The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2007
#1
De eerste afmelding is bekend:

Good old gentleman Tim Henman
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Philippoussis ook. #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
centre court Wrote:Philippoussis ook. #-o


Beide jammer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
En die laatste was net weer goed bezig.

Ik durf wel te beweren dat Ancic heel ver gaat komen, afhankelijk van zijn loting natuurlijk. Ik heb een goed gevoel bij hem en hij won vandaag ook in straight van Berdych.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
We kunnen lang er breed er over praten maar de grote vraag is toch weer: Wel of geen Federer nemen. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
centre court Wrote:We kunnen lang er breed er over praten maar de grote vraag is toch weer: Wel of geen Federer nemen. :lol:

Geen wedstrijdritme, dus ik neem hem niet :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
centre court Wrote:We kunnen lang er breed er over praten maar de grote vraag is toch weer: Wel of geen Federer nemen. :lol:
8370 euro, dus ik neem hem niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Nalbi haalde de afgelopen drie jaar minimaal de kwart, maar toen speelde hij geen enkel toernooi als voorbereiding. Had hij nu ook beter kunnen doen :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Roddick!!!

Wordt de man..
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Nalbi haalde de afgelopen drie jaar minimaal de kwart, maar toen speelde hij geen enkel toernooi als voorbereiding. Had hij nu ook beter kunnen doen :|

wel exhibitie toernooi
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Henin speelt trouwens ook niet
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
buurs Wrote:Henin speelt trouwens ook niet

Die kon je toch niet kopen.
Reply
#13
Die wil je ook niet live op tv zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#14
buurs Wrote:Henin speelt trouwens ook niet

Die gaat volgens de geruchten scheiden van die gladjanus Hardenne....
Reply
#15
centre court Wrote:Die wil je ook niet live op tv zien.

Zij is de enige vrouw die ik live wil zien tennissen op basis van haar tenniskwaliteiten (en het liefst tegen Mauresmo/Hingis)

Technisch gezien is zij super :wink:
Lichamelijk een paar treetjes minder :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
buurs Wrote:De eerste afmelding is bekend:

Good old gentleman Tim Henman

Mooi, stopt ie er helemaal mee? Nou jah, vooruit... Hij mag nog 1x Wimbledon doen, maar dan moet het ook echt over zijn!!
Reply
#17
Ik dacht trouwens dat een Henman een brakke Henk was, maar dit is pas het 2e GS dat hij mist in zijn carriere.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Quote:Former world number one Lleyton Hewitt has been left in the lurch just a week before the Australian Open after his coach quit on Friday.

Long-term friend Roger Rasheed walked out on the former Wimbledon and U.S. Open champion saying he could see no way of achieving the results the pair were looking for.

The news could barely have come at a worse time for Hewitt, just a day after losing in his home-town tournament in Adelaide to world number 94 Igor Kunitsyn and just over a week before the grand slam tournament he covets most.

"This is the hardest decision I've ever had to make, but one I felt I had no choice but to make," Rasheed said in a statement.

"Within the current environment, I don't believe it is possible for us to get the results we are looking for.

"The timing is not ideal, but I feel that it is in both of our best interests that this decision not be delayed."

Rasheed was appointed Hewitt's coach in June 2003, shortly after the combustible Australian ended his 18-month tenure at the top of the world rankings.

A former fitness trainer to Hewitt, his appointment as coach started badly as he oversaw his charge crash in the first round of Wimbledon to unseeded Croatian Ivo Karlovic as he attempted to defend his crown.

Hewitt, who had previously been coached by Australians Darren Cahill and Jason Stoltenberg, ended 2006 with a world ranking of 20 after a year that saw him secure just one title, at London's Queen's Club in June.

Rasheed insisted Hewitt was capable of reaching the game's heights once again but only with a change to his coaching set-up.

"I believe in Lleyton as a player and still believe he's capable of winning grand slams, but I feel the only way I can make a positive change to his environment, and mine, is to walk away from one of the great coaching jobs," his statement continued.

"I have also thoroughly enjoyed my time on the road and even though my wife and I have just become parents, I wouldn't hesitate to jump back into a similar role, as this is the easiest time to travel with a family."

Hewitt's best effort at the Australian Open, which starts on Jan. 15, was a runner-up finish to Marat Safin in 2005.

Reuters - . - 05/01/2007 11:30
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
tja of hij ligt er snel uit of hij gaat stunten.
Reply
#20
Jammer dat er niet in staat WAAROM hij denkt de doelstellingen met Hew dit jaar niet te kunnen realiseren.
Mijn (ongefundeerde) theorie is dat Hewitt een beetje motivatieprobleempjes heeft, niet hongerig genoeg meer...
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#21
Absoluut mee eens, Dodge, en dat is ook nog eens juist de kracht van Eiwit. Maar misschien wakkert dat een beetje aan met een nieuwe coach. Maar ik vrees van niet. Vorig jaar was het al niks en ik denk dat het met de jaren minder wordt.
Ik snap dan ook niet dat mensen hem terug zien komen in de top 10 dit jaar. Ten koste van wie moet dat gaan dan? Er zijn zoveel betere spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ik snap niet dat Hewitt niet eerder met deze coach is gebroken.
Nu komt het weer terug bij hem. Ik denk dat ik mijn voorspelling m.b.t. de top 10 nog ga aanpassen.
Reply
#23
Quote:Scott Draper coach Lleyton Hewitt

Uitgegeven: 8 januari 2007 08:57
Laatst gewijzigd: 8 januari 2007 09:17

SYDNEY - De Australische tennisser Lleyton Hewitt heeft landgenoot en oud-tennisser Scott Draper aangesteld als persoonlijke coach. Dat maakte het management van de voormalige nummer een van de wereld maandag bekend.

Draper zal Hewitt in ieder geval terzijde staan bij de komende Australian Open en mogelijk ook daarna.


Hewitt kwam vorige week zonder trainer te zitten omdat Roger Rasheed hem verliet. Dat gebeurde na de nederlaag van Hewitt tegen de Rus Koenitsin in Adelaide. Draper is een oude bekende van Hewitt. Ze tennisten samen in de Davis Cup in 2002. Na dat jaar stopte Draper met tennis en beproefde zijn geluk als golfer.

Hewitt staat negentiende op de wereldranglijst. Hij won zijn laatste grand slam viereneenhalf jaar geleden (Wimbledon).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Hij kan beter weer terug gaan naar Kim!
Toen ging het stukken beter!! :wink:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#25
Federer wint in 3 TBs van Stepanek in Kooyong, weer niet overtuigend dus. Maar ja, we weten waar dat vorig jaar in resulteerde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.australianopen.com/en_AU/scores/draws/qs/qsdraw.pdf">http://www.australianopen.com/en_AU/sco ... qsdraw.pdf</a><!-- m -->
Reply
#27
SLUITER, Raemon NED [7]
SANTOS-GONZALEZ, Pablo ESP
CERVENAK, Pavol SVK
CIPOLLA, Flavio ITA
REYNOLDS, Bobby USA
ASCIONE, Thierry FRA
MOTOMURA, Gouichi JPN
FRAILE, Gorka ESP [19]

MOODIE, Wesley RSA [16]
BAKER, Jamie GBR
SILVA, Julio BRA
HAASE, Robin NED
DOLGOPOLOV JR., Oleksandr UKR
KUZNETSOV, Alex USA
LISNARD, Jean-Rene MON
ZIB, Tomas CZE [17]

OSTERLOH, Lilia USA [2]
SANCHEZ, Olivia FRA
OKAMOTO, Seiko JPN
TAMAELA, Elise NED
ABRAMOVIC, Ivana CRO
SFAR, Selima TUN
CIBULKOVA, Dominika SVK
KUDRYAVTSEVA, Alla RUS [18]

OK voor Sluiter lijkt me, maar zeer pittig voor Haase. Tamaela hangt er een beetje tussenin, maar denkt dat zij zelf te licht is.
Reply
#28
Sluiter moet het inderdaad halen.
Haase moet een goede dag hebben tegen Moodie, dan haalt ie het ook.
Hup Holland!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
reynolds aardige hardcourt speler...dus sluiter zal in vorm moeten zijn
Reply
#30
ik snap iets niet, sijsling speelde in australie al kwalies voor een challenger en nu hij wordt toegelaten tot de kwalies van australian open staat hij er niet tussen #-o logisch :x
Reply


Forum Jump: