The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennisrebus deel 2
Ad Wim Wrote:En 16 kom ik ook niet uit. Er is geen enkele speler in de top 200 met dis, van dis of adriaan in zijn naam :|

Goed kijken. :wink:

(Maar voor de rest geen hints geven, durf te wedden dat niet veel mensen deze jonge Van Dis herkend hadden.)
Reply
Ah, ik heb hem al. Maar die is inmiddels buiten de top 200 gevallen :razz:

Nu alleen 28 nog, maar daar kom ik echt niet op...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Met een beetje common sense en slim googelen ben ik op 28 gekomen, dat moet jou ook lukken Ad.

Als we toch hints geven, ik zou zweren dat 24 Mozart is, maar welke speler daar dan bijhoort..

Verder kom ik niet uit uit 27 en 46. Die figuren zeggen me niets. Sad 46 lijkt me een Western figuur, maar ben niet zo van de Westerns.
Reply
Hij is af Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hij is af Hakkuh

=D>
Reply
Ad Wim Wrote:En 16 kom ik ook niet uit. Er is geen enkele speler in de top 200 met dis, van dis of adriaan in zijn naam :|

Klopt idd! Je moet hier de top 200 iets ruimer nemen.
Reply
Nu mss niet meer, maar volgens mij toen ik de 1e rebus maakte nog net wel. Ik heb diezelfde lijst gehanteerd.
Reply
Mitch Wrote:Nu mss niet meer, maar volgens mij toen ik de 1e rebus maakte nog net wel. Ik heb diezelfde lijst gehanteerd.

Recent in de top 200 is ook top 200. Anders had je net zo goed meteen een lijst met de 200 opties kunnen posten. Nee, dit vond ik ook de moeilijkste, maar je hoeft het ons ook niet makkelijk te maken.

Is er al iemand anders geweest die een (goede) oplossing heeft gestuurd?
Reply
Genomico Wrote:Is er al iemand anders geweest die een (goede) oplossing heeft gestuurd?
Ja, teller staat nu op 3.
Reply
Volgende rebus met 50 dames :wink: ? Erg leuk die rebussen namelijk!
Reply
Genomico Wrote:Volgende rebus met 50 dames :wink: ? Erg leuk die rebussen namelijk!
Ik zit nooit stil , dus wie weet....
Reply
heb helaas weinig tijd op het werk de afgelopen weken .. heb er een stuk of 15 die ik gewoon meteen op het oog al wist. Nog niet echt gezocht Wink
Reply
Ik heb me er al een tijd geleden in verdiept en toen een aardig eind gekomen. Nu nog eens naar gekeken, maar er zijn er een paar waar ik niet uit kom. Ben nou toch wel erg benieuwd wat die goede antwoorden zijn. Komen die nog een keer hier te staan?
Reply
omyaca Wrote:Ik heb me er al een tijd geleden in verdiept en toen een aardig eind gekomen. Nu nog eens naar gekeken, maar er zijn er een paar waar ik niet uit kom. Ben nou toch wel erg benieuwd wat die goede antwoorden zijn. Komen die nog een keer hier te staan?
Ik ben benieuwd naar de antwoorden die je wel hebt, dus stuur die dan ff via PM naar mij toe.

Als ik wat meer reacties heb zal ik de antwoorden plaatsen.
Reply
Volgens mij had ik ze al gestuurd, maar nu nog maar een keer gedaan. Heb er nu nog 4 open. Maar er zal misschien ook nog wel wat fout zijn.
Chapeau voor de mensen die ze alle 50 gevonden hebben! =D>
Reply
Als het geod is, heb ik ze voor de tweede keer alle 50 goed, wanneer komt de uitslag Mitch?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga er nu eens aan beginnen .. of ja, ik was al ooit begonnen, maar toen alleen globaal naar gekeken omdat het spitsuur was opt werk Wink
Reply
Het heeft lang genoeg geduurd, hierbij de oplossingen van deel 2:

1 Thierry Ascione
2 Ramon Delgado
3 Tomas Zib
4 Luis Horna
5 Nicolas Mahut
6 Mardy Fish
7 Roger Federer
8 Andy Murray
9 Marcos Baghdatis
10 Juan Carlos Ferrero
11 Feliciano Lopez
12 Florent Serra
13 Nicolas Lapentti
14 Max Mirnyi
15 Adrian Garcia
16 Konstantinos Economidis
17 Gilles Muller
18 Julio Silva
19 Alun Jones
20 Ricardo Mello
21 Andreas Seppi
22 Ivan Navarro-Pastor
23 Paul Capdeville
24 Stefano Galvani
25 Wayne Arthurs
26 Xavier Malisse
27 Chris Guccione
28 Jiri Novak
29 Jan Mertl
30 Albert Montanes
31 Juan Martin del Potro
32 Michael Russell
33 Fernando Gonzalez
34 Teimuraz Gabashvili
35 Santiago Ventura
36 Nicolas Almagro
37 Marc Gicquel
38 Alexander Waske
39 Raemon Sluiter
40 Rafael Nadal
41 Julien Benneteau
42 Mariano Zabaleta
43 Andy Roddick
44 Evgueni Korolev
45 Werner Eschauer
46 Guillermo Garcia-Lopez
47 Daniele Bracciali
48 Edouard Roger-Vasselin
49 Guillermo Canas
50 Sam Warburg
Reply
Thx Mitch!

Heb je ook een overzicht van wie er hoeveel goed heeft? Ik heb er zelf max. 49 goed. Ik had bij 2 Reynolds (staat op z'n haarband) en dat moest Delgado zijn (die had ik ff niet herkend..).

Wordt er al aan de WTA-versie gewerkt? OSmile
Reply
Overdune Wrote:Thx Mitch!

Heb je ook een overzicht van wie er hoeveel goed heeft? Ik heb er zelf max. 49 goed. Ik had bij 2 Reynolds (staat op z'n haarband) en dat moest Delgado zijn (die had ik ff niet herkend..).

Wordt er al aan de WTA-versie gewerkt? OSmile
Ik weet zo uit mn hoofd niet de eindscores maar er waren er iig 2 met 50 goed (Genomico en Ad Wim).
De WTA versie ben ik mee bezig, maar een altijd gezellige familiedag houd t ff op, die moet ik dit jaar organiseren en dus ook een quiz van in elkaar zetten, zodra dat is geweest ga ik verder met de WTA en zal je de quiz via Mac wel zien verschijnen.
Reply
Ben nu met de dames versie bezig.
Ik heb er nu 30, zodra de rebus af is zal ik 'm weer (laten) plaatsen.
Reply
Hakkuh
Reply
Ik heb de dames versie naar Mac gestuurd.
Hij zal (hopelijk) de link hier weg zetten.

Enkele puntjes:
* 50 namen gekozen uit de top-200 van de WTA.
* Niet alle oplossingen zijn letterlijk hetzelfde geschreven, "klinkt als" komt ook regelmatig voor.
* Oplossingen per PM versturen.

Succes ermee!!
Reply


Forum Jump: