The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB-Beker 23/24/25-01
#91
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:donderdag 25 januari 2007
Zeven aanhoudingen bij Ajax-Haarlem
Door MAAIKE RUEPERT

AMSTERDAM - Tijdens ongeregeldheden bij de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Haarlem zijn woensdagavond zeven supporters aangehouden.

Bij aankomst riepen enkele Haarlemse supporters diverse leuzen die de Ajax-aanhang boos maakte. Deze begonnen met stenen en flessen te gooien. Daarop arresteerde de politie twee Ajax-fans.
Na de wedstrijd hield de politie nog vijf Ajax-supporters aan in verband met openlijke geweldpleging. De politie heeft haar uiterste best moeten doen om de supporters van de twee voetbalclubs gescheiden te houden.
De politie bekijkt videobeelden om te zien of er nog meer verdachten moeten worden opgespoord.

Nou, de KNVB kan niets anders doen dan Ajax uit het bekertoernooi gooien. Dat lijkt me duidelijk. Zelfs als het 'fans' zonder kaartje zijn, waarvoor vantevoren richting de 'ontvangende' club gewaarschuwd is word je uit een toernooi gegooid, dus het minste wat ze kunnen doen is uitsluiting. :8:

We liepen er net langs.... volgens mij is het vet cool om met je ME busje op mensen in te rijden :Big Grin
En ik zag dat er nu ook zelfs vrouwelijke hooligans zijn... gezellig hoor!!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#92
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:donderdag 25 januari 2007
Zeven aanhoudingen bij Ajax-Haarlem
Door MAAIKE RUEPERT

AMSTERDAM - Tijdens ongeregeldheden bij de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Haarlem zijn woensdagavond zeven supporters aangehouden.

Bij aankomst riepen enkele Haarlemse supporters diverse leuzen die de Ajax-aanhang boos maakte. Deze begonnen met stenen en flessen te gooien. Daarop arresteerde de politie twee Ajax-fans.
Na de wedstrijd hield de politie nog vijf Ajax-supporters aan in verband met openlijke geweldpleging. De politie heeft haar uiterste best moeten doen om de supporters van de twee voetbalclubs gescheiden te houden.
De politie bekijkt videobeelden om te zien of er nog meer verdachten moeten worden opgespoord.

Nou, de KNVB kan niets anders doen dan Ajax uit het bekertoernooi gooien. Dat lijkt me duidelijk. Zelfs als het 'fans' zonder kaartje zijn, waarvoor vantevoren richting de 'ontvangende' club gewaarschuwd is word je uit een toernooi gegooid, dus het minste wat ze kunnen doen is uitsluiting. :8:

We liepen er net langs.... volgens mij is het vet cool om met je ME busje op mensen in te rijden :Big Grin
En ik zag dat er nu ook zelfs vrouwelijke hooligans zijn... gezellig hoor!!

Het was gister hoor! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#93
shit... waar was ik gisteren dan :eeeek:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#94
Zo'n dikke loopt nu eenmaal wat langzaam
Reply
#95
De lampies hebben het nog knap lastig met GAE.... :razz:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#96
Peter Wrote:Hey.. der is nog 4x gehad op die toeschouwespost. Wat zijn Ajacieden toch makkelijk uit de tent te lokken. :lol:

Als ze maar niet naar die bar slechte school van jou worden gelokt, komt dat uiteindelijk allemaal wel goed
Reply
#97
0-1 in Eindhoven !!!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#98
(hehe)
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#99
LOL, Gomes ziet er niet goed uit.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Foutje Gomes idd.
Wat een drama pot van PSV. Ze verdienen het om uitgeschakeld te worden op deze manier. Ik schaam me er voor :oops:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Foutje Gomes idd.
Wat een drama pot van PSV. Ze verdienen het om uitgeschakeld te worden op deze manier. Ik schaam me er voor :oops:

Is geen foutje! Als dit zo blijft heeft Gomes die pot gewoon verkocht!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Wat een knuppel, terechte pingel, maar wel ongelukkig
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
De scheidsrechter trekt die stand nog wel even gelijk....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:De scheidsrechter trekt die stand nog wel even gelijk....

Die is bij een andere groentenboer geweest dan waar Alex en Gomes heengaan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Mukkus Wrote:De scheidsrechter trekt die stand nog wel even gelijk....

Die is bij een andere groentenboer geweest dan waar Alex en Gomes heengaan.

Ik zie die scheidsrechter ook niet snel naar een braziliaanse groententoko gaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Sportief hoor PSV! =D> #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Sportief hoor PSV! =D> #-o

Tsja dat krijg je met die nieuwe regel dat de scheids bepaalt wanneer de wedstrijd stilgelegd wordt. Dus begin niet weer met die discussie.....
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
willem II - ajax
nac - psv
rkc - roda
en utreg - az
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:willem II - ajax
nac - psv
rkc - roda
en utreg - az

Chinees gokschandaal !
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:PSV komt tegen Go Ahead met schrik vrij

25/1/2007 22:41

Twee keer scoren in Eindhoven is weinig clubs gegeven. Go Ahead Eagles tekende voor dit kunststukje, maar moest het na afloop doen met alleen complimenten. PSV staat in de kwartfinale van de KNVB-beker (3-2).
Go Ahead Eagles liet zien dat het PSV-bolwerk niet minder stevig is dan wordt aangenomen. Brutaal trok de Deventer formatie ten strijde in Eindhoven. Het leverde misschien niet direct de beste kansen op, maar het tekende de durf van de club uit de Jupiler League.

Of het onderschatting was of niet, PSV kon het kwaliteitsverschil niet tot uitdrukking brengen in het spel. De ploeg van Ronaldo Koeman leed te vaak balverlies en speelde in een te laag tempo om het moedige Go Ahead simpel opzij te schuiven.

Misschien wel tekenend voor de halfslachtige inzet van PSV was de toch wel verrassende voorsprong voor Go Ahead Eagles. Ceriel Oosthout liet een schot los, dat door de normaal gesproken zekere Gomes verkeerd werd verwerkt. En zo stond Go Ahead na 54 minuten zowaar met 1-0 voor.

Het was Go Ahead Eagles niet gegeven lang te genieten van de voorsprong. PSV kwam binnen vijf minuten langszij, nadat Tim Gilissen hands had gemaakt in zijn eigen strafschopgebied. Tim Simons klaarde de klus naar behoren; 1-1.

Jefferson Farfán koos een mooi moment voor zijn vijftigste doelpunt voor PSV. De jubileumtreffer van de Peruaan, die uit een vrije trap de 2-1 op het scorebord zette, was het begin van het einde voor Go Ahead. Arouna Koné vergrootte de marge namens PSV, dat door een eigen doelpunt van Jan Kromkamp in de slotfase nog moest knijpen.

PSV bereikte, zij het met meer moeite dan verwacht, zijn doel: de kwartfinale. Voor Go Ahead Eagles restten de complimenten.

Zo goed is Koeman nou ook weer niet :roll:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Depor Wrote:
Frits Wrote:willem II - ajax
nac - psv
rkc - roda
en utreg - az

Chinees gokschandaal !

Doorgestoken kaart. KNVB regelt even uitwedstrijden voor de top 3, maar ze ontlopen elkaar weer wel.

Ik denk dat de KNVB, die er persoonlijk voor zorgt dat Ajax, PSV en AZ doorgaan naar de volgende ronde, elkaar ook in die ronde ontlopen!

En die balletjes! Op de voorkant staat 'PSV', maar wat staat er op de achterkant? Dat zie je niet....dus: NAC Breda is inmiddels bekent als thuisspelende club, De snor pakt een bal, ziet 'Roda JC' staan en draait snel het balletje om, waar 'PSV' staat. De snor koppelt NAC Breda aan PSV, want mocht Roda aan NAC koppelen, is de kans te groot dat de top drie elkaar tegenkomt! En dat wil Tien nog niet. Stel je voor: Bekerfinale: PSV - NAC of Ajax - Roda. Dat is niet goed voor de kijkcijfers.
Daarnaast wil van basten Ajax - AZ als bekerfinale.

Het is mij inmiddels allemaal wel duidelijk.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ach ik vind het wel grappig dat nu ineens de grote clubs niet thuis spelen =D>
Bangkok resident.
Reply
Lamme Lennie Wrote:Sportief hoor PSV! =D> #-o

Dat was omdat GAE in het begin van de 1e helft de bal bij een PSV-blessure ook niet buitenspeelde, maar vooral omdat het nieuwe regel blijkt te zijn die door de KNVB aan alle clubs is verkondigd: altijd doorspelen bij blessures tenzij de scheids affluit. Lijkt me een k-regel aangezien de scheids er vaak niet dichtbij staat en niet goed kan oordelen omdat hij zijn aandacht bij het spel moet houden. Net als met dat rood voor aanraken scheids zal dit nog veel problemen op gaan leveren. Nu werd er nog niet uit gescoord, maar dat zal binnenkort vast ergens gebeuren. Die speler van GAE liep trouwens fluitend van het veld (dacht ik) dus wel een goede regel tegen een veelgebruikte vorm van tijdrekken. Ik hoop wel dat alle clubs nu voortaan ook gewoon doorvoetballen, anders krijg je clubs die zich verongelijkt voelen omdat zij sportief willen zijn.

Verder natuurlijk dramatisch dat de basiself een tegengoal nodig voordat de spelers de moeite nemen eens een keer een sprintje te trekken. Dat wandelvoetbal kan zelfs GAE bijhouden, zij hadden zelfs de beste kansen. Gelukkig namen ze na die goal 20 minuten de moeite het tempo op te schroeven om GAE alsnog met gemak op te rollen. Maar na die 3-1 was het weer 'nou is het binnen' er werd er weer niks gedaan. Voordeel: kracht en zweet heeft dit 0,0 gekost. :x
Reply
Quote:de moeite het tempo op te schroeven om GAE alsnog met gemak op te rollen
:lol: :lol:
Inderdaad man, die vrije trap en die strafschop waren duidelijk het gevolg hiervan
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:Voordeel: kracht en zweet heeft dit 0,0 gekost. :x

Lol, jij ziet ook alles wat je wilt zien :lol:

Een internetsite meldt: "Go Ahead brengt PSV aan het zweten" en zelfs Koeman zegt dat het met veel moeite ging.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:de moeite het tempo op te schroeven om GAE alsnog met gemak op te rollen
:lol: :lol:
Inderdaad man, die vrije trap en die strafschop waren duidelijk het gevolg hiervan

Zeker. De GAE-defensie maakte die handsbal en overtreding omdat ze het niet meer konden belopen. In een trager tempo waren die dingen niet gebeurd.

@LL-> tuurlijk ging het moeizaam en zijn ze aan het zweten gebracht (figuurlijk), maar je denk toch niet echt dat ook maar 1 PSV'er uitgeput het veld verliet?
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:
Quote:de moeite het tempo op te schroeven om GAE alsnog met gemak op te rollen
:lol: :lol:
Inderdaad man, die vrije trap en die strafschop waren duidelijk het gevolg hiervan

Zeker. De GAE-defensie maakte die handsbal en overtreding omdat ze het niet meer konden belopen. In een trager tempo waren die dingen niet gebeurd.

@LL-> tuurlijk ging het moeizaam en zijn ze aan het zweten gebracht (figuurlijk), maar je denk toch niet echt dat ook maar 1 PSV'er uitgeput het veld verliet?

Zo Peter sta je ook al op het veld? Ga er maar vanuit dat er wel wat vermoeide PSVers waren, nog behoorlijk moeten knokken voor de winst tegen een B-team uit de Jupiler League
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Quote:Er was eens een man, laten we hem in dit geval Henk Cashler noemen. De beste man, in het verleden penningmeester bij een tegenwoordig succesvolle voetbalclub uit het oosten des lands, tegenwoordig een op geld beluste machtsfetisjist. In zijn tijd bij de eerder genoemde club, ging het niet zo best, terwijl de prestaties nu prima te noemen zijn. Dat steekt bij onze Henk.

Het toeval wil dat Cashler momenteel een hoge functie heeft bij een bond. Zo kan hij zijn oude club lekker dwarszitten. En dat doet onze machtsfetisjist ook. Daarnaast is het een liefhebber van golf, verschijnen in nutteloze babbelprogramma’s en is hij verantwoordelijk voor de bondscoach van het Nederlands elftal. En verdomd, ondanks het feit dat deze bondscoach er een rommeltje van maakt, mag hij rustig z’n gang gaan. Henk houdt nou eenmaal van jaknikkers, een elleboogje in de anus op z’n tijd is zo gek nog niet.

Ondanks het feit dat het allemaal goed ging met het speelgoed van ome Henk, heeft deze nog een grote wens. Daarom is dit ook zijn sprookje. Henk zou graag twee clubs uit de top-3 tegen over elkaar in de finale van de beker zien. Daar moet alles voor wijken. Helaas voor Henk bleek al vroeg in het seizoen dat het Rotterdamse Feyenoord niet in staat is om die finale te bereiken. Geen probleem voor Henkie, dan nemen we gewoon het AZ van die ondeugende Louis.

Om de finale te krijgen die Henk wil, heeft hij wel de hulp nodig van een boze fee. We noemen haar de lotingsfee. Deze lotingsfee zorgt ervoor dat Ajax, PSV en AZ elke ronde weer een makkelijke tegenstander krijgen. Niks geen geklooi met voorverwarmde balletjes, nee gewoon hulp van de boze lotingsfee. Tot nu toe heeft Henk niks te klagen van deze lotingsfee, alles loopt naar wens.

Alleen lootte FC Twente een thuiswedstrijd tegen NAC. Normaal gesproken een overwinning voor Twente, in de hel van Enschede. Maar ook voor dit soort problemen heeft Henk een oplossing. We zorgen gewoon voor een partijdige scheidsrechter. De eerste kandidaat viel al snel af, het loopt Dick Jol namelijk al dun door broek zodra hij de brug bij Deventer over rijdt. Geen punt, we hebben Ruud Bossen nog. En aldus geschiede, Ruudje floot eigenhandig Twente uit de beker.

En Henkie? Die leeft nog lang en gelukkig….

Het zit ons diep, de zure nederlaag.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:Zeker. De GAE-defensie maakte die handsbal en overtreding omdat ze het niet meer konden belopen. In een trager tempo waren die dingen niet gebeurd.

@LL-> tuurlijk ging het moeizaam en zijn ze aan het zweten gebracht (figuurlijk), maar je denk toch niet echt dat ook maar 1 PSV'er uitgeput het veld verliet?

Flikker toch op man. PSV moet zich diep, heel diep schamen dat ze van zo´n middelmatig team uit de eerste divisie niet met 5-0 of meer winnen.

Je gaat hier de wanprestatie van PSV nog een beetje goedlullen ook.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Het zit ons diep, de zure nederlaag.

Enschede heeft een hoertje minder?

Kessler heeft in een deel van het oosten des lands zich al geruime tijd onmogelijk gemaakt door te pleiten voor een opheffing van Heracles 'omdat de club het financieel niet kon bolwerken'. Eén ieder die door de regels heen kan lezen weet natuurlijk dat dit louter Enschedees belang was want nog geen paar jaar later had Heracles als eerste de prof licensie van het jaar binnen en kon fct bijna het veld ruimen door rode cijfertjes.

Maargoed, het verhaal wat jij hebt gequoted is natuurlijk wel ietswat kinderachtig en getuigd niet echt van sportiviteit. Op jou woorden afgaande ben jij het daar mee eens neem ik aan.
Reply


Forum Jump: