar dat moet natuurlijk beter Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Niet gek, 8e, maar dat moet natuurlijk beter Icon_twisted

ook top 10 voor mij :wink:
Nu volhouden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
...49 :cry:

Malisse-Koubek in de finale.. hoe had ik dat niet kunnen voorzien?? :roll:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Ik mis de submitknop om mijn team op te slaan.
Reply
Ik ook. Maar dat zal wel komen omdat ze nog bezig zijn met komende week. Het is ook pas maandagmiddag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik stel vast een hele domme vraag, maar deze week is de deadline toch nog dinsdag?
Reply
Ik wou alvast een team samenstellen, maar ik kan mijn team niet opslaan! De submit-button is verdwenen. Sad
Reply
Gewoon weer morgenavond inderdaad. Dat blijft ook zo totdat ze alles voor elkaar hebben, dan gaat het naar maandag. Maar daar zullen we wel tijdig bericht van krijgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vos Wrote:Ik mis de submitknop om mijn team op te slaan.
andre Wrote:Ik stel vast een hele domme vraag, maar deze week is de deadline toch nog dinsdag?
Mitch Wrote:Ik wou alvast een team samenstellen, maar ik kan mijn team niet opslaan! De submit-button is verdwenen. Sad
Staat allemaal gewoon op de site ...

Op dit moment is de database nog gesloten, daarom is er nog geen submit button. Zodra deze opengaat (vanavond ergens) zal ik dat hier melden en kun je je team maken. Voor deze week is de deadline nog gewoon op dinsdagavond 23.00
Reply
Ik ben blij met de vervroeging van de deadline binnenkort. TM en MV op één avond, veel makkelijker en leuker. En meer uitdaging, omdat op dinsdag ook nog veel 1e ronde potten gespeeld worden.
Reply
Vooruit, ff mierenneuken. :wink:

Mijn totaal te besteden bedrag op de MV pagina is anders dan die op de Elikian pagina. Het verschil is klein, maar toch.

Verder niets dan lof.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Had je Del Potro of Kunitsyn? Dat was een foutje van mij. Die hebben 10 minder gekregen van de ATP dan ik ze had toebedeeld. Dat zou het kunnen zijn Wink

Ben er vanmorgen achter gekomen dat de 2 punten die mensen krijgen voor het bereiken van de RR fase vanuit de Main Draw Elimination Round (MDER) blijven staan in de RR, maar als je je van daaruit kwalificeert voor de Knockoutfase dan krijg je er gewoon 8 punten voor zoals iedereen, en niet 10.

Ik had eerst Kunitsyn en Del Potro dus 2 punten (10 entry) punten teveel gegeven. Dat is nu gecorrigeerd, en de budgetten ook. Deze wijziging kost Woerdie de 3e plaats. Die moet hij nu delen met Vos.

Als het goed is is je budget op de Login site nu gelijk aan die op je teampagina.
Reply
Ok, dank.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Database is nu open trouwens Smile
Reply
Teampje maken!! =D> :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Elikian Wrote:Ben er vanmorgen achter gekomen dat de 2 punten die mensen krijgen voor het bereiken van de RR fase vanuit de Main Draw Elimination Round (MDER) blijven staan in de RR, maar als je je van daaruit kwalificeert voor de Knockoutfase dan krijg je er gewoon 8 punten voor zoals iedereen, en niet 10.
Wel goed de regels lezen die je zelf post hè Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tis niet allemaal even makkelijk Wink
Reply
Dit is ook wel een mooie regelwijziging trouwens:

WITHDRAWALS
The number of allowed withdrawals in a season will be reduced from 4 to 3 (2 AMS events and one IS/ISG event). In addition to a fine, a player's second withdrawal from an ISG/IS event will result in a zero point included as one of his best of five results in the ATP 2007 Race.
Reply
Wordt een lastig weekje. Sydney is sterk bezet en in Auckland zien we maar een halve eerste ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
38 teams binnen nu (kunnen natuurlijk nog veranderd worden)

Ad Wim, arco, BasVroegop, Björki, centre court, Chiel-Montagne, CooCooCachoo, cornholio, denaon, Dodge, Elikian, frees, Gabbele, Gonzo, greatkingrat, Haggie, himalaya, jayjay, Juan Zueco, kylep23, mixoxa, Nostra, omyaca, Peta Pan, prabu, rajknier, Ron, São Paulo, Scholten!, scoobs, sophie, tampie, Tennismaster, timmertje, TJUUN-WONG, Vos, Witte Geit, woerdie
Reply
Ik ga 'm zeker nog aanpassen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: