The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ABN Amro toernooi Ahoy
#1
Wat vinden we hiervan?

1 Davydenko, Nikolay RUS 3
2 Ljubicic, Ivan CRO 4
3 Robredo, Tommy ESP 7
4 Ancic, Mario CRO 9
5 Berdych, Tomas CZE 13
6 Djokovic, Novak SRB 14
7 Ferrer, David ESP 16
8 Nieminen, Jarkko FIN 17
9 Gasquet, Richard FRA 18
10 Hewitt, Lleyton AUS 19
11 Stepanek, Radek CZE 20
12 Johansson, Joachim SWE 21 @
13 Hrbaty, Dominik SVK 22
14 Soderling, Robin SWE 23
15 Youzhny, Mikhail RUS 25
16 Grosjean, Sebastien FRA 28
17 Rochus, Olivier BEL 36
18 Henman, Tim GBR 38
19 Vliegen, Kristof BEL 39
20 Clement, Arnaud FRA 41
21 Simon, Gilles FRA 47
22 Bjorkman, Jonas SWE 49
23 Gicquel, Marc FRA 55
24 Mayer, Florian GER 57
25 Monfils, Gael FRA 59
26 (WC) Sluiter, Raemon NED 118
27 (WC)
28 (WC)
29 (Q)
30 (Q)
31 (Q)
32 (Q)
en ik dacht dat baghdatis ook volgens de site was aangetrokken? Ik vind het zelf een van de minste line ups van de laatste jaren, niet alleen omdat federer en/of nadal niet komen,wat jullie?
Reply
#2
Berdych, Djokovic en Gasquet, dat zijn zo'n beetje al m'n favorieten, dus ik vind het zeker geen slechte line-up.
Reply
#3
Als de laatste direct toegelaten speler de nr. 59 van de wereld is, dan is het zeker in de breedte een super toernooi. Zoals altijd blijven de Amerikanen weg en zonder Federer en/of Nadal lijkt het dan wat minder sterk, maar Ljubicic, Ancic, Berdych en Davydenko zijn ook hele mooie namen.
Reply
#4
Soderling en Joachim!! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Wie komen er niet, die je wel zou verwachten?

Federer en Nadal dat is jammer maar was te verwachten, zij nemen rust deze week. Blake en Roddick spelen in Memphis, lijkt me ook normaal. Verder uit de top 10 geen Nalbandian en Gonzalez, zij verkiezen het gravel van Buenos Aires, ook logisch. Van de 11-20 mannen zitten Haas en Murray in de USA, de overige 8 zijn er behalve Baghdatis. Kort achter de top dus een sterke bezetting.
Van 21-40 is het jammer dat Safin niet opnieuw de intentie heeft naar Rotterdam te komen (die had hij vorig jaar, alleen kwam hij uiteindelijk niet). Verder spelen Wawrinka en Verdasco niet deze week, en verder zijn de meeste spelers daarheen gegaan waar je ze kan verwachten gezien hun spel (gravelaars naar BA) of programma. Van Benneteau had je kunnen verwachten dat hij in Rotterdam zou komen gezien de combinatie met Marseille, maar die speelt hij niet.

Als je aan de huidige line up Baghdatis en Safin zou toevoegen is het wel meteen een heel ander gezicht natuurlijk, toch twee publiekstrekkers. Voeg er 1 van het koppel Fedex/Nadal aan toe en je hebt een topveld.

De positie van de laatst direct toegelatene is wel wat lager dan gebruikelijk overigens, de afgelopen twee jaar was dat op voorhand 50 en 42, tegen de 59 van nu. Dat dat niet alles zegt, dat hebben we vorig jaar meegemaakt.

Ik ga er op de vrijdag heen, i.i.g. de middag sessie en misschien ook in de avond. Ik hoop dat ik Djokovic kan zien, en ook Berdych en Johansson zou ik graag zien.
Reply
#6
Ik hoop Hewitt nog eens in het echt te zien. Heb hem op Roland Garros 2004 tegen Verkerk gezien, en het blijft toch een schitterende mentaliteit die hij ten toon spreidt.
Reply
#7
Ik zou gaan voor Henman!

Misschien als ik maandag of dinsdag ga de meeste kans.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#8
Davydenko, Ljubicic, Ancic, Berdych, Djokovic, Gasquet, Youzhny, Ollie, Henman. Allemaal gasten waar ik heel graag naar kijk. Maar eens kijken of ik weer VIP-kaarten kan regelen :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ad Wim Wrote:Davydenko, Ljubicic, Ancic, Berdych, Djokovic, Gasquet, Youzhny, Ollie, Henman. Allemaal gasten waar ik heel graag naar kijk. Maar eens kijken of ik weer VIP-kaarten kan regelen :razz:

Regel er dan ook 1 voor mij... [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Ad Wim Wrote:Davydenko, Ljubicic, Ancic, Berdych, Djokovic, Gasquet, Youzhny, Ollie, Henman. Allemaal gasten waar ik heel graag naar kijk. Maar eens kijken of ik weer VIP-kaarten kan regelen :razz:

Zie je met een VIP-kaart een andere wedstrijd ofzo? :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#11
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Davydenko, Ljubicic, Ancic, Berdych, Djokovic, Gasquet, Youzhny, Ollie, Henman. Allemaal gasten waar ik heel graag naar kijk. Maar eens kijken of ik weer VIP-kaarten kan regelen :razz:

Zie je met een VIP-kaart een andere wedstrijd ofzo? :|

Mooiere plaats
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Davydenko, Ljubicic, Ancic, Berdych, Djokovic, Gasquet, Youzhny, Ollie, Henman. Allemaal gasten waar ik heel graag naar kijk. Maar eens kijken of ik weer VIP-kaarten kan regelen :razz:

Zie je met een VIP-kaart een andere wedstrijd ofzo? :|
Nee, maar je zit wel op superplaatsen. En gratis eten en drinken tussen de wedstrijden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
ja, ik had graag baghdatis en of safin erbij gezien. Ik vind er nu wat teveel kleurlozen erbij zitten :Big Grin en de cut ligt laag, maar ik ga wel kijken, zoals elk jaar. en hoe kom je aan die vip kaarten dan?
Reply
#14
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:Davydenko, Ljubicic, Ancic, Berdych, Djokovic, Gasquet, Youzhny, Ollie, Henman. Allemaal gasten waar ik heel graag naar kijk. Maar eens kijken of ik weer VIP-kaarten kan regelen :razz:

Zie je met een VIP-kaart een andere wedstrijd ofzo? :|

Mooiere plaats

je kan beter op de ring zitten in het midden, dan suf laag achter de baan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#15
En als je beneden komt te zitten, ga dan snel naar je plek!!!! :x

Zwaar irritant die VIPS, komen altijd bij de laatste game pas binnen kakken en lullen te veel!!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#16
Dodge Wrote:En als je beneden komt te zitten, ga dan snel naar je plek!!!! :x

Zwaar irritant die VIPS, komen altijd bij de laatste game pas binnen kakken en lullen te veel!!
Absoluut mee eens. Irritant publiek, maar wel eens leuk om mee te maken. Je zit wel echt dicht op de spelers dan. Normaliter zit ik ook altijd gewoon eerste of tweede ring.
Uberhaupt is het merendeel van het tennispubliek niet te pruimen, maar dat is een hele andere discussie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Als je dicht bij de spelers wilt zijn, dan moet je naar Wimbledon gaan. (En dan niet de showcourts). Dan sta je er dichter op dan bij de buitenbanen van Rosmalen.

Spelers zijn met een dun wit touwtje gescheiden van jou. Als je ze wilt aanraken hoef je maar je hand uit te steken. Dat is wel raar.
Reply
#18
Ben ook wel jaloers natuurlijk op de ringside seats! :wink:
Vorig jaar zat ik in het nokje zo'n beetje.. dat echt nooit meer!!

Een trip naar Wimbledon is bijna verplicht voor iedere tennisliefhebber zou ik zeggen, was echt fantastisch!!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#19
He-le-maal mee eens. Ook voor een niet-tennisliefhebber is het zelfs de moeite waard daar minimaal een dag rond te lopen. Die sfeer daar is echt uniek!
Reply
#20
Dit jaar zit het er niet in, maar misschien ga ik volgend jaar weer es.

Is trouwens Roland Garros eigenlijk leuk om heen te gaan?
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
#21
Persoonlijk vond ik het minder dan Wimbledon, maar een GS is natuurlijk altijd een goed plan Wink
Reply
#22
Ben helaas nog nooit naar WImbledon geweest, misschien dit jaar.

RG ben ik wel geweest. Vond ik erg leuk, zeker ook omdat ik graveltennis veel leuker vind om te zien.

ABN Amro, Rosmalen en/of Amersfoort/Amsterdam ga ik elk jaar wel heen. Rotterdam ga ik van kinds af aan al elk jaar heen. Leukste deelnemersveld, maar wel duur en ver weg.
Vorig jaar Amersfoort was super.
Rosmalen heeft wel iets speciaals door het gras en net als Amersfoort leuk dat de spelers gewoon langs je lopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Ik heb de kaarten al binnen voor Rotterdam. Voor op de maandag. Zit op de 1e ring.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Studio Sport: "Krajicek kon wederom geen grote topper presenteren"

Beetje negatief, toch wel gewoon de nummer 3 en 4 van de wereld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Haase heeft een wildcard gekregen =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#26
Jammer dat Gonzo er niet is. Djoko gaat Rotterdam winnen hoop ik. Of Soderling. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Weet iemand trouwens of de toegangsprijzen van 22,- voor een totale dag zijn of alleen voor een middag of avondsessie?? :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
buurs Wrote:Weet iemand trouwens of de toegangsprijzen van 22,- voor een totale dag zijn of alleen voor een middag of avondsessie?? :roll:

Ik heb een kaart van 22 euro voor de middagsessie! Vorige keer dat ik er was, had ik ook de middagsessie maar kon je volgens mij gewoon blijven daar. Ze zullen toch niet voor de avondsessie de hele toko ontruimen en dan weer iedereen opnieuw naar binnen laten?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
centre court Wrote:
buurs Wrote:Weet iemand trouwens of de toegangsprijzen van 22,- voor een totale dag zijn of alleen voor een middag of avondsessie?? :roll:

Ik heb een kaart van 22 euro voor de middagsessie! Vorige keer dat ik er was, had ik ook de middagsessie maar kon je volgens mij gewoon blijven daar. Ze zullen toch niet voor de avondsessie de hele toko ontruimen en dan weer iedereen opnieuw naar binnen laten?

Voor welke dag heb jij?
Ik ga denk ik voor de woensdag...vaak de meest aansprekende spelers
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#30
centre court Wrote:
buurs Wrote:Weet iemand trouwens of de toegangsprijzen van 22,- voor een totale dag zijn of alleen voor een middag of avondsessie?? :roll:

Ik heb een kaart van 22 euro voor de middagsessie! Vorige keer dat ik er was, had ik ook de middagsessie maar kon je volgens mij gewoon blijven daar. Ze zullen toch niet voor de avondsessie de hele toko ontruimen en dan weer iedereen opnieuw naar binnen laten?

Dat lijkt me idd ook erg onrealistisch, maar je weet nooit..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: