The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2007
Wat een drama begin deze week.

Van de 5 spelers in actie al 4 eruit geknikkerd.

In Sydney Ginepri, Verdasco en Hernych naar huis. Daar heb ik alleen nog Berdych.

In Auckland Del Potro naar huis. Hier heb ik nu nog Kohlschreiber, Ollie en Bracciali.

Slechter begin kan niet.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Voor mij ook drama, die ouwe bok van een Moya weet Verdasco te verrassen en het blijkt maar weer eens dat je met die Ginepri ook nooit zekerheid hebt. Drama-week, wordt een lange week op deze manier
Reply
Zoveel kun je deze week niet verliezen.

Gasquet, Blake en Ancic zijn niet veel gekozen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Moooooi van Moya! Hij zet de H2H naar 5-0 Hakkuh

Voor de rest een perfecte nacht, alleen balen van Ginepri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Kom op jongens, gooi die teams er eens op. Wanneer staan de op de site Eli? :8:
Kwestie van een paar minuten. Tenminste, wanneer er geen nieuwe aanmeldingen zijn. En in de eerste weken zijn er altijd nog mensen die er bijkomen, dan moet ik wat kleine aanpassingen maken. Duurt in totaal iets meer dan een half uur. Maar ik ben er pas rond half 1 aan begonnen Smile
Reply
Even over de stats:

Kohlschreiber, Serra en Brakke Ali moeten er zsm uit. Serra en Kohl zie ik verliezen van Calleri en Hrbaty. Alleen Brakke Ali kan nog iets aanrichten.

Mijn troeven zijn Moya en Gasquet, toch lekker dat die door zijn en dat Davy verliest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Balen van Becker.. ik dacht dat die een beetje goed was, maar valt lelijk door de mand.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Een beetje goed, dat is precies de goede beschrijving Smile

Hij heeft al tennishistorie geschreven, dus hij is klaar Wink
Reply
Ad Wim Wrote:Even over de stats:


Mijn troeven zijn Moya en Gasquet, toch lekker dat die door zijn en dat Davy verliest.

Davy zet zijn geleidelijke exit uit de top 10 al vroeg in... :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Elikian Wrote:
centre court Wrote:Kom op jongens, gooi die teams er eens op. Wanneer staan de op de site Eli? :8:
Kwestie van een paar minuten. Tenminste, wanneer er geen nieuwe aanmeldingen zijn. En in de eerste weken zijn er altijd nog mensen die er bijkomen, dan moet ik wat kleine aanpassingen maken. Duurt in totaal iets meer dan een half uur. Maar ik ben er pas rond half 1 aan begonnen Smile
Serieus? Maar vorige week was je nog tot half vijf bezig.
Maar nu voel ik me iig een stuk minder schuldig bij weer een bericht dat je tot half vijf bezig bent geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vorige week was de eerste week. Toen bleken er een hele hoop dingen niet te werken, dus dat moest gefixed worden. Dat wist ik voor ik begon. Eerste avond is ieder jaar extra werk.

Bovendien wilde ik toen zoveel mogelijk automatiseren voor als er mensen bij zouden komen. Dat is nu gebeurd, dus het toevoegen van mensen gaat nu relatief snel in vergelijking met vorig jaar.

Het invoeren van teams kostte me vorig jaar 1.5 uur schat ik, en dat was als excel niet crashte. Dat is nu een automatisch script van 2 minuten waar ik zelf niks meer aan hoef te doen. Start en wacht tot hij klaar is Smile
Reply
Dodge Wrote:Balen van Becker.. ik dacht dat die een beetje goed was, maar valt lelijk door de mand.
Gasquet is gewwon een beetje beter :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo ik doe ook weer mee, heb voor 6000 het volgende 8-tal gekozen.

Kohlschreiber 596 606 3 10 HC in
Rochus O. 910 890 3 -20 HC in
Serra 510 510 3 0 HC in
Vliegen 875 875 3 0 HC in
Melzer 865 890 8 25 HC in
Ginepri 725 725 3 0 HC
Moya 790 805 8 15 HC in
Becker 686 695 3 9 HC
Reply
Wist niet dat Melzer zovaak gekozen was, die had toch echt moeten verliezen van Guccione.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bijltjesnacht! Kohlschr, Rochus, Vliegen, Serra en Bracciali kwijt!! Icon_evil Dacht ik eens goed te zitten....

Wel meevaller dat die gekke Melzer zomaar wint van Berdych.

Come on Moya!!!!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Juist! Vamos Moya! Gekke partij tot nu toe...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dodge Wrote:Bijltjesnacht! Kohlschr, Rochus, Vliegen, Serra en Bracciali kwijt!! Icon_evil Dacht ik eens goed te zitten....

Wel meevaller dat die gekke Melzer zomaar wint van Berdych.

Come on Moya!!!!

Ik voel grotendeels met je mee.
Reply
Kijk Moya wint, dat is mooi.
Reply
En alleen Gasquet nog over! Fijn weekje zo! :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tottor staat ook deze week weer bij de besten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij had Berdych niet en Melzer, cruciale wedstrijd was dat.

Berdych weet toch weer niet constant genoeg te zijn om titels te pakken. Dat moet wel gaan veranderen, aangezien andere jonkies als Gasquet en Djokovic dat wel zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij had Berdych niet en Melzer, cruciale wedstrijd was dat.

.

Maar hij heeft nu niemand meer.
Moya gaat het verschil maken deze week.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Daar halen we maar 9 punten mee in en hij stond 20 punten op mij voor.
Laten we hopen dat Moya ook het toernooi wint, dan heb ik evenveel punten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van plek 8 naar plek 4 met een redelijke week. Moet wel een beetje op m'n budget gaan letten, maar laat de AO maar komen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Vorige week was de eerste week. Toen bleken er een hele hoop dingen niet te werken, dus dat moest gefixed worden. Dat wist ik voor ik begon. Eerste avond is ieder jaar extra werk.

Bovendien wilde ik toen zoveel mogelijk automatiseren voor als er mensen bij zouden komen. Dat is nu gebeurd, dus het toevoegen van mensen gaat nu relatief snel in vergelijking met vorig jaar.

Het invoeren van teams kostte me vorig jaar 1.5 uur schat ik, en dat was als excel niet crashte. Dat is nu een automatisch script van 2 minuten waar ik zelf niks meer aan hoef te doen. Start en wacht tot hij klaar is Smile

Mss heb je dan nu weer tijd om een verhaaltje te schrijven na afloop van de week? :wink:
Reply
Een hele middelmatige week en toch gestegen van 12 naar 11 :-s Hopelijk heb ik nog wat meer opties volgende week met een meer-dan-gemiddeld budget.
Reply
Deadline voor de AO weer op dinsdag 23 uur?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deadline vanaf nu op maandag 23.00 uur. Dus ook morgen met de AO!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
klopt het bij jullie wel? ik kan een heel aantal spelers niet kiezen?!
Reply
Dat klopt. Database is ook nog niet open Smile Ik wacht op de Entry Ranking update van de ATP.

(ik zal alles even weghalen nu dan)

Verwacht dat de database maandagmorgen om 10 uur opengaat.
Reply


Forum Jump: