The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Hee - Her.
#1
Quote:Garcia weer geblesseerd, Hansson helemaal hersteld
23/01 (19:59) ,,Gonzalo Garcia Garcia komt eraan'', schreven we nog geen week geleden enthousiast. Helaas, de aanvaller raakte maandag opnieuw geblesseerd en is de komende weken afwezig.

Volgens de officiële website van sc Heerenveen liep Garcia bij een kopduel een verrekking van de kuitspier op. De aanvaller heeft al sinds de voorbereiding last van blessures. Een knie-operatie moest alle problemen verhelpen en dat leek ook zo te zijn. Afgelopen zaterdag zat hij (tegen PSV) voor het eerst op de reservebank bij het eerste elftal. Maandag ging het echter opnieuw mis. ,,Bij het afzetten voor een kopduel verrekte hij een kuitspier. Het is niet ernstig, maar hij is minimaal twee weken uitgeschakeld’’, aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde op de officiële site.

Wat de rest van de ziekenboeg betreft: Petter Hansson kan vrijdag tegen Heracles Almelo weer spelen. Ugur Yildirim kan dat zeker niet. Een bloedonderzoek bracht geen gekke dingen naar voren, maar helemaal fit is hij ook niet.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Ekslem Wrote:
Quote:Garcia weer geblesseerd, Hansson helemaal hersteld
23/01 (19:59) ,,Gonzalo Garcia Garcia komt eraan'', schreven we nog geen week geleden enthousiast. Helaas, de aanvaller raakte maandag opnieuw geblesseerd en is de komende weken afwezig.

Volgens de officiële website van sc Heerenveen liep Garcia bij een kopduel een verrekking van de kuitspier op. De aanvaller heeft al sinds de voorbereiding last van blessures. Een knie-operatie moest alle problemen verhelpen en dat leek ook zo te zijn. Afgelopen zaterdag zat hij (tegen PSV) voor het eerst op de reservebank bij het eerste elftal. Maandag ging het echter opnieuw mis. ,,Bij het afzetten voor een kopduel verrekte hij een kuitspier. Het is niet ernstig, maar hij is minimaal twee weken uitgeschakeld’’, aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde op de officiële site.

Wat de rest van de ziekenboeg betreft: Petter Hansson kan vrijdag tegen Heracles Almelo weer spelen. Ugur Yildirim kan dat zeker niet. Een bloedonderzoek bracht geen gekke dingen naar voren, maar helemaal fit is hij ook niet.

Luiheid kan je ook niet in bloedtest vinden...die dikke turk moet gewoon harder rennen
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#3
Depor Wrote:Luiheid kan je ook niet in bloedtest vinden...die dikke turk moet gewoon harder rennen

:lol:

Daarom ook die traptechniek van hem. Is te lui om een man te passeren, dus die bal maar gewoon voorgeven...
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
We zijn toch een beetje de angstgegner van Heerenveen. Vorig jaar ging Heerenveen in eigen huis onderuit tegen Heracles (1-2) en in Almelo wist Heerenveen ook niet te winnen, 1-1. Dit seizoen hamerde Verbeek er op dat Heerenveen zeer geconcentreerd moet spelen tegen Heracles en dat het puntenverlies van vorig seizoen recht moest worden gezet. Maar Heracles was weer een maatje te groot en versloeg Heerenveen met 1-0.

Dit seizoen presteren we niet in uitwedstrijden maar eens moet het toch weer lukken. En het is de kracht van Heracles om dit te doen in een wedstrijd waarin niemand het verwacht. Ik verlang niet van Heracles dat ze punten pakken maar toch zet ik mijn positieve bril op.

Heerenveen - Heracles 1-3
Reply
#5
D'r an met de lippe Wrote:We zijn toch een beetje de angstgegner van Heerenveen. Vorig jaar ging Heerenveen in eigen huis onderuit tegen Heracles (1-2) en in Almelo wist Heerenveen ook niet te winnen, 1-1. Dit seizoen hamerde Verbeek er op dat Heerenveen zeer geconcentreerd moet spelen tegen Heracles en dat het puntenverlies van vorig seizoen recht moest worden gezet. Maar Heracles was weer een maatje te groot en versloeg Heerenveen met 1-0.

Dit seizoen presteren we niet in uitwedstrijden maar eens moet het toch weer lukken. En het is de kracht van Heracles om dit te doen in een wedstrijd waarin niemand het verwacht. Ik verlang niet van Heracles dat ze punten pakken maar toch zet ik mijn positieve bril op.

Heerenveen - Heracles 1-3

(hehe)
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#6
D'r an met de lippe Wrote:We zijn toch een beetje de angstgegner van Heerenveen. Vorig jaar ging Heerenveen in eigen huis onderuit tegen Heracles (1-2) en in Almelo wist Heerenveen ook niet te winnen, 1-1. Dit seizoen hamerde Verbeek er op dat Heerenveen zeer geconcentreerd moet spelen tegen Heracles en dat het puntenverlies van vorig seizoen recht moest worden gezet. Maar Heracles was weer een maatje te groot en versloeg Heerenveen met 1-0.

Dit seizoen presteren we niet in uitwedstrijden maar eens moet het toch weer lukken. En het is de kracht van Heracles om dit te doen in een wedstrijd waarin niemand het verwacht. Ik verlang niet van Heracles dat ze punten pakken maar toch zet ik mijn positieve bril op.

Heerenveen - Heracles 1-3

Die Heraclesverdedigers zijn echt nimmer opgewassen tegen FC Alves. Van mij krijgt hij iig de band: 5-1.
Reply
#7
Peter Wrote:Die Heraclesverdedigers zijn echt nimmer opgewassen tegen FC Alves. Van mij krijgt hij iig de band: 5-1.

Alves was er in Hengelo overigens gewoon bij in die 1-0 verloren wedstrijd.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#8
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:Die Heraclesverdedigers zijn echt nimmer opgewassen tegen FC Alves. Van mij krijgt hij iig de band: 5-1.

Alves was er in Hengelo overigens gewoon bij in die 1-0 verloren wedstrijd.

Daarom juist.
Reply
#9
Achja ik heb mijn positieve bril opgezet en bovendien ben ik sowieso al niet objectief. Uiteraard is de kans klein dat wij met 3 punten vetrekken maar de mogelijkheid is er en die hoop koester ik. Wij zijn in ieder geval niet bang voor Heerenveen, de wedstrijd kan niet snel genoeg komen voor mij.
Wou de wedstrijd graag bezoeken maar kan door verschillende redenen niet. Gelukkig komt het nog op tv, toch iets beter dan radio luisteren.
Reply
#10
D'r an met de lippe Wrote:Wou de wedstrijd graag bezoeken maar kan door verschillende redenen niet. Gelukkig komt het nog op tv, toch iets beter dan radio luisteren.

Godzijdank

[Image: teletekst.png]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#11
Ekslem Wrote:
Quote:Garcia weer geblesseerd, Hansson helemaal hersteld
23/01 (19:59) ,,Gonzalo Garcia Garcia komt eraan'', schreven we nog geen week geleden enthousiast. Helaas, de aanvaller raakte maandag opnieuw geblesseerd en is de komende weken afwezig.

Volgens de officiële website van sc Heerenveen liep Garcia bij een kopduel een verrekking van de kuitspier op. De aanvaller heeft al sinds de voorbereiding last van blessures. Een knie-operatie moest alle problemen verhelpen en dat leek ook zo te zijn. Afgelopen zaterdag zat hij (tegen PSV) voor het eerst op de reservebank bij het eerste elftal. Maandag ging het echter opnieuw mis. ,,Bij het afzetten voor een kopduel verrekte hij een kuitspier. Het is niet ernstig, maar hij is minimaal twee weken uitgeschakeld’’, aldus fysiotherapeut Erik ten Voorde op de officiële site.

Wat de rest van de ziekenboeg betreft: Petter Hansson kan vrijdag tegen Heracles Almelo weer spelen. Ugur Yildirim kan dat zeker niet. Een bloedonderzoek bracht geen gekke dingen naar voren, maar helemaal fit is hij ook niet.

Waar heb je dit nieuws vandaan? Wil Hansson namelijk graag opstellen, maar kan dit nieuws nergens vandaan halen.
Reply
#12
Ik heb het niet zelf verzonnen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#13
Misschien de Heerenveensite? :roll:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#14
Ik kan het nergens vinden...
Reply
#15
geloof die jongen nou gewoon :wink:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#16
Ja doe ik ook.. Heb hem er in staan.....
Reply
#17
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=4333">http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=4333</a><!-- m -->

laatste alinea, Humberto :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#18
Petter Hansson maakt vrijdagavond zijn rentree in de basis bij SC Heerenveen in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. De Zweedse verdediger stond geruime tijd aan de kant vanwege knieklachten.


Gianni Zuiverloon keert in het Abe Lenstra Stadion terug als rechtsback. Michel Breuer is linksback en op het middenveld maakt Andre Hanssen plaats voor de offensiever ingestelde JAKOB POULSEN.

Zit je daar te puzzelen om geen risico te nemen met Zuiverloon en/of Poulsen en ga je voor Dingsdag speelt Poulsen op het middenveld.
Ik heb een droom.
Reply
#19
Das beter nieuws :razz:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#20
Hup Hansson
Wie dit leest is gek
Reply
#21
Sjaak Wrote:Petter Hansson maakt vrijdagavond zijn rentree in de basis bij SC Heerenveen in de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. De Zweedse verdediger stond geruime tijd aan de kant vanwege knieklachten.


Gianni Zuiverloon keert in het Abe Lenstra Stadion terug als rechtsback. Michel Breuer is linksback en op het middenveld maakt Andre Hanssen plaats voor de offensiever ingestelde JAKOB POULSEN.

Zit je daar te puzzelen om geen risico te nemen met Zuiverloon en/of Poulsen en ga je voor Dingsdag speelt Poulsen op het middenveld.


Hup Poulsen :Big Grin
Reply
#22
Gluscevic en Everton niet bij Heracles aanwezig, vanwege blessures.

Hup Hansson!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#23
Mukkus Wrote:Gluscevic en Everton niet bij Heracles aanwezig, vanwege blessures.

Hup nettosalaris!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
Nettosalaris?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Mukkus Wrote:Nettosalaris?

Jullie rechtsback!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#26
ow.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Icon_evil Doet Dingsdag niet mee?
Reply
#28
Flixieluv Wrote:Icon_evil Doet Dingsdag niet mee?

Tuurlijk wel!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
volgens de Heerenveensite:
Quote:Opstelling Heerenveen:
Doel: Vandenbussche:
Defensie: Zuiverloon, Hansson, Dingsdag, Breuer.
Middenveld: Bosvelt, Prager, Poulsen, Pranjic.
Voorhoede: Nilsson, Alves.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#30
Bredanaar Wrote:Middenveld: Poulsen

Dat zou mooi wezen :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: