The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Best wel klote...
#1
...Dat uitgerekend in het seizoen waarin de playoffs worden ingevoerd ajaks nu al kansloos is voor de 2e plaats, die tot vorig seizoen volstond voor voorronde CL :letitallout:
Reply
#2
Dommel Wrote:...Dat uitgerekend in het seizoen waarin de playoffs worden ingevoerd ajaks nu al kansloos is voor de 2e plaats, die tot vorig seizoen volstond voor voorronde CL :letitallout:

Icon_question
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#3
Je bedoelt dat ze nu lopen te kutten en het tegen die tijd weer op de rails hebben en via de playoffs alsnog gewoon weer Champions League gaan halen..

Tja, zeker klote.. Undecided \Big Grin/
Reply
#4
Moet je wel zorgen dat je dan in het linker rijtje staat toch?!?
Reply
#5
Kwiet Wrote:Je bedoelt dat ze nu lopen te kutten en het tegen die tijd weer op de rails hebben en via de playoffs alsnog gewoon weer Champions League gaan halen..

Tja, zeker klote.. Undecided \Big Grin/


Pffffff.....die brillen zijn zeker in de uitverkoop. :crazy:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#6
Ik vind het eigenlijk wel grappig dat de calimero's nu eindelijk eens een paar leuke weken hebben. Lekker zeiken over Ajax na al die jaren van frustratie, het is jullie van harte gegund.
Reply
#7
Hoef Wrote:Ik vind het eigenlijk wel grappig dat de calimero's nu eindelijk eens een paar leuke weken hebben. Lekker zeiken over Ajax na al die jaren van frustratie, het is jullie van harte gegund.

Pieppiephallo. :8:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#8
Hoef Wrote:Ik vind het eigenlijk wel grappig dat de calimero's nu eindelijk eens een paar leuke weken hebben. Lekker zeiken over Ajax na al die jaren van frustratie, het is jullie van harte gegund.

dank je, ik word er ook erg vrolijk van. Maar de jaren van frustratie zijn al 8 jaar voorbij.
Reply
#9
Quatro Wrote:
Hoef Wrote:Ik vind het eigenlijk wel grappig dat de calimero's nu eindelijk eens een paar leuke weken hebben. Lekker zeiken over Ajax na al die jaren van frustratie, het is jullie van harte gegund.

dank je, ik word er ook erg vrolijk van. Maar de jaren van frustratie zijn al 8 jaar voorbij.

Wat toen mocht je naar de grote school? :razz:
Reply
#10
Hoef Wrote:
Quatro Wrote:
Hoef Wrote:Ik vind het eigenlijk wel grappig dat de calimero's nu eindelijk eens een paar leuke weken hebben. Lekker zeiken over Ajax na al die jaren van frustratie, het is jullie van harte gegund.

dank je, ik word er ook erg vrolijk van. Maar de jaren van frustratie zijn al 8 jaar voorbij.

Wat toen mocht je naar de grote school? :razz:

nee toen ging ik er net af, maar ik bedoelde eigenlijk dat ajax al 8 jaar niet echt een team heeft om jaloers op te zijn.

ik zal je voor zijn, feyenoord nou ook niet echt elk jaar.
Reply
#11
Woutiknout Wrote:Moet je wel zorgen dat je dan in het linker rijtje staat toch?!?

Wordt nou maar gewoon voor t eerst in jaren een keer tweede, dan maakt psv of Ajax dat in de playoffs wel weer ongedaan..
Reply
#12
Komt volgens mij ook niet meer goed, ben bang dat AZ het dit seizoen niet weer laat schieten... maar ach, ik vind het niet eens zo erg meer.
Reply
#13
Gerben Zonderland Wrote:
Dommel Wrote:...Dat uitgerekend in het seizoen waarin de playoffs worden ingevoerd ajaks nu al kansloos is voor de 2e plaats, die tot vorig seizoen volstond voor voorronde CL :letitallout:

Icon_question


Wat snap je er niet aan GZ?
Reply
#14
Hey geen antwoord van GZ, hoe ken dat nou?
Insane life.
Reply
#15
Dre, heb je gisteravond zitten zuipen? Een klap van de molen gehad? Een zonnesteek opgelopen?
Reply
#16
eeeeh neee..eeeeh geen ideee...eeeeh wat zegguh je?
Insane life.
Reply
#17
Dre Wrote:Hey geen antwoord van GZ, hoe ken dat nou?

Hey! Dre verveelt zich vandaag. Hoe ken dat nou?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#18
Hey GZ reageert, Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
[Image: PACMAN.GIF]
Insane life.
Reply


Forum Jump: