The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Uitspraak Feyenoord
#31
Bumme Wrote:Ik hoop dat Feyenoord dit gaat winnen! Als ze toch verantwoordelijk worden gehouden is het einde zoek lijkt mij. Kan je je voordoen als supporter van je grootste opponent en het dan een beetje gaan lopen verzieken.

Hup Joris!!!!

ik ben er nog niet over uit. je hebt een punt, maar aan de andere kant kun je dit niet onbestraft laten, zeker als het telkens bij dezelfde club gebeurt. als het 1 keer gebeurt is uitsluiting ook niet aan de orde denk ik, dus het risico dat je het voor andere clubs verziekt vind ik niet groot.

wel vind ik raar dat nancy niet harder gestraft wordt. zijn zijn verantwoordelijk voor wat er in hun stadion gebeurd, en ok, het zijn onverlaten, maar die politie daar gaat imo zeker niet vrijuit.

desalniettemin: hup sjors!!!
Reply
#32
Ach, gezien de gebeurtenissen in Italie zal de straf niet milder worden ben ik bang. Als je alle reacties hoort in Italie en als je UEFA hoort over zwaar straffen in dit soort gevallen, zullen ze niet juist nu ineens de straf van [Image: feyenoord.gif] verlagen vrees ik... We zullen zien of het tribunaal z'n oren hiernaar zal laten hangen...
Reply
#33
Quote:Vrijdag 11.00 uur: bekendmaking beslissing CAS in Feyenoord zaak
Donderdag is de hoorzitting geweest van het Court of Arbitration for Sport (CAS) in de zaak van Feyenoord tegen de UEFA. Het CAS kan de beslissing van de tuchtcommissie van de UEFA goedkeuren, afkeuren danwel de zaak terugverwijzen naar de tuchtcommissie om er opnieuw naar te kijken. Dat laatste ligt echter gezien de uitlatingen van het CAS niet in de verwachting. Gezien de wedstrijden die voor de deur staan tegen de Spurs zou dat geen goede oplossing zijn.
De CAS zal haar beslissing vrijdagochtendbekendmaken, om 11:00 uur.
Reply
#34
Ben benieuwd.
Insane life.
Reply
#35
Worden gewoon geschorst voor deze UEFA cup denk ik, tenslotte hebben ze een Franse stad in de as gelegd, en met die rellen in Italië zullen ze wel een voorbeeld gaan stellen.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#36
Depor Wrote:tenslotte hebben ze een Franse stad in de as gelegd

:roll:

weer iemand die er bij geweest is.

KUTZOOI!

Quote:Het Internationale Hof voor Sportarbitrage (CAS) in Lausanne heeft het beroep van Feyenoord tegen de uitsluiting van Europees voetbal afgewezen. De UEFA Cupduels tegen de Spurs zijn daarmee definitief van de baan. ‘We zullen ons er bij de beslissing neer moeten leggen’, aldus Onno Jacobs namens de stadionclub, ‘maar het blijft wrang dat onze club en echte supporters de dupe worden van het wangedrag van mensen waar wij niets mee te maken willen hebben.’


Naar aanleiding van de rellen voor en tijdens de wedstrijd Nancy-Feyenoord, het beroep dat de aanklager tegen een eerder uitgesproken straf instelde en het besluit van de Beroepscommissie van de UEFA om Feyenoord voor het lopende seizoen uit te sluiten van Europees bekervoetbal, stelde Feyenoord een beroep in bij het CAS. ‘We hebben steeds benadrukt dat wij als club machteloos stonden in deze zaak, omdat de personen die zich misdragen hebben buiten ons om aan kaarten voor de wedstrijd zijn gekomen’, zegt Onno Jacobs. ‘Daarom voelt het alsof Feyenoord onrecht is aangedaan. Dit is een hele zware straf.’

Jacobs: ‘We kunnen nu niets meer doen dan ervoor te zorgen dat Feyenoord weer een goede naam krijgt in Europa. We hopen dat alle supporters van het belang daarvan doordrongen zijn en dat ze in de stadions hun verantwoordelijkheid zullen nemen. Deze club mag nóóit meer de dupe worden van het wangedrag van individuen.’

- Vanuit Feyenoord zal geen verder commentaar gegeven worden op de beslissing van het CAS -
Reply
#37
Genoeg beelden en nieuws gezien, maar ja die zijn allemaal anti Feijenoord of niet. Complot! Complot!
Was jij in de Arena bij dat spandoek? Toch heb je er een mening over...
Dus blaat niet zo wafje, als andere supporters een restaurantje in België slopen dan klopt het maar als het anti Feijenoord is dan moet het wel een complot zijn.
Dat is geen complot, dat is hypocriet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#38
waf Wrote:KUTZOOI!

Look on the bright side... nu heb je twee extra papa-dagen :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#39
Depor Wrote:Genoeg beelden en nieuws gezien, maar ja die zijn allemaal anti Feijenoord of niet. Complot! Complot!
Was jij in de Arena bij dat spandoek? Toch heb je er een mening over...
Dus blaat niet zo wafje, als andere supporters een restaurantje in België slopen dan klopt het maar als het anti Feijenoord is dan moet het wel een complot zijn.
Dat is geen complot, dat is hypocriet.

lul toch niet. jij weet gewoon niet wat er gebeurd is en ik ook niet. jij neemt alles voor waar aan. ik niet, omdat ik van mensen die er bij geweest zijn gehoord heb dat de soep niet zo heet gegegeten werd.

je vergelijking met dat spandoek is werkelijk ontzettend dom.

jij lult de media na en hebt het zelfs over een stad die in de as gelegd is. je bent niet goed snik.
Reply
#40
waf Wrote:
Depor Wrote:Genoeg beelden en nieuws gezien, maar ja die zijn allemaal anti Feijenoord of niet. Complot! Complot!
Was jij in de Arena bij dat spandoek? Toch heb je er een mening over...
Dus blaat niet zo wafje, als andere supporters een restaurantje in België slopen dan klopt het maar als het anti Feijenoord is dan moet het wel een complot zijn.
Dat is geen complot, dat is hypocriet.

lul toch niet. jij weet gewoon niet wat er gebeurd is en iuk ook niet. jij neemt alles voor waar aan. ik niet, omdat ik van mensen die er bij geweest zijn gehoord heb dat de soep niet zo heet gegegeten werd.

jij lult de media na en hebt het zelfs over een stad die in de as gelegd is. je bent niet goed snik.

Dat was al bekend, probeer weer in discussie te gaan met de complottheorie meester van het forum.
Toch kut dat Feijenoord geschorst is al viel het te verwachten...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#41
waf Wrote:je bent niet goed snik.

"U lult maar een end raak" is tegenwoordig toch de juiste manier om een dergelijk schrijven mee te beëindigen?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#42
Treesong Wrote:
waf Wrote:je bent niet goed snik.

"U lult maar een end raak" is tegenwoordig toch de juiste manier om een dergelijk schrijven mee te beëindigen?

Ene Moszkowicz kwam daar toch mee?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#43
correct

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.quotenet.nl/2007/01/13/191412.php">http://www.quotenet.nl/2007/01/13/191412.php</a><!-- m -->
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#44
Depor Wrote:
waf Wrote:
Depor Wrote:Genoeg beelden en nieuws gezien, maar ja die zijn allemaal anti Feijenoord of niet. Complot! Complot!
Was jij in de Arena bij dat spandoek? Toch heb je er een mening over...
Dus blaat niet zo wafje, als andere supporters een restaurantje in België slopen dan klopt het maar als het anti Feijenoord is dan moet het wel een complot zijn.
Dat is geen complot, dat is hypocriet.

lul toch niet. jij weet gewoon niet wat er gebeurd is en iuk ook niet. jij neemt alles voor waar aan. ik niet, omdat ik van mensen die er bij geweest zijn gehoord heb dat de soep niet zo heet gegegeten werd.

jij lult de media na en hebt het zelfs over een stad die in de as gelegd is. je bent niet goed snik.

Dat was al bekend, probeer weer in discussie te gaan met de complottheorie meester van het forum.
Toch kut dat Feijenoord geschorst is al viel het te verwachten...

Waren die mensen dan wel overal? Of heeft de KNVB stiekem met de Franse politie een complot gesmeed om met camera beelden en foto's uit het verleden F'noord in een kwaad daglicht te stellen?
Zou zomaar kunnen natuurlijk...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#45
Treesong Wrote:correct

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.quotenet.nl/2007/01/13/191412.php">http://www.quotenet.nl/2007/01/13/191412.php</a><!-- m -->

hij heeft wel veel woorden nodig om deze blaaskaak terecht te wijzen.

is er al een uitspraak van dat kort geding?
Reply
#46
Depor Wrote:Waren die mensen dan wel overal?
die mensen hebben niks gemerkt, hetgeen toch wel opmerkelijk is als de stad in de as is gelegd.
Reply
#47
Terechte uitspraak! Ophoepelen met die havensloebers!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#48
waf Wrote:
Treesong Wrote:correct

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.quotenet.nl/2007/01/13/191412.php">http://www.quotenet.nl/2007/01/13/191412.php</a><!-- m -->

hij heeft wel veel woorden nodig om deze blaaskaak terecht te wijzen.

is er al een uitspraak van dat kort geding?

Neen.. volgens mij is dat pas over 2 weken

Herstel: 15 feb
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#49
waf Wrote:
Depor Wrote:Waren die mensen dan wel overal?
die mensen hebben niks gemerkt, hetgeen toch wel opmerkelijk is als de stad in de as is gelegd.

Ik was afgelopen zondag om 11:00 bij de Arena en heb ook niets gezien van de grote vermaarde rellen...
Dat je het niet ziet betekend niet dat het er niet is.
En in de as leggen is natuurlijk overdreven, maar als de politie meerdere malen ingrijpt en de schade in de stad is aanzienlijk dan kan de media dat natuurlijk opblazen (doen ze altijd) maar een uitspraak van de UEFA en het CAS is niet gebaseerd op de media maar op politierapporten en foto/beeldmateriaal en de beelden die ik heb gezien waren niet 2 ingeslagen ruitjes oid.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#50
HAND IN HAND..... [Image: collectebus.jpg]



Hup, waf! De straat op, geld bij elkaar sloeberen! Die boete moet nog voldaan worden!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#51
Depor Wrote:kan de media dat natuurlijk opblazen (doen ze altijd)

dat is mijn punt en dat ben je kennelijk met me eens. :roll: lekker nuttig, die reacties van jou.

ik heb trouwens geen oordeel over de schermutselingen bij de aarsrena. ik was er niet bij namelijk.
Reply
#52
waf Wrote:
Depor Wrote:kan de media dat natuurlijk opblazen (doen ze altijd)

dat is mijn punt en dat ben je kennelijk met me eens. :roll: lekker nuttig, die reacties van jou.

ik heb trouwens geen oordeel over de schermutselingen bij de aarsrena. ik was er niet bij namelijk.

Ik wel en nog niets gezien en dat de media alles opblaast is geen nieuws, daar zijn het de media voor. Als ze het brengen met 20 Ajaxieden opgepakt omdat 30 Ajaxieden 3 flesjes en een rotje naar de Feijenoord aanhang gooit is het geen sensatie natuurlijk....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#53
met deze uitspraak heeft koeman gelukkig een excuus voor een nederlaag tegen fc twatten. wordt zijn eigen falen nog even gecamoufleerd.
Reply
#54
waf Wrote:met deze uitspraak heeft koeman gelukkig een excuus voor een nederlaag tegen fc twatten. wordt zijn eigen falen nog even gecamoufleerd.

Ik vind juist dat hij het wel redelijk doet met het materiaal wat hij heeft.
Lucius halen vond ik ook een goeie, misschien was de Charisteas aankoop controversieel maar scoren doet hij wel...edit 6 samen met die belg 1 minder dan Hofs.
Vind dat hij redelijke prestaties haalt met een matige ploeg (en nee dit is niet om je te stangen) als hij de tijd krijgt (en middelen) dan denk ik dat Koeman F'noord nog wel eens op de rails kan krijgen en dat het dan weer een ploeg word die mee kan strijden om het kampioenschap.

Edit:
Quote van Koeman op vi.nl die de situatie op dit moment goed weergeeft.

'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#55
er is imo kwaliteit zat. dat jij de media graat napraat is me inmiddels bekend. dat koeman zich graag laat aanpraten dat de kwaliteit minder is is ook evident, dan ligt het iig niet aan hem.

je kan lang en breed lullen over kwaliteit, bij nak en nek met 4-1 verliezen is volstrekt onnodig met deze selectie. hij prepareert ze gewoon slecht voor wedstrijden, ongeveer het enige waar je een trainer voor nodig hebt is voor het vertrouwen. dat geeft hij kennelijk niet.
Reply
#56
waf Wrote:er is imo kwaliteit zat. dat jij de media graat napraat is me inmiddels bekend. dat koeman zich graag laat aanpraten dat de kwaliteit minder is is ook evident, dan ligt het iig niet aan hem.

je kan lang en breed lullen over kwaliteit, bij nak en nek met 4-1 verliezen is volstrekt onnodig met deze selectie. hij prepareert ze gewoon slecht voor wedstrijden, ongeveer het enige waar je een trainer voor nodig hebt is voor het vertrouwen. dat geeft hij kennelijk niet.
Ik ben het met je eens wat betreft het vertrouwen dat Koeman de selectie niet geeft. Maar je kunt toch echt niet blijven ontkennen dat het Feyenoord enorm aan kwaliteit ontbeert, waf? En dat is ook niet om te stangen, dat is toch gewoon zo? Hoe kun je nu iets afdwingen, een goede reeks halen met zo'n defensie en zo'n voorhoede?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Depor Wrote:'Een topspeler halen? Onmogelijk. Zelfs voetballers net onder de top verdienen al schrikbarend veel, te veel voor Feyenoord.'

moet hij het salaris van huysegems en kolka is bij elkaar stoppen, schiet hij al een end op.

lucius is een goeie aankoop, maar is ten onrechte tot leiden gebombardeerd. een aanvoerder die zelf kut presteert die alleen maar zeikt over de kwaliteit van de rest.
Reply
#58
Ad Wim Wrote:Ik ben het met je eens wat betreft het vertrouwen dat Koeman de selectie niet geeft. Maar je kunt toch echt niet blijven ontkennen dat het Feyenoord enorm aan kwaliteit ontbeert, waf? En dat is ook niet om te stangen, dat is toch gewoon zo? Hoe kun je nu iets afdwingen, een goede reeks halen met zo'n defensie en zo'n voorhoede?

ik zeg alleen dat het imo kwalitatief beter is dan wordt gesuggereerd, maar ben het wel eens dat dat te weinig is voor feyenoord. hoe dan ook, met deze selectie moet je makkelijk 4de kunnen worden.

de guzman wordt volstrekt verkeerd gebruikt, hij blijft huysegems opstellen hij heeft leonard en kolka gehaald en ze staan als een stel makke schapen te broekpoepvoetballen. vlaar die doet het 7 wedstrijden steengoed om vervolgens ook af te dalen naar amateurniveau en greenhe wordt met de week slechter. ik zeg: oprotten die koeman, hij wordt verdedigd in de pers omdat hij het maximale uit de selectie haalt. maar dat is een drogreden, want die premisse is aanvechtbaar.
Reply
#59
waf Wrote:leiden gebombardeerd.

Het was toch echt rotterdam hoor
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#60
Bovendien denk ik ook dat het niet alleen met kwaliteit te maken heeft, maar ook heel erg met vorm. Er zijn te veel spelers tegelijkertijd uit vorm en dan kun je kwaliteit hebben, maar dan komt het er niet uit. En vorm heeft ook wel iets te maken met de trainingen en dus de trainer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: