The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




sjongejonge
#1
wa waait het toch hard, ik kan bijna niet tegen de wind in komen, zo hard waait het..
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#2
hier mogen de collega's die ver weg wonen zelfs eerder weg.... wat een onzin


en natuurlijk zit ik daar weer niet bij... #-o
Wie dit leest is gek
Reply
#3
Kleine Jan Wrote:hier mogen de collega's die ver weg wonen zelfs eerder weg.... wat een onzin


en natuurlijk zit ik daar weer niet bij... #-o

Wees blij! Zij hebben eerder de kans om een tak of dakpan op hun harses te krijgen. Hier moet iedereen blijven tot dat het weer windstil is en 25 graden.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
#4
joep Wrote:wa waait het toch hard, ik kan bijna niet tegen de wind in komen, zo hard waait het..

Gelukkig kan de wind Twente niet vinden!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#5
Kleine Jan Wrote:hier mogen de collega's die ver weg wonen zelfs eerder weg.... wat een onzin


en natuurlijk zit ik daar weer niet bij... #-o

Maar bij alle andere bedrijven mogen ze dat ook, dus staan die collega's van je lekker om half 4 in een enorme file :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#6
Hier niet hoor.
Toch leuk om al die fietsers te zien trappen Big Grin en nie vooruit komen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#7
fietsers zijn pas sloebers
Wie dit leest is gek
Reply
#8
Komen die mensen misschien met de fiets naar het werk Jantje, zodat ze wat langer hebben om op tijd thuis te komen :wink:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#9
snap niet dat ze EN te laat binnenkomen EN ook nog eerder weg mogen... ze moeten toch 1 van de 2 keren gewoon meewind hebben?
Wie dit leest is gek
Reply
#10
cry
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Een bouwkraan is donderdagochtend door de harde wind omgevallen op het Ruppertgebouw aan de Leuvenlaan in Utrecht. Volgens een politiewoordvoerder zijn er enkele gewonden gevallen. Het gebouw staat op het universiteitsterrein De Uithof.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#12
Mijn paraplu was binnen 1 minuut al gesneuveld.. :oops: #-o
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#13
Davydoff Wrote:Een bouwkraan is donderdagochtend door de harde wind omgevallen op het Ruppertgebouw aan de Leuvenlaan in Utrecht. Volgens een politiewoordvoerder zijn er enkele gewonden gevallen. Het gebouw staat op het universiteitsterrein De Uithof.

Ben je bang dat zelfs jij vandaag kan wegwaaien? :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
Voyou Wrote:Mijn paraplu was binnen 1 minuut al gesneuveld.. :oops: #-o

Prima... een paraplu is namelijk voor homo's
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#15
Treesong Wrote:
Voyou Wrote:Mijn paraplu was binnen 1 minuut al gesneuveld.. :oops: #-o

Prima... een paraplu is namelijk voor homo's

De wind was het blijkbaar met je eens :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#16
Hier in Diemen waaide zojuist een dakplaat van het dak, bovenop de vrij nieuwe auto van een manager. Die moeten toch beter weten en de auto op zo'n dag niet naast het gebouw parkeren :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#17
Lamme Lennie Wrote:Hier in Diemen waaide zojuist een dakplaat van het dak, bovenop de vrij nieuwe auto van een manager. Die moeten toch beter weten en de auto op zo'n dag niet naast het gebouw parkeren :wink:

Hier bij KPN heeft de afdeling "Dakplaatvervanging" ook weer een klusje
Wie dit leest is gek
Reply
#18
Treesong Wrote:
Davydoff Wrote:Een bouwkraan is donderdagochtend door de harde wind omgevallen op het Ruppertgebouw aan de Leuvenlaan in Utrecht. Volgens een politiewoordvoerder zijn er enkele gewonden gevallen. Het gebouw staat op het universiteitsterrein De Uithof.

Ben je bang dat zelfs jij vandaag kan wegwaaien? :negerwaf:

het is geen orkaan :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#19
Kleine Jan Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Hier in Diemen waaide zojuist een dakplaat van het dak, bovenop de vrij nieuwe auto van een manager. Die moeten toch beter weten en de auto op zo'n dag niet naast het gebouw parkeren :wink:

Hier bij KPN heeft de afdeling "Dakplaatvervanging" ook weer een klusje


Hey jantje werk jij bij de kpn? mooi zooitje daarzo... Lees jij ook privemails van klanten ? :wink:


AMSTERDAM - De servicedesk waar tienduizenden woedende en gefrustreerde klanten van KPN Internet Plus Bellen heen bellen, is één grote chaos. Personeel dat op zijn computer spelletjes speelt, privé-mail van klanten leest, klagers bewust extra lang telefonisch ’in de wacht’ zet om zo meer geld met de betaalnummers binnen te halen en klanten van het kastje naar de muur stuurt. Dat zegt een klokkenluider tegenover De Telegraaf. KPN ontkent.





„Wantoestanden bij KPN, maar die de zegen hebben van de leiding”, verzekert een insider bij KPN, die met de lijst met aantijgingen bij deze krant aanklopt. Het telecomconcern ontkent echter in alle toonaarden. „Er zijn in het verleden dingen fout gegaan, maar dat gebeurt niet meer”, verzekert een KPN-woordvoerder.



Maar de insider heeft een heel ander verhaal. „Als klant kwaad worden helpt niet. Wordt hij of zij te lastig dan krijgt het personeel van de servicedesk zelfs opdracht om het gesprek zo snel mogelijk af te kappen. Desnoods door gewoon de hoorn op de haak te gooien. Maar zo ga je niet met je klanten om.” Als KPN-deskundige wil hij beslist niet met zijn naam in de krant, want dat leidt onherroepelijk tot ontslag, verzekert hij.

Diep triest noemt hij de manier waarop KPN de klanten behandelt als zij met een klacht aan de lijn komen over het door het concern zo aangeprezen Internet Plus Bellen, internetten en bellen via het vertrouwde koperdraadje dat ooit alleen voor telefonie werd gebruikt.

„Voor velen is leidt een aanvraag voor Internet Plus bellen tot een bron van ellende. De aanhoudende stroom van klagende klanten van KPN is daar een duidelijk bewijs van.”

KPN telt nu meer dan 1 miljoen aansluitingen voor Internet Plus Bellen. Heb je geluk en werkt de verbinding van begin af aan perfect, dan mag je in je handen knijpen zegt de KPN-deskundige. Hapert er echter iets in de lange weg tussen aanvraag van IPB en de werking ervan, dan is men veelal gedoemd tot een ware lijdensweg, waarschuwt hij. KPN zelf geeft toe dat van de vele aanvragen bij ’slechts’ 5 procent iets verkeerd gaat. Per week levert dat ’een paar honderd’ klachten op. „Maar we gaan de goede kant op. Door inzet van extra personeel lopen we in op het aantal klachten.”

Het kan al meteen bij de aanvraag misgaan, waarschuwt de KPN-insider. Met name voor degene die voor het internetten een adsl-aansluiting van KPN hebben. Want binnen twee dagen na het versturen van de aanvraag voor Internet Plus Bellen ’sloopt’ KPN die aansluiting, waardoor internetten verder onmogelijk is, zegt de deskundige. Dus geen mail meer en niet meer internetbankieren of surfen. Het wachten is dan op de IPB-aansluiting. Was bij de aanvraag gezegd dat met een week of drie de zaak wel rond zou zijn, in de praktijk blijkt het dat het bij de 5 procent waar iets misgaat het vele maanden kan duren voordat men via zijn nieuwe aansluiting het internet op kan en via dezelfde dienst kan bellen.

„Stel, dat een klant zes weken na het indienen van zijn aanvraag gaat bellen om te vragen hoe het met zijn aansluiting zit. Dan komt hij eerst bij een service-afdeling van KPN in Enschede uit, wiens taak het is om uit te zoeken waar de zaak is vastgelopen. Meestal komt men daar niet eens zover”, zegt de KPN-insider, „maar wordt de klant meteen doorgeschakeld naar een service-afdeling in Amersfoort, waar gekeken moet worden hoe de zaak kan worden opgelost. De klant heeft dan wel al heel lang in de wacht gestaan. Niet alleen omdat het zo druk was, maar ook omdat de servicemedewerkers met wat anders bezig waren dan hun eigenlijke werk, zoals spelletjes spelen op hun computer of het lezen van privé-mail van klanten.”
Reply
#20
Treesong Wrote:
Voyou Wrote:Mijn paraplu was binnen 1 minuut al gesneuveld.. :oops: #-o

Prima... een paraplu is namelijk voor homo's

Net terug van pauze en mijn plu heeft het overleefd! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Ricochan Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Hier in Diemen waaide zojuist een dakplaat van het dak, bovenop de vrij nieuwe auto van een manager. Die moeten toch beter weten en de auto op zo'n dag niet naast het gebouw parkeren :wink:

Hier bij KPN heeft de afdeling "Dakplaatvervanging" ook weer een klusje


Hey jantje werk jij bij de kpn? mooi zooitje daarzo... Lees jij ook privemails van klanten ? :wink:

Ik heb het bericht gelezen ja... :lol:
Het is mij trouwens niet bekend of het waar is, op onze afdeling doen wij dat soort dingen niet :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
#22
Hmm bij de KPN kunnen ze wel internetten op hun werk. Dat kon ik bij @home nooit. Alleen de home portal. Nu nog steeds trouwens niet. Maar dit beleid van mijn callcenter en niet van @home.
Reply
#23
Chaos, crisis in de stad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Tuurlijk kunnen we internetten..... hoe kom ik anders de dag door... :razz:
Wie dit leest is gek
Reply
#25
Davydoff Wrote:Een bouwkraan is donderdagochtend door de harde wind omgevallen op het Ruppertgebouw aan de Leuvenlaan in Utrecht. Volgens een politiewoordvoerder zijn er enkele gewonden gevallen. Het gebouw staat op het universiteitsterrein De Uithof.

hmm, mijn vriendin is nu net op weg naar een tentamen in het educatorium.. (zit vast aan het ruppertgebouw). hopelijk kan dat gewoon doorgaan.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#26
Ik hoop het ook
Wie dit leest is gek
Reply
#27
Ik ook
Reply
#28
gelukkig maar.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#29
Ik help het je hopen !
Bangkok resident.
Reply
#30
Ik doe altijd wat de brandweer zegt

Quote:Brandweer adviseert: blijf binnen
18-1-2007 De brandweer in Amsterdam adviseert mensen niet de straat op te gaan als dat niet per se nodig is. Vorige week donderdag gaf de brandweer deze waarschuwing ook af.
Door de harde wind vliegen dakpannen en takken door de lucht, wat tot gevaarlijke situaties kan leiden. De brandweer in Amsterdam werkt sinds 09.30 uur met man en macht aan de tientallen meldingen van stormschade. Alle brandweervoertuigen zijn op straat, ook de brandweerlieden in opleiding die donderdag in de stad les hebben.
Ook Rijkswaterstaat heeft een verkeeralarm afgekondigd.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply


Forum Jump: