The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Lakeside
EJR Wrote:
RR Wrote:http://www.youtube.com/watch?v=Or9mhJ-EVq8

Ik blijf het een mongolen iets vinden, maar het blijft leuk om te zien dat iemand zo'n pijltje 9x in het juiste vakje weet te gooien... =D>
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Darters boos
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Het geduld van de tien professionele darters die vorige week hebben meegedaan aan het door P&H Sport Events (Paul Kusters en Hans Rothengatter) georganiseerde Masters of Darts-toernooi in Hengelo, begint op te raken. Van het beschikbare prijzengeld, groot 185.000 euro, is namelijk nog geen cent uitgekeerd.
Hoofdsponsor Keukenconcurrent kwam eerder al in de problemen toen het belichtingsbedrijf en de beveiliging afgelopen zaterdag in het Expo Center van Hengelo tijdens het toernooi de handdoek in de ring wilden gooien omdat zij na een week nog geen geld hadden ontvangen. Dat ging toen om een bedrag van 37.000 euro.
Bangkok resident.
Reply
Zou papa van Gerwen zijn oude keuken al hebben afgebroken?
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:Zou papa van Gerwen zijn oude keuken al hebben afgebroken?


:Big Grin
Reply
Ricochan Wrote:P&H Sport Events (Paul Kusters en Hans Rothengatter)

Die achternaam belooft niet veel goeds.... :8:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ricochan Wrote:P&H Sport Events (Paul Kusters en Hans Rothengatter)

Die achternaam belooft niet veel goeds.... :8:


Vast een neef van die andere rothergatter die jos nu ook weer nergens aan de start krijgt :Big Grin
Reply
Gisteravond barney 7-7 tegen jenkins en phil taylor 8-2 van manley gewonnen :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Quote:Barney voelde zich net Remi

DEN HAAG - Er is een stemmetje dat Raymond van Barneveld vaak kwelt. ,,Zie je sukkel, je kunt niets, zegt het stemmetje als ik het moeilijk heb in een dartswedstrijd. Het knaagt aan me. Het maakt me onzeker.’’

Van Barneveld, vijfvoudig wereldkampioen, zit thuis in Den Haag op de bank van zijn woonkamer. Een breedbeeldtelevisie, met de modernste spelletjescomputers eraan verbonden, neemt een prominente plek in. Net als de prijzenkast, met bokalen en Barney-postzegels.

,,In mijn boek geef ik aan waar dat stemmetje vandaan komt. Het is een overblijfsel van mijn ongelukkige jeugdjaren. Ik was héél erg eenzaam, had geen vriendjes en vriendinnetjes. Ik had natuurlijk wel een zus, maar die speelde met poppen.’’

Niet zijn gehele jeugd was een misère. Eerst woonde hij in een klein huis in de Haagse wijk Transvaal. Daar was het gezellig. De jonge Raymond had maatjes. Er was vertier in overvloed.

De verhuizing naar een woning in het centrum van Den Haag betekende de ommekeer. Het nieuwe huis was ruimer en had zelfs een grote zolder. Maar hij had zijn oude vrienden verlaten en er kwamen geen nieuwe voor in de plaats.

,,Ik spaarde als tiener postzegels en munten,’’ aldus Van Barneveld (40). ,,Dat is toch saai? Wie doet dat nou op die leeftijd? Ik was voor mijn leeftijdsgenootjes een vreemde eend in de bijt. Ik voelde me Remi uit Alleen op de wereld.’’

Naast de verzamelwoede kreeg hij een nieuwe hobby, die hij elke dag urenlang op die zolderkamer uitoefende: darten.

Hij was zeven jaar toen hij tijdens een vakantie op Mallorca voor het eerst zijn talent toonde als pijltjesgooier. ,,Er was een spel waarbij je met een pijltje drie plaatjes moest raken. Als het lukte, kreeg je een teddybeer. Ik heb er flink wat gewonnen.’’

Op zijn 12de speelde hij voor het eerst een dartspotje bij ‘ome Cor thuis in de Schilderswijk’. ,,Negen van de tien keer gooide ik wat ik wilde. Daarna kreeg ik een dartsbord voor mijn verjaardag en begon ik thuis te oefenen.’’

Hij gooide het liefst ’s avonds zijn pijltjes naar het bord, als er liveverslagen van Europa Cup-wedstrijden waren op de radio. ,,Ik dartte wel eens tegen een vriend, maar vaak tegen mezelf op zolder. Dan luisterde ik naar Olympiakos tegen Ajax. Olympiakos won met 2-0. Dat was een grote verrassing.’’

Later verliet hij het huis van zijn ouders om te darten in het Haagse café The Entertainer. Hij zat in een kroegteam en speelde in een lage competitieklasse. Hij had daarnaast een baan als postbode.

Van Barneveld glimlacht en zegt: ,,Wat is mijn leven toch veranderd? Sinds mijn eerste Embassy-zege is Raymond van Barneveld dood. Ik ben 24 uur per dag Barney. Alleen thuis in Den Haag kan ik mezelf zijn.

,,Bij alles wat ik doe, trek ik aandacht en dat is niet altijd prettig. Ik loop tegenwoordig hard om fit te worden voor het WK dat in december begint.

,,Toen ik laatst met mijn instructeur door het weiland rende, werd ik uitgelachen door van die vervelende jochies. Ik snap daar niets van. Waarom zijn ze niet vriendelijker tegen mij? Ik bedoel, ik voel me geen god, maar ik verdien wél wat respect.

,,Laatst speelde ik een toernooi en kwam een gozertje van 15 jaar op mij af. Hé bolle, heb je een handtekening voor me?, riep hij. Benader me gewoon normaal, zei ik. Ik heb hem weggestuurd. Hij vroeg het me later opnieuw, maar netjes. Ik ben met hem op de foto gegaan en heb hem een setje flights gegeven.’’

Ondanks die confronterende momenten voelt hij zich gelukkig als darter. ,,Ik zit op hyves en heb 4000 vrienden. Die hebben allemaal iets met mij.’’ Barney zit nu in elk geval beter in zijn vel dan in zijn puberjaren. cry

Zijn ouders hadden het beste met hem voor, zo benadrukt hij, maar beïnvloedden hem soms negatief. Zijn moeder verwende hem te veel, waardoor hij gemakzuchtig en niet zelfstandig was.

,,Ik zal eerlijk zijn: op mijn 17de smeerde mijn moeder mijn boterhammen nog. En ik heb nooit in mijn leven een fietsband geplakt. Zelfs niet als postbode. Ik ging met mijn lekke band altijd naar de fietsenmaker. Of ik liet mijn opa de band plakken. Dan gaf ik hem daar een pakje sigaretten voor.’’

Zijn vader was als vrachtwagenchauffeur vaak in het buitenland. Als hij bij zijn gezin was, had hij soms een kwade dronk. ,,Meestal was hij broodje nuchter,’’ zegt de darter. ,,Maar af en toe had hij wat slokken op en kwam hij ’s nachts luidruchtig thuis.

,,Dan zat hij zó (Van Barneveld draait met zijn ogen) op de bank. Hij was in zulke buien niet makkelijk. Ik weet nog dat hij thuis kwam met een sateetje dat hij van de snackbar had meegenomen. Dat wilde hij aan mijn moeder geven, maar die had daar midden in de nacht helemaal geen zin in.

,,Als hij ’s avonds wegging, dacht ik: als dat maar goed gaat. Ik sliep dan liever niet in ons eigen huis, maar wilde bij ooms en tantes of opa’s en oma’s slapen.’’

Die jeugdervaringen hebben van Van Barneveld een onzeker persoon gemaakt, die zich vaak laat beïnvloeden. Hij vertelt over één van de zwartste avonden uit zijn loopbaan.

Bij de zogenaamde Masters of Darts in Hengelo werd hij in 2005 twee keer verslagen door zijn rivaal Phil Taylor. De 3000 fans joelden Barney eerst massaal uit, maar scandeerden later zijn naam. Er werd aan hem gevraagd of hij het publiek wilde bedanken.

Hij deed dat, maar op een ongelukkig moment. Tijdens een dartspartij tussen Roland Scholten en Andy Fordham betrad hij het podium.

,,Het is een ongeschreven regel dat je niet tijdens een andere confrontatie op het podium gaat staan, maar het was pauze,’’ blikt Van Barneveld terug.

,,Roland was toch woedend op me. Hij maakte me af voor de camera’s, zei dat ik geen respect voor andere spelers had. Ik kreeg op dat toernooi zo veel gezeik over me heen. De fans lieten me in de steek en collega’s waren boos.

,,Terwijl ik helemaal niets fouts heb gedaan bij de Masters of Darts. Ik werd beïnvloed en was niet in staat mijn eigen wil door te zetten. Ik was weer onzeker, het stemmetje kwam op. Ik heb het misschien onhandig gespeeld. Ik heb er wellicht onbewust voor gezorgd dat er een verkeerd beeld van mij kon ontstaan.

,,Met dit boek heb ik alles proberen uit te leggen. Ik hoop dat mensen nu begrijpen dat ik helemaal geen verwaande kwast ben.’’

Hij weet niet of hij ooit van die onzekerheid afkomt. Ondanks al zijn successen en publieke optredens breekt het zweet hem nog altijd uit voor een boekpresentatie bij een Haagse winkel. Bij elke confrontatie is hij weer bevreesd dat zijn vorm hem in de steek laat.

,,Vrienden zeggen dat ik me niet zo druk moet maken,’’ aldus Barney, ,,maar ik kan mezelf niet veranderen. Ik kom alleen tot rust als ik in Spanje ben en lekker kan golfen. Ik ben van plan om na mijn dartsleven met Sil (Silvia, zijn vrouw) in Spanje mijn dagen te slijten.

,,Voorlopig ben ik echter niet klaar,’’ geeft hij aan. Hij werpt een blik op zijn gevulde prijzenkast. ,,Ondanks alle bekers. Ik denk dat ik tot mijn 50ste doorga.

,,Ik heb moeilijke tijden gehad, maar voel me een geluksvogel. Ik heb toch ook veel hoogtepunten meegemaakt? Die heb ik aan darten te danken. Ik geef dit leven voorlopig niet op.’’
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Allemachtig, wat blijft het toch een ontzettende jankerd cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
cry
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wel een jankerd met veel geld =D>
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Wel een jankerd met veel geld =D>

Dat raakt ie wel weer kwijt als ie ermee stopt. Komt er een of andere Spaanse oplichter die em een waardeloos stuk land verkoopt in Torremolinos. Moet ie op z'n 50e dartclinics geven aan dronken Hollanders daar cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik hoor zo vaak stemmetjes in mn hoofd.


Tot zo ........even een dartbord kopen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ik hoor zo vaak stemmetjes in mn hoofd.


Tot zo ........even een dartbord kopen

Hoezo? Is een gewoon bord voor je kop niet goed genoeg? :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Bocaloca Wrote:Ik hoor zo vaak stemmetjes in mn hoofd.


Tot zo ........even een dartbord kopen

Hoezo? Is een gewoon bord voor je kop niet goed genoeg? :wink:

:-$
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Ik hoor zo vaak stemmetjes in mn hoofd.

Deze stemmetjes zeggen:

a) Je bent een fotomodel! Je bent een fotomodel!
b) Niet de Witte Reus vergeten!
c) Gotta kill 'em all!
d) Zaten we maar in iemand anders z'n hoofd Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Bij mij hebben zelfs de stemmetjes in mijn hoofd last van stemmetjes.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Bij mij hebben zelfs de stemmetjes in mijn hoofd last van stemmetjes.....

Die valt vast te verkopen aan één of andere comedian :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:Ik hoor zo vaak stemmetjes in mn hoofd.

Deze stemmetjes zeggen:

a) Je bent een fotomodel! Je bent een fotomodel!
b) Niet de Witte Reus vergeten!
c) Gotta kill 'em all!
d) Zaten we maar in iemand anders z'n hoofd Xtragaap4de

e) Stem tegen, Stem SP
f) Stem voor, Stem SP
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Treesong Wrote:
Bocaloca Wrote:Ik hoor zo vaak stemmetjes in mn hoofd.

Deze stemmetjes zeggen:

a) Je bent een fotomodel! Je bent een fotomodel!
b) Niet de Witte Reus vergeten!
c) Gotta kill 'em all!
d) Zaten we maar in iemand anders z'n hoofd Xtragaap4de

e) Stem tegen, Stem SP
f) Stem voor, Stem SP

Het zal wel weer "Satan is my master" zijn of zo Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
*HOP*

De 'nieuwe' Andy Fordham :eeeek: :eeeek:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/othersports.html?in_article_id=493480&in_page_id=1781&ct=5">http://www.dailymail.co.uk/pages/live/a ... =1781&ct=5</a><!-- m -->
Reply
sodeju :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Make tea, not war
Reply
=D> =D> =D>
Wie dit leest is gek
Reply
=D>

There;s only one Andy Fordham
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hij ziet er nu wel freaky uit zeg :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geweldig! Hij moest dit doen voor zn gezondheid toch? Kan me nog goed herinneren dat hij 2 jaar geleden op het Stratumseind in de kroeg zat, wat een beer was dat toen zeg.
Reply
Ad Wim Wrote:Hij ziet er nu wel freaky uit zeg :|

En een nieuwe garderobe kon er zeker nog niet af na de maagverkleining. Dat shirt is nog uit zijn walvissentijd. :lol:

Speaking of which: er was een bultrug gesignaleerd voor de Noordzeekust. Wie heeft Erica Terpstra losgelaten?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
:roll:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: