The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




volgende ronde...
#1
Maar even alvast een topic voor de komende ronde...

Database open : donderdag 28 december 12.00 uur tot vrijdag 29 december 19.00 uur

29 Dec 2006 Excelsior Feyenoord

30 Dec 2006 SC Heerenveen FC Utrecht
30 Dec 2006 NEC Ajax
30 Dec 2006 PSV ADO Den Haag
30 Dec 2006 RKC FC Groningen
30 Dec 2006 Sparta FC Twente

31 Dec 2006 AZ Roda JC
31 Dec 2006 Heracles Vitesse
Wie dit leest is gek
Reply
#2
Ben gelukkig vrijdag vrij; vast aardig wat mensen die nauwelijks de kans krijgen een team te maken of zelfs niet weten dat de DB open is.
Reply
#3
Dat denk ik ook, daarom maar even de openingstijden er duidelijk ingezet vooor ons.... ben zelf morgen en overmorgen ook vrij dus dat komt wel goed...

De ronde lijkt me trouwens wel te doen..
Wie dit leest is gek
Reply
#4
2x PSV, Feyenoord, Twente, RKC, Heerenveen en 1x Heracles of zo
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#5
Ik zit nu in Berlijn... dus of ik nog tijd heb om snel in een internetcafeetje een team te maken is nogmaar de vraag.... :|
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
#6
Vervelende ronde zo op het eerste gezicht. Hebben de spelers van PSV nog zin om te vlammen voordat ze in het vliegtuig stappen richting familie? Vond Farfan er behoorlijk uitgeblust uitzien.

Voor de rest kunnen alle wedstrijden alle kanten op.

Ik vind het een lastige ronde zo aan het eind van het jaar. :|
Reply
#7
Ajax houdt de nul wel in Nijmegen.
Reply
#8
1e opzet, zonder te hebben gekeken naar schorsingen en/of blessures

Waterreus, Ronald (15.00M)
AZ

Kromkamp, Jan © (18.25M)
PSV

Mendes da Silva, David (17.30M)
AZ

Boakye, Emmanuel (5.45M)
Heracles

Wilkshire, Luke (13.50M)
FC Twente
Bakircioglu, Kennedy (14.95M)
FC Twente

Guijo-Velasco, Daniel (5.65M)
Excelsior

Afellay, Ibrahim (16.05M)
PSV
Alves, Afonso (14.45M)
SC Heerenveen

Nilsson, Lasse (14.05M)
SC Heerenveen

Slory, Andwele (6.90M)
Excelsior
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#9
Budget: 0.45M
Van Dijk, Arjan (2.50M)

Kromkamp, Jan © (18.25M)
Poulsen, Jakob (11.75M)
Wilkshire, Luke (13.50M)
Ogararu, George (16.30M)

Quansah, Kwame (6.65M)
Fuchs, Robert (8.30M)
Bakircioglu, Kennedy (14.95M)

Koné, Arouna (19.40M)
De Mul, Tom (13.70M)
Alves, Afonso (14.45M)

Niet spelende keep omdat ik tot nu toe bijna altijd de verkeerze keuzes heb gemaakt mbt keepers.
Reply
#10
AssyriskaFF Wrote:Niet spelende keep omdat ik tot nu toe bijna altijd de verkeerze keuzes heb gemaakt mbt keepers.

:lol: :roll:
Reply
#11
Heb ik iig geen minpunten.
Reply
#12
Die jong a ping is wel aantrekkelijk qua prijs, maar grote vraag is of ie weer gaat spelen!?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
AssyriskaFF Wrote:Heb ik iig geen minpunten.

Als je niet meedoet ook.....nu heb je zeker 0 uit 1. :roll:
Reply
#14
Tripplexxx Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Heb ik iig geen minpunten.

Als je niet meedoet ook.....nu heb je zeker 0 uit 1. :roll:

Ja maar anders -1 uit 1 Big Grin. Naja ik kijk nog wel ff verder.
Reply
#15
Sloert ie wel of sloert ie niet.....

Slory blijft sukkelen met blessure
28 december 2006

Andwelé Slory doet vrijdag hoogstwaarschijnlijk niet mee in de wedstrijd tussen zijn huidige club Excelsior en zijn toekomstige club Feyenoord. De snelle aanvaller heeft nog altijd veel last van een spier in zijn bovenbeen.

Vorige week werd bekend dat Slory de rest van het jaar buitenspel zou staan, maar trainer Ton Lokhoff dacht daar anders over. Op aandringen van de oefenmeester deed Slory onverwacht toch mee in de wedstrijd tegen Willem II (2-1), waarin hij overigens direct scoorde. Door zijn optreden in dit duel is de blessure echter verergerd, waardoor het onwaarschijnlijk is dat hij in actie kan komen tegen Feyenoord.
Bangkok resident.
Reply
#16
Ricochan Wrote:Sloert ie wel of sloert ie niet.....

Slory blijft sukkelen met blessure
28 december 2006

Andwelé Slory doet vrijdag hoogstwaarschijnlijk niet mee in de wedstrijd tussen zijn huidige club Excelsior en zijn toekomstige club Feyenoord. De snelle aanvaller heeft nog altijd veel last van een spier in zijn bovenbeen.

Vorige week werd bekend dat Slory de rest van het jaar buitenspel zou staan, maar trainer Ton Lokhoff dacht daar anders over. Op aandringen van de oefenmeester deed Slory onverwacht toch mee in de wedstrijd tegen Willem II (2-1), waarin hij overigens direct scoorde. Door zijn optreden in dit duel is de blessure echter verergerd, waardoor het onwaarschijnlijk is dat hij in actie kan komen tegen Feyenoord.

Die wedstrijd verliezen ze toch volgens afspraak, dus who gives a damn? :wink:
Reply
#17
Ik geloof die berichten over Sloerie zo onderhand niet meer.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#18
Ik kom er qua budget helemaal niet uit met 2xHeerenveen, 2xPSV, 2xTwente, 2xAZ en dat aanvullen met sloebers van Heracles, Excelsior en RKC.... :roll: #-o
Edit: toch wel :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#19
Tripplexxx Wrote:Vervelende ronde zo op het eerste gezicht. Hebben de spelers van PSV nog zin om te vlammen voordat ze in het vliegtuig stappen richting familie? Vond Farfan er behoorlijk uitgeblust uitzien.

Farfan is niet uitgeblust, dies gewoon niet helemaal fit en mist ritme. Alex lijkt sinds Bordeaux thuis dan weer wel uitgeblust, maar kan er toch elke wedstrijd zomaar 1tje inpegelen.
Reply
#20
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Sloert ie wel of sloert ie niet.....

Slory blijft sukkelen met blessure
28 december 2006

Andwelé Slory doet vrijdag hoogstwaarschijnlijk niet mee in de wedstrijd tussen zijn huidige club Excelsior en zijn toekomstige club Feyenoord. De snelle aanvaller heeft nog altijd veel last van een spier in zijn bovenbeen.

Vorige week werd bekend dat Slory de rest van het jaar buitenspel zou staan, maar trainer Ton Lokhoff dacht daar anders over. Op aandringen van de oefenmeester deed Slory onverwacht toch mee in de wedstrijd tegen Willem II (2-1), waarin hij overigens direct scoorde. Door zijn optreden in dit duel is de blessure echter verergerd, waardoor het onwaarschijnlijk is dat hij in actie kan komen tegen Feyenoord.

Die wedstrijd verliezen ze toch volgens afspraak, dus who gives a damn? :wink:


Als sloerie niet speelt dan kan feijenoord de 0 houden....dus interessant voor een verdediger...Maar ik denk ook dat hij nog 1 keer komt opdraven...
Reply
#21
Ricochan Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:Sloert ie wel of sloert ie niet.....

Slory blijft sukkelen met blessure
28 december 2006

Andwelé Slory doet vrijdag hoogstwaarschijnlijk niet mee in de wedstrijd tussen zijn huidige club Excelsior en zijn toekomstige club Feyenoord. De snelle aanvaller heeft nog altijd veel last van een spier in zijn bovenbeen.

Vorige week werd bekend dat Slory de rest van het jaar buitenspel zou staan, maar trainer Ton Lokhoff dacht daar anders over. Op aandringen van de oefenmeester deed Slory onverwacht toch mee in de wedstrijd tegen Willem II (2-1), waarin hij overigens direct scoorde. Door zijn optreden in dit duel is de blessure echter verergerd, waardoor het onwaarschijnlijk is dat hij in actie kan komen tegen Feyenoord.

Die wedstrijd verliezen ze toch volgens afspraak, dus who gives a damn? :wink:


Als sloerie niet speelt dan kan feijenoord de 0 houden....dus interessant voor een verdediger...Maar ik denk ook dat hij nog 1 keer komt opdraven...

De laatste keer dat Feyenoord in de competitie de nul hield was in september tegen Excelsior, maar of dat nog een keer lukt..
Reply
#22
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Vervelende ronde zo op het eerste gezicht. Hebben de spelers van PSV nog zin om te vlammen voordat ze in het vliegtuig stappen richting familie? Vond Farfan er behoorlijk uitgeblust uitzien.

Farfan is niet uitgeblust, dies gewoon niet helemaal fit en mist ritme. Alex lijkt sinds Bordeaux thuis dan weer wel uitgeblust, maar kan er toch elke wedstrijd zomaar 1tje inpegelen.

Ik zeg niet dat hij uitgeblust is, ik vond hem er zo uitzien. Hij maakte op mij een slome en ongemotiveerde indruk. Hij heeft nauwelijks balbezit gehad tegen Feyenoord en als hij de bal had dan verloor hij hem meteen....
Reply
#23
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:
Tripplexxx Wrote:Vervelende ronde zo op het eerste gezicht. Hebben de spelers van PSV nog zin om te vlammen voordat ze in het vliegtuig stappen richting familie? Vond Farfan er behoorlijk uitgeblust uitzien.

Farfan is niet uitgeblust, dies gewoon niet helemaal fit en mist ritme. Alex lijkt sinds Bordeaux thuis dan weer wel uitgeblust, maar kan er toch elke wedstrijd zomaar 1tje inpegelen.

Ik zeg niet dat hij uitgeblust is, ik vond hem er zo uitzien. Hij maakte op mij een slome en ongemotiveerde indruk. Hij heeft nauwelijks balbezit gehad tegen Feyenoord en als hij de bal had dan verloor hij hem meteen....

Dat heeft Farfan nooit, veel balbezit. Als hij de bal krijgt is hij hem meteen kwijt of schiet hij hem er lekker in. Moe kan hij iig niet zijn, 's avonds om 4 uur was hij nog op het stratumseind met oa Salcido en Alex.
Reply
#24
Commentaar ?

Budget: 0.20M

Vandenbussche, Brian (13.00M)

Vlaar, Ron (14.10M)
Luirink, Gijs (14.95M)
Salcido, Carlos (20.15M)
Van Diemen, Patrick (7.55M)

Maas, Rob (5.70M)
Hofs, Nicky (17.00M)
Pothast, Tim (4.50M)

Alves, Afonso (14.45M)
Janssen, Tim (7.50M)
Huntelaar, Klaas-Jan © (20.15M)
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#25
Kennemerland Wrote:Commentaar ?
Pothast, Tim (4.50M)
Die Pothast heeft nog geen seconde gespeeld dit seizoen......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#26
Ekslem Wrote:Die jong a ping is wel aantrekkelijk qua prijs, maar grote vraag is of ie weer gaat spelen!?
Geldt ook voor Lens bij AZ. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#27
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:Die jong a ping is wel aantrekkelijk qua prijs, maar grote vraag is of ie weer gaat spelen!?
Geldt ook voor Lens bij AZ. :wink:

En voor Donk. En voor Hans Mulder. Enz. Enz.
Reply
#28
Peter Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:Die jong a ping is wel aantrekkelijk qua prijs, maar grote vraag is of ie weer gaat spelen!?
Geldt ook voor Lens bij AZ. :wink:

En voor Donk. En voor Hans Mulder. Enz. Enz.
Precies, vandaar ook de :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#29
Quote:Opnieuw veel personele problemen bij AZ
28 december 2006

Het is onzeker of AZ-trainer Louis van Gaal zondag tegen Roda JC kan beschikken over Shota Arveladze. De aanvaller viel woensdag halverwege de met 3-0 verloren wedstrijd bij FC Twente uit met een kuitblessure.

Naast Arveladze is ook de inzetbaarheid van Barry Opdam (lies), Danny Koevermans (kuit), Joey Gudjonsson (ziek), Stijn Schaars en Demy de Zeeuw (beiden vermoeidheidsklachten) twijfelachtig. Gretar Steinsson (schouder) en doelman Joey Didulica (hersenschudding) doen sowieso niet mee. Tweede keeper Khalid Sinouh is weer fit. Het is nog onduidelijk of hij tegen Roda alweer plaats op de bank neemt.

AZ moet van de Kerkradenaren winnen om het jaar als nummer drie af te sluiten. De laatste twee competitiewedstrijden leverden slechts één punt op. Bovendien wisten de Alkmaarders tot twee keer toe niet te scoren.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#30
Zie AZ-Roda-topic :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: