The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AZ - Roda JC
#61
Peter Wrote:
waf Wrote:ajakkes, psvee en feyenoord

Waarom wel ajakkes, psvee maar geen feyenooit? Zelfs ik als 12jarige voel me te oud voor die naamsverbasteringen. :|

het is ook verkeerd, het is fainoid, iets wat ik normaal schrijg hiero. feyenooit slaat nergens op. psvee bijvoorbeeld geeft een keurige verwijzing naar het feit dat het smerige provinciaalse teringboeren zijn. :razz: voor ajakkes kun je idd ook 020 schrijven. of neuzen.

btw: ik ben nog maar 6. :razz:
Reply
#62
Wat een flauwekul verhaal betreffende AZ, natuurlijk is dit een top 3 club in wording.
Daarnaast spelen ze als ze het op hun heupen hebben, het mooiste en meest
aanvallende voetbal van allemaal.
Ik begrijp dat enkele onder ons, niet tegen dit soort lofuitingen kunnen en hard gaan schreeuwen dat het om de punten en resultaat voetbal gaat, maar de grootste oorzaak van dat gebrul is het feit, dat ze dit soort voetbal nooit of zelden zelf voorgeschoteld krijgen bij hun eigen cluppie..... :| helaas ben ik daar ook één van.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#63
FC Petr Wrote:Wat een flauwekul verhaal betreffende AZ, natuurlijk is dit een top 3 club in wording.
Daarnaast spelen ze als ze het op hun heupen hebben, het mooiste en meest
aanvallende voetbal van allemaal.
Ik begrijp dat enkele onder ons, niet tegen dit soort lofuitingen kunnen en hard gaan schreeuwen dat het om de punten en resultaat voetbal gaat, maar de grootste oorzaak van dat gebrul is het feit, dat ze dit soort voetbal nooit of zelden zelf voorgeschoteld krijgen bij hun eigen cluppie..... :| helaas ben ik daar ook één van.

Lulkoek Petr, AZ speelt dit seizoen helemaal niet zo mooi, sterker nog PSV speelt thuis net zo vaak mooi als AZ. Net als Waf al zei: ik heb AZ een paar keer gezien (europees weliswaar) en het was gewoon om te huilen, ook thuis. Als ze het op hun heupen hebben spelen ze idd schitterend (al kun je 4-4-2 zonder aanvallende vleugelmiddenvelders niet op en top aanvallend noemen) maar toch hebben ze dit seizoen maar 5 van hun 10 thuiswedstrijden kunnen winnen terwijl ik bij PSV tegen Utrecht, Willem II, Sparta, Excelsior en Roda JC fantastich voetbal heb gezien. :8:

ps. jij krijgt toch sowieso zelden iets voorgeschoteld van je club als teletekstsupporter? :p
Reply
#64
PSV toonbeeld van volwassenheid

RIJSWIJK (ANP) - Als de eredivisie over twee weken langzaam ontwaakt uit de verplichte winterslaap, is het niet langer de vraag óf PSV kampioen wordt.
Ajax en AZ, die zich aanvankelijk ontpopten tot de belangrijkste belagers van de regerend kampioen, hebben er de afgelopen weken voor gezorgd dat er nog slechts een antwoord gevonden moet worden op de vraag wanneer de Brabanders de titel prolongeren.
Natuurlijk kan het nog misgaan met PSV, dat probeert ook trainer Ronald Koeman zijn selectie voor te houden - om ze op die manier te behoeden voor gemakzucht of tanende concentratie. De realiteit is echter dat de Eindhovenaren na twintig wedstrijden een vrijwel onoverbrugbaar gat hebben geslagen naar de concurrentie. Ajax is op elf punten nummer twee; AZ staat op de derde plaats met twaalf punten achterstand.
Hoe anders was die situatie op 12 november, amper anderhalve maand geleden. PSV moest op bezoek in de ArenA met een achterstand van twee punten op koploper Ajax. De ploeg van Koeman won in Amsterdam op uiterst efficiënte wijze (1-0) en nam de koppositie over. Eerder spotte PSV ook al met de pretenties van AZ. Het talentvolle team van Louis van Gaal had in eigen stadion geen afdoende antwoord op de doeltreffendheid van de Brabanders: 3-1. Na de eerste helft was het al 3-0.
Ronald Koeman borduurde in Eindhoven voort op de weg die zijn voorganger Guus Hiddink was ingeslagen. Hiddink koppelde resultaat aan de gemoedelijkheid bij PSV. Aanvankelijk betwijfelde vrijwel iedereen - zelfs Koeman zelf - of de successen van Hiddink konden worden geprolongeerd. PSV is onder Koeman echter doorgegroeid en beter geworden. Zowel in de Champions League als in de Nederlandse competitie oogt de ploeg uiterst stabiel en volwassen.
Bij Ajax heerst daarentegen nog altijd onvolwassenheid - iets dat de nieuwe trainer Henk ten Cate enorm frustreert. De Amsterdammers hoopten door de komst van met name Kenneth Perez, Jaap Stam en de Spanjaarden Gabri en Roger op meer stabiliteit.
De ploeg slaagt er echter ook dit seizoen niet in om de puberteit te ontstijgen. Ajax is een mentaal zwakke ploeg; iets dat Ronald Koeman al constateerde in zijn tijd in Amsterdam. ,,En daarna is ook Danny Blind daar tegenaan gelopen'', zegt de huidige oefenmeester van PSV. Ten Cate worstelt er nu ook mee. Na de nederlaag in eigen huis op PSV verspeelde zijn ploeg liefst twaalf punten.
AZ volgde ook lange tijd in de slipstream van PSV en Ajax, maar is nog niet rijp genoeg om de titelstrijd lange tijd vol te houden. Iets dat overigens voorafgaand aan het seizoen al werd gezegd in Alkmaar.
De club van de kapitaalkrachtige Dirk Scheringa wil graag structureel deel gaan uitmaken van de Nederlandse top, maar trekt daarvoor wel de nodige tijd uit. Vooral de laatste week bleek waarom. Ondanks een surplus aan talent, is Louis van Gaal er nog niet in geslaagd een onoverwinnelijk team te smeden. In de laatste drie duels van het jaar verspeelde AZ tegen NEC, Twente en Roda JC liefst zeven punten.
Blijft staan dat PSV met kop en schouders boven de rest van de eredivisie uitsteekt - en niet alleen qua punten. Met de as Gomes, Alex, Salcido, Cocu, Simons en Farfan beschikt de landskampioen over veel ervaring en voetbalintelligentie. Koeman wil zijn selectie de komende weken nog versterken met een linksback en een aanvaller, waardoor zijn elftal waarschijnlijk nog beter wordt.
Toch weigert Koeman zijn ploeg al tot kampioen te bombarderen: ,,Het kan altijd nog misgaan. Er zijn voldoende voorbeelden van ploegen die een grote voorsprong alsnog hebben verspeeld. Maar als we de concentratie van de eerste seizoenshelft vasthouden, geloof ik niet dat we van de laatste veertien wedstrijden er nog vier verliezen. Laat staan dat de rest alles wint.''

--
Dit geeft de situatie in NL wel aardig weer.
Reply
#65
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:Wat een flauwekul verhaal betreffende AZ, natuurlijk is dit een top 3 club in wording.
Daarnaast spelen ze als ze het op hun heupen hebben, het mooiste en meest
aanvallende voetbal van allemaal.
Ik begrijp dat enkele onder ons, niet tegen dit soort lofuitingen kunnen en hard gaan schreeuwen dat het om de punten en resultaat voetbal gaat, maar de grootste oorzaak van dat gebrul is het feit, dat ze dit soort voetbal nooit of zelden zelf voorgeschoteld krijgen bij hun eigen cluppie..... :| helaas ben ik daar ook één van.

Lulkoek Petr, AZ speelt dit seizoen helemaal niet zo mooi, sterker nog PSV speelt thuis net zo vaak mooi als AZ. Net als Waf al zei: ik heb AZ een paar keer gezien (europees weliswaar) en het was gewoon om te huilen, ook thuis. Als ze het op hun heupen hebben spelen ze idd schitterend (al kun je 4-4-2 zonder aanvallende vleugelmiddenvelders niet op en top aanvallend noemen) maar toch hebben ze dit seizoen maar 5 van hun 10 thuiswedstrijden kunnen winnen terwijl ik bij PSV tegen Utrecht, Willem II, Sparta, Excelsior en Roda JC fantastich voetbal heb gezien. :8:

ps. jij krijgt toch sowieso zelden iets voorgeschoteld van je club als teletekstsupporter? :p

Peter, de aanstaande landskampioen, speelt tijdens de uitwedstrijden onaantrekkelijk, maar uiterst effectief countervoetbal.
AZ probeert probeert vaak de tegenstander zelfs bij uitwedstrijden vroegtijdig vast te zetten d.m.v snel te storen en aantrekkelijk combinatie voetbal.
Dit is mijn mening, en ´t is je goed recht om daar anders over te denken maareh.... teletekst supporter Icon_question
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#66
FC Petr Wrote:
Peter Wrote:
FC Petr Wrote:Wat een flauwekul verhaal betreffende AZ, natuurlijk is dit een top 3 club in wording.
Daarnaast spelen ze als ze het op hun heupen hebben, het mooiste en meest
aanvallende voetbal van allemaal.
Ik begrijp dat enkele onder ons, niet tegen dit soort lofuitingen kunnen en hard gaan schreeuwen dat het om de punten en resultaat voetbal gaat, maar de grootste oorzaak van dat gebrul is het feit, dat ze dit soort voetbal nooit of zelden zelf voorgeschoteld krijgen bij hun eigen cluppie..... :| helaas ben ik daar ook één van.

Lulkoek Petr, AZ speelt dit seizoen helemaal niet zo mooi, sterker nog PSV speelt thuis net zo vaak mooi als AZ. Net als Waf al zei: ik heb AZ een paar keer gezien (europees weliswaar) en het was gewoon om te huilen, ook thuis. Als ze het op hun heupen hebben spelen ze idd schitterend (al kun je 4-4-2 zonder aanvallende vleugelmiddenvelders niet op en top aanvallend noemen) maar toch hebben ze dit seizoen maar 5 van hun 10 thuiswedstrijden kunnen winnen terwijl ik bij PSV tegen Utrecht, Willem II, Sparta, Excelsior en Roda JC fantastich voetbal heb gezien. :8:

ps. jij krijgt toch sowieso zelden iets voorgeschoteld van je club als teletekstsupporter? :p

Peter, de aanstaande landskampioen, speelt tijdens de uitwedstrijden onaantrekkelijk, maar uiterst effectief countervoetbal.
AZ probeert probeert vaak de tegenstander zelfs bij uitwedstrijden vroegtijdig vast te zetten d.m.v snel te storen en aantrekkelijk combinatie voetbal.
Dit is mijn mening, en ´t is je goed recht om daar anders over te denken maareh.... teletekst supporter Icon_question

Dacht dat jij nooit in het stadion te vinden was. Maar goed, je doelt dus op uitwedstrijden?
PSV won makkelijk van Willem II en RKC, was erg slecht tegen Den Haag. Verder speelde de ploeg alleen maar moeilijke uitwedstrijden (Ajax, AZ, Feyenoord, Twente, Heerenveen, Groningen, Vitesse), tegenstanders waartegen ook Ajax, AZ en Feyenoord uit evengoed zeer veel problemen hebben en het spel zeker niet 90 minuten maken. PSV heeft uit die 7 wedstrijden 14 punten gehaald, wat gewoon goed is. Straks in de 2e competitiehelft mag PSV op bezoek bij clubs als Excelsior, Heracles en Sparta.. dat zijn de uitwedstrijden waar je als topploeg wel het spel moet maken. Tegen Willem II en RKC deed PSV dat gewoon goed, ik neem aan straks tegen die ploegen ook. Ik ben daarnaast benieuwd hoe AZ in Groningen en Eindhoven voor de dag komt. Uit bij Ajax, Feyenoord en Twente werd in totaal maar 1 puntje gehaald. Alleen Heerenveen en Vitesse uit waren tot nu toe een goede uitzeges.
Voorlopig ben ik van AZ dit seizoen minder onder de indruk dan vorige jaren. Toen vond ik ze veel mooier spelen, niet alleen in de competitie, maar ook Europees is het dit seizoen veel magerder.
Reply
#67
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.xs4all.nl/~louis/vangaalhoutkamp.mp3">http://www.xs4all.nl/~louis/vangaalhoutkamp.mp3</a><!-- m -->

Nogmaals een leuk interview tussen Houtkamp en Van Gaal =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#68
Tripplexxx Wrote:http://www.xs4all.nl/~louis/vangaalhoutkamp.mp3

Nogmaals een leuk interview tussen Houtkamp en Van Gaal =D>

Geweldig :lol:
Reply
#69
=D>
Bangkok resident.
Reply
#70
wat is die van gaal toch een zielig arrogant ventje :crazy: Puke
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#71
Houtkamp kan er ook wat van hoor. Daar heb ik, net als Van Gaal, ook een hekel aan.
Reply
#72
Tukker_Rulez Wrote:Houtkamp kan er ook wat van hoor. Daar heb ik, net als Van Gaal, ook een hekel aan.

dat is opmerkelijk, want hij is net als jij een ajakkessied.

ik vind dat houtkamp dit trouwens boven verwachting goed aanpakt, er is er maar 1 die voor lul staat bij dit interview...
Reply
#73
waf Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:Houtkamp kan er ook wat van hoor. Daar heb ik, net als Van Gaal, ook een hekel aan.

dat is opmerkelijk, want hij is net als jij een ajakkessied.

Ga je moeder pesten, waf :roll:
Reply
#74
Bredanaar Wrote:wat is die van gaal toch een zielig arrogant ventje :crazy: Puke

Is die galg van Saddam nog operationeel?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#75
Prachtig interview, hulde aan Andy!! Van is Van Gaal toch een (om het maar in goed fries te zeggen) hork :razz:
Reply
#76
Aardig, maar sneu stukje radio. Elke keer als ik die Van Gaal weer een beetje begin te waarderen (als voetbalcoach), krijgt ie het toch weer voor elkaar om zooooo als een klein kind uit de hoek te komen. Zo onvolwassen en kinderachtig. Puke
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#77
Tukker_Rulez Wrote:Houtkamp kan er ook wat van hoor. Daar heb ik, net als Van Gaal, ook een hekel aan.

idd
Reply


Forum Jump: