The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuwe s2
#31
prutslegertje :p

Aanvaller NWA uit dorp NWA

Eenheden 0 0 124367 0 0 57043 3900 12743 0 0 1
Verliezen 0 0 124367 0 0 57043 3900 12743 0 0 1
Info Muur van aarde is vernietigd
Info Wereldwonder is vernietigd
Info Geen van je soldaten is teruggekeerd

dit was 1 van de grotere aanvallen op de oude s4 (ook geen speed dus).
Reply
#32
Niet zo zeuren, leger is de hele server actief geweest, dus géén ally leger. Ze zijn pas 2 maand met kata's bouwen bezig geweest, eerst wilden ze nl. geen ww-omver-gooi leger. Maar gewoon een lekker kloot leger. Helaas was iedereen in de buurt op. :razz: Dus dan moet je wat.

Trouwens, s4 leek me ook niet echt een lekkere server, al die stilstaande kata legers..... #-o
Reply
#33
Jeuh.... s2 is eindelijk afgelopen..... en gewonnen !!! Hakkuh
De laatste niet-goud server is heengegaan

en nu rust.... :-"
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
#34
Saartje Wrote:Jeuh.... s2 is eindelijk afgelopen..... en gewonnen !!! Hakkuh
De laatste niet-goud server is heengegaan

en nu rust.... :-"

tuurlijk.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#35
Welke wing heeft er gewonnen, Saar?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#36
Iemand nog bezig? Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#37
jazeker!

Saddertje en pimmestein op nl5 ( Saar en ik)
pimmeltje op nl4 ( Saar en ik)
de buurman op nl6 ( Saar en ik). Tevens spelen traxis en visio ook op nl6.


Dus je ziet, valt best wel mee....... :oops:

Wel zijn we minder debiel bezig, dwz we zijn gallier en hakken niet meer continu.
Wijsheid komt met de jaren .......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#38
Lol.... Ik speel met Phoebus alleen op S2.
Alleen weinig uitdaging, kut ally, veel grote ally's in de buurt, weinig mogelijkheden...
BInnenkort maar eens alles of niet poging doen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#39
Binnenkort weer eens een server dan met een aantal knallen?

Zit nu zelf op de speed :lol: 3 weken later begonnen en nu rond plek 150 of zo...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#40
Ja, wij waren al bezig maar jij ging split remember? Wink :-"
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#41
Een server in mijn uppie red ik ook niet meer 100% kan ik je vertellen...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#42
ook op speed. def accoujntje met 15 dorpen en 200k preaets 50k legio's en een zooi paarden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#43
Onder welke naam?
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#44
Als we nou even afstemmen wie er nog mee willen doen aan een gezamelijke server, zelfstandig of gedeeld, dan kunnen we bij opening van een server tegelijk inschrijven, dan zitten we dicht bij elkaar.
Een server SD heb ik wel zin in eigenlijk, leuker dan nu,,,,
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#45
Marshall Wrote:Als we nou even afstemmen wie er nog mee willen doen aan een gezamelijke server, zelfstandig of gedeeld, dan kunnen we bij opening van een server tegelijk inschrijven, dan zitten we dicht bij elkaar.
Een server SD heb ik wel zin in eigenlijk, leuker dan nu,,,,


nl5 is nog niet heel lang onderweg.
Die is begonnen op 27 Juli. Wij zitten in ZW.
Wij zijn de buurman, visio is XIII en traxis is Panoramix( allen zijn we Gallier).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#46
Ik speel nog op S2nl, ik had een begincluster van 5 dorpen waarvan ik er vannacht 1 ben kwijtgeraakt aan M&M. Ik had het wel kunnen voorkomen, maar ik ga toch echt niet opblijven om te zien of er iemand aanvalt. Ik zit in een redelijk grote alliantie, plek 12, maar mijn alliantiebuurman en ik liggen in een ongunstig gebied, veel M&M om ons heen, hij is nu al 2 dorpen. Wij gaan er allebei aan op den duur, M&M is net weer een maatje groter dan wij. Mijn kolonisten zijn nu op weg naar om een 5e dorp te stichten in een andere omgeving waar mijn alliantie een stronghold heeft. Ik heb daar twee 15- en één 9-graandorp. Ik zat er over te denken om te stoppen, want we hebben verraders van de alliantie die mij aanvalt in ons midden. Ik merk nu ook dat Travian zo langzamerhand van liegen en bedriegen aan elkaar hangt, en daar heb ik niet zo'n zin meer in eigenlijk. Dat is er in het echte leven al genoeg, daar hoef ik geen spelletje voor te spelen. Maar ik ga voorlopig nog even door, ik zie wel hoe snel mijn oude dorpen het begeven.
Marshall, zit jij op S2nl? Hoe heet je daar? Ik heet Bottix en ik zit in alliantie Guards.
Adder, zijn jullie gestopt op S4 als Saaddertje?
May The Schwartz Be With You
Reply
#47
Met Saaddertje zijn we zo tekeer gegaan( idd, liegen, bedriegen, alles aanvallen wat bewoog....)dat we uiteindelijk de stekker er uit hebben getrokken( 1 aanvalsdorp van een grote alliantie out of the blue overgenomen.... :wink: ). Voordat ze er erg in hadden waren we al een aantal uur verder. We hadden ons account al op delete gezet, dus ze hadden krap 24 uur om wat terug te flikken.
Met Pimmeltje spelen we nog wel verder daar( stelt geen reet voor, 1 dorp die wel af en toe een puist defense neerzet. ( heb een hele , grote , aardige buurman waar we wel eens mogen stallen).
Op nl6 zijn we over 48 uur vertrokken.
nl5 hebben we net een 2e dorp gesticht.

Moet zeggen dat het liegen en bedriegen juist erg leuk is. We hebben wel eens op een andere server iemands totale leger de verdoemenis ingeholpen, we waren sitter van hem, alle rapporten laten verdwijnen en zelfs nadat hij contact met de MH had opgenomen van hoe en wat hebben we ook die berichten onderschept en laten verdwijnen.....
Dat zorgt een beetje voor de sjeuigheid, want anders wordt het wel erg saai.....

Op dit moment houden wij ons ook erg rustig( zal wel met de leeftijd te maken hebben..... :wink: ) op nl5.
Maar ja, de blaadjes gaan vallen binnenkort, dus.......
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#48
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt mij niet om in dit spelletje de knop om te zetten en me anders te gedragen dan in het echte leven. Daarvoor lijkt het te echt denk ik. Ik kan dan ook niet liegen en bedriegen in dit spel. Ik hoopte op deze server eens een keer mee te spelen voor de overwinning. Ik vind het niet erg om dan klappen te krijgen, maar als anderen daarbij dan wel liegen en bedriegen vergaat mij de lol. Ik moet dan ook nog eens tegen een onzichtbare tegenstander vechten en daar heb ik geen zin in. Als anderen dat op deze manier wel willen spelen, prima, maar dan ga ik liever een ander spelletje doen. Ik moet overigens wel lachen om je verhaal van het sitter zijn. En inderdaad, het is niet saai. Ik ben nu bezig mijn eigen dorpen die voor overname in aanmerking komen zo ver te strippen dat ze hopelijk niet aantrekkelijk meer zijn om over te nemen, dan kan ik ze misschien wat langer houden. En verder zie ik wel hoe lang ik het nog uit houd.
May The Schwartz Be With You
Reply
#49
Berend Botje Wrote:Ik heb het geprobeerd, maar het lukt mij niet om in dit spelletje de knop om te zetten en me anders te gedragen dan in het echte leven. Daarvoor lijkt het te echt denk ik. Ik kan dan ook niet liegen en bedriegen in dit spel. Ik hoopte op deze server eens een keer mee te spelen voor de overwinning. Ik vind het niet erg om dan klappen te krijgen, maar als anderen daarbij dan wel liegen en bedriegen vergaat mij de lol. Ik moet dan ook nog eens tegen een onzichtbare tegenstander vechten en daar heb ik geen zin in. Als anderen dat op deze manier wel willen spelen, prima, maar dan ga ik liever een ander spelletje doen. Ik moet overigens wel lachen om je verhaal van het sitter zijn. En inderdaad, het is niet saai. Ik ben nu bezig mijn eigen dorpen die voor overname in aanmerking komen zo ver te strippen dat ze hopelijk niet aantrekkelijk meer zijn om over te nemen, dan kan ik ze misschien wat langer houden. En verder zie ik wel hoe lang ik het nog uit houd.

Dorp afbouwen is iets voor visio.....
Die heeft op 3 of 4 gebouwen na zijn hele dorp vol met bomen( dorp die hij niet kan en wil verdedigen)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#50
Ik speel op S2 inderdaad... Lig zwaar onder vuur van een zeer irritante buurman...
Hadden net een tijdje terug al complete leger verloren en nu gaat het weer hard. S2 hangt bij ons samen van onkundige ally's. Maar ik heb op S5 alliantie geleid dus had even geen zin meer in een nieuwe leidinggevende functie.

Niemand interesse om eerstvolgende nieuwe server te beginnen?
Niet op een reeds begonnen server, dan moet je je eerste dorp al opofferen om bij elkaar in de buurt te komen liggen...
Als we gezamelijk op een zelfde tijd op dezelfde server inschrijven liggen we vlak bij elkaar!
Iemand?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#51
Ik vind het best. Als we even afstemmen in welke richting we gaan registreren, dan scheelt dat ook alweer Smile
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#52
ik niet, meerdere servers werkt gewoon niet.
Bij nl5 zijn wij vanaf dag 1 er in, maar ons 2e dorp is gewoon ver weg.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#53
Hey,

Er is nog leven hier. Heb toevallig vandaag even een dorpje aangemaakt op s3 . Gewoon even kijken of er veel veranderd is, zie dat het vooral grafisch wer even wennen is . Wil het best wel weer proberen. Wanneer begint er een nieuwe server ?
Insane life.
Reply
#54
S1 is bezig met eindspel...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#55
Ik heb toch van de week weer iets nieuws geleerd. Ik heb altijd gedacht dat je met 1 scout als verdediger altijd een rapportje krijgt. Blijkt niet zo te zijn. Bij een grote overmacht zie je niks. Waarom hebben jullie mij dat nooit verteld?
May The Schwartz Be With You
Reply
#56
Lol! Daar zit een rekenformule achter van iets van 1 staat tot 50 ofzo...
Check de veldslagsimulator, die geeft uitsluitsel.

Ook een beetje pro-actief blijven BB Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#57
Veldslagsimulator heb ik inderdaad gebruikt. Nu was mijn beleid als zo dat ik er naar streefde toch wel minstens 100 scouts per dorp te hebben, dus in de praktijk zat ik altijd wel redelijk veilig, maar tijdens de recente aanvallen heb ik heel veel geschoven met troepen, waardoor er ook vaak minder of helemaal geen scouts stonden in bepaalde dorpen. Ik kreeg van een tegenstander te horen dat er veel meer gescout was dan ik wist, en dat kwam o.a. doordat ik te weinig scouts had staan. Zo kwam ik er achter. Aan de andere kant denk ik dan, als ik (vrijwel) al mijn troepen weghaal, mogen ze scouten wat ze willen, dan weten ze nog niks. Dus ik denk dat het niet zo'n probleem is geweest. Al dat scouten heeft in elk geval niet verhinderd dat ik een keer in mijn eentje een heel veeglegertje inclusief 2 onderleiders en een held (van een behoorlijk level, weet niet hoeveel, maar het heeft wel heel veel tijd gekost om hem weer op te lappen) om zeep te helpen. Weliswaar ten koste van mijn allerlaatste reserves, maar toch.
May The Schwartz Be With You
Reply
#58
Scouten zonder troepen is inderdaad niet erg... :o
Omgekeerd is het ook de reden waarom ik, bij spionagestreken, vaak 1 scout gebruik. Men ziet de aanval dan niet aankomen en kan dus niet gaan schuiven met de troepen. Van binnenuit heb je dan nog steeds de info die je nodig hebt Wink
Je kunt dat ook gebruiken om de tegenstander gek te maken. Heeft een ally een vermoeden dat er een spion intern is, ga dan lekker 1 scoutje sturen per dorp, dan worden ze geeeek! OSmile
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#59
Dat is bij ons gebeurd, we kregen heel veel fake-aanvalletjes, waardoor er bij mij het vermoeden ontstond dat er een spion was. Ik ben toen ook bij fakes gaan schuiven en ik ben zelfs een keer even uit de ally gestapt om geen rapport achter te laten, maar dat is wel een heel gedoe, dat kan je niet blijven doen.
May The Schwartz Be With You
Reply
#60
Marshall Wrote:S1 is bezig met eindspel...

Wel classic trouwens :wink:

Maar dat gaat niet al te lang meer duren die server. WW staan rond de 80 nu..
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: