The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




teamtraining
#1
uit een ander topic:
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Om tijdens de wedstrijd helemaal fit te zijn is het logischer om op zaterdag fitness te trainen. Daardoor kan Game Vision voor velen niet als teamtraining worden gebruikt. Om de week even switchen is toch niet zo'n probleem? TOOL?

ik was eigenlijk van plan om na m'n vakantie (dus begin januari) het hele teamtrainingschema om te gooien.

ben terug, dus het team trainings programma gaat beoordeeld en evt aangepast worden.
we hebben 6 dagen die ingesteld kunnen worden, er vanuit gaande dat iedereen op zaterdag toch fitness traint. de teamtraining zal dan dus iets algemeens zijn.

nou zijn er verschillende wijzes waarop we de teamtraining aan kunnen pakken:

- elke week 1 linie (keepers, verdedigers, middenvelders, spitsen) bevoordelen, evt zelfs 1 skill (bv 6 dagen finishing)

- 6 groepen (keepers, backs, centrale verdedigers, wingers, centrale middenvelders en spitsen) mogen elk wekelijks aangeven welke teamtraining ze het liefst hebben op "hun" teamtrainingsdag

- we bepalen de algemene skills die voor iedereen belangrijk zijn en stellen alleen die skills in als teamtraining (en dan bv 2 dagen voor keepers en 4 voor de overige spelers)

- andere suggesties.

graag jullie mening
Reply
#2
Voorstel 1 of 2.
Met ,voor mij, een kleine voorkeur voor 1.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Ik vind dat we 2 dagen keeperstrainingen moeten hebben om hun enigszins te helpen. Daarnaast zoveel mogelijk trainingen waar iedereen iets aan heeft zoals techniek, positiespel.
Je richten op een andere linie om de week zou kunnen maar dat zal wel erg veel communicatie vergen
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#4
Weet wel dat als je optie 1 doet je er nooit optimaal van kan profiteren aangezien je per training er dan 2% fitness afgaat, je moet dus om de 5 trainingen 1x fitness trainen en zelfs dan krijg je maar 8% fitness terug...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#5
Op dit moment ben ik toch flink tevreden over het huidige trainingsschema.

Speed
Strength
Positioning
Game Vision
Short Passes

Ik train of heb het allemaal getraind.
Dus ik kan voorlopig nog prima leven met dit trainingsschema.
Reply
#6
Op zich vind ik de huidige skills die getraind worden prima, alleen zou ik graag tackling en finishing terug willen zien aangezien finishing hard nodig is voor onze spitsen (die nauwelijks meer scoren) en tackling zou ik graag zien voor de verdedigers. Wat mij betreft kunnen Strenght en Speed (naar mijn mening side-skills) daarvoor plaats maken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Op dit moment ben ik toch flink tevreden over het huidige trainingsschema.

Speed
Strength
Positioning
Game Vision
Short Passes

Ik train of heb het allemaal getraind.
Dus ik kan voorlopig nog prima leven met dit trainingsschema.

Idem, misschien short passen afwisselen met long passes
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#8
Vietjes Wrote:Op dit moment ben ik toch flink tevreden over het huidige trainingsschema.

Speed
Strength
Positioning
Game Vision
Short Passes

Ik train of heb het allemaal getraind.
Dus ik kan voorlopig nog prima leven met dit trainingsschema.

Idem, misschien short passen afwisselen met long passes

Die skills die nu staan is voornamelijk positief voor middenvelders.
Ben het eens met LL dat tackling en finishing er bij moet komen.
Alleen is speed wel degelijk erg belangrijk voor iedereen. Strenght heb ik mijn twijfels over.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#9
Precies. Als winger zou ik ook liever wat anders erbij zien. Crosses ofzo maar ik begrijp dat dat bijna niet te doen is. Tackling heb ik bijvoorbeeld niks aan.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#10
Adder Wrote:
Vietjes Wrote:Op dit moment ben ik toch flink tevreden over het huidige trainingsschema.

Speed
Strength
Positioning
Game Vision
Short Passes

Ik train of heb het allemaal getraind.
Dus ik kan voorlopig nog prima leven met dit trainingsschema.

Idem, misschien short passen afwisselen met long passes

Die skills die nu staan is voornamelijk positief voor middenvelders.
Ben het eens met LL dat tackling en finishing er bij moet komen.
Alleen is speed wel degelijk erg belangrijk voor iedereen. Strenght heb ik mijn twijfels over.

Ik heb niet de indruk dat speed een belangrijke skill is voor een centrale middenvelder. Dat is denk ik meer een skill voor backs, wingers en spitsen. Daarom is het goed dat ie in het teamschema staat en moet er daarom ook in blijven volgens mij
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#11
Als keeper ben ik wel tevreden met 1 teamtraining in de week. En dat mag van mij wel handling blijven.

Game vision moet er ook in blijven, omdat het een erg belangrijke skill is. Alleen dan niet weer op zaterdag. Strength en Speed heeft iedereen wat aan. Maar heb ook net als Adder mijn twijfels over strength. Het beperkt alleen maar je verlies in fitness. Maar gaat dit nou om zo veel procenten? Van mij mag die er wel uit.
Bij positioning staat in de help dat het een "really important skill" is. Dus deze mag erin blijven en het is dus belangrijk dat je deze traint. Technique mag blijven, als het blijkt dat er uit veel dribbels assits of goals vallen. Heb hier als keeper nooit zo veel opgelet in het wedstrijdrapport. Wink Short passes. Dezelfde vraag. Enig idee of daaruit goals gescoord zijn? Anders mag hij er wel uit.

Wanneer we er nog 2 verdedigers erbij krijgen, dan lijkt me het wel goed om tackling ipv strength in de teamtraining te doen. Genoeg spelers hebben er dan profijt van. finishing zou ik minder gauw doen. Of ook niet-spitsen moeten het willen gaan trainen. Hoeveel van de kansen krijgen niet-spitsen eigenlijk in een wedstrijd?
Hier stond iets veel te lang.
Reply
#12
Speed en Strenght zijn side-skills. Moeten die uberhaupt wel in de teamtraining?

Ik zou gaan voor:
Handling (keeper)
Finishing (spitsen)
Tackling (verdedigers)
Game Vision (iedereen)
Positioning (iedereen)
Dribbling (voor middenvelders
Long passes en Short passes om de week afgewisseld.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
als we voor het algemene gaan:

speed (iedereen)
dribbling (wingers)
GV of pos. (mid-mid)
tackling (defense)
keeper (keeper)
finishing(spits)

lijkt mij dit wel iets.

En de Zaterdag? varié
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#14
Ik twijfel wat de beste skill is voor keepers... ik denk dat ik als keeper zijnde Relfexes als team-skill in het programma zou willen hebben...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#15
Box Brother Wrote:Ik twijfel wat de beste skill is voor keepers... ik denk dat ik als keeper zijnde Relfexes als team-skill in het programma zou willen hebben...

Ach dan train ik handling wat vaker op de andere dagen. Maar het is eigenlijk ook dat ik reflexes al op 2 heb staan.
Reply
#16
Lamme Lennie Wrote:Speed en Strenght zijn side-skills. Moeten die uberhaupt wel in de teamtraining?

Ik zou gaan voor:
Handling (keeper)
Finishing (spitsen)
Tackling (verdedigers)
Game Vision (iedereen)
Positioning (iedereen)
Dribbling (voor middenvelders
Long passes en Short passes om de week afgewisseld.

die long en short passes afwisselen heeft denk ik weinig zin, aangezien dat op de 7e dag (dus de zaterdag) zou plaatsvinden en dan nagenoeg niemand iets anders dan fitness en having fun traint (als het goed is Wink)
verder kan ik me hier wel in vinden
Reply
#17
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Speed en Strenght zijn side-skills. Moeten die uberhaupt wel in de teamtraining?

Ik zou gaan voor:
Handling (keeper)
Finishing (spitsen)
Tackling (verdedigers)
Game Vision (iedereen)
Positioning (iedereen)
Dribbling (voor middenvelders
Long passes en Short passes om de week afgewisseld.

die long en short passes afwisselen heeft denk ik weinig zin, aangezien dat op de 7e dag (dus de zaterdag) zou plaatsvinden en dan nagenoeg niemand iets anders dan fitness en having fun traint (als het goed is Wink)
verder kan ik me hier wel in vinden

Al iets definitiefs bekend?
Ben als keeper wel bereid dat onze keeperstraining op zaterdag gaat vallen. Want dat gaat om 2 man. En ik blijf de laatste paar weken toch al thuis op de bank zitten. Wink Dan train ik mijn fitness vrijdag wel. En volgens mij is voor een keeper de fitness minder belangrijk dan voor een veldspeler.
Reply
#18
Forever Wrote:
T00L Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Speed en Strenght zijn side-skills. Moeten die uberhaupt wel in de teamtraining?

Ik zou gaan voor:
Handling (keeper)
Finishing (spitsen)
Tackling (verdedigers)
Game Vision (iedereen)
Positioning (iedereen)
Dribbling (voor middenvelders
Long passes en Short passes om de week afgewisseld.

die long en short passes afwisselen heeft denk ik weinig zin, aangezien dat op de 7e dag (dus de zaterdag) zou plaatsvinden en dan nagenoeg niemand iets anders dan fitness en having fun traint (als het goed is Wink)
verder kan ik me hier wel in vinden

Al iets definitiefs bekend?
Ben als keeper wel bereid dat onze keeperstraining op zaterdag gaat vallen. Want dat gaat om 2 man. En ik blijf de laatste paar weken toch al thuis op de bank zitten. Wink Dan train ik mijn fitness vrijdag wel. En volgens mij is voor een keeper de fitness minder belangrijk dan voor een veldspeler.

Ik sluit mij hier wel bij aan... of ik nou mijn fitness op vrijdag of op zaterdag doe boeit mij toch niet ....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#19
Vanaf volgende week invoeren dan?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
als iedereen akkoord is zal ik het komende zondag instellen, zodat het gewijzigde schema vanaf de maandag ingaat.
Reply
#21
Als Tackling en Game vision is het dan wel verstandig om die trainingen achter elkaar te zetten? Voor mij pakt dat niet zo goed uit, met ook nog Tackling ervoor.

Ivm met fitness dalingen zal ik elke week 1 moeten laten schieten,
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
Mukkus Wrote:Als Tackling en Game vision is het dan wel verstandig om die trainingen achter elkaar te zetten? Voor mij pakt dat niet zo goed uit, met ook nog Tackling ervoor.

Ivm met fitness dalingen zal ik elke week 1 moeten laten schieten,

Je wilt je fitness niet onder de 90% hebben? De fitness penalty is bij de lagere levels toch nog niet zo groot?
Reply
#23
Nee, geen fitness-penalties voor Mukkus. Optimaal trainieren (sinds 2 weken....)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Mijn voorstel was slechts een voorstel met skills, dagen kunnen nader bepaald worden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#25
Teamtraining is als volgt aangepast:

Maandag: Scoren
Dinsdag: Tackelen
Woensdag: Positiespel
Donderdag: Spelinzicht
Vrijdag: Dribbelen
Zaterdag: Balgevoel (GK) (handling dus)
Zondag: Lange pass
Reply
#26
Waar is de wingerskill? Verander dribbelen maar in voorzetten. Lijkt me niet meer dan reeel.
scoren - aanvaller
tackelen - verdedigers
positiespel - allemaal
spelinzicht - allemaal
dribbelen - allemaal
balgevoel - keepers
lange pass - allemaal
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#27
lange pass is eigelijk alleen maar handig voor verdedigers.. en in mindere mate voor middenvelders. Maar zeker niet voor aanvallers, want die passen dan achteruit Wink
Reply
#28
ben wel tevreden met 't schema, al zie ik liever korte passen dan lange passen in t schema...volgens mij hebben de meeste spelers al een hogere skill op korte passen en in combinatie met de individual order 'use short passes more often' lijkt me dat je je het beste kunt richten op 1 van de 2
Reply
#29
Voorzetten ipv lange pass is ook prima
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#30
Devlin Wrote:ben wel tevreden met 't schema, al zie ik liever korte passen dan lange passen in t schema...volgens mij hebben de meeste spelers al een hogere skill op korte passen en in combinatie met de individual order 'use short passes more often' lijkt me dat je je het beste kunt richten op 1 van de 2

Ik vind het juist fijn als nu long passes aan de beurt komen in plaats van short passes, want die heeft afgelopen tijd in de teamtraining gezeten. Maar als er meer mensen zijn die voorzetten of wat anders willen trainen is het niet anders. Alleen had dat ook wat eerder aangegeven kunnen worden en niet pas als het omzetten een feit is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: