The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Ajax - Utreg
Quote:Basisplaats Huntelaar omstreden

Volgens AD-journalist Hugo Borst is Klaas-Jan Huntelaar de eerste competitiewedstrijd na de winterstop waarschijnlijk wisselspeler. Op 21 januari neemt Ajax het op tegen FC Utrecht, zonder Huntelaar, maar mét aanwinst Leonardo en Ryan Babel. Volgen
De analist zei dit in Studio Voetbal. Als dit daadwerkelijk zo is, dan behoort Huntelaar voor de eerste keer dit seizoen niet tot de basiself. Aankoop Leonardo zou trainer Henk ten Cate nu al hebben overtuigd van zijn kunnen. Ten Cate strooide de afgelopen dagen met complimentjes voor Ryan Babel, die als centrumspits speelde, en Leonardo.

Ikzelf zou het raar vinden als ie Huntelaar op de bank zetten, maar waar rook is, is vuur.... Als ie voor Babel/Leo zou kiezen dan lijkt me dat hij dit voor minimaal een aantal weken doet om ze een eerlijke kans te geven en ze goed te kunnen beoordelen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
TJa, ik zie het liever ook niet gebeuren. Maar Babel en Leonardo zijn erg beweeglijk en dat is natuurlijk wel goed tegen de bonken van Utrecht.

Maar ik zou dan zeggen, Babel van links, Leo van rechts en Huntelaas centraal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik zou dan zeggen, Babel van links, Leo van rechts en Huntelaas centraal.

Babel (deze week nog in VI) en Leonardo (wanneer niet) hebben menigmaal aangegeven eigenlijk niet op de vleugel te willen spelen, maar als nr. 9. Lijkt me niet verstandig met de door jou geopperde voorhoede te spelen, dan is 2/3e van je voorhoede ontevreden en de 3e draait sowieso al geen goed seizoen. Bij een 4-4-2 met Babel en Leo zijn die 2 tevreden en heb je erg veel snelheid. Alleen een beetje wenig body.
Reply
Babel geen body? Undecided

En je kunt wel leuk met Leo en Babel in de spits spelen, maar dan heb je nauwelijks scorend vermogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-4-2 met Huntelaar achter de spitsen een optie?
Reply
Is volgens mij vorig jaar een keer geprobeerd, maar niet echt een succes.
Huntelaar mist gewoon snelheid daarvoor. Sneijder is en blijft de beste AMF.
Reply
Ik vind het nog niet zo´n slechte optie van Ten Cate.
Je hebt dan twee snelle bewegelijke spitsen die op een m2, het merendeel van de verdedigers in de eredivisie waarschijnlijk helemaal gek dollen.
Alleen zouden Leonardo en Babel moeten laten zien dat zij ook echte killers kunnen zijn, want anders heeft het helemaal geen zin.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ad Wim Wrote:Is volgens mij vorig jaar een keer geprobeerd, maar niet echt een succes.

Ten Cate blijkt uitermate ontevreden te zijn over Sneijder dus mss heeft dat wel consequenties voor hem!?
Reply
Het lijkt me dat dan Perez op AMF komt te staan, mochten ze 4-4-2 spelen.

Maar dit is allemaal van weken geleden. Er zijn vast gesprekken gevoerd en er is veel getraind. Ik denk ook gewoon dat ze thuis tegen Utrecht 4-3-3 spelen.
Reply
Als huntelaar op de bank zit is mooi want die is wekelijks de meest gekozen speler bij het spelletje..
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote:
Ad Wim Wrote:Is volgens mij vorig jaar een keer geprobeerd, maar niet echt een succes.

Ten Cate blijkt uitermate ontevreden te zijn over Sneijder dus mss heeft dat wel consequenties voor hem!?

mee eens.
Wat overigens opvallend is, is dat Huntelaar ineens begon te scoren de laatste weken toen Sneijder niet speelde.
Natuurlijk is hij een goeie speler, maar wel enigszins egoistisch.
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Ekslem Wrote:

mee eens.
Wat overigens opvallend is, is dat Huntelaar ineens begon te scoren de laatste weken toen Sneijder niet speelde.
Natuurlijk is hij een goeie speler, maar wel enigszins egoistisch.

Ik had meer het idee dat het 'plotselinge' scoren van Huntelaar te maken had met de rentree van Babel, maar het zou inderdaad ook te maken kunnen hebben met het afwezige 'egoïsme' van Sneijder waardoor Huntelaar misschien wel meer en betere ballen kreeg..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
zou de mul spelen met leo erbij?
Reply
Ad Wim Wrote:Het lijkt me dat dan Perez op AMF komt te staan, mochten ze 4-4-2 spelen.

Maar dit is allemaal van weken geleden. Er zijn vast gesprekken gevoerd en er is veel getraind. Ik denk ook gewoon dat ze thuis tegen Utrecht 4-3-3 spelen.

AMF? Amfetamine?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Aanvallende middenfelder?
Reply
Hoef, ik denk dat het 'straattaal' is: Asociale MotherFucker.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Taaltje van de XBoX-en en de Playstationerds etc etc... Attacking Midfielder.... :wink:

Het zal me goddomme jeuken hoe we spelen (qua spelers) tegen kutrecht, als we nou maar weer gewoon eens een goede pot afleveren en winnen.
Al stelt HtC ineens Anita, Donald en Goossens op, winnen motten we... Icon_evil
Reply
15/1/2007 - Ten Cate weer eens boos op deel selectie
(Gepost door P.)

In de papieren versie van Het Parool van vandaag stelde Ten Cate: 'Een aantal spelers heeft in de tweede helft te kennen gegeven ze de komende tijd nergens op mogen rekenen'. Met name Thomas vermaelen, Urby Emanuelson, Hedwiges Maduro en Klaas Jan Huntelaar zouden het volgens de krant behoorlijk verpest hebben. De situatie doet enigszins denken aan de kritiek die Ten Cate had na de bekerwedstrijd Jong RKC - Ajax, toen de reserves in zijn ogen onvoldoende speelden: Ten Cate was bepaald niet tevreden over hun optreden. Daarna gaf hij hen nog een kans in het Uefacupduel tegen IK Start, waar ze 'naar behoren' speelden.
Ajax Netwerk
Het is onduidelijk of Ten Cate de spelers die het volgens Het Parool verpest hebben binnenkort nog een kans geeft of niet. Met name gezien het feit dat de huidige selectie op bepaalde posities (middenveld/verdediging) onderbezet kan raken vanwege de komende transferperiode(s) is het afwachten hoe lang genoemde spelers op niets zullen mogen rekenen.

--
En dan is Heitinga nog eens geblesseerd. Zijn Timisela en Ogararu nu geen intressante opties?
Reply
Ogararu speelde volgens mij de afgelopen 5 wedstrijden in de basis, dus dat is altijd al een interessante optie geweest
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:'Een aantal spelers heeft in de tweede helft te kennen gegeven ze de komende tijd nergens op mogen rekenen'
Hele gekke zin. Hebben de spelers nou aangegeven dat ze nergens op mogen rekenen? Kan ik me niet voorstellen...
Reply
Ad Wim Wrote:
Quote:'Een aantal spelers heeft in de tweede helft te kennen gegeven ze de komende tijd nergens op mogen rekenen'
Hele gekke zin. Hebben de spelers nou aangegeven dat ze nergens op mogen rekenen? Kan ik me niet voorstellen...

Waarschijnlijk hebben ze door hun spel aangegeven dat ze nergens meer op mogen rekenen?!
Reply
Dus ajaks gaat weer aan kapitaal vernietiging doen door spelers als huntelaar niet meer op te stellen? =D>
Reply
Ricochan Wrote:Dus ajaks gaat weer aan kapitaal vernietiging doen door spelers als huntelaar niet meer op te stellen? =D>

En Sneijder ging er de laatste wedstrijd tegen NEC ook niet lekker af.
Reply
hoe lang was dat wel niet geleden :S
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
2 weken; laatste officiele wedstrijd?
Reply
tijd zat dus om te herstellen
Reply
Herstellen? Hij was toch niet geblesseerd? Henk had het gewoon helemaal met hem gehad, wisselde hem en schold m nog even de huid vol.
Reply
het is idd wel een 'mensentrainer' die ten cate. :lol:
Reply
Peter Wrote:Herstellen? Hij was toch niet geblesseerd? Henk had het gewoon helemaal met hem gehad, wisselde hem en schold m nog even de huid vol.

dan zie ik het probleem helemaal niet.

of hij sneijder op de bank laat....
Reply
het blijft wel elke week lachen met henkie, het is net een klein kind :Big Grin
Bangkok resident.
Reply

Forum Jump: