The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Volgende ronde: WII-NAC
de nieuwe Wrote:
Peter Wrote:Boutahar ©
Zonneveld
Bobson
Salmon
-
Het wordt de pot van de nieuwe spelers. =P~
4 dezelfde ! :razz:

Ik gok alleen op de counter van NAC en dus op Rigters [-o<
Verder deelt Bobson de koffie rond!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Peter Wrote:Er zijn altijd managers die denken dat Willem II-NAC niet meetelt en er zijn altijd managers die denken dat het volgende weekend ook meetelt en Willem II en NAC dus als enige een dubbele ronde hebben en der zijn vast mensen die gewoon niet weten dat dit weekend alweer 1 wedstrijd gespeeld wordt, terwijl de rest pas een week later begint. Neem echter aan dat 80% a 90% van de top-300 wel gewoon een team heeft gemaakt met 2x Willem II, 2x NAC en 1 van die 4 ©, al zou het mooi zijn als dat niet zo is. Icon_twisted

Eerste slachtoffer, nr. 19.. Die kwam niet verder dan 3 spelers...
A.S.V. Apeldoornse Boys
Reply
RR Wrote:
Peter Wrote:Er zijn altijd managers die denken dat Willem II-NAC niet meetelt en er zijn altijd managers die denken dat het volgende weekend ook meetelt en Willem II en NAC dus als enige een dubbele ronde hebben en der zijn vast mensen die gewoon niet weten dat dit weekend alweer 1 wedstrijd gespeeld wordt, terwijl de rest pas een week later begint. Neem echter aan dat 80% a 90% van de top-300 wel gewoon een team heeft gemaakt met 2x Willem II, 2x NAC en 1 van die 4 ©, al zou het mooi zijn als dat niet zo is. Icon_twisted

Eerste slachtoffer, nr. 19.. Die kwam niet verder dan 3 spelers...


Misschien weet hij meer dan wij, en weet hij dat die club toch geen punten haalt, hooguit minpunten !
Reply
Ik hoop iig op een doelpuntrijke wedstrijd Icon_twisted
Bangkok resident.
Reply
Juist! Boutahar, Imschoot, Het Leed en Salmon scoren elk 14 keer, 3 eigen doelpunten aan beide kanten, het wordt dus 31-31. :lol:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Dat zou mooi zijn, dan zie je ineens record min punten in de hoogste regionen :8:

Maar het zal wel 1-0 worden :|
Reply
Ricochan Wrote:Ik hoop iig op een doelpuntrijke wedstrijd Icon_twisted

[-X
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop iig op een doelpuntrijke wedstrijd Icon_twisted

[-X


:razz:
Reply
Hier nog steeds 4 verdedigers!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Hier nog steeds 4 verdedigers!

Jammer voor je Sad
Reply
Eventjes wat openstaande teams gekeken:

Bij het zien van de teams op plaats 11 en vooral plaats 19.... nou kijk zelf maar
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Nummer 11 is overtuigd dat NAC wint...en nummer 19 was nog bezig zo te zien....jammer dat het maar 1 potje is, dat kost hem niet zoveel puntjes....
Bangkok resident.
Reply
Nee, die nr. 11 was er gewoon van overtuigd dat de DB pas weer na de 1e complete speelronde opengaat, anders had ie wel NAC als ©.
Reply
Davydoff Wrote:Op plek 85 staat team Hugo Walker..... team eigenaar is Alje Schut.... dat is natuurlijk iemand die inside info heeft....

4 dezelfde en ook dezelfde cap Smile

hup alje!!
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:
Davydoff Wrote:Op plek 85 staat team Hugo Walker..... team eigenaar is Alje Schut.... dat is natuurlijk iemand die inside info heeft....

4 dezelfde en ook dezelfde cap Smile

hup alje!!


frits is alje ! :!:
Reply
Hup Willem II en NAC!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop iig op een doelpuntrijke wedstrijd Icon_twisted

[-X

Ik heb volgens mij dezelfde 4 spelers als jou Tree.
Maar ik geloof, en met mij weinigen, dat het de beste tactiek is om 4 verdedigers te nemen. Om met pokertermen te spreken: "de meeste outs".

Het enige vervelende is dat het 3-3 of 4-2 wordt, maar dan hoop ik maar op een scorende verdediger.
Maar 0-0 of 1-0 en 0-1 zijn leuke uitslagen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Als beide ploegen een goal of meer maken heb je daarentegen zeker een slechte ronde Kuiper. 4x verdediger is intressant voor de gokkers onder ons, bij 0-0 1-0 of 0-1 scoor je beter dan de rest. Alle andere uitslagen zijn vrij klote aangezien de helft van je team dan minpunten scoort en je wrs de doelpuntmakers niet hebt.
Reply
kuiper Wrote:
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:Ik hoop iig op een doelpuntrijke wedstrijd Icon_twisted

[-X

Ik heb volgens mij dezelfde 4 spelers als jou Tree.
Maar ik geloof, en met mij weinigen, dat het de beste tactiek is om 4 verdedigers te nemen. Om met pokertermen te spreken: "de meeste outs".

Het enige vervelende is dat het 3-3 of 4-2 wordt, maar dan hoop ik maar op een scorende verdediger.
Maar 0-0 of 1-0 en 0-1 zijn leuke uitslagen.

Ik heb er ook wel aan gedacht om 4 verdedigers te nemen, maar ik ben ervan overtuigd dat beide ploegen minimaal 1 keer gaan scoren, dus ben ervan afgestapt.
Reply
Tis een echte derby. Beide teams (en hun aanhang) zijn tot op het bot gemotiveerd en willen ten strijde trekken. Niks rustig achteroverleunen en met countervoetbal proberen te scoren. Voorwaarts!!! Ten aanval!!!!
Het lijkt me dat zowel NAC als Willem 2 gaat scoren.
Daarom heb ik dan ook geen verdedigers opgesteld.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Rood voor onze vriend het leed wordt ook wel weer eens tijd :wink:
Bangkok resident.
Reply
Ik denk dat beide met 0-0 wel tevreden zijn hoor.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kuiper Wrote:Ik denk dat beide met 0-0 wel tevreden zijn hoor.

Dat denk ik ook wel Kuiper, maar ik hoop het niet :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
kuiper Wrote:Ik denk dat beide met 0-0 wel tevreden zijn hoor.

Op een 0-0 spelen kan Willem II sowieso niet aan zijn achterban verkopen. Dit is voor die mensen DE wedstrijd van het seizoen, dan willen ze wat zien en dat weten de spelers ook. De supporters zijn ontevreden, dit is de wedstrijd om die onvrede (tijdelijk) weg te nemen. En NAC-Willem II was al 0-0, dat gebeurt dus niet nog een keer. [-o< Maar ach we zien het wel, misschien wordt het wel de saaiste derby ooit. Wink
Reply
Peter Wrote:
kuiper Wrote:Ik denk dat beide met 0-0 wel tevreden zijn hoor.

Op een 0-0 spelen kan Willem II sowieso niet aan zijn achterban verkopen. Dit is voor die mensen DE wedstrijd van het seizoen, dan willen ze wat zien en dat weten de spelers ook. De supporters zijn ontevreden, dit is de wedstrijd om die onvrede (tijdelijk) weg te nemen. En NAC-Willem II was al 0-0, dat gebeurt dus niet nog een keer. [-o< Maar ach we zien het wel, misschien wordt het wel de saaiste derby ooit. Wink

Nul nul......

Als dit de uitslag wordt, ga ik m´n volgende optreden een nummer van Corry Konings zingen. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:
FC Petr Wrote:Is Penders nog geblesseerd?

Ik vroeg, vraag of Penders nog geblesseerd is. :letitallout:

Quote:Het was een miniem smetje op een verder prima trainingskamp, waar tegen het einde wel steeds meer spelers met kleine pijntjes afhaakten. Toch is het aantal langdurig geblesseerden wel eens hoger geweest bij de Bredanaars. Van de kern van de selectie staat alleen Gert Jan Tamerus lang buitenspel. Maar de meeste afwezigen afgelopen week hadden kleine pijntjes. Alleen Arne Slot en Rob Penders zijn flinke twijfelgevallen voor de derby zondag bij Willem II.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
oke er zijn veel luitjes die niet hun team hebben aangepast, maar je hebt ook mensen die hun team aanpassen, maar dan iets raar doen met hun koffieman. :^o

Wevers, Jurgen (5.95M)

Mendes da Silva, David (17.30M)
Kromkamp, Jan © (18.40M) #-o
De Fauw, Davy (10.80M)

Zonneveld, Mike (10.15M)
Sneijder, Wesley (17.70M)
Slot, Arne (8.95M)
Boutahar, Saïd (7.00M)

Arveladze, Shota (19.50M)
Farfán, Jefferson (20.60M)
Bobson, Kevin (7.90M)
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:
FC Petr Wrote:Is Penders nog geblesseerd?

Ik vroeg, vraag of Penders nog geblesseerd is. :letitallout:

Quote:Het was een miniem smetje op een verder prima trainingskamp, waar tegen het einde wel steeds meer spelers met kleine pijntjes afhaakten. Toch is het aantal langdurig geblesseerden wel eens hoger geweest bij de Bredanaars. Van de kern van de selectie staat alleen Gert Jan Tamerus lang buitenspel. Maar de meeste afwezigen afgelopen week hadden kleine pijntjes. Alleen Arne Slot en Rob Penders zijn flinke twijfelgevallen voor de derby zondag bij Willem II.

Bedankt, dan ga ik 'm toch nog maar even wisselen. :|
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
SCOREN !!! SCHOP DIE BAL HET DOEL IN !!!
Reply
FC Petr Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
FC Petr Wrote:
FC Petr Wrote:Is Penders nog geblesseerd?

Ik vroeg, vraag of Penders nog geblesseerd is. :letitallout:

Quote:Het was een miniem smetje op een verder prima trainingskamp, waar tegen het einde wel steeds meer spelers met kleine pijntjes afhaakten. Toch is het aantal langdurig geblesseerden wel eens hoger geweest bij de Bredanaars. Van de kern van de selectie staat alleen Gert Jan Tamerus lang buitenspel. Maar de meeste afwezigen afgelopen week hadden kleine pijntjes. Alleen Arne Slot en Rob Penders zijn flinke twijfelgevallen voor de derby zondag bij Willem II.

Bedankt, dan ga ik 'm toch nog maar even wisselen. :|

Je bent gewoon een domme lul als je hem opgesteld hebt!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: