The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO-AZ
#1
AZ vind ik de lastigste ploeg om spelers van op te stellen volgens mij zijn Sinoh, Jaliens, Opdam, De Cler, Koef en Shota de enige zekerheidjes. Iemand andere ideeen?
Ik heb een droom.
Reply
#2
sinouh... bron??

mols speelt niet iig dus wil een az er
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#3
Frits Wrote:sinouh... bron??

mols speelt niet iig dus wil een az er

Ik zie ADO zonder Mols ook minimaal gelijkspelen tegen AZ. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#4
Sinouh weer fit; Didulica langer uit roulatie
ALKMAAR- Het is geen goed teken wanneer een trainer een apart lijstje moet gaan pakken wanneer de blessures ter sprake komen, maar helaas was dit vrijdagmiddag wel het geval toen Louis van Gaal tijdens zijn laatste perspraatje van 2006 de stand van zaken doornam. Het goede nieuws: Khalid Sinouh is weer fit. Het slechte nieuws: Joey Didulica nog twee maanden aan de kant.

dit was 30-12-2006 dus neem aan dat ie gewoon speelt Smile
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#5
Tripplexxx Wrote:
Frits Wrote:sinouh... bron??

mols speelt niet iig dus wil een az er

Ik zie ADO zonder Mols ook minimaal gelijkspelen tegen AZ. :wink:

misschien speelt hoogendorp wel in de spits ipv mols
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
#6
Frits Wrote:
Tripplexxx Wrote:
Frits Wrote:sinouh... bron??

mols speelt niet iig dus wil een az er

Ik zie ADO zonder Mols ook minimaal gelijkspelen tegen AZ. :wink:

misschien speelt hoogendorp wel in de spits ipv mols



en als die niet komt dan mag de vries eens een keer 90 minuten spelen en zijn kunsten vertonen...
Reply
#7
Quote:Dembélé mist duel tegen ADO Den Haag

Moussa Dembélé schittert morgenavond door afwezigheid tijdens AZ-ADO Den Haag. De 19-jarige Belgisch international herstelt momenteel van griep, maar is niet op tijd hersteld. Ook Joey Didulica zal morgenavond nog ontbreken.
Stijn Schaars, die 24 januari geopereerd zal worden aan zijn enkel, is wel inzetbaar. Louis van Gaal weigerde echter inzicht te geven in zijn tactische plan. "Hij is gewoon inzetbaar, maar dat wil niet zeggen dat hij speelt", aldus de trainer op de clubwebsite.

Opvallend was dat de selectie van de Alkmaarders in de sporthal trainden, terwijl de keepers op het veld stonden. Van Gaal denkt dat de wind morgen een belangrijke rol zal spelen, vandaar dat zijn keepers apart trainden. "Voor keepers is de wind het allerergste. Zij moeten daarom ook buiten zijn om er aan te wennen, want zij krijgen er helemaal mee te maken."
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Mooi, Koef dus zeker in de basis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Quote:Van Gaal gaat meer zekerheid inbouwen bij AZ

18/1/2007 16:20

'Ik wil voor 31 januari een keeper en een linkerspits', benadrukt Louis van Gaal, die donderdag op de website van zijn club aankondigde dat AZ de tweede seizoenshelft iets anders zal gaan voetballen.
Van Gaal vindt dat zijn ploeg nog altijd te veel doelpunten tegenkrijgt. 'We gaan meer zekerheden inbouwen. Bijvoorbeeld op het middenveld. Het scheelt natuurlijk of je een aanvallende of een verdedigende middenvelder op bepaalde posities opstelt. Dat is iets waar ik ook voor de winterstop al mee begonnen ben.'

Tevens zal hij de komende duels kiezen voor een ander centraal verdedigingsduo. David Mendes da Silva en Barry Opdam missen door een schorsing immers het eerste duel met Fenerbahe in de UEFA Cup. 'Daar zal half februari dus een ander duo moeten gaan spelen en dat moet ook nog eens ingespeeld zijn. Dan kun je denken aan Gijs Luirink, Kew Jaliens en Ryan Donk.'

Van Gaal zag in de winterstop Ronald Waterreus vertrekken. Omdat Joey Didulica nog altijd geblesseerd is, hoopt de coach deze transferperiode nog een doelman aan te trekken. 'Een keeper is noodzakelijk. Het beste is natuurlijk een talentvolle jonge doelman, maar hij moet wel direct inzetbaar zijn zowel in de Eredivisie als op Europees niveau. Waarschijnlijk wordt het een keeper uit het buitenland, want als hij in de Eredivisie zou rondlopen had hij hier al gezeten.'

Voor de positie van linksbuiten bevestigde Van Gaal de interesse in Nourdin Boukhari. 'Die staat inderdaad ook op de lijst, dat vind ik een goede voetballer.' De Marokkaanse international staat nog onder contract bij FC Nantes, maar zou mogen vertrekken bij de Franse club.

Van Gaal gaat dus met een ander verdedigingsduo beginnen tegen ADO, dat lijkt me duidelijk.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#10
Mooi dan staat Mendes da Silva in ieder geval op het middenveld!! Ik neem aan dat hij zijn beste verdediger/middenvelder niet aan de kant houdt tot half februari omdat hij dan voor een UEFA cup wedstrijd geschorst is.
Ik heb een droom.
Reply
#11
Inderdaad, meer kans op een doelpunt. Hakkuh
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#12
Nou, laten we het hopen [-o<
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#13
het zal toch godverredomme wel dat die kut opdam speelt zeker... :letitallout:
Reply
#14
Mwah.....is Opdam een optie op het middenveld, neuh ´k geloof het niet. Undecided
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#15
waf Wrote:het zal toch godverredomme wel dat die kut opdam speelt zeker... :letitallout:

Wees nah maar blij dat ie niet speelt morgen. :wink:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#16
dembele ziek, speelt niet.
Reply
#17
kooltje Wrote:dembele ziek, speelt niet.

Bron?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
kooltje Wrote:dembele ziek, speelt niet.

Meen je? :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
kooltje Wrote:dembele ziek, speelt niet.
SP grote winnaar verkiezingen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:dembele ziek, speelt niet.
SP grote winnaar verkiezingen!

Spuit 11 zegt wa :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Dembele is inderdaad ziek;

ADO Den Haag zal morgen aantreden zonder Michael Mols in de basis. De spits kampt met een peesklacht aan de buitenkant van zijn rechterknie. Naast Mols kan Schoenmaker ook geen beroep doen op Bosschaart, Knopper, Kum en Postma.

AZ zal morgen niet kunnen beschikken over Dembele. De Belgische spits is net hersteld van een griep en is nog niet fit genoeg om te spelen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#22
Een AZ supporter op een AZ forum :lol:

Quote:Ik vraag me af hoe het veld is in Den Haag niet dat we straks bij het stadion staan en te horen krijgen dat het niet door gaat.
De velden bij onze plaatselijke amateurs staan goed nat.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#23
Hier in Den Haag is vandaag nog geen druppel gevallen.... en de zon schijnt, dus dat water op dat veld verdampt wel! :8:
Wie dit leest is gek
Reply
#24
Scumpie gaat vanavond in het Zuiderpark eens kijken of deze wedstrijd net zo spectaculair wordt als die in Alkmaar.

Maar ik heb er weinig vertrouwen in, aangezien ALLE vrijdagavondwedstrijden garant staan voor een powernapje van ongeveer de wedstrijdduur.
* Winnaar eerste HB cup!
* Winnaar vierde Forum Liga!
* CM: #79
Reply
#25
Van Gaal heeft nog een appeltje met lex te schillen door iets wat eerder is voorgevallen, dus dat zal iig een leuke persconferentie worden na aflloop ...
Bangkok resident.
Reply
#26
Vret Mien Gras Wrote:Dembele is inderdaad ziek;

ADO Den Haag zal morgen aantreden zonder Michael Mols in de basis. De spits kampt met een peesklacht aan de buitenkant van zijn rechterknie. Naast Mols kan Schoenmaker ook geen beroep doen op Bosschaart, Knopper, Kum en Postma.

AZ zal morgen niet kunnen beschikken over Dembele. De Belgische spits is net hersteld van een griep en is nog niet fit genoeg om te spelen.

opdam in de spits!
Reply
#27
Scumpie Wrote:Scumpie gaat vanavond in het Zuiderpark eens kijken of deze wedstrijd net zo spectaculair wordt als die in Alkmaar.

Maar ik heb er weinig vertrouwen in, aangezien ALLE vrijdagavondwedstrijden garant staan voor een powernapje van ongeveer de wedstrijdduur.
Maar dat komt omdat de top 3/4 nooit op vrijdag speelt. Vanavond wordt het gewoon een vermakelijk 0-4.
Az heeft wel wat goed te maken na die ellende voor de winterstop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Barry op de bank, David op het middenveld:

Opstelling
K - Robert Zwinkels
V - Stijn Vreven
V - Alberto Saavedra
M - Ferrie Bodde
M - Laurent Delorge
V - Tininho
A - Santi Kolk
V - Goran Bunjevcevic
A - Wesley Verhoek
A - Mark de Vries
M - Aleksandar Rankovic
K - Khalid Sinouh
V - Kew Jaliens
V - Gijs Luirink
V - Tim de Cler
A - Shota Arveladze
M - Maarten Martens
M - Rogier Molhoek
A - Danny Koevermans
M - Demy de Zeeuw
V - Grétar Steinsson
M - David Mendes da Silva

Opdam dus de komende maand op de bank omdat hij 1 potje UEFA Cup geschorst is. :razz:
Reply
#29
Klote VAN GAAL :letitallout:
Insane life.
Reply
#30
Jezus, wat een pech. Koevermans neemt normaal de penalties maar die had nu verzorging nodig dus neemt Mendes hem :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: